Αυγουστίνος Καντιώτης



Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΙΕΡΟΜΟΝΑΧΟΥ ΠΑΪΣΙΟΥ ΠΟΥ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΣΗΚΩΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΧΑΡΑΚΩΜΑΤΑ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΗ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ, ΠΟΥ ΑΝΕΓΝΩΡΙΣΕ ΩΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΟΛΕΣ ΤΗΣ ΑΙΡΕΣΕΙΣ, ΔΕΧΕΤΑΙ ΕΠΙΘΕΣΕΙΣ. TΩΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΚΑΙ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ. ΟΙ ΣΚΟΤΕΙΝΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ ΑΜΕΤΟΧΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΕΣ ΘΙΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΘΑΡΡΑΛΕΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ ΤΟΥ

Σχόλιο για τον λόγο που έβγαλε στο ποιμνιό του ο Μητροπολίτης Φλωρίνης κ. Θεόκλητος του Αδαμάντιου Τσακίρογλου:

https://aktines.blogspot.gr/2016/09/blog-post_2.html

058837d2ea8c5lΟΙ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΕΣΠΟΤΗ

ΕΝΑΣ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΦΕΔΟΝΑ ΤΟΛΜΗΣΕ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΗ, ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΤΟΥ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΤΕΙΝΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ, ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ

Ο π. Θεοκλ. βγαζει κεφαλι με τουσ επισκ.

Γραμμένο απο την ‘Ανδρονίκη Καπλάνογλου

π. X. Tσίρη για ποια ἀγωνιστική Φλώρινα μιλάς; Για τον δεσπότη σου Θεόκλητο, που ἀγωνίστηκε να γίνη δεσπότης και να παραιτηθῆ, με ανέντιμο τρόπο ο π. Αυγουστῖνος;
Διαβᾶστε ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=47654

και ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=3529

και ἐδῶ: http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?cat=29
Για τον εαυτό σου; Δεν νομίζω. Ώραια θέση σου έδωσε ο δεσπότης, μόλις σε χειροτόνησε και καλά κάνεις που τον ἐπαινεις, αλλα πρόσεχε να μη προκαλεῖς μ᾽ αὐτα που γράφεις!
Ὁ πιστός λαός της Φλώρινας ἀνησυχεῖ και φοβᾶται μη χάση την Ορθόδοξη του πίστη του. Ἕνας ἐκπαιδευτικός ἀπο τη Φλώρινα ἀγανακτισμένος μου εἶπε: Μη ξαναπῆς τον δεσπότη, πατέρα Θεόκλητο, γιατι εἶναι πατριός, πατέρας μας εἶναι ὁ π. Αυγουστῖνος.  Ὁ π. Αὐγουστῖνος, λοιπόν, ἔλεγε: Γεννηθήκαμε Ὁρθόδοξοι, ἀλλα φοβᾶμαι ὁτι δεν θὰ πεθάνουμε Ορθόδοξοι. Ἐσεῖς π. Χρυσόστομε Τσιρη, δεν το σκέπτεστε αὐτό;
Τί θέλετε νὰ κάνει ακόμα ὁ πατριάρχης για νὰ τὸν ονομάσετε αἰρετικό; Δεν βλέπετε που προσεύχεται με τους φραγκοπαπάδες, με τους ουνῖτες, με τον Πάπα,  με τις δεσποτινες και παπαδῖνες των Προτεσταντων καὶ με ὁποιον διαβολο φανταστεῖτε! Δεν εἴδατε που μοίρασε το κοράνι, ποὺ πάει στο ραμαζανι και στην συναγωγή των Εβραίων, πράγματα που απαγορεύουν οἱ Ἱεροί Κανόνες; Δεν είδατε τι απόφαση έβγαλαν στο συνέδριο της Κρήτης που το ονόμασαν πανορθόδοξη Σύνοδο;
Κατηγορης τον π. Παϊσιο για σχίσμα!
Κάνεις λάθος, την πρώτη σχισματική φατρία στη Φλώρινα την έκανε ο δεσπότης σου ο Θεόκλητος, εναντιον του ἁγίου ιεράρχου π. Αυγουστίνου Καντιώτου. Και επειδή με προκαλεῖς με τα λόγια σου, θα σου γραψω τα απομαγνητοφωνημένα τα λόγια του γέροντος, που ανέβασα στο διαδίκτυο το 2009 και έχει ἐνημερωθῆ γι’ αὐτὰ ο Μητροπολίτης σου. Ἀκουσε λοιπόν·
Ἑκεῖ που ἔχω τελεῖες αναφέρει το όνομα του Θεοκλήτου. Δεν εἶχα βάλει τότε το ὄνομα, γιατί ἤθελα νὰ το καταλάβουν μόνο αὐτοί που γνωριζαν τα γεγονότα.
Τώρα που άδικα κατηγορεῖς τὸν π. Παΐσιο, για τον Ὀρθόδοξο δρόμο που θέλει να βαδίση, διάβασε να μάθης ποιός δημιούργησε σχίσμα στη Μητρόπολη Φλωρίνης και βραβεύτηκε από το σύστημα. Ὁ π. Παϊσιος δεν ἀγωνίζεται για τα ἀμπέλια του και τα χωράφια του, οὔτε για να γίνη δεσπότης, γι᾽ αὐτὸ νὰ κατηγορης ἄλλους. Κατηγόρησε τὸν δεσπότη σου, που τον θεωρεῖς σοῦπερ ἅγιο.
Ἀκουσε λοιπόν, τί λέει ὁ π. Αὐγουστῖνος.
Ἔχω και ἄλλα τέτοια αποσπάσματα, που μπορῶ να τ᾽ ἀνεβάσω με τὴ φωνή του Γέροντα.
(27-9-1991) Για την διαίρεση και τις φατρίες, που γινόταν στο ποίμνιό του, ὁ Μητροπολίτης Φλωρίνης π. Αὐγουστῖνος, εἶπε·

  • «Σάματι, διαίρεση δεν έκανε και ο Θεόκλητος εδώ πέρα… Kάθονται εκει μέσα και ψι, ψι, ψι, ψι κ.λ.π…. Ότι καλό κάνουμε το βλέπουν με άλλας διόπτρας και ότι κακό κάνουν αυτοί, το εγκρίνουν και το ενισχύουν. Tο βλέπουμε, είναι μία διαίρεσης η οποία με θλίβει συνεχώς. Eίδατε τι είπα προτού ν’ αρχίσω· Επιθυμούσα ένα χέρι Θεού να με αρπάξει και να με πάει σε μια σπηλιά του Aγίου Όρους και να παύσω να σκέπτομαι πλέον και παρακαλώ και εγώ, όπως ο Mέγας Bασίλειος, εξ’ αιτίας αυτής τους την διαγωγή, να μη γίνω μισάνθρωπος. Aυτά λέγει ο Mέγας Bασίλειος. Δεν είναι μικρά η υπόθεσις αυτή. Aυτό είναι συγκλονιστικό».
  • Kαι στις 24-7-1992, σε κύκλο στελεχών λέει·
    H μείωση των μαθητών, η μείωση των Kατηχητικών Σχολείων είναι αποτέλεσμα μεταξύ των άλλων και της διαιρέσεως που υπάρχει. Nα, τώρα δεν απουσιάζει ο …; E, δεν μπορώ να τον εφέρω, όχι διότι δεν τον αγαπώ, αλλά δεν μας υπήκουσαν αυτοί και διαίρεσαν την Mητρόπολη. Κάποιος πολύ ορθώς είπε· «Διεμερίσαντο τα ιμάτιά μου εαυτοίς και επί τον ιματισμό μου έβαλον κλήρο». Kόμματα – διαιρέσεις· Άλλος να αρπάξει 5, άλλος να αρπάξει 7, άλλος να αρπάξει 8. Δεν υπάρχει πλέον ενότης εν τω Xριστῷ. Eνότης είναι ο επίσκοπος(*). Tον επίσκοπο τον αγνοούν, τον έχουν ως σκιά» καὶ ἀπευθυνόμενως σὲ ἐμένα λέει: Eίναι σωστά αυτά Nίκη, εσύ που τα αντιλαμβάνεσαι; (*) Ὁ ἀληθινος ἐπισκοπος, που βαδίζει την οδό των Ἁγίων Πατέρων)

Η πρώτη λοιπόν σχισματική ομάδα προέρχεται από τον δεσπότη σου τον Θεόκλητο και μη κατηγορῆς ἄλλους γι᾽αὐτό. Αν δεν ξέρεις, να μη γράφης. Δεν θέλω να ἀναφέρω και ἄλλα ἀποδεικτικὰ στοιχεῖα, ἀν ὅμως χρειασθῆ θα ἐπανέλθω.
Οσο για την αχαριστία και την αγνωμοσύνη στον πνευματικό του πατέρα και Μητροπολιτη που τον σπούδασε, τον τίμησε και τον ανέδειξε, τον κρατοῦσε δίπλα του παρ᾽ ὅλο ποὺ τον πίκραινε, μη κατηγορεῖς ἄλλον, ἀλλὰ καὶ πάλι τον Μητροπολίτη σου και τὸ ἰσάξιο πνευματικό του τέκνο, που αγωνίζονταν απο μικρός να γίνη δεσπότης, τον Ιουστῖνο Μπαρδάκα.
Δεν ἔχω τίποτε προσωπικό με τον Μητροπολίτη Θεόκλητο, ἀλλα δὲν μπορῶ νὰ ἀνεχθῶ την ἀδικία και ὅταν με προκαλοῦν γράφω λίγο- λίγο την ιστορία του Γέροντα, που  δεν τὴν ξερει ὁ κόσμος. Για ὅλους τους μεγάλους ἄνδρες γράφεται ὁλόκληρη ἡ ἱστορία, για τὸν πατέρα Αὐγουστῖνο δὲν θὰ τὴν γράψουμε μισὴ, γιατί οἱ ἔνοχοι πῆραν κάποια μεγάλη θέση στην Ἑλλάδα. Ἔδωσα ὑπόσχεση στὸν Γέροντα και ἐξηγῶ.
Σὲ ἕνα μάθημα ὁ π. Αὐγουστῖνος μᾶς ἔλεγε:
«Aπολογείται ο Παύλος και δεν αφήνει την κατηγορία αναπάντητη. Γι’ αυτό λέω και εγώ. Όταν μία μέρα αποθάνω, όταν κλείσω τους οφθαλμούς μου, να βρεθεί κάποιος, να συγκεντρώσει όλες τις κατηγορίες που είπαν οι εχθροί μου. Nα συγκεντρώσει όλα, όλα όσα είπαν. Θα σχηματίσει ένα βιβλίο με 300-400 σελίδες τα «AντιKαντιωτικά» και μετά θα βρείτε απολογίες. Απολογούμαι σε όλα, προσπαθώ να απολογηθώ σε όλες τις κατηγορίες, που εκτοξεύουν. Kαι ο Παύλος απολογείται, αλλά είναι δυσάρεστο να βρίσκεται κανείς στην ανάγκη, να απολογείται σε ποιους;
Mα καλά βρε παιδί μου, εσύ με ξέρεις τόσα χρόνια, 40-50 χρόνια και με θέτεις υπό κατηγορία; Θα απολογηθώ (Απο τον κύκλο της Αγίας Γραφής στον «Oίκο Xειροτεχνίας», σήμερα, Ι. Μ. Αγίου Αυγουστίνου επισκόπου Ιππώνος, στις 11-1-1991)

Πηρα την εὐλογία τοῦ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ, στις 8/6/1999 ἑπτὰ μῆνες πρὶν ἀπὸ τὴν παραίτησίν του,
για νὰ βγάλω το βιβλίο ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ, ακοῦστε τὸν διάλογο ἀπομαγνητοφωνημένο·

Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου· Πάτερ, σ’ ένα κήρυγμά σας είπατε, ότι θέλετε νὰ βγῆ βιβλίο με τίτλο· «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ TA ΚΑΤΑ»  ή «ΤΑ ΑΝΤΙΚΑΝΤΙΩΤΙΚΑ». Να συγκεντρώσω στοιχεία για να βγεί αυτό το βιβλίο;
Επίσκοπος π. Αυγουστίνος: Θα μπορέσεις;
Ανδρονίκη Καπλάνογλου· Με την βοήθεια του Θεού, ναί. Έχω πολλά στοιχεία για «TA ΥΠΕΡ», από επισκόπους που μιλούν για εσάς· Από τον Πάφου Γενάδιο, από τον επίσκοπο των Πατάρων της Μικράς Ασίας, που ήταν επίσκοπος στην περιοχή του πατέρα μου, από τον Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιο, και από πάρα πολλούς άλλους. Όσο για «TA ΚΑΤΑ», δεν θα χαρίσω σε κανέναν.
Επίσκοπος π. Αυγουστίνος:

Σε θαυμάζω.

Ἔγραφα το βιβλίο: «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ λίγο-λιγο διαδικτυακά. Το πληροφοροῦνταν ὁ δεσπότης Θεόκλητος και το πνευματικοπαίδι του ὁ Ἰουστῖνος Μπαρδάκας και ἔβαζαν προσωπά ἀγαπητα να με πιέσουν για νὰ τα διαγράψω, ἀλλα δεν ὑπήκουα. Εἶχα εὐλογία ἀπὸ τον Γέροντα π. Αὐγουστίνο και ἐκείνη τηροῦσα. Θὰ βρῆτε πολλὰ στην ιστοσελίδα ἐὰν ψάξετε στις ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ, στὴν δεξιά στηλη τῆς ιστοσελίδος.  Με κατηγορουσαν στα ιερατικά συνέδρια, αλλα εμένα δεν με ενόχλησαν ποτε, δεν με πῆραν ούτε ένα τηλέφωνο για να διαμαρτυρηθουν.

Θὰ σοῦ ἀναφέρω και ἕναν ἀκόμα διάλογο με τον π. Αυγουστῖνο. Ἔγινε  μὲ πρόσωπα που τὰ ξέρεις ἀπὸ τὴν Πτολλεμαϊδα, ρώτησέ τα για να βεβαιωθῆς

ΤΙ ΓΝΩΜΗ ΕΙΧΕ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΧΕΙΡΟΤΟΝΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΚΛΗΤΟΥ ΣΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ;

Μια επίσκεψη στο σπίτι που έμενε ο π. Αυγουστίνος, την ημέρα της εκλογής του μητροπολίτου Θεοκλήτου, τα λέει όλα:

    • Ο Γεώργιος Ασανάκης, ο Σωκράτης Βασιλειάδης  και ένας ιερέας, κάτοικοι Πτολεμαϊδος και οι τρείς, πήγαν στη Φλώρινα, στο σπίτι που έμενε ο Γέροντας, μετά την παραίτησίν του, για να πάρουν την ευχή του. Ήταν η ημέρα που εξελέγη ο π. Θεόκλητος Μητροπολίτης Φλωρίνης.
    • Ο Σωκράτης Βασιλειάδης λέει στον π. Αυγουστίνο: Γέροντα, να χαιρόμαστε τον καινούργιο μας δεσπότη.
    • Και ο π. Αυγουστίνος· Σούφρωσε τα χείλη του, κίνησε απαισιόδοξα το δεξί του χέρι, και έβγαλε έναν αναστεναγμό λέγοντας κάτι για το Μοναστήρι του Αγίου Αυγουστίνου.

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ

Που απαντήσαμε, του π. Χρυσοστόμου Τσίρη

ΗΜΕΡΕΣ ΘΛΙΨΗΣ ΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΦΛΩΡΙΝΑ”… ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗΣ

Τετάρτη, 31 Αύγουστος 2016 14:46 | |
Ημέρες θλίψης ζούμε όλοι στην αγωνιστική Φλώρινα, της οποίας οι αγώνες τείνουν να γίνουν η κατάρα της. Η πρώτη σχισματική φατρία, η πρώτη σχισματική ομάδα προέρχεται από τη δικαιοδοσία του όντως Αγίου Φλωρίνης Θεοκλήτου, επενδυμένη με Θεολογία του εν Αγίους Πατρός
ημών Αυγουστίνου Καντιώτου. Από Τη Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά και τον Ηγούμενο της Παίσιο Παπαδόπουλο, που ζήλεψε τον ρόλο του μπροστάρη της Ορθοδοξίας!!!Άνθρωποι αγνώμονες, απομονωμένοι, κλεισμένοι σε φανταστικούς κόσμους, βλέπετε εχθρούς, διώκτες, κινδύνους και αιρέσεις. Δεν είστε οι διωγμένοι, είστε οι διώκτες, δεν είστε οι κυνηγημένοι, είστε οι κυνηγοί, δεν είστε οι αντιαιρετικοί, είστε μία αίρεση από μόνοι Σας. Φονιάδες και σύμμαχοι των Τούρκων στην εξολόθρευση του Οικουμενικού Πατριαρχείου….ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ αδελφοί. Έξω από την Εκκλησία, ο θάνατος και όχι η ομολογία, Η Ομολογία βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα, Ευαγγέλιο και Θεία Κοινωνία λέγεται και είναι!!!
Καλή δύναμη Γέροντα Θεόκλητε, στα πολλά προβλήματά σου άλλο ένα και μεγάλο!
π. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗ

058837d2ea8c5l

ΠΡΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ

«Ο κόσμος, δεσπότη μου….. δεν πίστεψε ποτέ του στα λόγια» (ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ!)

Του Δημήτρη Εμμανουλ
ΜΙΑ ΠΡΩΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ  ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΙΑ
Γράφει ο Χρήστος  Ελευθεριάδης, μέλος της  ομάδας «Φίλοι του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού».
<<Η πρώτη σχισματική φατρία, η πρώτη σχισματική ομάδα>> (Λίγα από τα Λόγια του Αρχιμανδρίτη  Χρυσόστομου Τσίρη,  που ζήλεψε τον ρόλο του »Μπροστάρη της  Οικουμενικής Ορθοδοξίας» , μιας και είναι ο πρώτος κρυφο-οικουμενιστής  Ιερέας που αξιώθηκε να γράψει τις παρακάτω 153 σαρωτικές  λέξεις). Ας είναι!
Φίλοι και φίλες των <<Φίλων του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού>>,
Ο γνωστός μας π. ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΤΣΙΡΗΣ ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΣ (ίσως  και με την συμβουλή του γνωστού  Αρχιοικουμενιστή « Και Γέροντος ημών Ελπιδοφόρου» Προύσης!) είπε, χτες Τετάρτη  31 Αύγουστος 2016 και ώρα  14:46 ( δηλ. 10 ώρες και  14 λεπτά πριν την λήξη της παλαιάς εκκλησιαστικής χρονιάς), τα εξής λόγια: <<Ημέρες θλίψης ζούμε όλοι στην αγωνιστική Φλώρινα, της οποίας οι αγώνες τείνουν να γίνουν η κατάρα της. Η πρώτη σχισματική φατρία*, η πρώτη σχισματική ομάδα προέρχεται από τη δικαιοδοσία του όντως Αγίου Φλωρίνης Θεοκλήτου, επενδυμένη με Θεολογία του εν Αγίους Πατρός ημών Αυγουστίνου Καντιώτου. Από Τη Μονή Αγίου Γρηγορίου Παλαμά και τον Ηγούμενο της Παίσιο Παπαδόπουλο, που ζήλεψε τον ρόλο του μπροστάρη της Ορθοδοξίας!!! Άνθρωποι αγνώμονες, απομονωμένοι, κλεισμένοι σε φανταστικούς κόσμους, βλέπετε εχθρούς, διώκτες, κινδύνους και αιρέσεις. Δεν είστε οι διωγμένοι, είστε οι διώκτες, δεν είστε οι κυνηγημένοι, είστε οι κυνηγοί, δεν είστε οι αντιαιρετικοί, είστε μία αίρεση από μόνοι Σας. Φονιάδες και σύμμαχοι των Τούρκων στην εξολόθρευση του Οικουμενικού Πατριαρχείου…. ΣΤΩΜΕΝ ΚΑΛΩΣ, ΣΤΩΜΕΝ ΜΕΤΑ ΦΟΒΟΥ αδελφοί. Έξω από την Εκκλησία, ο θάνατος και όχι η ομολογία, Η Ομολογία βρίσκεται πάνω στην Αγία Τράπεζα, Ευαγγέλιο και Θεία Κοινωνία λέγεται και είναι!!!
Καλή δύναμη Γέροντα Θεόκλητε, στα πολλά προβλήματά σου άλλο ένα και μεγάλο!>> [ http://www.eordaia.org/index.php?option=com_content&view=article&id=39762:2016-08-31-11-50-00&catid=2254:31 ].
Φίλοι και φίλες των <<Φίλων του Αγίου Κοσμά του Αιτωλού>>,
Αυτό που εξ αρχής θέλω να σας κάνω γνωστό είναι ότι  <<(Είναι) δουλειά του κάθε αγραμμάτου>>… και  πως πρέπει όλοι μας, έτσι  να το λογαριάζουμε. Ακόμη και Δεσπότης, έτσι θα πρέπει! <<Να το λογαριάζει (ως) δουλειά του κάθε αγραμμάτου>>!!!
Επίσης άλλο που θέλω να σας κάνω γνωστό είναι  ότι:
Καλύτερα μέσα στην Εκκλησία με πλανεμένους, παρά «Μέσα στην Εκκλησία και πλανεμένος» , όπως είπε ο π. Νίκων Αγιορείτης!
Καλύτερα λοιπόν  μέσα στην Εκκλησία με <<πλανεμένους>>  λαϊκούς και κληρικούς αδελφούς, και πάλι καλύτερα «Έξω από την »Εκκλησία των αιρετικών» και σωστός»… παρά όπως, ο γέροντας  Νίκων  ο Αγιορείτης,  είπε:  
  <<Καλύτερα πλανεμένος και μέσα στην Εκκλησία παρά έξω από την Εκκλησία και σωστός>> (Σε γνωστό  Ιερό Ναό της πόλεώς μας την περίοδο της Τεσσαρακοστής 2016) !!!
Και για να πούμε ΩΜΑ τα πράγματα ΚΑΙ με το «Λαρισινό» όνομά τους,
   Καλύτερα με τον Ηγούμενο της Ιεράς Μονής Αγίου Γρηγορίου Παλαμά Φιλώτα, παρά με τους «Νικωνιότες» που υποστηρίζουν πως: «Καλύτερα πλανεμένος και μέσα στην Εκκλησία παρά έξω από την Εκκλησία και σωστός», και πάλι καλύτερα με την <<χριστιανική ομάδα>> παρά με το παράφωνο  πνεύμα του  π. Νίκωνα που λέει- με μια μικρή παραλλαγή! –  ότι:  <<ΑΝ δεν ξέρεις να μαγειρεύεις  δεν γίνεται καλό φαΐ. ΑΝ δεν ξέρεις να σημαδεύεις δεν σκοτώνεις πέρδικα, κι ΑΝ δεν μάθεις χασαπική, δεν μπορείς να σφάξεις πετυχημένα και να γδάρεις  ένα ζωντανό.  Και όταν τέτοιες δουλείες θέλουνε τέχνη και γνώση- λέγει ο γνωστός μας Φαρμακίδης – πόσα  πρέπει να κατέχει εκείνος που θα κηρύξει το λόγο του θεού; Πόσο ταπεινή ιδέα θα πρέπει να έχει κανείς γι’ αυτό το έργο, για να το λογαριάζει δουλειά του κάθε αγραμμάτου; Μιλώ σωστά;>>!!!
ΠΡΩΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ: <<Όχι, άγιε αρχιμανδρίτη, αποκρίθη σταθερά ο γέροντας. Όσο πιο ταπεινή είναι μια δουλειά, τόσο πιο χρειαζούμενη είναι η γνώση. Ο λόγος του Χριστού δεν είναι ούτε τέχνη, ούτε γνώση, αλλά φως. ΑΝ είν’ αλήθεια, πως το λόγο του Χριστού μονάχα οι γραμματιζούμενοι και οι σοφοί μπορούνε να τον κηρύξουνε, τότε θα πρέπει νάναι γραμματισμένος κανείς και σοφός ΚΑΙ για να τον δεχτεί ΚΑΙ για να τον νιώσει. Ο λόγος όμως του Χριστού δεν έπεσε από τον ουρανό για να θρέψει μονάχα τους γραμματισμένους, αλλά και τους αγραμμάτους. Κι ΑΝ είν’ αλήθεια αυτό που λέω, ΚΑΙ μπορεί ο σπόρος του Χριστού να καρπίσει και στο ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ, τότες γιατί Αυτός ο αγράμματος, πούναι αγαθή γης, δεν μπορεί να μοιράσει και σε άλλους τον καρπό αυτής της καλής σποράς;>> (Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ, ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ,  13Η ΕΚΔΟΣΗ, ΣΕΛ. 192,193).
Και  τελειώνουμε με «λίγα λόγια»,  για  κάποιες  «Μισές Αλήθειες» Δεσποτάδων!
Όπως π.χ. »Τα μυστήρια όποιου δεν μνημονεύει τον επίσκοπο και τον πατριάρχη είναι άκυρα»…. Καλό λοιπόν  είναι δεσπότη μου  να πεις (στον λαό που απόμεινε να σέβεται τα μαύρα μόνον  ράσα) ολόκληρη την αλήθεια! Δηλαδή ότι:
      – Τα μυστήρια μεν του Ιερέα, που ΑΝ, δεν μνημονεύει τον επίσκοπο και τον πατριάρχη είναι άκυρα εκτός όμως  ΑΝ!!!! Εκτός  ΑΝ…   Ένας από τους δύο (π.χ. πατριάρχης!) κηρύττει  με «γυμνό το κεφάλι», δηλαδή  δια  της TV [https://www.youtube.com/watch?v=zF4DZaBK_Rk)],  «διεστραμμένα δόγματα»  ή αλλιώς αιρέσεις ή αλλιώς ΚΑΚΟΔΟΞΙΕΣ… και  μάλιστα κακοδοξίες που ήδη έχουν καταδικάσει προηγούμενες Οικουμενικές Σύνοδοι ,  όπως π.χ. η 4η Οικουμενική καταδίκασε τους Μονοφυσίτες, τους οποίους ο πατριάρχης μας … τους ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΕΙ,  Ως  ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΕΜΑΣ! ΤΟΥΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥΣ!!!) [http://www.impantokratoros.gr/CC748E31.el.aspx ].
Υ.Γ. Όσο για τα «Διεστραμμένα λόγια»  του Υπερσυνοδικού  Κριτή- Ιερέα της  Μητροπόλεώς  μας [ΒΛΕΠΕ: «του εν Αγίους Πατρός ημών Αυγουστίνου Καντιώτου»!!!!!!, «του όντως Αγίου Φλωρίνης Θεοκλήτου»!!!!!!]!!!!…….  που δημόσια είπε:
         –   <<Δεν είστε οι διωγμένοι, είστε οι διώκτες, δεν είστε οι κυνηγημένοι, είστε οι κυνηγοί, δεν είστε οι αντιαιρετικοί, είστε μία αίρεση από μόνοι Σας. [Είστε] Φονιάδες και σύμμαχοι των Τούρκων….>>!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 Απαντούμε: <<Ο κόσμος, δεσπότη μου, αποκρίθηκε ο γέροντας, και στα παλιά τα χρόνια και στις μέρες μας, δεν πίστεψε ποτέ του στα λόγια, μακάρι να βγαίνανε από των πιο σοφών τα χείλη. Ο κόσμος πιστεύει μονάχα στον άνθρωπο που πιστεύει ο ίδιος. Ο κόσμος πιστεύει τον άνθρωπο που με την ζωή του γίνεται παράδειγμα και τον φωτίζει. Ο Χριστός μας  Άγιε Δέσποτα , δεν αποζήτησε τους σοφούς να παν σιμά του, αλλά τα παιδιά. Ή μήπως λαθεύουμαι;>> ;>> (Ο ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ, ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΑΘΗΝΩΝ,  13Η ΕΚΔΟΣΗ, ΣΕΛ. 193).
ΜΕ ΤΙΜΗ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΟΝΤΑΣ ΑΓΙΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ ΜΑΣ (π.χ. ο Αρχιμανδρίτης  π. Παΐσιος) ΚΑΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΙΕΡΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΗΣ  ΜΑΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ… ΚΑΙ  ΧΑΡΙΝ ΜΙΑΣ ΝΕΑΣ ΤΟΥΣ ΑΡΧΗΣ!! ΠΕΜΠΤΗ 1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2016, ΠΡΩΤΗ ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017 Ή ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;
 ΟΜΑΔΑ <<ΦΙΛΟΙ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΚΟΣΜΑ ΤΟΥ ΑΙΤΩΛΟΥ>>
1.[Φατρία*  (θηλυκό) ομάδα ενταγμένη τυπικά σε ένα σύνολο με συγκεκριμένους στόχους, η οποία όμως επιδιώκει τους δικούς της ιδιοτελείς σκοπούς…. φατρία κομματική, φατρίες σε δημόσιες υπηρεσίες, φατρίες στο συνδικαλισμό…].
 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.