Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΙΑ ΒΑΘΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ

date Μαρ 2nd, 2015 | filed Filed under: ΠΟΝΗΜΑ ΕΡΕΥΝ. Λ.Α.

 KATANTHMA ΦΑΝΑΡΙΩΤΙΚΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ: Ιδιωτική Οδός: LA BALLARINA (Opera Buffanesca)

κ

 ΜΙΑ ΒΑΘΤΕΡΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΣΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΑ

 ΔΙΑΒΑΣΤΕ (ΕΔΩ) ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΠΟΝΗΜΑ

ΠΡΟΛΟΓΟΣ

Καρναβ. Λ. Α.‘’Ἀλλ’ ἐάν μέ ρωτήσετε, ποιό εἶνε το ἀγριώτερο ζῶο ἀπ’ ὅλα, θά σᾶς πῶ˙ ὁ ἄνθρωπος! Ναί, ὁ ἄνθρωπος, πού ἐπλάσθη «κατ’ εἰκόνα καί καθ’ ὁμοίωσιν Θεοῦ» (Γέν. 1, 26) κ’ ἔπρεπε νά ζῆ ὡς ἄγγελος ἐπί τῆς γῆς, ἐν τούτοις καταντᾶ νά γίνεται τό ἀγριώτερο θηρίο, ὅπως εἶπε καί ὁ ἀρχαῖος φιλόσοφος Πλάτων. Ποιός ἄνθρωπος; Ὁ ἄνθρωπος πού λησμόνησε τόν Θεό, δέν πιστεύει. Ἄνθρωπος πού δέν πιστεύει στό Θεό ἔγινε ἄξιος καί γιά τό μεγαλύτερο ἔγκλημα. Στήν ἐποχή μας μάλιστα ὁ ἄνθρωπος ἔγινε ὄχι ἁπλῶς τό πιό ἄγριο ἀλλά καί τό ἐπιστημονικό θηρίο. Ἄλλοτε σκότωνε 50-100 μέ μαχαίρια καί τόξα˙ τώρα ἀνεβαίνει στ’ ἀεροπλάνα, πιέζει ἕνα κουμπί, καί θερίζει ὁλόκληρες πόλεις. Χίλια λιοντάρια δέν τόν φτάνουν στή φονικότητα.’’ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΟΜΙΛΙΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΗ

ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ: Ἡ φονικότητα τοῦ ἀνθρώπου γίνεται περισσότερο ἐπιτυχής ὅταν μασκαρεύονται οἱ αἰσθήσεις καί τά συναισθήματα του , καί πρώτη ἀρχή εἰς αὐτό τό κατρακύλισμα ἀποτελεῖ ὁ ἐξευτελισμός καί ἡ παραποίηση τοῦ ἀνθρωπίνου προσώπου (κυρίως) μέ τίς μάσκες τῶν καρναβαλιῶν.

Ὁ συγγραφεύς Λ. Α.

Μία βαθύτερη προσέγγιση στό γιατί δέν θά ἔπρεπε ὁ λαός τῆς ὀρθόδοξης χώρας μας νά καρναβαλίζεται = εἰδωλοαλαφιάζεται ἀπορρέει ἐκ τῶν συσχετισμῶν (ὡς φοβερή διαπίστωση) μεταξύ ὁμοίων ἱεροτελετουργιῶν χορευτικῶν παραστάσεων ὅπου ἐκδηλώνεται μέσω χορῶν στίς εἰδωλολατρικές θρησκεῖες τοῦ κόσμου, καί τούς καρναβαλίστικους χορούς. Ἡ Ἁγία μας Γραφή ἄλλωστε αὐτό μᾶς τό διαβεβαιώνει μέσα ἀπό τόν ψαλμό 95.5

‘’ οἱ Θεοί τῶν Ἐθνῶν δαιμόνια ‘’, δηλαδή, ὅλες οἱ λατρεῖες ὅπου λατρεύονται ὡς θεοί ἀπό τά ἔθνη τοῦ κόσμου εἶναι δαιμόνια.

Ἐάν προσέξει λοιπόν ὁ ἀναγνώστης-ἐρευνητής θά διαπιστώσει ἔκπληκτος ὅτι ἡ χορογραφία ὅπου τελῆται ἐδῶ καί αἰῶνες ὡς ἱεροτελεστία στά βουδιστικά μοναστήρια τοῦ Θιβέτ ἔχει πανομοιότυπη σχεδόν χορογραφία καί ἐνδυματολογία (ὅπου κυριαρχεῖ ἡ μάσκα) μέ παραδοσιακούς καρναβαλίστικους χορούς τῆς εἰδωλολατρικῆς προχριστιανικῆς ἐποχῆς , καί ἀναβιώσαν κυρίως στή Θράκη, ἀλλά ὁμοιάζουν φοβερά τόσο καί μέ τήν σύγχρονη καρναβαλίστικη χορογραφία, ὅπου βλέπουμε στά σημερινά καρναβάλια.

Δεῖτε τό παρακάτω βιντεο πρός ἐπαλήθευση:

http://www.youtube.com/watch?v=rnspIlta4j4)

(πρόκειται περί τῆς γερμανικῆς ἀποστολῆς στό Θιβέτ τό 1938.)Ἐκεῖ θά δοῦμε πανομοιότυπη χορογραφία-ἐπικλήσεων, ὅπου βρίσκουμε στίς…

(ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ)

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.