Αυγουστίνος Καντιώτης



“ΑΝΤΙΚΑΝΤΙΩΤΙΚΑ“

ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ 

MHTΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ π. ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

ΠΟΥ ΕΚΤΟΞΕΥΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ

(Απόσπασμα DVD Νο2 με θέμα· «ΤΑ ΥΠΕΡ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΤΑ» του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου)

“ΑΝΤΙΚΑΝΤΙΩΤΙΚΑ“ http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=1314

______

________

Το κατηγορητήριο πηγή έχει τον σκοπιανό καθηρημένο παπά, Νικόδημο Τσιαρκνιά. 

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?page_id=896

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ-ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ

ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ

Το βιογραφικό του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου στην Βικιπαιδεία είναι γραμμένο από χέρι σκοπιανό. Έχει κάποιες αλήθειες ανακατεμένες με συκοφαντίες και χονδροειδέστατα ψεύδη. Αρκετές φορές το διορθώσαμε δίνοντας αληθινά στοιχεία, αλλά τα έσβησαν.

Παρακαλούμε όποιος από τους φίλους αναγνώστες της ιστοσελίδος μπορεί να ασχοληθεί με αυτό το θέμα και να διορθώσει το βιογραφικό της Ελληνικής Βικιπαιδείας θα τον παρακαλέσουμε να μας βοηθήσει.

Δεν πρέπει να αφήνουμε τα κακοποιά στοιχεία και τους μυθομανείς εχθρούς (τύπου Τσαρκνιά) να επιπλέουν παντού, εκμεταλλευόμενοι την ανωνυμία του δημοσιεύματος. Οι σκοπιανοί πνέουν μένεα εναντίον του σεβασμίου Έλληνα αγωνιστού ιεράρχου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, επειδή τους χάλασε την προπαγάνδα στη Φλώρινα.

Εμείς θα δώσουμε το υλικό και θα επισημάνουμε τα ψεύδη.

Γράφουν·

  • [1949: Από τὸν άμβωνα του στρατιωτικού ναού Αγίου Αθανασίου Κοζάνης, παρουσία των αρχών, απαγορεύει να ψαλή το Πολυχρόνιον του βασιλέως Παύλου.

Πράγματι το 1949 ο π. Αυγουστίνος σαν στρατιωτικός ιερεύς απαγόρευσε τους ψάλτες στον άγιο Αθανάσιο Κοζάνης να πουν το πολυχρόνιο του βασιλιαά Παύλου, γιατι υπέγραψε μασονικό διάταγμα, με το οποίο θα ενισχύονταν το «φιλανθρωπκό ίδρυμα» της μασονίας ακόμα και από τους δίσκους των ιερών ναών και των μοναστηριών. Περισσότερα γι’ αυτό το θέμα θα βρείτε στο βιβλίο «ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ, Ο π. Αυγουστίνος στην Κοζάνη» Νο2.

Στην συνέχεια γράφουν ένα πολύ χονδρό ψέμα, το οποίο πηγή έχει τον σκοπιανό καθηρημένο παπά, Νικόδημο Τσαρκνιά (βλέπ. Ριζοσπάστη 1982)

Τι γράφουν;

  • «Το 1949 μετέβη εις Γυάρον όπου έκανε θεία λειτουργία και για να μην ενοχλείται από τον ήλιο, έστρεψε τους πολιτικούς κρατούμενους, που αριθμούσαν 9.000, αντίθετα. Στη διάρκεια της λειτουργίας συμμετείχαν και ιερείς κρατούμενοι που έψελναν. Όταν ήρθε η ώρα να πει το Απολυτίκιο, αυτοί σιώπησαν. Τότε, ο «άγιος» άρχισε να τους βρίζει λέγοντας ότι εδώ που ήρθατε θα μείνετε και δε θα γυρίσετε».

Αυτά  είναι βγαλμένα από την αρρωστημένη φαντασία αυτών που τα γράφουν, διότι·

α) Το 1949 ο π. Αυγουστίνος ήταν στη Μακεδονία. Δεν κατέβηκε ποτέ κάτω από τη Λάρισα και δεν πήγε ποτέ στην Γυάρο. Ήταν στρατιωτικός ιερεύς και  όπως οι ίδιοι γράφουν το 1949 έπαυσε το πολυχρόνιο του βασιλιά Παύλου στην Κοζάνη, παρουσία στρατιωτικών αρχών και του συνταγματάρχου Βεντήρη. Συγχρόνως κυκλοφόρησε κατά χιλιάδες την «Χριστιανική Σπίθα»· http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=27859, με το ερώτημα· Βασιλεύ είστε μασόνος;

Αυτό ήθελε παλληκαριά, υπ’ όψιν ότι κανείς επίσκοπος δεν τόλμησε τότε να ελέγξει τον βασιλιά, για το μασονικό έγγραφο που υπέγραψε. Τον υπεύθυνο για την διακίνηση της «Χριστιανικής Σπίθας» Γεώργιο Παφίλη τον συνέλαβαν και τον έκλεισαν στη φυλακή, τον ίδιο τον π. Αυγουστίνο που ήτο συντάκτης του χριστιανικού εντύπου και μίλησε σκληρά για τον βασιλιά δεν τόλμησαν να τον συλλάβουν, όμως τα απόρρητα έγγραφα πηγαινοέρχονταν στις μυστικές υπηρεσίες του στρατού και τις χωροφυλακής. Πλήθος απορρήτων εγγράφων έπεσαν στα χέρια μας. Μπορείτε να τα δείτε και  να τα διαβάστε στο βιβλίο  ΜΙΑ ΖΩΝΤΑΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ Νο2, (σελ. 44-64) http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=227 και·

β) Ο π. Αυγουστίνος είχε αρχές στην ζωή του και γι’ αυτές έπαιζε κορώνα γράμματα την ζωή του. Ελεγε· «Τον κόσμο όλο τον πατώ, αλλά το Ευαγγέλιο δεν το πατώ». Δεν ήτο αρεστός σε κανένα πολιτικό καθεστώς γιατί όταν ήταν στην εξουσία και παρεκτρέπονταν τους ήλεγχε όσο ψηλά και αν βρίσκονταν. Ελεγε· όταν το καλάμι είναι όρθιο το κτυπώ· όταν πέσει δεν το κτυπώ, γιατί είναι άνανδρο. Αυτές τις αρχές του ουδέποτε τις παραβίασε. Επομένως τα νταϊλίκια και οι παλληκαριές σε αδυνάτους ανθρώπους και φυλακισμένους ήταν άγνωστα στη ζωή του π. Αυγουστίνου.

γ) Η Θεία Λειτουργία γίνεται πάντα προς Ανατολάς και κανένας ορθόδοξος παπάς δεν γυρίζει τις πλάτες του αντίθετα.

Γράφουν·

  • Στις 25 Ιουνίου του 1967 χειροτονήθηκε Μητροπολίτης Φλωρίνης, Πρεσπών και Εορδαίας, μετά από απαίτηση, όπως ισχυρίζεται ο Χρήστος Γιανναράς, της δικτατορίας των συνταγματαρχών προς τον αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο.

Τους διαψεύδουν οι χιλιάδες πιστοί που συνωστίζονταν στον Άγιο Κωνσταντίνο Ομονοίας την ημέρα της χειροτονία του επισκόπου και βροντοφωνούσαν το ΑΞΙΟΣ. (Μικρό ηχητικό απόσπασμα μπορείτε να ακούσετε στο παραπάνω βίντεο).

Τους διαψεύδη επίσης και ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, σε δημοσιευμά του στην Εφημερίδα «Εθνικός Κήρυξ», στις 21-3-1975,  με τον τίτλο «ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΕΝΟΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΥ» (Περισσότερα θα γράψουμε άλλοτε).

Σημαντικοί σταθμοί στη ζωής του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=4975

20-4-1907: Γεννιέται στις Λεύκες – Πάρου. Οι γονείς του: Νικόλαος (μικρέμπορος) και
Σοφία (δασκάλα). Τον βαπτίζουν Ανδρέα.
1915-1925: Υπότροφος στο Γυμνάσιο Σύρου. Αποφοιτά με βαθμό «άριστα».
1925: Εγγράφεται στην Θεολογική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών.
1929 (Δεκέμβριος): Λαμβάνει το πτυχίο με βαθμό «άριστα».
1929-1934: Μένει με τη μητέρα του στην Ίο των Κυκλάδων για μελέτη και περισυλλογή, και διδάσκει στο Δημοτικό σχολείο.
1934 (Δεκέμβριος): Μιά βροχερή ημέρα, και ενώ βαδίζει σκυμμένος, βλέπει πεσμένο κάτω ένα μικρό ταχυδρομικό φάκελλο. Σκύβει και τον παίρνει από τις λάσπες. Η έκπληξί του είνε μεγάλη όταν βλέπη ότι ο φάκελλος είνε γι’ αυτόν (έπεσε προφανώς κατά λάθος από τα χέρια του γέροντος ταχυδρόμου της νήσου). Ανοίγει και διαβάζει. Ο μητροπολίτης Αιτωλοακαρνανίας Ιερόθεος τον καλεί να πάη στο Μεσολόγγι και ν᾽ αναλάβη τη θέσι του γραμματέως της μητροπόλεως. Βλέπει το πράγμα ως κλήσι Θεού καὶ υπακούει αμέσως.
1934 (Χριστούγεννα): Ο Ανδρέας Καντιώτης του Νικολάου είνε ο μοναδικός ταξιδιώτης προς Πειραιά, μέσα στό πλοίο της άγονης γραμμής, και ο πλοίαρχος απορεί.
1934-1941: Αναλαμβάνει τη θέσι του πρωτοσυγκέλλου στη μητρόπολι Αιτωλοακαρνανίας. Κάνει το πρώτο κήρυγμά του στο Μεσολόγγι.
1935: Γίνεται μοναχὸς καὶ παίρνει το όνομα Αυγουστίνος. Χειροτονείται διάκονος από τον μητροπολίτη Ακαρνανίας Ιερόθεο.
1941: Μετατίθεται στη μητρόπολι Ιωαννίνων και υπηρετεί ως ιεροκήρυξ.
1941 (Χριστούγεννα): Μπροστὰ στούς Ιταλούς κατακτητάς και χοροστατούντος του μητροπολίτου Ιωαννίνων Σπυρίδωνος Βλάχου, μετέπειτα αρχιεπισκόπου Αθηνών, κηρύττει από τον άμβωνα πατριωτικά.
Οι Ιταλοί, ἐνωχλημένοι, εκδίδουν ένταλμα συλλήψεώς του. Ο δεσπότης, για να τον προστατεύση, δεν του επιτρέπει να κηρύττη. Τότε ο ιεροκήρυκας, βλέποντας ότι η παραμονή του στα Ιωάννινα περιττεύει, αφήνει εκεί τη μητέρα του και εν καιρώ χειμώνος φεύγει. Οι Ιταλοί σε έφοδο, που κάνουν στο σπίτι του, δεν τον βρίσκουν και συλλαμβάνουν τη γερόντισσα μητέρα του.
1942: Έρχεται στη Μακεδονία. Στα Γιαννιτσά μαθαίνει, από Έλληνα αστυνομικό, για το ένταλμα συλλήψεώς του που έχουν εκδώσει οι Ιταλοί.
1942: Στα Γιαννιτσά ο μητροπολίτης Εδέσσης και Πέλλης Παντελεήμων τον χειροτονεί πρεσβύτερο.
1942: Μετατίθεται στη μητρόπολι Θεσσαλονίκης και από κεί παίρνει διαδοχικές αποσπάσεις στο Κιλκίς, στη Βέροια, στην Έδεσσα και στη Φλώρινα.
Στη Φλώρινα ελέγχει από του άμβωνος το μητροπολίτη του Βασίλειο, διότι έμενε στην Αθήνα και πήγαινε εκεί μόνο τα Χριστούγεννα και το Πάσχα, ενώ η προπαγάνδα στην επισκοπή του ωργίαζε. Ο μητροπολίτης ενημερώνεται τηλεφωνικώς και τοῦ στέλνει την απόλυσί του τηλεγραφικώς.
Με την απομάκρυνσι όμως από τη Φλώρινα ο Θεός σώζει τον ιεροκήρυκα Αυγουστίνο από άλλο μεγαλύτερο κακό. Οι Γερμανοί κατακτηταί συλλαμβάνουν 10 πατριώτες και τους κρεμούν έξω από το χωριό Πρώτη – Φλωρίνης· θα ήταν μεταξύ των απαγχονισθέντων.
1943-1945: Μετατίθεται στην Κοζάνη. Ο επίσκοπος Κοζάνης Ιωακείμ Αποστολίδης έχει βγει στα βουνά. Τα χωριά καίγονται απο τους Γερμανούς και ο λαός καταφεύγει στην πόλι. Η πείνα και ο θάνατος παραμονεύουν. Ο ιεροκήρυκας Αυγουστίνος, τη δύσκολη εκείνη ώρα, εμφανίζεται ως άγγελος Θεού και σώζει την πόλι.
Κάνει συσσίτια, που φτάνουν μέχρι και 8.150 πιάτα την ημέρα. Είνε ένα θαύμα, που ο ίδιος το αποδίδει στον άγιο Νικόλαο, πολιούχο της Κοζάνης. Οι Γερμανοί πολλές φορές τον δικάζουν για να τον εκτελέσουν, ο Θεός όμως τον προστατεύει.
1945-1947: Μετατίθεται στη μητρόπολι Γρεβενών.
1947-1950: Επιστρατεύεται ως στρατιωτικός ιερεύς και ιεροκήρυξ, και υπηρετεί το Β΄ Σώμα Στρατού που εδρεύει στην Κοζάνη.
1949: Από τὸν άμβωνα του στρατιωτικού ναού Αγίου Αθανασίου Κοζάνης, παρουσία των αρχών, απαγορεύει να ψαλή το Πολυχρόνιον του βασιλέως Παύλου, που ήταν τότε παντοδύναμος.
Στο κήρυγμά του τον ονομάζει όχι «ευσεβέστατον», όπως έλεγε το Πολυχρόνιον, αλλά ασεβέστατον, και τον ελέγχει, γιατί υπέγραψε διάταγμα, με το οποίο η μασονία εμφανιζόταν ως φιλανθρωπικό ίδρυμα και θα έπρεπε να ενισχύεται ακόμα και από τους ιερούς ναούς και τις ιερές μονές. Η θαρραλέα αυτή φωνή, από τη θέσι μάλιστα του στρατιωτικού ιερέως, εσήμαινε αρχή νέων διωγμών και περιπετειών για τον ιεροκήρυκα Αυγουστίνο. Τελικά ο βασιλεύς αναγνωρίζει το λάθος και ανακαλεί την υπογραφή του από το φιλομασονικό διάταγμα και παύει κάθε διωγμός του ιεροκήρυκος.
1950 1951: Μετατίθεται στη μητρόπολι Καρυστίας με έδρα την Κύμη – Ευβοίας.
1951-1967: Ο αρχιεπίσκοπος Σπυρίδων Βλάχος τον διορίζει ιεροκήρυκα της αρχιεπισκοπής Αθηνών. Η περίοδος αυτή είναι καιρός μεγάλης πνευματικής δράσεως καί αγώνων, αλλά και διωγμών και περιπετειών του ιεροκήρυκος.
1964: Εισάγεται στο νοσοκομείο «Ευαγγελισμός» των Αθηνών για μία εγχείρησι. Παθαίνει μόλυνσι και φτάνει στα πρόθυρα του θανάτου. http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=14482
Κλήρος, μοναστήρια και πιστός λαός προσεύχονται. Οι γιατροί, παρ’ όλες τις προσπάθειες, σηκώνουν τα χέρια και λένε, ότι μόνο ένα θαύμα μπορεί να τον επαναφέρη. Προβλέπουν μάλιστα την ώρα του θανάτου και την κρίσιμη «τελευταία» νύχτα στέλνουν ένα νεαρό γιατρό να μείνη δίπλα του μεχρι το επερχόμενο τέλος. Το θαύμα γίνεται. Η ώρα, που από τους γιατρούς ωρίστηκε ως ώρα θανάτου, ήταν η ώρα που ο υψηλός πυρετός έπεσε απότομα και άρχισε η βελτίωσις. Μετά απο 60 μέρες νοσηλείας βγαίνει από το νοσοκομείο. Ο ίδιος απορεί με δέος· Γιατί, Θεέ μου, μου παρατείνεις τη ζωή; τι μου επιφυλάσσεις;
1965: Η Ιερά Σύνοδος του απαγορεύει το κήρυγμα σε όλη τη χώρα, γιατί ελέγχει κάποιους μητροπολίτες για σκάνδαλα και κάνει αγώνα εναντίον του μεταθετού των επισκόπων που οι ιεροί κανόνες απαγορεύουν. Ξεσηκώνεται ο λαός και σύσσωμος ο τύπος, συμπολιτεύσεως και αντιπολιτεύσεως, τάσσονται στο πλευρό του.
Η Ιεραρχία, βλέποντας τις αντιδράσεις, αναγκάζεται να ανακαλέση εσπευσμένως την απαγόρευσι.
1967 (Μάιος): Γίνεται το απροσδόκητο· ὁ ήλιος ανατέλλει ―όπως ο ίδιος λέει― από τη δύσι! Ο δυσάρεστος ιεροκήρυκας, που ήταν συνεχώς υπό διωγμόν λόγω του ελέγχου που ασκούσε, προάγεται σε επίσκοπο και εκλέγεται μητροπολίτης Φλωρίνης http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=27450#more-27450.
1967-2000: Υπηρετεί 33 χρόνια την ακριτική μητρόπολι Φλωρίνης με κάθε θυσία, και παραιτείται το 2000

28-8-2010 ημέρα Σάββατο και ώρα 5 π.μ. αναχωρεί για την αιωνιότητα http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?cat=60

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.