Αυγουστίνος Καντιώτης



MHNYMATA

date Απρ 20th, 2013 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

____

Η «ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕ»

Γράφει ο Αγωνιστης δημοσιογραφος 
Νίκος Χειλαδάκης
  Τις άγιες αυτές μέρες μου έρχεται στον νου αυτό που πριν από 350 χρόνια είχε πει προφητικά ο Όσιος Νείλος από το Άγιο Όρος χωρίς φυσικά να  γνωρίζει την σημερινή κατάσταση: 
«Θα έρθει η εποχή που οι αρχιερείς και ιερείς, (εκτός ολίγων εξαιρέσεων), θα είναι άντρες κενόδοξοι, παντελώς μη γνωρίζοντες την δεξιάν οδό από την αριστερά  και οι εκκλησίες θα στερηθούν ευλαβών και ευσεβών ποιμένων και αλλοίμονο τότε σε αυτούς  τους χριστιανούς που βρίσκονται στον κόσμο».

Σήμερα δυστυχώς ζούμε σε αυτή την εποχή.

Μια ιεραρχία της ελληνορθόδοξου εκκλησιάς που είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει είναι ένα και το αυτό, γι αυτό και παίρνει τα εύσημα, (στην ουσία είναι όνειδος), από τους πολιτικούς που τους βολεύει άριστα αυτή η κατάσταση.
Το χειρότερο όμως είναι ότι ενώ η χώρα καταστρέφεται, ενώ η ορθοδοξία απαξιώνεται και διώκεται όλο και πιο φανερά, ενώ οι Έλληνες βυθίζονται στην απελπισία, η ιεραρχία της ελληνικής εκκλησίας είναι σκανδαλωδώς απούσα.

2zszdwh

Η ΙΕΡΑΠΟΣΤΟΛΗ THΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΣΤΗ ΖΟΥΓΚΛΑ

(Πασχαλινο βίντεο)

http://www.youtube.com/watch?v=mHDpUQp_DaY

2zszdwh

ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΟΣ

+ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ. ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

ΕΥΧΕΤΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟ, ΧΑΡΟΥΜΕΝΟ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΑΓΙΟ ΠΑΣΧΑ, ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙ ΣΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ,
ΤΟΥΣ ΠΛΗΣΙΟΝ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΠΑΣΧΑ 2013

Ὁ θρυλικὸς καὶ ἀνεπανάληπτος ἀείμνηστος Γέρων Αὐγουστῖνος μᾶς ὑπενθυμίζει τὴν σημασία τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος καὶ

τὰ καθήκοντα τῶν Χριστιανῶν
1. Ἐξ ἀφορμῆς τῆς κατωτέρω δημοσιευομένης ἐμπνευσμένης ὁμιλίας τοῦ θρυλικοῦ καὶ ἀνεπανάληπτου μακαρίτου Γέροντος Αὐγουστίνου Καντιώτη τὴν 10.4.1960 εἰς τὸν Ἱερὸ Να τῆς Μεταμορφώσεως Σωτῆρος/Μοσχάτο ἀναπτύσουμε μερικὲς πτωχὲς σκέψεις.
2. Πράγματι, εἶναι ὄντως θλιβερὴ ἡ εἰκόνα, ἀμέσως μετὰ τὸ ἐν μέσῳ ἀσεβεστάτης ὀχλαγωγίας «Χριστὸς Ἀνέστη» νὰ φεύγουν οἱ περισσότεροι, σὰν νὰ θέλουν νὰ ἐφαρμόσουν τὸ τοῦ στιχηροῦ τοῦ Πάσχα: «ἀναστήτω ὁ Θεός, καὶ διασκορπισθήτωσαν οἱ ἐχθροὶ αὐτοῦ, καὶ φυγέτωσαν ἀπὸ προσώπου αὐτοῦ οἱ μισοῦντες αὐτόν» (Ψαλμὸς 67, 2) .
Δυστυχῶς, πολλοὶ δὲν πηγαίνομε μὲ τὴν καρδιά μας στὶς ἱερὲς ἀκολουθίες ἀλλά, συνηθείας ἕνεκεν. Σωματικὰ παρόντες στὴν Ἐκκλησία εἴμαστε πνευματικὰ ἀπόντες καὶ σπεύδομε νὰ καταβροχθίσουμε τὴ «μαγειρίτσα» καὶ τὰ ἄλλα ἐδέσματα σὰν νὰ ἔχουμε νὰ φᾶμε ἀπὸ τὴν Κατοχή…
Καὶ αὐτὸ τὸ κάνουν κυρίως οἱ κακομαθημένοι καὶ οἱ μὴ νηστεύσαντες.
3. Αὐτοὶ ποὺ νύστευσαν, παρ΄ὅτι οἱ περισσότεροι εἶναι ὑπερήλικες καὶ ἔχουν πολλὲς ἀσθένεις, ἐν τούτοις δὲν ἐνδύουν στὸν πειρασμό, δὲν ὑποκύπτουν στὶς γαστριμαργικές τους ὀρέξεις. Ὁ ἐγκέφαλός τους δὲν δίνει ἐντολή νὰ ἀρχίσουν νὰ ρέουν τὰ γαστρικὰ ὑγρά. Μὲ τὴν βοήθεια του Θεοῦ κατωρθώνουν νὰ τὶς τιθασεύουν καὶ νὰ κυριαρχῇ τὸ πνεῦμα ἐπὶ τῆς ὕλης καὶ ὄχι ἡ ὕλη ἐπὶ τοῦ πνεύματος. Παραμένουν μέχρι τὸ τέλος καὶ ἀξιώνονται νὰ ἀνταμειφθοῦν, νὰ ἀκόσουν καὶ τὸν περίφημο και μεστὸ πνευματικῶν νοημάτων ἀναστάσιμο λόγο τοὺ Ἱεροῦ Χρυσοστόμου.
4. Συμμετέχουν εἰς τὸ συμπόσιο τῶν συμποσίων, γευόμενοι τοῦ Σώματος καὶ Αἵματος ἀναστάντος Θεανθρώπου καὶ μὲ χαρὰ καὶ ἀγαλλίασι ἐπιστρέφουν στὰ σπίτια τους, γιὰ νὰ ἀπολαύσουν τὰ διάφορα ὑλικὰ ἀγαθὰ ποὺ μᾶς χαρίζει ὁ Θεός.
5. Εἰς τὴν Κατοχὴ ἀλλὰ καὶ τώρα, στὰ χρόνια τῶν πολὺ καταστρεπτικῶν μνημονίων και τῆς λιτότητος, ἀκόμη κρεμμύδι καὶ ψωμὶ ἤ καὶ λίγο τυράκι νὰ ἔχῃ ὁ ἐνσυνείδητος χριστιανός, εὐχαριστεῖ τὸν Θεό. Ἅμα ὁ Θεὸς τὰ εὐλογήσῃ, εἶναι σὰν νὰ τρῶμε παντεσπάνια, χαβιάρια, ἀστακομακαρονάδες καὶ πολλὰ ἄλλα πολυτελέστατα φαγητὰ καὶ ποτά.
Ἄν ὅμως ὁ Θεὸς δὲν τὰ εὐλογήσῃ, τότε οἱ ἄνθρωποι ποὺ τὰ καταναλώνουν, χωρὶς τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ, γίνονται δυστυχεῖς. Ὅλα αὐτὰ μπορεῖ νὰ μετατραποῦν σὲ κακὲς ἀρρώστιες καὶ νὰ ἐπιφέρουν τὸν πνευματικὸ θάνατο, ποὺ ἔχουν οἱ ἄφρονες, οἱ ἀδίστακτοι, οἱ κοιλιόδουλοι, οἱ φιλοτομαριστὲς καὶ οἱ ἄπληστοι καὶ νὰ ἐπισπέυσουν καὶ τὸν σωματικὸ θάνατο.
6. Ἡ παπικὴ ἐκκλησία ὑπερτονίζει τὴν γέννησι τοῦ ἀνθρώπου. Τὰ προτεσταντικὰ δόγματα τὴν Σταύρωσι.
Ἡ ἀκραιφνής ὀρθόδοξος Ἐκκλησία ἔχει τὴν γέννησι ὡς θεμέλιον, τὴν Σταύρωσιν ὡς τοὺς πυλῶνες καὶ τὴν Ἀνάστασιν ὡς τὸ ἐπιστέγασμα τοῦ ὅλου χριστιανικοῦ οἰκοδομήματος. Διότι καὶ οἱ ἄνθρωποι γεννῶνται, ὑποφέρουν ἀπὸ ἀτυχήματα, ἀρρώστιες καὶ βιαίους θανάτους ἤ καὶ τὰ γηρατειὰ καὶ πεθαίνουν.
Ἀλλὰ δὲν ἀνασταίνονται ἀπὸ μόνοι τους.
7. Ὁ Θεάνθρωπος ἐγεννήθηκε ἐκ τῆς Παρθένου Μαρίας ἀσπόρως, ἐταπείνωσε ἑαυτὸν μέχρι τὸν θάνατον, γιὰ νὰ σώσῃ τὸν πλανηθέντα ἄνθρωπο καὶ ἀνεστήθη ἀφ’ ἑαυτοῦ του.
Ὅλοι οἱ ἄλλοι ποὺ ἀνεστήθησαν ἤ θὰ ἀναστηθοῦμε, τοῦτο γίνεται ἀπὸ τὸν Θεανθρωπο Χριστὸν ἤ τοὺς Ἀποστόλους του-ἐκπροσώπους του ἐπὶ τῆς γῆς.
Καὶ ὁ πλέον ἁμαρτωλός ἄν μετανοήσῃ, πράξῃ καρποὺς μετανοίας καὶ ἐπικαλσθῆ τὸ θεῖον ἔλεος, δύναται, ἐν ὀνόματι Ἰησοῦ, ἀκόμη καὶ νὰ ἀνασταίνῃ ἀνθρώπους.
8. Ὁ Χριστὸς δίνει στοὺς πιστούς του διάφορα χαρίσματα.
Ἕνας, ποὺ εἶχε τὸ χάρισμα νὰ ἀνασταίνῃ νεκροὐς, ἤθελε νὰ λάβῃ καὶ τὸ χάρισμα τῆς Ἱερωσύνης. Ἐπειδὴ ὅμως εἶχε κώλυμα, ὁ Μέγας Βασίλειος τὸν ἀπέτρεψε καὶ δὲν τὸν ἔκανε κληρικό.
9. Ὅμως δὲν ἐπιθυμοῦμε νὰ μακρυγορήσουμε περαιτέρω καὶ νὰ κουράσουμε, ἐμεῖς οἱ ἀνάξιοι νάνοι, τοὺς φίλους ἐπισκέπτες τῆς ἱστοσελίδας μας
Ἄς ἀφήσουμε τὸν γίγαντα ἀητὸ τοῦ πνεύματος, τὸν ἀνεπανάληπτο θρυλικὸ Γέροντα Αὐγουστῖνο, νὰ μᾶς ἀναπτύξῃ κατωτέρω τὸ νόημα τῆς Μεγάλης Ἑβδομάδος καὶ τὰ καθήκοντά μας.

 Tην συνέχεια εδώ· http://www.fotgrammi.gr


Περιοδικὸν «Φωτεινὴ Γραμμή»
Μουσῶν 14 – 15452 Ψυχικόν
Τηλ.: 210-3254321, Τηλεομοιότυπον:210-3236978
www.fotgrammi.gr

2zszdwh

Εφημερίδα » Μακεδονία της Κυριακής»: Αφιέρωμα, Το αναστάσιμο φως – Ζωηφόρος

http://www.zoiforos.gr/nea/item/8917-efimerida-makedonia-tis-kyriakis-afieroma-to-anastasimo-fos

2zszdwh

ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ;

ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ

ΜΗ ΟΜΟΝΟΟΥΝΤΩΝ ΕΙΣ ΤΑ ΤΗΣ ΠΙΣΤΕΩΣ;

 

Οἱ Ἐπίσκοποι, ἀλλὰ καὶ «ἡ Ἀδελφότητα “τοῦ Σωτῆρα” ποὺ δὲν πιστεύει ὡς ὑποχρεωτικὸ τὸν ΙΕ’ Κανόνα» πλανᾶται καὶ ψευδοδιδασκαλεῖ; «Πλάκα μας κάνετε;» (Σχόλιο ἀνωνύμου)

Κα τ φετιν Πάσχα σκιάζει αρεση το Οκουμενισμο. σο κι ν θελήσουμε νπομακρύνουμε σήμερα παρόμοιες σκέψεις, σο κι ν κάποιοι θ τς θεωρήσουν βέβηλες κα θ προτιμοσαν νχουν πνευματικότερες ναβάσεις κα οράνιες πτήσεις ατς τς γιες μέρες, μως, συνειδητοποίηση τι εμαστε βουτηγμένοι στν αρεση, τι πολλοπκείνους μ τος ποίους συνεορτάζουμε κα οποοι μς ελογον εναι ρχηγο τς παναιρέσεως, τι τς ναστάσιμες γκυκλίους τους τ Μ.Μ.Ε. θ μς προσφέρουν ς τ πι «ρθόδοξο» πίκαιρο κουσμα κα θέαμα, μς κάνει ν θεωρομε -λίγες ρες πρν εσέλθουμε στ Μ. Σάββατο- ναγκαία τν ναφορ στν Οκουμενισμό, μφορμ κανα σχόλιο νώνυμου.

  Γιατί εναι σχυρ ασθηση τι ορτάζουμε τν διο Παθόντα καναστάντα Χριστό, λλ μ διαφορετικ καθένας τοποθέτηση σ θεμελιώση θέματα Πίστεως κα ποιμαντικς ντιμετώπισης τς αρέσεως.

 Κάθε πίσκοπος εναι (πρέπει ν εναι) κφραστς τς Πίστεως. ταν, μως, πίσκοπος κφράζεται κακοδόξως, χι ν τ ρύμ το λόγου, λλ συνειδητ «δημοσί κα γυμν τ κεφαλ» (ΙΕ΄ Κανν ΑΒ Συνόδου), ετε γραπτά, ετε προφορικά, ετε δι’ λλου μέσου κα τρόπου (π.χ. δι τοργου τν συμπροσευχν), φ’ σον δι’ λων ατν τν τρόπων θίγονται καθετονται κυρίως Εαγγελικς ποστολικς ντολές, λλ κα διδασκαλία τν γίων Πατέρων κα ο. Κανόνες (πο διευκρινίζουν καρμηνεύουν τν Εαγγελικ διδασκαλία), τότε, ὁπίσκοπος ατς αρετίζει κανομάζεται π τν Καιν Διαθήκη κα τος . Κανόνες ψευδεπίσκοπος, στω κι ν κόμα δν χει καταδικασθεπ Σύνοδο.

Μ κάποιους τέτοιους πισκόπους φήνονται ο πιστο ν κάνουν Πάσχα κι φέτος!

λπίζω ν μν πάρχει ντίρρηση ς δπ τν «νώνυμο» ποστηριχτ το «Σωτρος», τν δια τν δελφότητα, λλ καπ τος πισκόπους ποχουν κάποιο νδιαφέρον κόμα γι τν διατήρηση κεραίας τς Πίστεως.

ρα, ψευδεπίσκοπος ατός, μσα λέγει κα πράττει, διαχωρίζει τν αυτό του π τν ρθόδοξη Παράδοση, ποκόπτεται π τν λήθεια κα τν κκλησία το Χριστο, ν κα δν χει κόμα πίσημα καθαιρεθε. Τ μυστήρια πο τελε εναι γκυρα κατ θείαν Οκονομίαν, χάριν τογνοοντος, μφιβάλλοντος κα μ δυναμένου ν ξεχωρίσει τ πράγματα λαο, ποος καθοδηγεται κόμα π τν αρετίζοντα ψευδεπίσκοπον, π τος παδούς του, λλ καπσους π φόβο δειλία τν πακούουν τν νέχονται!

[Προσωπική μου ποψη εναι, τι νας π τος λόγους πο Κανόνας δν ρίζει ποινς κατ τν μποτειχιζομένων, εναι κα ατός: Πς δηλαδή, νας ξαρτώμενος πιστς π τν πνευματικό του, ποος συνιστπακο στν Δεσπότη κα δν χει ξεκαθαρίσει κόμα τ «δέον γενέσθαι», πς ατς θ τιμωρηθε;].

φ’ σον, λοιπόν, ρθόδοξη Παράδοση θεωρε«ψευδεπίσκοπον κα ψευδοδιδάσκαλον» τν συγκεκριμένον πίσκοπον, κατ ποίαν λογικν ο πιστοί πο τ γνωρίζουν ατό, μπορον ν δέχονται τροφ πνευματική, ελογίες κα μάλιστα τν Θ. Εχαριστία π τ χέρια νς τέτοιου ψευδοδιδασκάλου; Πς εναι δυνατόν, ν μ θεωρον μεση προτεραιότητα τν πομάκρυνση π ατόν; Πς εναι δυνατόν, νώνυμε συνήγορε τς δελφότητος το «Σωτρα», ο τς δελφότητος θεολόγοι καρχιμανδρτες –οποοι γνωρίζουνριστα τς κακοδοξίες τν Οκουμενιστν πισκόπων– νχουν προϊσταμένους «ψευδεπισκόπους κα ψευδοδιδασκάλους»; Πς εναι δυνατν ννήκουν ργανικ σ’ ατούς, ν τος πακούουν, ν διεκπεραιώνουν ντολές τους, ν συγκοινωνον κα ν συλλειτουργον μ Οκουμενιστς γέτες τς Παναιρέσεως, ς Πατριάρχης Βαρθολομαος, Περγάμου ωάννης Ζηζιούλας, Καλαβρύτων μβρόσιος, Σύρου Δωρόθεος, Δημητριάδος γνάτιος, Μεσσηνίας Χρυσόστομος Σαββτος; (Στος δύο τελευταίους πάγονται κκλησιαστικ δύο ρχιμανδρτες το «Σωτρος»).

Βλέπω, νώνυμε, πς στ σχόλιό σας στιάζετε τν ντίλογό σας στποχρεωτικ μ το ΙΕ΄ Κανόνος, (μόνο κα μόνο «να μποσυνάγωγος γέν». Εναι σαφς τι δν θέλετε νποτειχιστετε πίσημα. ς δεχθομε τι δπάρχει να θέμα πο θέλει συζήτηση. Σς ρωτ λοιπόν (κα μαζ μ σς κα τος δελφος κα πατέρες τς δελφότητος « Σωτήρ»): Δν εναι ατονόητο, γιγωνιστς σν κα σς κα τ μέλη το «Σωτρος», ποθεωρετε τν Οκουμενισμς αρεση, νκατονομάσετε τουλάχιστον τος αρετικούς; (λλις πρς τί συζήτηση). Κα βέβαια, τουλάχιστον θεωρητικ «Σωτήρ», κα θεωρες παναίρεση τν Οκουμενισμό, καχει γωνιστε θεωρητικναντίον του.

Στν περίπτωση, λοιπόν, πο πράγματι θεωρετε ς ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ τν Οκουμενισμό, θ πρέπει ν μς πετε:

1) Ποις εναι ο αρέσεις πο διδάσκει. (Ατ τ πρτο εναι εκολο).

2) πειδ ο αρέσεις δν φτιάχτηκαν μόνες τους, λλ κατασκευάστηκαν (τμπνεύσει το διαβόλου) πνθρώπους πο τς δίδαξαν κα τς διδάσκουν, πνθρώπους ποκφοβίζουν κα διώκουν σους τς πολεμον, εναι ΑΝΑΓΚΗ -κι σες κι «Σωτήρ» κα οπίσκοποι- ν μς κατονομάσετε ποιοί εναι κενοι (οπίσκοποι κυρίως) πο τς διδάσκουν κα τς προωθον. Ποιοί Πατριάρχες, Μητροπολίτες, κληρικοί, μοναχο κα θεολόγοι διδάσκουν αρετικ τν λαό, γι ν γνωρίζουν ο πιστο κα ν τος ποφεύγουν. (Τώρα, βέβαια, δ γεννιέται να πρόβλημα: πς θ διδάσκετε τν λα ν τος ποφεύγει, ταν δν τος ποφεύγετε σες;).

Βέβαια, πάρχει περίπτωση τ περιοδικ το «Σωτρος» νπιμείνει στν ντιφατικ κα στρουθοκαμηλιστικσχυρισμό του, πο προέβαλε στ τεχος 2065 (15/4/2013), ταν, φολεγχε κα κατηγοροσε τν Πατριάρχη Βαρθολομαο, πειδ παρέστη στν νθρόνιση το Πάπα, ταυτόχρονα γραψε τμίμητο: «Δν λέγχουμε (τν Πατριάρχη). Ποιοί εμαστε λλωστε; Μόνο πονομε»! Σ’ ατν τν περίπτωση, θναγκαστομε νναφέρουμε πλεστες σες δημοσιεύσεις π τς «πόψεις κα Κρίσεις» το «Σωτρος», μ τς ποες κρίνει καλέγχει συγκεκριμένα πρόσωπα πο αρετίζουν σεβον περ τν θικ κα τν πίστη. σως γιατ ατο δν χουν τν δύναμη ν «κλείσουν» τν δελφότητα.

4) ν δν τολμήσετε ν πετε στω ατό, τότε τί συζητμε γιποχρεωτικ δυνητικό το. Κανόνος; Διότι, γι νπομακρυνθε κάποιος π τν πίσκοπό του, πρέπει πίσκοπος π τν ποο ποτειχίζεται, νχει διαπιστώσει τι εναι πράγματι ψευδεπίσκοπος, αρετικός.

Λοιπόν, θ τολμήσει «ΣΩΤΗΡ» σας, πως χει κατ καιρος λέγξει λλες καλλες περιπτώσεις, κι χει κατονομάσει λλους καλλους αρετικος (φυσικ χωρς κάποια Οκουμ. Σύνοδος ν τος χει καταδικάσει) ννομάσει αρετικ τν Πατρ. Βαρθολομαο, καθόσον πιμένει στν αρεση τς Βαπτισματικς θεολογίας, καθόσον θεωρεκκλησία τν Παπισμ κα τος Προτεστάντες, παρ τν ρητμολογία στ «Πιστεύω» περ «Μίας» κκλησίας κανς βαπτίσματος; τσι, θ προφυλάξει τος πιστούς, κα θγωνιστεμπρακτα, στε κάποιοι Μητροπολίτες πο φανερπηρεάζονται π’ ατόν, ν μ δέχονται τν Πατριάρχη μετ βαΐων κα κλάδων. Θ τολμήσει ν κατονομάσει ς αρετικ τν Μεσσηνίας Χρυσόστομο, ποος δίδαξε περ «διηρημένης» κκλησίας, ρνούμενος νποσύρει τν διδασκαλία του πο κατεδαφίζει τ 9ο κα 10ο ρθρο το Συμβόλου τς Πίστεως; Θ θελήσει νποσύρει π ατν καπσους λλους αρετίζοντες Μητροπολίτες, τος θεολόγους της κα τος ρχιμανδρτες της;

Καπειδναφορά μας στν «Σωτρα», γίνεται μφορμ τ σχόλιο το «νώνυμου», θ τολμήσουν γενικότερα οντι-οικουμενιστς πατέρες ν κατονομάσουν τος αρετικος Οκουμενιστές; Θποδεχθον τν θέση το π. Θεόδωρου Ζήση, τι πόκρυψη τν νομάτων τν αρετικν συνιστ τν αρεση το«νοματοκρυπτισμο», φο μ τν πόκρυψη τν νομάτων, φήνονται λεύθεροι ο αρετικο νπεκτείνουν τν αρεσή τους;

Διαβάσαμε πρλίγων μόλις ρν κείμενο στστολόγιο «μέθυστος», πο παρακολουθενύσταχτα τ κατ τς ρθοδοξίας τεκταινόμενα π τος Οκουμενιστές ψευδεπισκόπους:

Ατ τ Πάσχα, γράφει, «σως ν εναι κα τ τελευταο ρθόδοξο, νόψει τς νίκης το Οκουμενισμο πο θεωρεται βέβαιη πλέον, καθότι δν χει ντίπαλο. Οτε μεσο, οτε μμεσο. μμεσο διότι σήμερα διαγράφεται τκπληκτικ φαινόμενο, μπρς στ μάτια μας, ν διψον ο Χριστιανο νκούσουν τς ποιμαντορικς γκυκλίους ποκδίδουν οπίσκοποι ν ψει το Πάσχα, ν γνωρίζουν τι δν εναι πλέον μαθητς το Χριστο».

Δν γνωρίζω ν ποδειχθε προφητικό τ κείμενό του ατό. να εναι βέβαιο. τι εθύνη μας εναι τεράστια, ταν παραμένουμε στν αρεση, ταν κοινωνομε μ τος «κοινώνητους» αρετικούς, ταν θ προσέλθουμε στν ναστάσιμη Θεία Λειτουργία μμονοοντες μ τος γίους ποστόλους κα τος γίους Πατέρες, πο απ συμφώνου διδάσκουν:

« κοινωνν κοινωνήτκοινώνητος σται».

ς μς ξεκαθαρίσουν ο πνευματικογέτες:

ποδέχονται τ το Μ. θανασίου; «ν τ φρόνημα ποστρεφόμεθα, τούτους π τς κοινωνίας προσήκει φεύγειν… Ε δ τις προσποιεται μν μολογεν ρθν πστιν, φανεται δκοινωννκενοις, τν τοιοτον προτρψασθε πχεσθαι τς τοιατης συνηθεας· καἐὰν μν παγγλληται, χετε τν τοιοτον ς δελφν· ἐὰν δ φιλονεκως πιμν, τν τοιοτον παραιτεσθε. Οτω γρ διατελοντες καθαρν τν πστιν διατηρσετε» (P.G. 26,1188Β). Συμφωνετε ποστρέφεσθε τ φρόνημα το πατρ. Βαρθολομαίου κα τν μοίων του; Ναί ο; Τν προτρέψατε κι σες καλλοι πολλο ν σταματήσει τν οκουμενιστικ κατήφορο. Ατς συνεχίζει πτόητος. Γιατί δν πομακρύνεσθε απ’ ατόν;

ποδέχονται ο πνευματικο τ το Μ. Βασιλείου; «Οδ’ ν πρς ραν (οτε κν μιρα) ατν πεδεξάμεθα τν συνάφειαν, ε σκάζοντας (χωλαίνοντας) περ τν Πίστιν ερομεν» (P.G. 32,992-994). Κα τν λλον λόγον του; «Οτινες τν γιρθόδοξον πίστιν προσποιούμενοι μολογεν, κοινωνοσι δ τος τερόφροσι, τος τοιούτους, ε μετ παραγγελίαν μποστσιν, μ μόνον κοινωνήτουςχειν, λλμηδδελφος νομάζειν»; (Ες γ. Μάρκου φέσου, μολογία, CFDS, Ser. A. τόμ. Χ, fasc. II, σελ. 133 (24-28).

ποδέχονται τν πιστολήν τν γιορειτν πο λέγει: «Καί ν νί τορθοκπτωσις καί νατροπή; γάρ αρετικόν δεχόμενος, τος ατοπόκειταιγκλήμασι· καί κοινωνήτοις κοινωνν, κοινώνητός στιν, ς συγχέων τόν Κανόνα τς κκλησίας» (πιστολή γιορειτν πρός τόν Βασιλέα Μιχαήλ τόν Παλαιολόγον, Δοκίμιον στορικόν Μοναχο Καλλίστου Βλαστο, κδ. 1896, σελ. 97-107).

ποδέχονται τ τογ. Θεοδώρου το Στουδίτου: «σοι κοινωνον μαζ μ τος Αρετικούς, ατος ληθς ποσχίζονται τς κκλησίας»; (P.G. 99, 1065CD).

ποδέχονται τ τογ. Κυρίλλου λεξανδρείας, ποος πρτς Γ΄ Οκουμενικς Συνόδου, νίσχυε τος χοντας διακόψει τ μνημόσυνο το μ καταδικασμένου κόμα Πατριάρχη Νεστορίου, τν ποον νόμαζε «λύκο», κα προέτρεπε τρθόδοξο Ποίμνιο τς Κωνσταντινουπόλεως: «σπίλους καμώμους αυτος τηρήσατε, μήτε κοινωνοντες τ μνημονευθέντι (Νεστορί), μήτε μν ς διδασκάλ προσέχοντες, ε μένει λύκος ντ ποιμένος»; (P.G. 77,1258). Μήπως διάδοχός το Νεστορίου, Πατρ. Βαρθολομαος, δν εναι ξίσου «λύκος»; Λάβετε π’ ψιν μάλιστα, τι αρεση το Νεστορίου δν εχε κόμα καταδικασθεπ Σύνοδο, ταν κατάγνωστη» συνοδικά, ν πολλς π τς αρέσεις πο περικλείει στν «μάνδρα» του Οκουμενισμός, εναι «κατεγνωσμένες»!

ποδέχονται τ τοωσφ Βρυεννίου: « τος κοινωνήτοις κοινωνν, κα ατς κοινώνητος· κα ε τις κοινωνήτ, κν ν οκ συνεύξηται, κα οτος φοριζέσθω”» (Τ Ερεθέντα, τόμος Β΄, σελ. 28).

 Εναι, λοιπόν, γι σς, Σεβασμιώτατοι, πατέρες καδελφοί, «λύκος» Βαρθολομαος, ο συνοδοιπόροι του καλη λλη οκουμενιστικ κομπανία;

ν χι, πς νομάζετε παναίρεση τν Οκουμενισμό; Ποιοί εναι ο Οκουμενιστές;

ν ναί, πς θ κάνετε νάσταση παρέα μ τος αρετικούς; μονοοντες μ τος αρετικούς, χουμε «μόνοια», νότητα μ τος γίους;

Παρά τατα εχ γιρθόδοξο Πάσχα εναι πίκαιρη. Εχή, ν εναι τ τελευταο Πάσχα πο «συνεορτάζουν ορθόδοξοι μ τος αρετικούς, να μόνοια γένηται ες τ τς πίστεως.

Καλὴ Ἀνάσταση

Σημάτης Παναγιώτης

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.