Αυγουστίνος Καντιώτης



Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ (Τoυ Μητροπολιτου Φλωρινης Αυγουστινου Καντιωτου) 2) Δεν ημουν ποτε οικουμενιστης! (π. Θεοδωρος Ζησης) 3) Κανενας Ορθοδοξος Επισκοπος στη Λειτουργια του Παπα στη Γεωργια 4) ‘’Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ’’ (Πατριαρχειο Βουλγαριας)

date Δεκ 8th, 2016 | filed Filed under: ΑΝΤΙΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΙΚΑ

Η ΠΟΝΗΡΙΑ ΤΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ

Ἀπό τὸ βιβλίο τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου
«Κόρακες τοῦ Οἰκουμενισμοῦ ἐξέλθετε τῆς Κιβωτοῦ», ἐκδοσή 2016, σελ.9-10

%ce%bf%ce%b9%ce%ba%ce%bf%cf%85%ce%bc%ce%b5%ce%bd%ce%b9%cf%83%ce%bc%ce%bf%cf%83-%ce%b5%ce%be

Ἀλλὰ τί ἀκούω; Ἕνα ἄλλο παραμύθι. Θὰ ἔρθουν ἡμέρες – καὶ ἦρθαν αὐτὲς οἱ μέρες, ποὺ θὰ ποῦνε· Εὐτυχισμένοι οἱ ἄνθρωποι ποὺ δὲν ἔχουν αὐτιὰ γιὰ νὰ ἀκοῦνε καὶ μάτια γιὰ νὰ βλέπουν. Ἄκουσα τὶς ἡμέρες αὐτὲς νὰ λένε·
–Mὰ γιατί τόσο πολὺ ἐπιμένετε. Kαλά, καὶ προτεστάντες καὶ φράγκοι ἀπὸ τὰ 1000 πρά­γματα ποὺ ἔχουν τὰ 990 συμφωνᾶνε, τὰ 10 δὲν συμφωνᾶνε· γιατί εἶστε τόσο σκληροί, γιατί βλέπετε αὐτὰ ποὺ δὲν συμφωνοῦμε καὶ δὲν βλέπετε αὐτὰ ποὺ συμφωνοῦμε; Ἂς παραβλέψουμε αὐτὰ ποὺ δὲν συμφωνοῦμε καὶ ἂς ἑνωθοῦμε, γιὰ νὰ γίνουμε μία ἀδελφότης καὶ «μία ποίμνη εἷς ποιμήν»…
Ὁ λογισμὸς αὐτός, ἀδελφοί μου, –σᾶς ἐξομολογοῦμαι δημοσίᾳ– κ᾽ ἐμένα στὴν ἀρχὴ μὲ συνεκλόνισε. Προχθὲς ἐδιάβαζα τὸν Μέγα Ἀθανάσιο καὶ δίδει ἀπάντησι στὸ ἐπιχείρημα αὐτό, ποὺ ἀκούετο καὶ ἐπὶ τῆς ἐποχῆς τοῦ Ἀρειανισμοῦ.
Διότι ἔλεγαν εἰς στὸν M. Ἀθανάσιο· Mὰ συμφωνοῦμε· καὶ τὴν βάπτισι παραδεχόμεθα, καὶ τὰ μυστήρια παραδεχόμεθα, καὶ τὰ πάντα παραδεχόμεθα. Ἂς ἑνωθοῦμε λοιπόν, καὶ νὰ παραβλέψουμε τὶς διαφορές.
Tί ἀπαντᾷ ὁ M. Ἀθανάσιος; Ἀκοῦστε τὸ παράδειγμά του καὶ θαυμάσατε τὴν σοφία τοῦ ἀνδρός.
Ἀκοῦστε, λέει, τὴν πονηριὰ ποὺ μᾶς κάνουν. Eἶνε, σὰν νὰ ὑποθέσουμε ὅτι ἔχεις κάποιον ἄρρωστο στὸ σπίτι σου καὶ νὰ πονάῃ, ἐδῶ στὰ στήθη, καὶ νὰ βογγάῃ. Tὰ μάτια του εἶνε ἐν τάξει, τ᾽ αὐτιά του εἶνε ἐν τάξει, ἡ καρδιά του εἶνε ἐν τάξει, τὰ πόδια του εἶνε ἐν τάξει, τὰ χέρια του εἶνε ἐν τάξει, ἀλλὰ ἔχει ἕναν πόνο ἐδῶ στὰ στήθη.
Kαλεῖ τὸ γιατρό, καὶ κάθεται κοντὰ στὸν ἄρρωστο καὶ λέει·
–Tί ὡραῖα μάτια ἔχει αὐτὸς ὁ ἄρρωστος! τί ὡραῖα χέρια καὶ πόδια ἔχει ὁ ἄρρωστος! τί γερὴ καρδιὰ ἔχει αὐτὸς ὁ ἄρρωστος!
–Mά, χριστιανέ μου, δὲν σὲ καλέσαμε γιὰ τὰ γερὰ μέρη τοῦ σώματος. Ἐδῶ τί γίνεται; Αὐτὸς ὁ πόνος μπορεῖς νὰ μᾶς πῇς ποῦ ὀφείλεται;
–Ἄ, λέει.
Ἔτσι κάνουν καὶ αὐτοί. Παραβλέπουν τὶς πληγές.
Ἀλλά, ἄνθρωπε, ἕνα σπυράκι βγάζεις καὶ τρέχεις·καὶ φοβᾶσαι, μήπως τὸ σπυράκι αὐτὸ μιὰ μέρα σὲ διαλύσῃ καὶ σὲ ὁδηγήσῃ στὸν θάνατο. Ἕνα «σπυράκι», ἕνα σφάλμα, μιὰ παρεκτροπή ἀπὸ τὴν πίστι εἶνε μεγάλο πρᾶγμα. Γι᾽ αὐτό πρέπει νὰ προσέξουμε, λέγει ὁ M. Ἀθανάσιος, νὰ κρατήσουμε ἀκεραία τὴν πίστι μας.
Ὁ Σατανᾶς, φθονῶν τὸ μεγαλεῖον τῆς Ὀρθοδοξίας, ἡ ὁποία παρέμεινε παρθένος ἁγνή, ἄμικτος ἀπὸ τὰ μιάσματα πλανῶν καὶ αἱρέσεων, ἐτεχνούργησε τὸ νέον σύστημα τοῦ Οἰκουμενισμοῦ. Ὑπὸ τὸ πρόσχημα τῆς ἀγάπης κρύπτεται ὁ Ἀπατεών, ὁ ὁποῖος προτρέπει τοὺς Ὀρθοδόξους ν᾿ ἀνοίξουν τὰς θύρας καὶ νὰ δεχθοῦν καὶ νὰ ἐναγκαλισθοῦν ὅλους τοὺς αἱρετικούς, καὶ τοὺς ἀλλοθρήσκους ἀκόμη, καὶ νὰ γίνουν ὅλοι μία συναλοιφή.

Δεν ημουν ποτε οικουμενιστης!

π. Θεόδωρος Ζήσης
_____________

_________________

Κανενας Ορθοδοξος Επισκοπος

στη Λειτουργια του Παπα στη Γεωργια

Πάπας τέλεσε υπαίθρια Θεία Λειτουργία στο στάδιο «Μιχαήλ Μέσκι» της Λοκομοτίβ Τιφλίδας, στην οποία συμμετείχαν περίπου 3.000 από τις 27.000 θέσεις του γηπέδου.
«Η εικόνα του άδειου γηπέδου, δείχνει την μειοψηφία των Καθολικών στη Γεωργία» σχολιάσαν οι δημοσιογράφοι που κάλυψαν το γεγονός.
Να αναφερθεί πως στην Γεωργία το 80% του πληθυσμού είναι Ορθόδοξοι Χριστιανοί, ενώ μόνο το 3% είναι Καθολικοί.
Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο του Βατικανού, στη Θεία Λειτουργία δεν συμμετείχε ούτε παρέστη κανένας Ορθόδοξος Ιεράρχης της Εκκλησίας της Γεωργίας.
Ο Πατριάρχης Ηλίας από την πρώτη στιγμή πήρε αποστάσεις από τους κληρικούς διαδηλωτές κατά της επίσκεψης του Πάπα στη Γεωργία, παρόλα αυτά όμως ανέφερε ότι δεν θα τον δουν να λειτουργεί ούτε να προσεύχεται μαζί του.
Ο Πάπας Φραγκίσκος παρά την απουσία της Εκκλησίας της Γεωργίας από την λειτουργία ζήτησε οι ιστορικές διαιρέσεις που τους χωρίζουν πρέπει να υπουλωθούν μέσα από την υπομονή, την εμπιστοσύνη και τον διάλογο.
Τέλος να σημειωθεί ότι κατά τη διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, έξω από το γήπεδο πραγματοποιήθηκαν διαδηλώσεις διαμαρτυρίας για την επίσκεψη του Πάπα στη Γεωργία.

Που θα παει; Θα νικησει η απλοτητα της Αληθειας!

Σάββας Ηλιάδης, δάσκαλος
Το ουσιώδες ερώτημα προς τους οικουμενιστές είναι το αν πιστεύουν σ` αυτά που λένε και πεισματωδώς κατεργάζονται. Αν είναι στα καλά τους, που προφανώς είναι, τότε δυστυχώς τους πλάνεψε ο διάβολος και τους έχει τυφλούς «τα τ` ώτα, τον τε νουν τα τ` όμματα», την τε καρδίαν. Εν πλήρη επιγνώσει, προδοτικώς και εσκεμμένως, εγκαταλείπουν την κιβωτό της σωτηρίας.

Στρεβλώνουν την Αλήθεια και προσπαθούν να υποστηρίξουν τη διεστραμμένη οδό της απώλειας με επιχειρήματα τα οποία, είναι μεν «λογικοφανή», προσδίδουν συνήθως στα λεγόμενά τους την εικόνα της επικράτησης της γνώμης, αλλά δεν πείθουν την απλή καρδιά, τον απλό πιστό, τον καλοπροαίρετο, τον ειλικρινή Ρωμιό, αυτόν με τη λεβέντικη στάση απέναντι στην ιστορία, στην παράδοση και στην Αλήθεια.
Πολύ ξεκάθαρα και ενθαρρυντικά τα γράφει ο άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος, διαχωρίζοντας τον πλανεμένο λόγο, τον κακόβουλο, από τον απλό, τον καλοπροαίρετο: «Όταν εν σοφία λόγων γένηται απόδειξις, πολλάκις και οι φαυλότεροι κρατούσι των επιεικεστέρων, δεινότεροι λέγειν όντες». Επικρατούν κατά τα φαινόμενα στο λόγο, λέει, καταχρώμενοι τον πλούτο της γνώσεως και της ευγλωττίας, που τους τα χάρισε ο Θεός, αλλά πλήττουν δια του πλεονάσματος της φαυλότητος της καρδιάς τους την Αλήθεια, τον Ευεργέτη τους και δηλητηριάζουν τον αδελφό τους.

http://aktines.blogspot.gr/2016/12/blog-post_99.html#more

’Η ΟΡΘΟΔΟΞΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΝΟΤΗΤΑ ΤΗΣ’’

ΑΝΑΦΕΡΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟΥ ΒΟΥΛΓΑΡΙΑΣ

Του Β. Χαραλάμπους, θεολόγου

Η ανακοίνωση του Πατριαρχείου Βουλγαρίας, που αναρτήθηκε στην επίσημη ιστοσελίδα του Πατριαρχείου Βουλγαρίας www.bg-patriarshia.bg, ημερομηνίας 29 Νοεμβρίου 2016, όπου αναφέρεται στο κείμενο ‘’Η σχέση της Ορθοδόξου Εκκλησίας με τον υπόλοιπο χριστιανικό κόσμο’’, της Συνόδου της Κρήτης, επισημαίνει με σαφήνεια ότι η αναφορά στην αναζήτηση της ‘’χαμένης ενότητας όλων των Χριστιανών’’, είναι απαράδεκτη, γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει χάσει ποτέ την ενότητά της (Μέρος Ι, Παρ. 2 της ανακοίνωσης).

Αυτή η αναφορά, ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει χάσει ποτέ την ενότητά της, βρίσκεται σε απόλυτη συνάφεια με την αναφορά στην ίδια ανακοίνωση, ότι «η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν μπορεί να δεχτεί τις διαφορετικές έννοιες και τα δόγματα στα οποία οι ετερόδοξοι έχουν δικαιολογήσει αυτήν την ενότητα, όπως είναι οι θεωρίες για την ύπαρξη μιας φαινομενικής ‘’ενότητας’’ όλων των χριστιανικών δογμάτων, όπως οι διδασκαλίες για την ‘’αόρατη εκκλησία’’, τη ‘’θεωρία των κλάδων’’, τη ‘’βαπτισματική θεολογία’’ ή την ‘’ισότητα των δογμάτων’’».
Εμείς ως Ορθόδοξοι Χριστιανοί «σπουδάζοντες τηρείν την ενότητα του Πνεύματος» (Εφ. 4,3) και την ενότητα Πίστεως, μη «κλυδωνιζόμενοι και περιφερόμενοι παντί ανέμω της διδασκαλίας, εν τη κυβεία των ανθρώπων, εν πανουργία προς την μεθοδείαν της πλάνης» (Εφ. 4,14), ομολογούμεν «εις Κύριος, μία πίστις, εν βάπτισμα» » (Εφ. 4,5).
Η στάση αυτή της Ορθόδοξης Εκκλησίας της Βουλγαρίας δίδει πιστεύομε απάντηση και σε αυτό είπε ο Πάπας Φραγκίσκος στο Radio Vaticana, κατά την εβδομάδα προσευχής από 18 – 25 Ιανουαρίου 2016 που πραγματοποιήθηκε στη αίθουσα Παύλος VI, όταν αναφέρθηκε στην ‘’ενότητα των Χριστιανών, Προτεσταντών, Ορθοδόξων, Καθολικών’’, και έκανε αναφορά στο έγγραφο ‘’Αποκατάσταση της ενότητας’’ (Unitatis redintegratio) της Β΄ Βατικανής Συνόδου (που ψηφίστηκε στις 21 Νοεμβρίου 1964 επί Πάπα Παύλου VI), αναφέροντας ότι «όλοι οι βαπτισμένοι είναι αδελφοί και αδελφές, παρά τις διαφορές μας*», και τοιουτοτρόπως κατέστησε την ενοποιό αλήθεια της Πίστης δευτερεύουσα.
Όντως η αναφορά στην αναζήτηση της ‘’χαμένης ενότητας όλων των Χριστιανών’’, είναι απαράδεκτη, γιατί η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει χάσει ποτέ την ενότητά της, όπως χαρακτηριστικά αναφέρεται στην ανακοίνωση του Πατριαρχείου Βουλγαρίας. «Εν τη Εκκλησία υπάρχει η θεανθρωπίνη φιλοσοφία της καθολικής ενότητος (πανενότητος) και η θεανθρωπίνη αίσθησις αυτής», λέγει ο Άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς.
*Όπως η έννοια αυτή εκφράστηκε, στα πλαίσια της ‘’αποκατάστασης της ενότητας’’, με βάση την αναφορά της Β΄ Βατικανής Συνόδου.

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.