Αυγουστίνος Καντιώτης



Συγκεντρωση εξω απο την Εθνικη Πινακοθηκη: Εξω οι σατανισται, που βεβηλωνουν την πιστη μας 2) Επιχειρηση καλλιτεχνικης φρενοβλαβοποιησης απο τα στελεχη του Μουσαντενιου Μουσειου

Συγκεντρωση έξω απο την Εθνικη Πινακοθηκη: «Έξω τα εκτρωματα, Ελλαδα σημαινει ορθοδοξια»

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από χριστιανικά σωματεία και κινήματα έξω από την Εθνική Πινακοθήκη για την έκθεση " Η σαγήνη του αλλόκοτου", Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025. Οι διαμαρτυρόμενοι δηλώνουν πως τα έργα της έκθεσης βεβηλώνουν ιερά πρόσωπα της ορθοδοξίας. (ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Συγκέντρωση διαμαρτυρίας από χριστιανικά σωματεία και κινήματα έξω από την Εθνική Πινακοθήκη για την έκθεση » Η σαγήνη του αλλόκοτου», Τετάρτη 17 Σεπτεμβρίου 2025. Οι διαμαρτυρόμενοι δηλώνουν πως τα έργα της έκθεσης βεβηλώνουν ιερά πρόσωπα της ορθοδοξίας.
(ΚΩΣΤΑΣ ΤΖΟΥΜΑΣ/EUROKINISSI)

Το κάλεσμα έγινε από τον «Ελληνικό Παλμό», το κίνημα που ίδρυσε ο Νίκος Παπαδόπουλος, μετά την αποχώρησή του από τη «Νίκη».

Οι συγκεντρωμένοι διαμαρτύρονται για την επιστροφή των έργων που είχαν βανδαλιστεί στην Πινακοθήκη και φωνάζουν συνθήματα όπως «έξω τα εκτρώματα απ’ την Πινακοθήκη», «Ελλάδα σημαίνει ορθοδοξία», «έξω οι μασόνοι από την Εκκλησία», ενώ στο «στόχαστρό» τους βρέθηκε η ΛΟΑΤΚΙ+ κοινότητα, τα εμβόλια, οι μετανάστες, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος, από τον οποίο ζητούσαν να δώσει το «παρών», αλλά και η κυβέρνηση.
«Αυτό το σαθρό κατεστημένο που στηρίζεται από τα λαγούμια της Μασονίας, ετόλμησε να βεβηλώσει την πίστη μας και να παραποιήσει τα ιερά και τα σύμβολα του τόπου μας. Μέσα σε αυτήν εδώ την Πινακοθήκη, την κατά τα άλλα Εθνική, που την πληρώνουν οι Έλληνες με τους φόρους τους, βεβηλώνεται το ιερό πρόσωπο της Παναγίας, των Αρχαγγέλων, και βεβηλώνεται και η ίδια μας η πατρίδα, γιατί υπάρχουν μέσα πορνικά βίντεο που αντί για μουσική υπόκρουση έχουν το “Βασιλεύ ουράνιε, παράκλητε” – που είναι η προσευχή επίκλησης στο Άγιο Πνεύμα – και τον εθνικό ύμνο. Δηλαδή, ό,τι ελληνικό, ό,τι ορθόδοξο βεβηλώνεται αυτή τη στιγμή στην Πινακοθήκη» ανέφερε στη δήλωσή του ο Νίκος Παπαδόπουλος….

Περισσοτερα: https://sinidisi.gr/sygkentrosi-exo-apo-tin-ethniki-pinakothiki-exo-ta-ektromata-ellada-simainei-orthodoxia/

50751374unled13

Επιχειρηση καλλιτεχνικης φρενοβλαβοποιησης απο τα στελεχη του Μουσαντενιου Μουσειου

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης

Είχα την τύχη να είμαι αυτόπτης και, ειδικότερα, αυτήκοος μάρτυς στην χθεσινή, άκρως αποκαλυπτική συζήτηση της προσωρινής διαταγής στο πλαίσιο των ασφαλιστικών μέτρων κατά της Αντεθνικής Τερατοθήκης.

Με άφησαν άναυδο αφ’ ενός οι ερωτήσεις του δικηγόρου του… Μουσαντένιου Μουσείου προς τον μάρτυρα (εντός και εκτός εισαγωγικών) Νίκο Παπαδόπουλο, ανεξάρτητο βουλευτή και πλέον Πρόεδρο του νεοσυσταθέντος κόμματος ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΑΛΜΟΣ, αφ’ ετέρου οι απαντήσεις που έδωσε στον εν λόγω δικηγόρο αλλά και στην δικηγόρο των αιτούντων η διευθύντρια του Μουσείου κ. Συραγώ Τσιάρα.

Αυτό, λοιπόν, που παρακολούθησα δεν ήταν δίκη, αλλά μια κακοστημένη θεατρική παράσταση!

Ριμέικ της ταινίας του 1944 «Gaslight», απ’ όπου προέρχεται και ο όρος «gaslighting», ελληνιστί «φρενοβλαβοποίηση», μέσω του οποίου περιγράφεται η προπαγανδιστική τεχνική χειραγώγησης του ανθρώπου, είτε σε ατομικό είτε σε συλλογικό επίπεδο.

 Ομολογουμένως, η φρενοβλαβο-ποιήτρια μάρτυς είχε μάθει φαρσί το ποιηματάκι της (κατά το κοινώς λεγόμενον: ροδάνι πήγαινε η γλώσσα της):

Ο πολυβραβευμένος χαρ(ο)-άκτης δεν έπλασε, λέει, με τα (διαβολικά) χεράκια του εικονίσματα παραμορφωτικά της βρεφοκρατούσας Παναγίας μας, αλλά απεικόνισε γενικώς και αφηρημένως μια μορφή που καθένας μπορεί να την ερμηνεύσει κατά το δοκούν.

Σύμφωνα με την φρενοβλαβοποιητική εκδοχή της κ. Τσιάρα, οικειοποιούμενος ο καλλιτέχνης μοτίβα και σύμβολα της χριστιανικής θρησκείας (στην προπαγανδιστική διάλεκτο, η παραμόρφωση βαπτίζεται οικειοποίηση!) έδωσε την ευκαιρία να μπορεί κάποιος να δει ζωγραφισμένο στο πρόσωπο της παραμορφωμένης Παναγίας –άκουσον-άκουσον!– ακόμη και τον πόνο της παλαιστίνειας μάνας για το παιδί της!

Επανέλαβε, μάλιστα, τον αντιβαίνοντα στην κοινή λογική ισχυρισμό ότι «δεν της πέρασε καν από το μυαλό» το ενδεχόμενο να προβληθεί το θρησκευτικό συναίσθημα των ορθόδοξων Χριστιανών από τα βλασφήμως παραμορφωτικά τερατουργήματα, που ενέκρινε η ίδια για το αθεόφοβο κρέμασμά τους στους τοίχους του Μουσαντένιου Μουσείου!

Σε απλά ελληνικά, φρενοβλαβοποίηση σημαίνει «τρελό δούλεμα»!

Αναρωτιέμαι: Για πόσο ηλίθιους μας θεωρούν κάποιοι, ώστε να προσπαθούν μέσω του καμουφλάζ της επιστημονικής ορολογίας (ή, ορθότερα, αερολογίας) να μας πείσουν ότι τα τέσσερα έργα του χαρ(ο)άκτη ήταν προϊόντα υψηλής Τέχνης, τόσο υψηλής, ώστε να μπορούν να συγκρίνονται ποιοτικά και να γειτνιάζουν τοπικά με τους πίνακες του Γκόγια;

Σε ερώτηση που της υπεβλήθη από έδρας για το κριτήριο βάσΕει του οποίου επιλέχθηκαν τα έργα του συγκεκριμένου καλλιτέχνη, η κ. Διευθύντρια απάντησε ότι το καθοριστικό κριτήριο ήταν:

η συνομιλία με το γκροτέσκο και τα παραμορφωτικα στοιχεία που καθιερώθηκαν από τον Γκόγια, ο οποίος κατακεραύνωνε τα δεινά της κοινωνίας και, ειδικότερα, την καταπίεση των κατώτερων τάξεων.

Στην καίρια ερώτηση της δικαστού αν ο Γκόγια έχει παραμορφώσει ποτέ θρησκευτικές εικόνες, η κ. Διευθύντρια προσπάθησε να ελιχθεί, απαντώντας ότι τα χαρακτικά του Γκόγια εκθέτουν θρησκευτικές μορφές, όπως καλόγριες και μοναχούς, ομολογώντας ότι η κοινωνική κριτική του Ισπανού ζωγράφου εστιάζεται σε λειτουργούς της θρησκείας.

 Bingo, κ. Τσιάρα!

Ο Γκόγια, επομένως, δεν παραμόρφωσε ποτέ θεία ή άγια πρόσωπα, όπως το (δι)έπραξε ο διακεκριμένος χαρ(ο)άκτης Χριστόφορος Κατσαδιώτης, ο οποίος, μάλιστα, λόγω του μικρού του ονόματος, τόλμησε, κατά την περαιτέρω ομολογία σας, να αυτοαπεικονισθεί ως κυνόμορφος Άγιος Χριστόφορος, στην τσέπη του οποίου έβαλε να φαίνεται μια σπάτουλα, ένα πιρούνι και δύο σωληνάρια.

Αν ήθελε και ο ιδανικός για χοντρή κατσάδα Κατσαδιώτης να ασκήσει κριτική στην Ανατολική Ορθόδοξη Εκκλησία θα μπορούσε να το πράξει με χίλιους άλλους τρόπους, όχι όμως διά της παραμορφώσεως των θείων και άγιων προσώπων που αποτελούν πυλώνες της ορθόδοξης πίστης.

Το παντελώς απαράδεκτο μήνυμα που εκπέμπεται επί μήνες προς τους τρίτους μέσω της ανάρτησης των επίμαχων έργων εντός της Αντεθνικής Τερατοθήκης, με άλλα λόγια: του Μουσαντένιου Μουσείου, είναι όχι απλώς η άρνηση της θεϊκής, πανσέπτου και αγίας υποστάσεως των εικονιζομένων προσώπων, αλλά πολύ περισσότερο η κατασπιλωτική μετάπτωσή τους σε μια υπόσταση με εκ διαμέτρου αντίθετη ιδιότητα, ήτοι την διαβολική.

Την ανάποδη απεικόνιση των θείων προσώπων ως διαβολικών παραδέχεται σε συνέντευξή του ο ίδιος ο χαρ(ο)άκτης, λέγοντας:²

«Οι Άγιοι, λοιπόν, και οι Παναγίες στα έργα μου έχουν τον ρόλο που πήραν από την ίδια την ιστορία του ανθρώπου: σύμβολα δύναμης, στιβαρότητας, θέλησης, πείσματος, υποταγής και εξουσίας. Έναν ρόλο ικανό για όλα. Έναν ρόλο σχεδόν διαβολικό, ικανό να διαπράξει οποιαδήποτε τρέλα, αρκεί να πάρει την εντολή από τον εκάστοτε άρχοντα-καθοδηγητή. Έναν ρόλο που τελικά είναι τόσο κοντά στην ανθρώπινη φύση, αλλά ταυτόχρονα είναι μακριά από την ίδια την φύση. Έτσι λοιπόν οι άγιοι και τα σύμβολα των θρησκειών παίρνουν στα έργα μου το μέρος του κακού που εναντιώνονται στην αγνότητα».

Ο ορισμός της ανάποδης διαστρέβλωσης!

Χαρακτηριστική είναι και η καταφατική απάντηση που έδωσε η κ. Τσιάρα στο ερώτημα που της υπεβλήθη από την δικηγόρο των αιτούντων αν σκέφθηκε να θέσει προειδοποιητική σήμανση στα έργα προτού τα καταστήσει προσβάσιμα στο κοινό:

Παραδέχθηκε ότι αυτό το ενδεχόμενο της πέρασε μεν από το μυαλό, πλην όμως προτίμησε τελικώς να αφήσει στους επισκέπτες την δυνατότητα να προβούν ο καθένας στην δική του ερμηνεία. Αν έθετε, μάλιστα, τέτοια σήμανση, θα περιόριζε, όπως είπε, την καλλιτεχνική ελευθερία! Αλήθεια, πώς περιορίζεται η ελευθερία του καπνιστή από την προειδοποιητική ετικέτα επί των πακέτων τσιγάρου ότι το κάπνισμα βλάπτει σοβαρά την υγεία; Μήπως πάλι σκέφτεστε ανάποδα; Μήπως τέτοιες προειδοποιήσεις βοηθούν τον πολίτη να εκτεθεί συνειδητά στον κίνδυνο αυτοβλάβης του;

Ωστόσο, η δυνατότητα ερμηνείας προϋποθέτει λογικώς να υπάρχει τέτοιο περιθώριο. Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, ήταν ηλίου φαεινότερον ότι από τις λέξεις ή τις συντομογραφίες που υπήρχαν πάνω στα ρητώς χαρακτηρισθέντα «εικονίσματα», ο χαρ(ο)άκτης, κατειλημμένος προφανώς εγκεφαλικά από την δύναμη του Χάρου, απεικόνισε παραμορφωτικά τα συγκεκριμένα θεία και άγια πρόσωπα, τελώντας το ανοσιούργημα της αντιχριστιανικής ή ακριβέστερα: αντίχριστης προπαγάνδας.

Ειδικότερα:

  • Η Παναγία απεικονίζεται κακάσχημη, σαν μάγισσα, με παραμορφωμένα τα μάτια και τα χείλη της, ενώ στο αριστερό της χέρι υπάρχει ένας σκελετός. Το δε Θείο Βρέφος απεικονίζεται τερατόμορφο, με ένα μάτι και ένα κέρατο στο κεφάλι.
  • Το πρόσωπο του Αρχαγγέλου Μιχαήλ απεικονίζεται παραμορφωμένο, ειδικότερα το στόμα του φαίνεται ξεδοντιασμένο, ενώ στην πλάτη του εκφύεται ουρά δράκου.
  • Το πρόσωπο του Αγίου Γεωργίου, προστάτη του ελληνικού Πεζικού και Στρατού, απεικονίζεται με κέρατα στο κεφάλι και φαίνεται να καρφώνει το κοντάρι του σε ένα ανθρώπινο πρόσωπο και όχι σε δράκο, ενώ μορφή δράκου έχει το άλογό του. Επομένως, η απεικόνιση του καλλιτέχνη είναι προδήλως ανάποδη προς την ορθόδοξη απεικόνιση του Αγίου Γεωργίου.

Αν ζούσε ο Γεώργιος Σουρής θα έγραφε:

Κυρα-Συραγώ, κυρα-Συραγώ,
στην θέση σου εγώ
στα υπόγεια του Μουσαντένιου Μουσείου σου
θα πήγαινα αμέσως να κρυφτώ.

Είναι ο απόλυτος αυτοεξευτελισμός να θίγει κάποιος βάναυσα τα ιερά και τα όσια μιας θρησκείας και ενός λαού, αλλά μετά να έρχεται και να προσποιείται τον ανίδεο, κάνοντας τον Κινέζο.

Χίλια μπράβο στον Νίκο Παπαδόπουλο, που τόλμησε αυτό που κανείς άλλος δεν τόλμησε: να αποκαθηλώσει τα αντίχριστα τερατουργήματα όπως είχε καθήκον και δικαίωμα ως εκ της βουλευτικής του ιδιότητος και των διατάξεων του Συντάγματος να πράξει³.

Ντροπή στην ΝΙΚΗ και στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ, που όχι μόνο δεν στήριξαν το ξεγύμνωμα της αντίχριστης προπαγάνδας, η οποία συντελείται εδώ και τόσους μήνες μέσα στο Μουσαντένιο Μουσείο, αλλά το υπονόμευσαν κιόλας.

 Αναμφισβήτητα, δεν αξίζει σε αυτά τα δύο κόμματα να είναι στην Βουλή, διότι καπηλεύονται το πατριωτικό και θρησκευτικό συναίσθημα του ελληνικού λαού, ενώ την κρίσιμη ώρα λάκισαν άνανδρα, αλλά κυρίως αντιχριστιανικά!

Συνεπώς, οι αρχηγοί και οι βουλευτές των δύο αυτών κομμάτων, που είτε ρητώς είτε σιωπηρώς συνέπραξαν στην υπονόμευση του αντίχριστου ξεγυμνώματος είναι υπόλογοι για το «ηθικό έγκλημα» της ΕΞΑΠΑΤΗΣΗΣ ΕΚΛΟΓΕΩΝ!

Ο καιρός γαρ εγγύς!

ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Ο δικηγόρος του Μουσαντένιου Μουσείου επέμενε να αποκαλεί τον Νίκο Παπαδόπουλο «βάνδαλο», καλώντας τον να ανοίξει ένα λεξικό για να δει ποια είναι η σημασία της συγκεκριμένης λέξης, δηλ. η καταστροφή ενός καλλιτεχνικού έργου.

 Από το Λεξικό Μπαμπινιώτη

Τότε δεν άντεξα και φώναξα μέσα στο ακροατήριο για να διαλύσω το φρικαλέο ψέμα και να διακόψω την «επιχείρηση φρενοβλαβοποίησης»:

«Μα τα έργα ΔΕΝ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ!».

Και πράγματι:

Σύμφωνα, με τις επίσημη έκθεση, το μόνο που έπαθαν τα τερατουργήματα ήταν α) σπάσιμο του προστατευτικού τζαμιού δύο εξ αυτών και β) απόσπαση μιας φλούδας ξύλου στην παρυφή της μίας κορνίζας!

Οι υπηρέτες των σκοτεινών δυνάμεων καλό είναι να συνειδητοποιήσουν το εξής:

Δεν θα μας τρελάνουν αυτοί, θα τους τρελάνουμε εμείς!

Δυστυχώς είμαστε σε πόλεμο, πνευματικό και όχι κυριολεκτικό. Αλλά αυτός ο πόλεμος είναι και ο πιο επικίνδυνος. Διότι από την συντονισμένη «επιχείρηση φρενοβλαβοποίησης» κάποιοι κινδυνεύουν να χάσουν τα μυαλά τους. Και τούτο είναι χειρότερο από το να χάσει κανείς το σώμα του. Διότι το να καταντήσει κανείς ζωντανός-νεκρός είναι ένα φρικτό βασανιστήριο!

Ένας πολύ σημαντικός, ουγγρικής καταγωγής, Αμερικανός ψυχίατρος, ο Τόμας Σαζ (Thomas Szasz) έχει το εξής απόφθεγμα:⁴

«Παλαιότερα, όταν κυβερνούσαν οι ιερείς και οι άνθρωποι εξεθείαζαν το πνεύμα, οι συνήθεις μέθοδοι τιμωρίας ήταν να συντρίβουν τα σώματα των ανθρώπων στα βασανιστήρια και τον τροχό. Σήμερα που κυβερνούν οι γιατροί και οι άνθρωποι εκθειάζουν το σώμα, οι συνήθεις τιμωρίες μας είναι να συντρίβουμε το μυαλό των ανθρώπων με ψυχοφάρμακα, ηλεκτροσόκ και χειρουργικούς ακρωτηριασμούς του εγκεφάλου».

Τώρα, λοιπόν, γνωρίζουμε ότι η συντριβή του μυαλού μας μπορεί να γίνει και από την προπαγάνδα, έκφανση της οποίας είναι η ατομική ή μαζική φρενοβλαβοποίηση⁵.

Η βιωσιμότητα του ιστολογίου εξαρτάται από την ελάχιστη οικονομική στήριξη των αναγνωστών, η οποία ανέρχεται σε 5 € μηνιαίως ή 50 € ετησίως.

Ευχαριστώ θερμά για την αλληλεγγύη σας!
Λεπτομέρειες σχετικά με την συνδρομή υπάρχουν στον ακόλουθο σύνδεσμο:
kvathiotis.substack.com/subscribe

1  https://opaidagogos.blogspot.com/2025/09/17-9-25-6.html

2. https://www.art22.gr/%CF%87%CF%81%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%8C%CF%86%CE%BF%CF%81%CE%BF%CF%82-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CF%83%CE%B1%CE%B4%CE%B9%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%8D%CE%B3%CF%87%CF%81%CE%BF/

3. H άρση ασυλίας για την ψευτοβεβήλωση της Τέχνης ως τέχνη διύλισης του κώνωπος

https://kvathiotis.substack.com/p/h-23f?utm_source=substack&utm_medium=email

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.