Αυγουστίνος Καντιώτης



ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΚΑΝΤΙΩΤΟΥ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΙΝ ΤΟΥ & ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΤΙΣ 8.3.2001 & 11.3.2001. ΤΙΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΕΡΟΝΤΟΣ ΩΣ ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥ ΦΟΒΟΤΑΝ ΟΙ ΦΙΛΟΠΑΠΙΚΟΙ & ΟΙ ΚΡΥΠΤΟΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΑΙ & ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΤΑ ΤΙΜΙΑ ΓΗΡΑΤΕΙΑ ΤΟΥ 1) Ο παπας πηγη αιρεσεων 2) Ο παπας απαραδεκτος απο τον ευσεβη Ελληνικο λαο. Κακως η Συνοδος συγκατετεθη. 3) ΤΟ ΟΧΙ, ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΑΠΟ ΤΟ Α.Π.Θ. 31.3.2001 & ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΦΛΩΡΙΝΗΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ ΚΑΝΤΙΩΤΗ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΙΤΗΣΙΝ ΤΟΥ &  ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΕΥΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ

prodosia ιστ1. Ο ΠΑΠΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΗΓΗ ΑΙΡΕΣΕΩΝ (Συνέντευξη του αγωνιστοῦ ιεραρχου Αυγουστίνου. Ὰκουστηκε & απο το καναλι ALTER των Αθηνων) 2. Ο ΠΑΠΑΣ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΥΣΕΒΗ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΚΑΚΩΣ Η ΣΥΝΟΔΟΣ ΣΥΓΚΑΤΕΤΕΘΗ. (Από βιβλίο ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΥ ΠΙΣΤΕΩΣ, του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου, σελ. 44-45, Β´ εκδοση). Ας μας πει ο π. Δανιηλ Αερακης, ὰλλα και ο Καλαμαριας Ιουστινος Μπαρδάκας, που πολλά χρόνια πριν ἀπό την παραίτησίν του τον παρουσίαζαν να μην επικοινωνεῖ με το περιβάλλον του· ποιόν διάβολο ὑπηρετοῦσαν; Ὅσο για τον Καλαμαριας Ιουστῖνο Μπαρδάκα, δεν θελουμε ἀπάντηση. Η φιλοδοξία του να γίνη δεσπότης και οι συμπροσευχές του στο Νις τῆς Σερβίας με καρδιναλίους το δείχνουν.

Ο παπας πηγη αιρεσεων

Φλωρινα 11.3.2001

Είμαι κατά της αφίξεως του πάπα, διότι ο πάπας είναι πηγή αιρέσεων. Ημείς θα μείνωμεν ορθόδοξοι. Δεν θα προδώσωμεν την πίστη μας. Πρέπει και εμείς να μετανοήσουμε μικροί και μεγάλοι και να σταθούμε εδραίοι στην πίστη μας. Και ο Θεός θα επιβλέψη επί την άμπελον αυτού. Ο πάπας ζητά να υποδουλώσει την Ελλάδα. Μα δεν θα μπορέσει να την υποδουλώσει. Και ούτε θα επιτρέψει η Ελλάς να αγγίξει την πίστη της.

Ο παπας απαραδεκτος απο τον ευσεβη Ελληνικο λαο
Κακως η Συνοδος συγκατετεθη

Φλώρινα 8.3.2001

Η Εκκλησία κατ’ επανάληψη ασχολήθηκε με το θέμα του παπισμού. Τα αιρετικά φρονήματα του πάπα είναι γνωστά. Συνεπώς από τον ευσεβή Ελληνικό λαό είναι απαράδεκτος, και κακώς η Ιερά Σύνοδος συγκατετέθη να γίνει δεκτός. Γράψαμε και εμείς εις την « Σπίθα ». Δεν είναι κατάλληλος ο καιρός. Υπάρχουν άλλα θέματα που ενδιαφέρουν τον Ελληνικό λαό.
Το θέμα είναι σοβαρό. Έχουμε γράψει και ειδικό βιβλίο, τα «Αντιπαπικά».
Ως προς την απόφαση να επισκεφθεί ο πάπας την Ελλάδα, έχει λόγο η Εκκλησία. Αρμόδια δε να αποφασίσει δεν είναι η Σύνοδος η μικρά, αλλά η Ιεραρχία. Ο α΄ ή ο β΄ δεν είναι αρμόδιος για να αποφασίσει γιατί αυτός μπορεί να σκέπτεται ως πολιτικός. Συνεπώς, η μόνη αρμόδια αρχή για ν’ απαντήσει είς την πρόταση του πάπα είναι η Ιεραρχία. Αλλά ο λαός μας, που πολλά δεινοπάθησε από τους παπικούς, δεν ακούει ευχαρίστως την πρόταση του πάπα.
Πρέπει να ερωτηθεί ο ευσεβής λαός. Και ο λαός διαφωτιζόμενος από την Εκκλησία θα απαντήσει αρνητικώς.
Για να τον δεχθούμε, θα έπρεπε να προηγηθεί μια ειλικρινής μετάνοια του πάπα. Αλλά αυτό δεν έγινε.
Ο πάπας έχει αιρετικά φρονήματα. Η παπική « Εκκλησία » έδειξε πονηρή στάση. Έτσι έπρεπε ν’ απαντήσουν.

ΤΟ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΑΠΟ ΤΟ Α.Π.Θ. ΣΤΙΣ 31.3.2001 ΚΑΙ ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ π. ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΖΗΣΗ

_________________

______________

ΠΟΣΟΙ ΑΡΑΓΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΥΣ, ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΡΘΗ Ο ΠΑΠΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΠΑΡΕΜΕΙΝΑΝ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ; ΚΑΙ ΠΟΣΟΙ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΣΙΩΠΩΝΤΑΣ, ΕΙΣΠΗΔΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΜΟΥ;

Από αυτά που ποτέ δεν θα μάς δείξουν τα ΜΜΕ της Νέας Τάξης Πραγμάτων ! Η κοσμοσυρροή στη Μεγάλη Αίθουσα Τελετών του ΑΠΘ από χιλιάδες Χριστιανούς της Θεσσαλονίκης,

το Σάββατο 31 Μαρτίου 2001 (19:00 και εξής), για να δηλώσουν την αντίθεσή τους στην απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου να δεχθεί επισήμως και θεσμικώς τον Πάπα Ρώμης στις 4 Μαΐου 2001 ( όλα τα ΜΜΕ τότε το «έθαψαν» ) πλην της 4Ε της Ι/Μητρ. Θεσσαλονίκης και της ΟΧΑ «Λυδία». Με τίτλο : «Πρέπει να έλθει ο Πάπας στην Ελλάδα; ΟΧΙ για χίλιους λόγους», η εκδήλωση την οποία διοργάνωσε η Εταιρεία Ορθοδόξων Σπουδών και Ορθόδοξα Χριστιανικά Σωματεία συγκέντρωσε χιλιάδες κόσμου και θορύβησε (με εξακριβωμένες έσωθεν πληροφορίες) και τον ίδιο τον Αρχιεπίσκοπο κ. Χριστόδουλο (αλλά, δυστυχώς, εις μάτην) ! Κεντρικός ομιλητής ο Πρωτοπρεσβύτερος Καθηγητής π. Θεόδωρος Ζήσης (από το 01:52:00 και εξής), ο οποίος ανέπτυξε την πνευματική σημασία και τις συνέπειες της ενέργειας αυτής της Εκκλησίας της Ελλάδος. Μετά από λίγο καιρό ο π. Θεόδωρος διετύπωσε τη θέση ότι «Ο Πάπας ήλθε, αλλά δεν έφυγε» (πρβλ. ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ Γ4, ΟΚΤ-ΔΕΚ 2001, σελ. 93.99), κατάσταση που διαπιστώνουμε καταφανώς στις ημέρες μας με την παρανομία των συμπροσευχών με τους Λατίνους, των κοινών θεολογικών αιρετιζουσών δηλώσεων, τις εκδηλώσεις και τα λοιπά ολισθήματα της οικουμενιστικής εμπροσθοφυλακής. Ατυχώς, η τηλεόραση της 4Ε απέκοψε το τμήμα της ομιλίας του π. Θεοδώρου όπου ο ομιλητής μετέφερε την εξής (εξακριβωμένη) προφητεία του Γέροντος Πορφυρίου: «Να εύχεσθε να δίνει ο Θεός μέρες στον [Αρχιεπίσκοπο] Σεραφείμ, διότι ο επόμενος θα φέρει τον Πάπα, αλλά δεν θα μείνει πολύ». Πράγματι, πλην της επίσκεψης του Πάπα, και η εκδημία του Αρχιεπισκόπου το 2008 βεβαίωσαν τα προφητευθέντα. Απεύθυναν χαιρετισμούς: Ιερομ. π. Φώτιος Γρηγοριάτης, εκπρόσωπος Ιεράς Κοινότητος Αγίου Όρους Αρχιμ. π. Αθανάσιος Αναστασίου, Καθηγούμενος Ι.Μ. Μεγάλου Μετεώρου Αρχιμ. π. Μάξιμος Κυρίτσης, Καθηγούμενος Ι.Μ. Οσίου Διονυσίου εν Ολύμπω Αρχιμ. π. Ιωαννίκιος Κοτσώνης, Πνευματικός Ι.Μ. Αγ. Γρηγορίου Παλαμά, Κουφαλίων Ιερομ. π. Αιμιλιανός, εκπρόσωπος Ι.Μ. Αγίου Νικοδήμου, Γουμενίσσης Μοναχός π. Αρσένιος Βλιαγκόφτης, εντεταλμένος επί των αιρέσεων, της Ι.Μητρ. Κασσανδρείας Αρχιμ. π. Θεόφιλος Ζησόπουλος, Γέροντας των ΟΧΑ «Λυδία» και «Δορκάς» Ο Πρόεδρος της Ε.ΘΕ.Β.Ε. Καθηγητής της Θεολογικής Σχολής ΑΠΘ κ. Γ. Θεοδωρούδης και άλλοι

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.