Αυγουστίνος Καντιώτης



ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ 2. ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ ΤΩΝ ΕΣΧΑΤΩΝ ΚΑΙΡΩΝ ΑΡΝΗΤΑΙ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΠΙΣΤΗ 3. ΑΝ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ Π. ΘΕΟΚΛΗΤΕ! ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ

date Σεπ 6th, 2016 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

 ΠΟΙΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΘΑ ΥΠΑΚΟΥΜΕ

Μικρό απόσπασμα απο την ερμηνεία της Β΄ Θεσσαλονικής επιστολή, του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, στους άνδρες.

«…Αν σας πούμε κάτι, που δεν είναι του Χριστού και είναι ενάντια του Χριστού, να λύστε τις καρέκλες και να μας κυνηγήστε μέχρι τον Αλιάκμονα ποταμό. Εάν όμως, αυτό που σας λέμε δεν είναι δικό μας, αλλά του Χριστού, οφείλετε να υπακούσετε.

Ακούστε ολόκληρο το απόσπασμα:
__________________

 

___________________

Ο οικουμενιστής επίσκοπος Μεσσηνίας Χρυσόστομος:

«Ο λόγος μας πρέπει να γίνει πιο σύγχρονος, πιο ουσιαστικός, να ξεπεράσει κάποια στεγανά», καί τούς Ἱερούς Κανόνες… καί τούς Ἁγίους Πατέρες… καί τήν Ἱερά Παράδοση… καί τίς γνήσιες Οἰκουμενικές Συνόδους… (συμπληρώνουμε ἐμεῖς), μετά τῶν δεόντων σχολίων ἐκ τοῦ Ἰστολογίου ΚΑΙΟΜΕΝΗ ΒΑΤΟΣ!

058837d2ea8c5lΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ, ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΣΤΙΣ  25 ΙΟΥΝΙΟΥ 2016, ΛΟΓΟ  ΑΓΝΟΙΑΣ! 

 «Πάτερ, ἄφες αὐτοῖς˙ οὐ γὰρ οἴδασι τί ποιοῦσι» (Λούκ. 23,34).

ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΤΙ,

Σε δίκη παραπέμπει ο Φλωρίνης Θεόκλητος τον ιερέα που αρνείται να μνημονεύσει τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο. ΑΛΗΘΕΙΑ, ΡΩΤΗΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ Ο ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΕΙ ΠΟΙΟΣ ΕΊΝΑΙ Ο ΗΓΟΥΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΜΟΝΗΣ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ… ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΊΑ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΙΩΑΝΝΗ ΙΔ’ ΚΑΛΕΚΑ, [ΠΟΥ ΑΦΟΡΙΣΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ ΓΡΗΓΟΡΙΟ ΠΑΛΑΜΑ] ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ…ΤΑ ΕΧΕΙ ΞΕΧΑΣΕΙ;;;

Την συνέχεια εδώ://www.triklopodia.gr/%CE%B7-%CE%B1%CE%B3%CE%B1%CF%80%CE%B7-%CE%B5%CE%BE%CF%89-%CE%B2%CE%B1%CE%BB%CE%B5%CE%B9-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%86%CE%BF%CE%B2%CE%BF-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83-%CE%BF%CF%81%CE%B8%CE%BF%CE%B4%CE%BF/

058837d2ea8c5lΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

Γράφει ο Δημήτριος Β. Εμμανουήλ ως εκπρόσωπος του Συλλόγου «ΣΤΡΑΤΗΓΟΣ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗΣ», Έτος ίδρυσης 1996.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙΟΥ »ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ ΠΑΛΑΜΑΣ», ΔΗΜΟΥ ΦΙΛΩΤΑ, στο οποίο και επενδύσαμε  πολλες από τις οικονομίες μας για την ανέγερσή του και οχι μόνο!!!).

ΟΙ ΛΑΪΚΟΙ ΕΝ ΤΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! ΜΙΑ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΛΛΙΩΤΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ!

«Οργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε» (Ἐφεσ. 4, 26).

ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΙΟΣ; Ποιος,  <<Προτείνει (ΜΙΑ) ἐντελῶς ἀλλιώτικη τακτική>>, ΚΑΙ ποια είναι αυτή;

Αγαπητοί εν Χριστώ αδελφοί

ΟΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ… ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΤΗΝ ΜΙΣΗ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΟΤΕΣ ΜΙΣΕΙΣ ΤΩ ΘΕΩ ΤΗΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ! ΟΠΟΙΟΣ ΚΙ ΑΝ ΕΙΣΑΙ, ΕΙΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΕΙΤΕ ΑΓΓΕΛΟΣ! »ΕΙΤΕ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΠΑΝΠΟΤΡΟΠΟΣ»

Βάζοντας ως θεμέλιο την Προσευχή του Γέροντα  Φιλόθεου Ζερβάκου για την διαφυλάξη της Αγίας ημών Ορθοδόξου Εκκλησίας εξ αιρέσεων που λέγει: <<Διαφύλαξον (Κύριε) τους εκλεκτούς Σου Αρχιερείς, Ιερείς, Μοναχοὺς καὶ λαϊκούς, ενίσχυσον αυτοὺς να αγωνισθώσι κατὰ των σκοτεινών δυνάμεων>>, προχωρούμε με ασφάλεια (από το πάθος του κακού θυμού) στην ανάπτυξη του θέματός μας που ακούει στα παρακάτω λόγια:

  • Είτε με σιωπή, είτε πάλι με θυμό, σ’ Ακολουθώ! Σ’ Ακολουθώ με την χάρη της δικής Σου ειρήνης, για την ειρήνη της Εκκλησίας Σου. Αμήν

Ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης μιλάει για την ΕΙΡΗΝΗ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ, και λέγει, «Ότι ο στρατιώτης του Χριστού πρέπει να αποφεύγη με όλην του την δύναμιν τας ταραχάς και ενοχλήσεις, αν θέλη καλώς να πολεμήση τους εχθρούς του» (ΑΟΡΑΤΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ, ΚΕΦ. Κς’, ΣΕΛ. 110).

Παρατηρούμε εξ αρχής, στη αγάπη σας, ότι ο άγιος μιλάει για τους εχθρούς του Ανθρώπου! Λέει μεν – ο άγιος- πως,  «αν θέλη (ο στρατιώτης του Χριστού) καλώς να πολεμήση τους εχθρούς του», αλλά αλήθεια… ποιοι είναι αδελφέ οι εχθροί σου και ποιοι είναι οι δικοί Του εχθροί, δηλαδή του Κυρίου και της Εκκλησίας Του;;;

  • – ΟΙ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ! Γιατί αυτοί διαστρέφουν την ΑΠΟΚΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΚΑΙ ΣΩΤΗΡΟΣ ΗΜΩΝ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ!

Εχθροί λοιπόν του Ανθρώπου κατά τους Πατέρες είναι τρεις, ο εαυτός μας, ο κόσμος και (φυσικά) ο ανθρωποκτόνος διάβολος! Αυτοί αδελφοί μου είναι οι και ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΜΑΣ ΕΧΘΡΟΙ, και θα πρέπει ως καλοί στρατιώτες να εκπαιδευτούμε ώστε να είμαστε δόκιμη πολεμιστές, ή καλύτερα για να αποφεύγονται οι  «Ταραχάς και (οι) ενοχλήσεις» μέσα στο στρατόπεδο που λέγεται Εκκλησία, και  που έχει εδώ και αιώνες την δική της φιλοσοφία-ΤΑΚΤΙΚΗ,  και που την εκφράζουν, σε κάθε εποχή οι έμπειροι Γεροντάδες μας και γι’ αυτό έχουμε γράψει αλλού ότι <<Φως των λαϊκών οι Μοναχοί>> [ https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=2255006130773745830 ]

Στο σημείο αυτό καλό είναι να σταθούμε για λίγο σ’ έναν εκκλησιαστικό κανόνα της Εκκλησία μας που οι γραμματιζούμενοι θεολόγοι τον ξέρουν πολύ καλά (αλλά σιωπούν και αυτοί!) που λέγει απλά ότι’

  • – για χάρη της ΕΙΡΗΝΗΣ (ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ) δεν γίνεται για οποιοδήποτε λόγω ή  την παραμικρή (=δήθεν) αφορμή, οι κληρικοί και οι λαϊκοί να «Διακόπτουν το μνημόσυνο του Επισκόπου τους». Καταλαβαίνετε αδελφοί μου, τι θα γινόταν εάν για κάποιον <<Δήθεν λόγο>>, ο καθένας  αποτοιχιζόταν και »κλεινόταν» σ’ ένα άλλο δωμάτιο και κήρυττε έναν άλλο »Χριστώ»! Θα επικρατούσε όχι ειρήνη στη μητρόπολη αλλά το χάος!
  • – Αλλά όμως, και τα 33 χρόνια υπομονής μας και ανοχής είναι πάρα πολλά! Ή δεν είναι;

Επανερχόμαστε λοιπόν και λέμε ότι  η ΕΙΡΗΝΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ (κληρικού και λαϊκού), η ειρήνη της καρδιάς του, βοηθάει τα μέγιστα στην ενότητα της Εκκλησίας, της μητρόπολής μας, της οικογένειάς Μας κ.ο.κ. Ο άγιος Νικόδημος αφού τόνισε ότι: «Ο στρατιώτης του Χριστού πρέπει να αποφεύγη με όλην του την δύναμιν τας ταραχάς και ενοχλήσεις, αν θέλη καλώς να πολεμήση τους εχθρούς του», θέτει τις προϋποθέσεις που μας επιτρέπουν την ενασχόλησή μας με τα κοινά,είτε Εκκλησιαστικά, είτε και τα  κοσμικά. Όταν δηλαδή ο άνθρωπος γίνει »φρόνιμος»  γίνεται τότε  ικανός να υπερασπίζεται τους αδυνάτους, αυτούς που αδικούνται… (εναντίον αυτών που αδικούν;) και  χρήσιμος για κάθε καλό έργο.

Προϋπόθεση λοιπόν είναι’  η καλή και ορθή διαχείριση των συναισθημάτων μας (κυρίως του Κακού Θυμού!).

ΠΕΡΙ ΚΟΣΜΟΥ! ΦΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ! [ http://emmadimitris.blogspot.gr/ ].

Φυσικά, και εδώ τα εμπόδια (από τον εαυτό μας, τον κόσμο, και τον διάβολο) είναι πολλά, αλλά και μόνο ο τίτλος του βιβλίου «Αόρατος πόλεμος», του αγίου Νικοδήμου, φτάνει για να μας εισάγει στην έννοια του πολέμου ή καλύτερα στην πάλη του ανθρώπου μέσα στην κοινωνία των ανθρώπων ή καλύτερα των δαιμόνων! Και το λέμε αυτό γιατί ακούσαμε ότι στα έσχατα οι Ιερείς θα ζουν ως Κοσμικοί (=Άρχοντες!), αλλά και οι Λαϊκοί ως διάβολοι (=Αιρετικά-Προτεσταντικά!)!  Οι δε επίσκοποι, θα τολμήσουμε να πούμε, ως «αντίχριστοι!», και πάλι το λέμε αυτό από τον φόβο μας! Και είναι ο φόβος αυτός που εισάγει στο μυαλό μας,  την ιδέα ότι οι μητροπόλεις μας τείνουν να καταντήσουν «Προτεσταντικοί τόποι»  και «Δωμάτια-Σχολές»… όπου κηρύττεται κι από ένας <<Διαφορετικός Χριστός>>.

Απίστευτο! Κατά μιαν έννοια καταντήσαμε, «Αποτοιχισμένες Μητροπόλεις» (= όπου η σιωπή του επισκόπου-ιερέων, και ο θυμός των λαϊκών μελών της κάθε μητροπόλεως, περιγράφει ό,τι σήμερα ζούμε, αλλά παράλληλα μας θυμίζει και την «Ημέρα των αδρανών» και τον «Όλεθρό»(=αφανισμό!) μας… όπως μας τα περιγράφει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος!

<<Διότι-λέγει ο άγιος Ιωάννης- αυτό είναι το τρομερόν, ότι νομίζομεν ότι νικώμεν (με το να διώκουμε τους Ιερομονάχους που αγωνίζονται εν ειρήνη και ένεκεν δικαιοσύνης;) ενώ υφιστάμεθα την μεγαλυτέραν ήτταν και είμεθα κάτω, και ενώ δεχόμεθα μύρια κτυπήματα από τον διάβολον, νομίζομεν ότι κυριαρχούμεν εις αυτόν. Δι’ αυτό, παρακαλώ, ας μάθωμεν ποιος είναι ο τρόπος της νίκης αυτής, και ας επιδιώκουμεν αυτό το είδος του τρόπου. Διότι το να υποστόμεν κάτι αδίκως, αυτό είναι στεφάνωμα. Εάν λοιπόν θέλωμεν και εμείς να ανακηρυχθώμεν από τον Θεό, όχι τον νόμων των κοσμικών αγώνων (π.χ. ο πατριάρχης είναι θεσμός και πρέπει να τον σεβαστούμε, ασχέτως! αν! είναι! Αρχιαιρετικός!), αλλά –συνεχίζει ο άγιος που πέθανε εξορισμένος και άδικα »αφορισμένος» από τον τότε πατριάρχη και μας τονίζει- (αλλά) τον νόμον του Θεού να φυλάσσωμεν εις τα αγωνίσματα αυτά και να τα υπομένωμεν όλα με μακροθυμία…>> (Ι. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΕΡΓΑ 12, ΠΑΤΕΡΙΚΕΣ ΕΚΔΟΣΕΙΣ »ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ», ΟΜΙΛΙΑ Δ’, ΣΕΛ. 533).

ΑΝ ΑΚΟΥΣ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΜΑΣ Π. ΘΕΟΚΛΗΤΕ!  ΜΗΝ ΤΟΛΜΗΣΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΛΑΟ ΠΟΥ ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΕΙΝΑΙ <<ΜΙΑ>>, ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ <<ΠΟΛΛΕΣ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΕΣ>>!

ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥ ΜΥΑΛΟ;;;;

ΠΕΡΙ ΔΙΑΒΟΛΟΥ! ΟΙ ΔΑΙΜΟΝΕΣ, ΟΙ ΨΕΥΔΟΠΡΟΦΗΤΕΣ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΣ, ΕΙΣ ΤΑΣ ΗΜΕΡΑΣ ΜΑΣ!  Για την πάλη τώρα, κατά των δαιμόνων και των οργάνων του (=που έχουν ως κοινό γνώρισμα’  μια  μανιώδη ανθρωποκτονική- εξουσιαστική και καταδυναστευτική συμπεριφορά)…. και που στο λεξιλόγιο μας ακούει στην λέξη «Αντίχριστος», δηλαδή άνθρωπος μανιώδης και κομπλεξικός που χρησιμοποίει το «πρωτείο τιμής», που του το παραχωρεί ο πιστός λαός του θεού, ως «Πρωτείο Εξουσίας» ή καλύτερα ως « Πρωτείο Αλάθητης Ε.σφορικής Μανιακής Εξουσίας» (Π.Α.Ε.Μ.Ε.)… λέγει λοιπόν γι’ αυτήν την πάλη, ο απόστολος των εθνών και διευκρινίζει ότι: «οὐκ ἔστιν ἡμῖν ἡ πάλη πρὸς αἷμα καὶ σάρκα, ἀλλὰ πρὸς τὰς ἀρχάς, πρὸς τὰς ἐξουσίας, πρὸς τοὺς κοσμοκράτορας τοῦ σκότους τούτου, πρὸς τὰ πνευματικὰ τῆς πονηρίας ἐν τοῖς ἐπουρανίοις» (Έφες. 6, 12).

Αδελφοί ας έχουμε υπόψη από το σημείο αυτό και τα εξής λόγια του Κύριου μας, που είπε: «Μὴ νομίσητε ὅτι ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἐπὶ τὴν γῆν· οὐκ ἦλθον βαλεῖν εἰρήνην ἀλλὰ μάχαιραν.» (Ματθ. 10, 34) καί «ἐχθροὶ τοῦ ἀνθρώπου οἱ οἰκιακοὶ [οι της μητροπόλεως;] αὐτοῦ» (Ματθ. 10, 36).

Στο σημείο αυτό αγαπητέ Χριστιανέ είναι χρήσιμο να κατανοήσεις ότι οι κανόνες έχουν και εξαιρέσεις!!! Μια από αυτές λέει απλά ότι είσαι υποχρεωμένος (=Υποχρεωμένος δια αιωνίων και αδιάλυτων »μνημονίων» πίστεως !)…  είσαι υποχρεωμένος να παύσεις το μνημόσυνο του επισκόπου σου, και ακόμη  όταν αυτός σιγοντάρει άλλους που είναι είτε αιρετικοί, είτε φιλοαιρετικοί- φιλοπαπικοί κ.λ.π., αλλά ακόμη κι αν σιωπά ή και αν ακόμη δεν φωνάζει δυνατά!  και δεν μάχεται φανερά! και δημόσια! κατά των ποικίλων αιρέσεων. Όπου κι αν Οικουμενικότροπα δρουν  αυτές, δηλαδή όπου κι αν σήμερα δραστηριοποιούνται-ενεργοποιούνται για την ειρήνη και την ασφάλεια του κόσμου!

Οι κανόνες λένε λοιπόν πως ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ! Και πως  με αυτήν μας  την πράξη, όχι μόνον δεν κάνουμε σχίσμα, αλλά το ΑΝΤΙΘΕΤΟ!!!

ΔΗΛΑΔΗ;

  • ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΣΙΩΠΟΥΝ ΜΑΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΚΑΙ ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΌ ΤΗΝ «ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΉ (ΚΑΙ ΌΧΙ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΗ ή του Οικουμενικού!) ΕΚΚΛΗΣΊΑ».
  • ΜΑΣ ΧΩΡΙΖΟΥΝ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ, ΟΠΩΣ ΧΩΡΙΣΑΝ ΚΑΙ ΤΟ 99/100 ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΙωΤΙΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΖΟΥΝ ΤΟΝ ΛΑΤΡΕΥΤΙΚΟ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΤΟΥΣ!!!
  • ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΤΑΣΑΝ ΟΙ ΔΕΙΛΟΙ ΥΨΗΛΟΜΙΣΘΟΙ ΑΡΧΙΠΟΙΜΕΝΕΣ ΜΑΣ.   

Αν θέλεις τώρα και εσύ  «να πολεμήσεις καλώς» τους προσωπικούς σου εχθρούς (και έχεις και τον πνευματικό σου!), μάθε ότι ευθύνη σου είναι να παλέψεις κατά των ποικίλων αιρέσεων, που συνοψίζονται όλες μαζί μέσα σε μία μόνον  λέξη! <<ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΣ>>. Ο Οικουμενισμός, του 20ου και 21ου αιώνα, συμπεριλαμβάνει όλες τις πλάνες, από όλες τις φιλοσοφικό-θρησκευτικές μανιακές δοξασίες της Οικουμένης, όλων των αιώνων (=λόγω διάδοσης και του τουρισμού, αλλά και της πληροφορίας-TV! Σε όλη την Οικουμένη).

Προσοχή! Δεν είμαστε »Αντιοικουμενιστές», αλλά απλά ορθόδοξοι Χριστιανοί! Στο σημείο αυτό είναι ορθό να ξεκαθαρίσουμε πως η Αντι-οικουμενιστική δράση μας και οι παρεμβάσεις μας δεν μας κάνει πολέμιους της ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ, ούτε και «Φονιάδες της Οικουμένης» ή του «Πατριαρχείου» ή των «Αρχών και της Εξουσίας- των θεσμών», κ.ο.κ. (όπως μας κατηγορούν: Ως δήθεν ΡΗΤΟΡΕΣ ΤΟΥ ΜΙΣΟΥΣ!), αλλά αληθινούς φίλους του «Άπειρου κόσμου», που είναι έτοιμος μετά την λατρεία του «Χρήματος», να προσκυνήσει έναν ακόμη αντίχριστο ή αλλιώς έναν άνθρωπο ως παγκόσμιο «Εξουσιαστικό (μανιακό έπειτα) ηγέτη-Αυτοκράτορα»!!!

 Ο ΤΙΜΙΟΣ ΘΥΜΟΣ. Αδελφέ! Γνωρίζεις ποιο είναι το «Νεύρο της ψυχής», κατά την πίστη των Αγίων Πατέρων σου;  Όταν μάχεσαι και θέλεις να παλεύεις, σώμα με σώμα, με την αίρεση που διαστρέφει την «Εικόνα μας»,  δηλαδή την «Δογματική εικόνα της τίμιας Εκκλησίας μας».. τότε πρέπει να γνωρίζεις ότι οι κανόνες της Αγίας Εκκλησίας μας, σου επιτρέπουν! να αναλάβεις τον ΤΙΜΙΟ ΘΥΜΟ, για «Να πολεμήσεις» τους εχθρούς του Κυρίου μας ή αλλιώς της Εκκλησίας Του, ή διαφορετικά των Αγίων Του.

ΕΠΙΜΕΤΡΟ

  «Οργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε» (Ἐφεσ. 4, 26)

<<Γράφει ὁ Φώτης Μιχαήλ, ἰατρός

Ὁ ὅσιος γέροντας Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής σέ ἀπαντητική του ἐπιστολή (1), σχολιάζοντας τό πάθος τοῦ θυμοῦ,  γράφει: »…Ὅταν σοί ἔλθῃ θυμός, κλεῖσε τό στόμα δυνατά καί μή ὁμιλήσῃς εἰς τόν ὑβρίζοντα ἤ ἀτιμάζοντα ἤ ἐλἐγχοντα ἤ πολυειδῶς σε πειράζοντα ἄνευ λόγου».

Αὐτά συμβουλεύει σέ δόκιμο μοναχό, δηλαδή, αὐτοσυγκράτηση, γιά τίς περιπτώσεις ἐκεῖνες, πού ἡ καρδιά του κινδυνεύει νά καταληφθεῖ ἀπό θυμό ἐξ αἰτίας προσβολῶν, ὕβρεων και γενικῶς ἀπρεποῦς συμπεριφορᾶς ἄλλων μοναχῶν ἀπέναντί του.

Γιά τόν θυμό, ὅμως, πού εἶναι δυνατόν νά γεννηθεῖ μέσα μας σέ περιπτώσεις δαιμονικῶν ἐπιθέσεων ἤ σέ ἀπόπειρες αἱρετικῶν νά ἀλλοιώσουν τήν Πίστη μας, ὁ ὅσιος γέροντας Ἰωσήφ ὁ Ἡσυχαστής προτείνει ἐντελῶς ἀλλιώτικη τακτική. Στήν ἴδια ἐπιστολή γράφει ἐπί λέξει τά ἑξῆς: »Ὁ θυμός καθ’ ἑαυτόν εἶναι φυσικός. Ὅπως τά νεῦρα στό σῶμα. Εἶναι καί αὐτός νεῦρον ψυχῆς. Καί ὀφείλει νά τόν μεταχειρίζεται

ὁ καθείς ἐναντίον τῶν δαιμόνων, ἀνθρώπων αἱρετικῶν, καί παντός κωλύοντος ἀπό τήν ὁδόν τοῦ Θεοῦ». Ὅταν, δηλαδή, ὁ Ὀρθόδοξος Χριστιανός ἐμποδίζεται στόν ἁγιαστικό του ἀγῶνα ἀπό τούς δαίμονες ἥ ἀπό ἀνθρώπους αἱρετικούς, τότε ὁ θυμός ὀφείλει  νά γίνει μέσον προστασίας καί ἀντίστασης πνευματικῆς στά χέρια τοῦ Πιστοῦ.

Ἀξίζει να παρατηρήσουμε, ὅτι ὁ ὅσιος γέροντας βάζει τούς δαίμονες καί τούς αἱρετικούς στήν ἴδια σειρά. Διότι τήν ἴδια λύσσα ἔχουν ἐναντίον μας, τόν ἴδιο κίνδυνο διατρέχουμε καί ἀπό…. τίς δυό πλευρές! Ἐδῶ εἶναι, πού ἐφαρμόζεται τό ἁγιογραφικό »ὀργίζεσθε καί μή ἁμαρτάνετε» (Ἐφεσ. 4, 26). Ὁ ἅγιος γέροντας εἶναι σαφής: Στόν ἀδελφό, πού τυχόν μᾶς πικραίνει, μᾶς ὑβρίζει καί μᾶς περιφρονεῖ, ἀπαντᾶμε πάντοτε μέ ἀγάπη καί τρόπο ἥμερο. Στίς ἐπιθέσεις, ὅμως, τῶν δαιμόνων, ἀλλά καί σέ ἀνθρώπους αἱρετικούς χρειάζεται νά δουλέψει τό νεῦρο τῆς ψυχῆς. Δηλαδή ὁ θυμός>>[ https://fdathanasiou.wordpress.com/ ].

ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ, ΠΑΛΙ ΠΡΟΣΕΥΧΗ: <<Ὁμολογοῦμεν, ὅτι ἁμαρτωλοί ἐσμεν καὶ διὰ τὰς ἁμαρτίας ἡμῶν εἴμεθα ἄξιοι μυρίων τιμωριῶν, βασάνων καὶ κολάσεων! Πάτερ ἀγαθέ, ἐμακρύνθημεν ἀπὸ Σοῦ, ἀλλ᾿ οὐκ ἀπέστημεν ἀπὸ Σοῦ τελείως, οὐδὲ διεπετάσαμεν χεῖρας πρὸς Θεὸν ἀλλότριον, ἀλλὰ πρὸς Σὲ ἐπιστρέφομεν τὸν μόνον ἀληθινὸν Θεὸν καὶ Πατέρα Οὐράνιον, τὸν Εὐσπλαχνικώτατον καὶ φιλανθρωπώτατον. Δέξαι τοὺς στεναγμοὺς ἡμῶν, τὴν θλῖψιν, τὰ δάκρυα, τὴν μετάνοιαν!>> ( Γέρων Φιλόθεος Ζερβᾶκος, Περὶ διαφυλάξεως τῆς Ἁγίας ἡμῶν Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας ἐξ αἱρέσεων. Πηγή: http://users.uoa.gr/~nektar/orthodoxy/prayers/filo8eos_zervakos_preservation_from_heresies.htm ].

ΜΕ ΤΙΜΗ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Β. ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ, ΙΕΡΟΨΑΛΤΗΣ

ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016 [+Άγιοι Ευδόξιος, Ρωμύλος, Ζήνων, Μακάριος, Έντεκα Χιλιάδες Μάρτυρες και Χίλιοι Εκατόν Τέσσερις Στρατιώτες Μάρτυρες]

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.