Αυγουστίνος Καντιώτης



Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΜΑΣ Ο ΘΕΟΣ (Αποσπασμα ομιλιας & προσευχη του Μητροπολιτου Φλωρινης Αυγουστινου Καντιωτου) 2. ΟΙ ΜΑΣΟΝΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΕΣΣΙΕΣ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ «ΣΩΣΟΥΝ» ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΝΙΞΟΥΝ

Απόσπασμα ομιλίας & προσευχη του Μητροπολίτου Φλωρίνης Αυγουστινου Καντιωτου

____

____

50751374unled13

2. Οι πολιτικοι μεσσιες, μασωνοι, αθεοφοβοι και απατεωνες

ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ «ΣΩΣΟΥΝ» ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΝΙΞΟΥΝ

(Συνεργάτου μας Λ.Α)

Ἀγαπητοὶ ἀναγνῶστες, δὲν εἶναι μικρὸ πράγμα νὰ διαγιγνώσκουμε τὸ αἴτιον τῆς ἀποτυχίας τῶν περισσότερων πολιτευόμενων στὴν πολιτική, ὅπως τῶν βουλευτῶν μας.

Διότι ὁ καλὸς ἰατρός, τὸ φέρουμε ὡς παράδειγμα, δὲν δίνει μόνον τὴν σωστὴ διάγνωση στὸν ἀσθενὴ του, ἀλλὰ καὶ τὴν σωστὴ θεραπείαν. Δὲν φεύγει ὁ ἀσθενὴς ποτὲ μὲ μόνον την διάγνωση, πάντα συνοδεύεται ἡ ἔξοδος τοῦ ἀσθενὴ ἀπὸ τὸ ἰατρεῖο μέ τὸ χαρτὶ τῆς θεραπείας ποὺ συνιστᾶ ὁ καλὸς ἰατρός. Σὲ πολὺ δὲ σπάνιες περιπτώσεις ἡ διάγνωση δὲν ἔχει θεραπεία. Στὶς παλαιότερες καλὲς ἐποχές, οἱ καλοὶ ἰατροὶ μαζὶ μὲ τὴν συνταγή θεραπείας βάζανε καὶ τὴν φράση: καὶ ὁ Θεὸς βοηθός’’, σχηματίζοντας ἕναν Σταυρό !

Ἔτσι λοιπὸν καὶ ἡ καλὴ ἐνημέρωση τῶν πολιτικῶν καὶ τῶν πολιτῶν (ἀπὸ τὰ καλὰ ἱστολόγια τοῦ διαδικτύου) δὲν θὰ εἶχαν κανένα ὄφελος σὲ αὐτοὺς ἐὰν ἀποκτοῦσαν μόνον τὴν ἐνημερωτικὴ γνώση. Διότι μόνον ἡ γνώση (ἐνημέρωση, κλπ) δὲν ὠφελῆ σὲ τίποτα ἐὰν δὲν ὑπάρχει ἡ ὀρθὴ διάκριση.

Ἔτσι λοιπὸν βλέπουμε ὅτι ο Χριστός καὶ Θεός μας, ὁ καλός Διδάσκαλος μας, περιμένει καὶ ἀπὸ τούς καλοὺς μαθητὲς, τὰ παιδιὰ του νὰ κατανοήσουν μέσα ἀπὸ γεγονότα ἱστορικὰ, καὶ καθημερινά, τὸ δίδαγμα τους, τὸ μάθημα τους, ἀλλὰ καὶ τὸ πάθημα τους. Ἀγαπητοὶ πολίτες καὶ πολιτικοί, οἱ ὁποῖοι εἶσθε βαπτισμένοι ὀρθόδοξοι χριστιανοί, κατανοῆστε λοιπόν ἐπιτέλους ὅτι δὲν πρέπει νὰ περιμένετε μεσσίες , κοσμικοὺς ἀνθρώπους ποὺ δὲν ἔχουν Χριστὸ μέσα τους, καὶ ὡς ἀποτέλεσμα αὐτοῦ δὲν ἔχουν τὸ χάρισμα τῆς διάκρισης. Γιατὶ ἐὰν εἶχαν οἱ πολιτικοί μας διάκριση, θὰ καταλάβαιναν πολίτες καὶ πολιτευόμενοι ὅτι ὁ πολιτικός μεσσίας ποὺ ἔτρεξε νὰ τούς «σώσει» τώρα θὰ τούς πνίξει. Ἔτσι καὶ οἱ ἑκάστοτε ἀντίχριστοι «μεσσίες», μέχρι ποὺ θὰ ἔρθει ὁ μεγαλύτερος ὅλων= ὁ Ἀντίχριστος.

Μάθημα- Διδαγμα: Ἐὰν λοιπὸν ἰδεῖτε μιὰ κυβέρνηση, ἢ μιὰ ἀντιπολίτευση, καὶ τῶν ἄλλων κομμάτων νὰ στηρίζονται σὲ μεσσίες ποὺ δὲν ἔχουν Χριστὸ μέσα τους, καὶ ἐπιζητοῦν ἐσεῖς νὰ εἶσθε οἱ «καλοὶ ἄνθρωποι» στὴν δούλεψιν των, μὴν διακρίνοντας ἐν τὸ μεταξὺ τὴν παλιανθρωπιὰ τους, τὸν δηλωμένο ὑπερήφανα αἰσχρὸ βίο τους (ὅπως τῶν δηλωμένων κίναιδων), μετὰ νὰ μὴν τρέχουμε καὶ δὲν φτάνουμε, διότι ἐμεῖς ὅλοι θὰ φταῖμε.

Ἃς ἀκούσουμε λοιπὸν παρακάτω ὄχι τὴν δικὴ μας γνώμη, ἀλλὰ τὸν καλὸ μας πνευματικο ἰατρόν, τὸν Ἅγιο Τοῦ Θεοῦ γέροντα Παΐσιο.

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: « Ὅποιον βλέπετε, πὼς εἶναι καλὸς καὶ πιὸ κοντὰ στὴν Ἐκκλησία, αὐτὸν νὰ ψηφίσετε. Δὲν πρέπει νὰ κομματιζόμαστε. Ἐμεῖς πρέπει νὰ ἀγαποῦμε πρῶτα τὴν Ἐκκλησία μας καὶ μετὰ τὴν Πατρίδα μας καὶ νὰ ψηφίζουμε μόνον αὐτοὺς ποὺ βλέπουμε νὰ ἀγωνίζονται γι’ αὐτὰ τὰ δύο. Βλέπετε, ὁ Μακρυγιάννης καὶ ὅλοι οἱ μεγάλοι ἥρωες γι’ αὐτὰ τὰ δύο ἀγωνίστηκαν καὶ ἔχυσαν τὸ αἷμα τοὺς· πρῶτα ὑπὲρ πίστεως καὶ μετὰ ὑπὲρ πατρίδος. Γι’ αὐτὸ καὶ ἐμεῖς, σήμερα, πρέπει νὰ τοὺς εἴμαστε εὐγνώμονες, ποὺ εἴμαστε ἐλεύθεροι καὶ ὄχι δοῦλοι τῶν Τούρκων καὶ νὰ προσπαθοῦμε τέτοιοι Ἕλληνες νὰ βγαίνουν στὴν ἐξουσία, ποὺ θὰ χύνουν τὸ αἷμα τους πρῶτα ὑπὲρ τῆς πίστεως καὶ μετὰ ὑπὲρ τῆς πατρίδος. Σήμερα, δυστυχῶς, βάλαμε μέσα στὴ Βουλὴ ἀνθρώπους νὰ μᾶς διοικοῦν, τῶν ὁποίων τὸ ἱστορικὸ εἶναι πολὺ βεβαρημένο.»

ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΑΓΙΟΣ ΠΑΪΣΙΟΣ: «Ἔξυπνος εἶναι ὁ ἐξαγνισμένος ἄνθρωπος, ὁ καθαρισμένος ἀπὸ τὰ πάθη. Αὐτός ποὺ ἔχει ἁγιάσει καὶ τὸ μυαλό του, αὐτός εἶναι ὁ πραγματικά ἔξυπνος. Ἅμα δὲν ἁγιασθῆ τὸ μυαλό, ἡ ἐξυπνάδα δὲν ὠφελεῖ σὲ τίποτε. Νά, οἱ δημοσιογράφοι, οἱ πολιτικοί, ἔξυπνοι εἶναι, ἀλλὰ πολλοί ἀπὸ αὐτούς, ἐπειδή δὲν ἔχουν ἁγιασμένο τὸ μυαλό τους, ἐκεῖ ποὺ λένε ἐξυπνάδες, λένε καὶ ἀνοησίες. Ἀπὸ τὴν πολλή ἐξυπνάδα λένε μεγάλες ἀνοησίες! Ἄν δὲν ἀξιοποιήση ὁ ἄνθρωπος τὸ μυαλό, τὸ ἐκμεταλλεύεται ὁ διάβολος. Ἄν δὲν ἀξιοποιήση τὴν ἐξυπνάδα γιὰ τὸ καλό, τὴν χρησιμοποιεῖ ὁ διάβολος γιὰ τὸ κακό. Ὅταν ἡ ἐξυπνάδα ἁγιασθῆ, βοηθάει νὰ ἀποκτήση κανεὶς τὴν διάκριση. Ἕνας ἔξυπνος, ἄν δὲν ἁγιασθῆ, δὲν ἔχει πνευματική διάκριση. Ἕνας πάλι ἀπὸ τὴν φύση του ἁπλός μπορεῖ ἕναν πλανεμένο νὰ τὸν πάρη γιὰ ἅγιο καὶ ἕναν θηλυπρεπῆ νὰ τὸν πάρη γιὰ εὐλαβῆ. Ἐνῶ, ὅταν ἐξαγνιστῆ ὁ ἔξυπνος, γίνεται πολύ διακριτικός. Ἡ διάκριση ἔρχεται ἀπὸ τὸν θεῖο φωτισμό. Ἕνας μπορεῖ νὰ διαβάζη Πατέρες, νὰ γνωρίζη σωστὰ ὁρισμένα πράγματα, νὰ ἀγωνίζεται καὶ νὰ προσεύχεται. Ἡ διάκριση ὅμως ἔρχεται μὲ τὸν θεῖο φωτισμό, ποὺ εἶναι ἄλλο πράγμα.»

Δίδαγμα, καὶ προσοχὴ σὲ αὐτὰ ποὺ λένε οἱ πολιτικοί.

1. Νὰ διερωτηθοῦμε: μήπως μᾶς θέλουν στὴν δούλεψη τους; Σὰν νὰ εἴμαστε ἐμεῖς οἱ καλοὶ ἐργαζόμενοι στὴν ἐπιχειρήση τους; Μήπως συμμετέχουμε στὸ ἐπιχείρημα ἀποχριστιανοποίησης τῶν Ἑλλήνων;

2. Μήπως ὁ πολιτικὸς ποὺ ζητᾶ νὰ μποῦμε στὴν δούλεψη του (πολίτες καὶ πολιτικοί) ἔχει κάνει *δημόσια δήλωση ὅτι εἶναι παντρεμένος μὲ ἄνδρα ; (*δημόσια δήλωση: κάτι ποὺ δὲν μποροῦμε ἐμεῖς ποὺ τὸν ἀκούσαμε καὶ ἀπαντήσαμε νὰ κατηγορηθοῦμε γιὰ κατάκριση,καθὼς ὀφείλουμε νὰ τοῦ ἀπαντήσουμε.)

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Πῶς ἐσὺ πολιτικέ, ἔχοντας βίο βρώμικο, δηλώνοντας δημόσια ὅτι εἶσαι κίναιδος, ζητᾶς ἀπὸ ἐμᾶς (πολίτες καὶ πολιτικούς) νὰ εἴμαστε καλοί; Δὲν συναισθάνεσαι τὴν παλιανθρωπία σου αὐτή; Ποιὰ «καλωσύνη» θέλεις; Πῶς ἐννοεῖς τὴν «καλωσύνη» ; μήπως μὲ τὸ νὰ ἔχουμε ἕνα κακὸ πρότυπο πολιτικοῦ, κακὸ παράδειγμα, ὅπως ἐσένα, γιὰ τὰ παιδιὰ μας στὴν δούλεψη τὴν δικὴ σου;

Μήπως θεωρεῖς ἐμᾶς (τῶν πολιτῶν καὶ τῶν πολιτικῶν) οἱ δικοὶ σου δοῦλοι-ἰδιοκτησίες- ἐργαζόμενοι ; ὅπου ἀναμένεις καὶ τὸ τσιπάρισμα τους (=τὸ σφράγισμα τους) ; ; ;

Ἐρώτηση: Σκανδαλίζει αὐτὸς ὁ πολιτικὸς τὰ παιδιὰ μας; Ναὶ ἢ Ὄχι ; Ἀπάντηση: καὶ βεβαίως τὰ σκανδαλίζει, καὶ ὄχι μόνον, ἀλλὰ σκανδαλίζει καὶ ὅλον τὸν φιλότιμο κόσμον, μικροὺς καὶ μεγάλους. Εἶναι πρόδρομος τοῦ Ἀντιχρίστου, τὶ δὲν καταλαβαίνουμε ;

«Ὃς δ᾽ ἂν σκαν­δαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόν­των εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύ­λος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης» (Ματθ. 18,6-7).

Ἔλεγε ὁ μακαριστὸς ἱερεὺς Σάββας Ἀχιλλέως: « Ὁ Χριστὸς τονίζει τὴν εὐθύνη τῶν σκανδαλοποιῶν. Δὲν θέλω ν᾽ ἀκούσετε ἐμένα, ἀκοῦστε τί λέει ὁ Χριστός. Σὲ λίγες περιπτώσεις ὁ Κύριος ἤλεγξε τόσο αὐστηρὰ ὅσο στὴν περίπτωσι τῶν σκανδαλοποι­ῶν. Γιὰ τὸν Ἰούδα, ποὺ ἔγινε σκάνδαλο στὸν κύκλο τῶν μαθη­τῶν, ὁ Χριστὸς εἶπε, ὅτι ὁ ἄν­θρωπος αὐτὸς προτιμότερο νὰ μὴ ἐγεννᾶτο (βλ. Ματθ. 26,24). Καὶ ἄλ­λοτε εἶπε· «Οὐαὶ τῷ κόσμῳ ἀπὸ τῶν σκανδάλων»· ὅποιος μὲ λόγια καὶ ἔργα σκανδαλίζει κάποιον, καὶ τὸν πιὸ ἀσήμαντο, εἶνε προτιμότερο νὰ κρεμάσῃ στὸ λαιμό του μυλόπετρα καὶ νὰ καταποντιστῇ στὴ θάλασσα. «Ὃς δ᾽ ἂν σκαν­δαλίσῃ ἕνα τῶν μικρῶν τούτων τῶν πιστευόν­των εἰς ἐμέ, συμφέρει αὐτῷ ἵνα κρεμασθῇ μύ­λος ὀνικὸς εἰς τὸν τράχηλον αὐτοῦ καὶ καταποντισθῇ ἐν τῷ πελάγει τῆς θαλάσσης» (Ματθ. 18,6-7). Τί θέλει ὁ Χριστὸς νὰ πῇ μ᾽ αὐτά; Συνιστᾷ, ὅπως λένε μερικοί, τὴν αὐτοκτονία; Ἄπαγε τῆς βλασφημίας! Δὲν λέει τέτοιο πρᾶγμα, ὄχι. Ἐννοεῖ τοῦτο· ἂν κάποιος ἔχῃ γίνει δημόσιο σκάνδαλο καὶ ἔχῃ ταραχθῆ μιὰ ὁλόκληρη κοινωνία, αὐτὸς ν᾽ ἀποσυρθῇ στὴν ἀφάνεια, νὰ φύ­γῃ, νὰ κλειστῇ σ᾽ ἕνα μοναστήρι ἢ νὰ πάῃ μακριὰ στὸ ἐξωτερικό, ὅπως γινόταν παλαιότερα, νὰ μὴν ἀκούγεται τὸ ὄνομά του καὶ σκανδα­λίζῃ. Τώρα ἀντιθέτως σκανδαλοποιοὶ μεγάλοι ἔχουν τὴν ἀξίωσι νὰ βρίσκωνται στοὺς θρόνους καὶ τὶς θέσεις τους καὶ νὰ κυβερνοῦν.-

https://www.youtube.com/watch?v=DaqgQvGivtI

Ἐπίσκοπος Αὐγουστίνος Καντιώτης Ἡ βουλὴ χρειάζεται Ἐξορκισμὸ ὄχι Ἁγιασμό!

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.