Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΛΑΒΑΜΕ

date Οκτ 2nd, 2011 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Του Καθηγητή των Οικονομικών του Πανεπιστημίου Οξφόρδης, Δημήτριου Τσομώκου.

Ο Καθηγητής στη συνέντευξή του στην Πεμπτουσία μιλά για την οικονομική κρίση στην Ελλάδα, τα αίτια και τις συνέπειές της στην κοινωνία, για τους τρόπους αντιμετώπισής του και προτείνει εναλλακτικές λύσεις διεξόδου

Δείτε το βίντεο εδώ· http://www.pemptousia.com

69717295

Επίσκεψη του Πατριάρχη στο Άγιο Όρος συνοδεία του «φίλου» του Πρωθυπουργού της Ελλάδος

Η αλλη αποψη για τον Πατριαρχη Βαρθολομαιο

και το Αγιο Ορος

Φυλλάδιο που ετοιμάστηκε να διανεμηθεί κατά την διαμαρτυρία στην Ουρανούπολη Αγ. Όρους

Το σύνδρομο της παθητικής αντιμετώπισης μιας δοσίλογης κυβέρνησης και του ΔΝΤ

επαναλαμβάνεται, χρόνια τώρα, και απέναντι  σ’ ένα  Πατριάρχη

που υπηρετεί τυφλά και ανάλγητα (δια του Οικουμενισμού) τα σχέδια της Πανθρησκείας,

δια της ισοπεδώσεως της Ορθόδοξης κληρονομιάς μας.

Η αντίδραση, που ήδη ξεκίνησε κατά του ΔΝΤ και των μίσθαρνων  οργάνων του, πρέπει

να επεκταθεί και έναντι των Ιεραρχών εκείνων που, αντί να κηρύττουν την αυθεντική Αλήθεια,

την υπονομεύουν, καθιστάμενοι δεκανίκια της παγκοσμιοποίησης.

xotzias-bartholomaiosΗ αδιαφορία, αλλά κυρίως η άγνοια του μεγαλύτερου μέρους του ελληνικού λαού, για το ρόλο ηγετικών στελεχών της Εκκλησίας, επιτρέπει σε αιρετίζοντες μεγαλόσχημους κληρικούς, να επισκέπτονται συχνότατα διάφορες περιοχές της Ελλάδας και αντί διαμαρτυρίας να απολαμβάνουν πανηγυρικές υποδοχές. Έτσι, κανένας δεν ξαφνιάζεται μαθαίνοντας ότι ο Πατριάρχης επισκέπτεται κάποια Μητρόπολη, ή τους μοναχούς του Αγίου Όρους, όπως συμβαίνει σήμερα (7/10/2011). Μάλιστα στην επίσκεψή του αυτή θα συνοδεύεται από τον εντολοδόχο της Τρόϊκας πρωθυπουργό της ταλαίπωρης Ελλάδος.

Όλοι, όμως, αυτοί θα ξαφνιάζονταν δυσάρεστα αν μάθαιναν ότι ο θεωρούμενος ως ορθόδοξος Πατριάρχης, έχει διατυπώσει αντι-εκκλησιαστικές θέσεις και ενέργειες και έχει κατηγορηθεί ως αιρετικός· θα δυσφορούσαν, αν ήσαν σε θέση να γνωρίζουν τις διαλυτικές επιπτώσεις της αίρεσης στην καθημερινή ζωή, όπως τις έχει εξακριβώσει η σοφία των Πατέρων μας· θα αγανακτούσαν, αν συνειδητοποιούσαν, πως, ενώ έχουν διατυπωθεί εις βάρος του Πατριάρχη τόσες και τέτοιες κατηγορίες, αυτός, αντί να προσπαθήσει να τις αποκρούσει και αποσείσει (όπως ενστικτωδώς θα έκανε π.χ. ένας συνειδητός γιατρός, αν τον αποκαλούσαν «αλμπάνη») αδιαφορεί για τις κατηγορίες, τις επαναλαμβάνει και δια της εξουσίας που διαθέτει, επιβάλλει στους «κατωτέρους» του τις δικές του περί πίστεως ανορθογραφίες.

Θα ξαφνιαζόταν, λοιπόν, δυσάρεστα κάθε ευαισθητοποιημένος για την Ορθόδοξη Παράδοση Έλληνας, αν συνειδητοποιούσε ότι αυτοί οι Επίσκοποι που καλοδέχονται τον Πατριάρχη, αλλά και οι μοναχοί του Αγίου Όρους, που (μαζί με τους Επισκόπους) έχουν ως πρώτιστο καθήκον την διατήρηση των αξιών της Πίστεως που εκπροσωπούν, αυτοί, αντίθετα, υποκύπτουν στις πολυποίκιλες πιέσεις του Πατριάρχη, και με τις φιέστες και πανηγυρικές υποδοχές που του ετοιμάζουν, νομιμοποιούν τις αυθαιρεσίες του και οδηγούν τον αγνοούντα λαό στην αποδοχή της διεθνιστικής οικουμενιστικής ιδεολογίας.

Τούτο συμβαίνει κυρίως τα δυό τελευταία χρόνια στην -κατά παράδοση- Ορθόδοξη Ελλάδα. Ο Πατριάρχης συνεχώς παραπαίει περί την πίστη, υπονομεύει τα θεμέλια Εκκλησίας (και του Έθνους) και οι θρησκευτικοί ηγέτες κάθε βαθμού, τον κανακεύουν, τον υποδέχονται μετά «βαΐων και κλάδων» και εμετικά τον επαινούν για την «ορθοδοξία» του! Δικαιολογούν δε την στάση τους, παραπέμποντας σε ορθοδοξοφανείς κορώνες του κ. Βαρθολομαίου, μη δυνάμενοι (ή μη θέλοντες) να κάνουν ούτε αυτή την εξόφθαλμη διαπίστωση: ότι οι οικουμενιστές αλλάζουν ως χαμαιλέοντες το ομολογιακό τους προφίλ, προσαρμοζόμενοι αναλόγως στο εκάστοτε περιβάλλον και στην εκάστοτε περίσταση. Μάρτυς αυτής της θέσεως οι αντιφατικές και αντικρουόμενες δηλώσεις και ενέργειές τους, όπως θα φανεί με τις ελάχιστες δηλώσεις του κ. Βαρθολομαίου, τις οποίες εν συνεχεία παραθέτουμε.

Διαμαρτυρόμενοι, λοιπόν, γι’ αυτόν τον κατήφορο, την συμπόρευση δηλαδή επισκόπων και αγιορειτών Πατέρων με τον αιρετίζοντα Πατριάρχη –σήμερα που επισκέπτεται το Άγιο Όρος– αποφασίσαμε να προβούμε σε μια ειρηνική διαμαρτυρία και, χωρίς άλλες δικές μας κρίσεις, να κοινοποιήσουμε αυτό το φυλλάδιο που περιέχει κάποιες φράσεις από κείμενα και δηλώσεις του κ. Βαρθολομαίου, αφήνοντας, όσους τις διαβάσουν, να βγάλουν τα συμπεράσματά τους για την ορθοδοξία του Πατριάρχη και όσων τον αποδέχονται μετά φανών και λαμπάδων.

Δυστυχώς, τέτοιοι είμαστε, «τοιούτος ημίν έπρεπε αρχιερεύς»!

²  Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος είχε δηλώσει τη δεκαετία του 1990 ότι το Filioque που πρόσθεσαν οι παπικοί στο Σύμβολο της Πίστεως, αποτελεί αίρεση (αφού είναι βλασφημία κατά του Αγίου πνεύματος). Ταυτόχρονα, ο αμετροεπής κ. Βαρθολομαίος, που άλλα λέγει κι άλλα πράττει, συμπροσεύχεται με Πάπες και καρδινάλιους και σε εκδήλωση παπικών στην Κων/πολη (Ιούνιος 2003) δήλωσε ότι ο πάπας Ιωάννης-Παύλος (ο διδάσκων την αίρεση του Filioque και δεκάδες άλλες αιρέσεις), είναι «όντως απεσταλμένος του Θεού»!!! Να λοιπόν, που ο ίδιος ο Θεός (κατά τον πατριάρχη) αποστέλλει-τοποθετεί ως εκπροσώπους του, τους βλασφημούντας το ένα εκ των προσώπων της Αγίας Τριάδος!

² Ο Πατριάρχης είναι διάδοχος Πατριαρχών, που καταδίκασαν τους αιρετικούς. Αυτός, όμως, κατηγόρησε σε ομιλία, αυτούς τους πατριάρχες και τους Αγίους, που πολέμησαν τις κακοδοξίες των παπικών, και τους αποκάλεσε «θύματα του διαβόλου, που ήδη τιμωρούνται από τον Θεό»!!!

²  Ο Πατριάρχης, παρά την πληθώρα Ι. Κανόνων που απαγορεύουν τις συμπροσευχές, παρά το ότι και ο ίδιος τάχθηκε με επιστολή του στους αγιορείτες πατέρες το 1999 εναντίον των συμπροσευχών (επειδή τότε είχαν το σθένος να τον ελέγξουν για τις συμπροσευχές του με αιρετικούς) εν συνεχεία, ξέχασε τις δηλώσεις του αυτές που τον δέσμευαν, και έκτοτε συνεχίζει εργολαβικά τις συμπροσευχές· φαίνεται η επιστολή εκείνη εγράφη για να θολώσει τα νερά και να αποπροσανατολίσει τους αγιορείτες. Τούτο αποδεικνύεται, όχι μόνο το όργιο συχνών συμπροσευχών αυτού και των συνεργατών του, αλλά και από τα ημι-συλλείτουργα που επιτελεί, αδιαφορώντας πλέον παντελώς για τις αντιδράσεις των πιστών. Άραγε, οι αγιορείτες που τον υποδέχονται σήμερα, θα τολμήσουν να του υπενθυμίσουν την συγκεκριμένη ανακολουθία του;

²   Ο κάθε Πατριάρχης είναι «εις τύπον και τόπον Χριστού». Πρέπει λοιπόν, αν θέλει να είναι έντιμος με τον εαυτό του, να διδάσκει ό,τι και ο Χριστός. Ο Χριστός δίδαξε, ότι η μόνη αλήθεια, το φως, η ζωή και η σωτηρία ευρίσκονται και κατακτώνται εις την Εκκλησία και δια της Εκκλησίας. Αντίθετα ο πατριάρχης Βαρθολομαίος διδάσκει ότι «όλες οι θρησκείες είναι οδοί σωτηρίας» και προπαγανδίζει επίσημα την παναίρεση του πανθρησκειακού Οικουμενισμού. Συγκεκριμένα:

* Στην 6η Παγκόσμια Συνάντηση Θρησκείας και Ειρήνης (4/1/1994) εδήλωσε: «Εμείς οι θρησκευτικοί ηγέτες πρέπει να φέρουμε στο προσκήνιο τις πνευματικές αρχές του οικουμενισμού, της αδελφοσύνης και της ειρήνης. Αλλά για να το πετύχουμε αυτό πρέπει να είμαστε ενωμένοι στο πνεύμα του ενός Θεού, Ρωμαιοκαθολικοί και Ορθόδοξοι, Προτεστάνται και Εβραίοι, Μουσουλμάνοι και Ινδοί, Βουδισταί» κ.λπ.

* Στις 10-11/8/2004 ισχυρίστηκε πως «το θείο θέλημα συναντάται σε κάθε θρησκεία».

* Στο Ιράν (Μάρτιος 2002) ο Πατριάρχης δήλωσε, ότι το Κοράνιο είναι «ίσο με την Αγία Γραφή και ιερό, όπως αυτή».

* Μετά από όλες αυτές τις δηλώσεις δεν είχε κανένα ενδοιασμό να δωρίσει το 2010 στον πρόεδρο της coca-cola, αντί Αγίας Γραφής το «ιερό» Κοράνιο, όπως το αποκάλεσε.

²  Στὸ τελευταίο συνέδριο του ΠΣΕ το 2006 στο Porto Alegre, οι «Ορθόδοξοι» σύνεδροι συμφώνησαν με τους  Προτεστάντες, ότι δεν υπάρχει μόνο Μία Εκκλησία, αλλά μερικές εκατοντάδες Εκκλησίες· μία δε από αυτές, είναι και η Ορθόδοξη Εκκλησία!!! Και το παιδί του δημοτικού, βέβαια, γνωρίζει ότι, με το «Πιστεύω», ομολογούμε πίστην μόνο «εις Μίαν Ἐκκλησίαν», την Ορθόδοξη. Ο «ορθόδοξος» πατριάρχης κ. Βαρθολομαίος, όμως, τόσο ευχαριστήθηκε από την απόφαση του ΠΣΕ στο Porto Alegre, ώστε συνεχάρη επισήμως τους συνέδρους! Δεν του μένει πλέον παρά, ή να καταργήσει το «Πιστεύω», ή να πάψει να είναι εκπρόσωπος όσων πιστεύουν ότι ανήκουν στη «Μία Εκκλησία» που ίδρυσε ο Χριστός.

²  Τέλος, ο κοπτόμενος υπέρ του γένους των Ελλήνων κ. Βαρθολομαίος, σε ομιλία του το 1993 είπε και το εξής ανθελληνικό  και προσβλητικό για την Ελλάδα που χρηματοδοτεί το πατριαρχείο του οποίου προΐσταται: «Δυστυχώς οι 2 λαοί (Τούρκοι και Έλληνες) διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων. Ξεσηκώθηκαν το 1821 κάτι ξεβράκωτοι και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές». Οι επαναστάτες, λοιπόν, του 1821, μας τα χάλασαν!

Θεωρούμε προσβλητική για την Πίστη και την Πατρίδα μας, αυτή την επίσκεψη του κ. Βαρθολομαίου στην Ελλάδα και στο Άγιο Όρος, δια της οποίας, μάλιστα, θέλει εμφανώς να  υποστηρίξει ένα απαξιωμένο από τους Έλληνες Πρωθυπουργό, με τον οποίο θα παρουσιασθεί στις τηλεοράσεις εν αγαστή συνεργασία.

Θεωρούμε ασυμβίβαστη με την Ορθόδοξη Παράδοση την υποδοχή του από τους Αγιορείτες Πατέρες, οι οποίοι κουβαλούν μια δισχιλιετὴ ιστορία αγώνων υπέρ της Πίστεως, με εκατόμβες θυσιών.

Είναι καιρός όλοι οι Ορθόδοξοι Έλληνες να αποδοκιμάσουν όλους αυτούς που συμμάχησαν με τις νεοταξικές δυνάμεις για την ταπείνωση και εξουδετέρωση κάθε ελληνικού και ορθόδοξου στοιχείου.

Και βέβαια, η αποδοκιμασία αυτή δεν θα μπορέσει ποτέ να πραγματοποιηθεί, αν –όπως οι Άγιοι Πατέρες μας δίδαξαν– αν δεν προηγηθεί η μετάνοια, η απόφαση να νοικοκυρέψουμε οι Έλληνες με θυσίες τα του εαυτού μας και τα του οίκου μας.

ΦΙΛΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ «ΚΟΣΜΑΣ ΦΛΑΜΙΑΤΟΣ»

69717295

Πανηγυρη Αγιου Κοσμα στην Ιερα Μονη Ζωγραφου Αγιου Ορους

Στις 21 Σεπτεμβρίου, το βράδυ, η αγιορείτικη Μονή Ζωγράφου ετοιμάστηκε για πανηγύρι. Εορταζόμενος, ο άγιος Κοσμάς ο Ζωγραφίτης. Μια χαρισματική μορφή του μοναχισμού του Άθωνα, του οποίου οι ασκητικοί αγώνες εκλέϊσαν όχι μόνο την μονή της μετανοίας του αλλά και ολόκληρη την αθωνική πολιτεία…

Διαβάστε το άρθρο: http://www.pemptousia.com/2011/10

69717295

Η ΘΑΛΑΣΣΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΟΚΚΙΝΗ…

TΑ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΡΑΓΓΙΑ ΘΑ ΚΟΚΚΙΝΙΣΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΑΙΜΑ…

  • p. Xr.Μέ ρωτᾶτε νά σᾶς πῶ γιά τήν κρίση.
  • Καλύτερα θά ἦταν νά σᾶς πῶ γιά τίς κρίσεις.
  • Γιατί ἡ κρίση, πού ζοῦµε σήµερα, εἶναι συνέχεια ἄλλης κρίσης, πού καί ἐκείνη εἶναι συνέχεια τῆς πρώτης καί µητέρας τῶν κρίσεων.
  • Ἡ πρώτη λοιπόν κρίση εἶναι ἡ πνευµατική κρίση, πού ἔχει τήν αἰτία της στήν ἀπιστία ἤ στήν παροδική πίστη ἤ στήν ὀλιγοπιστία.
  • Ἡ κατάσταση αὐτή ἔφερε τήν πνευµατική κρίση. Καρποί καί φανέρωση τῆς πνευµατικῆς κρίσης εἶναι ἡ συνεργασία µας µέ τήν Νέα Θρησκεία, τόν Οἰκουµενισµό, ὁ ὁποῖος καταργεῖ ὅλες τίς θρησκεῖες, ἀκόµη καί τήν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ.
  • Ὁ Οἰκουµενισµός εἶναι ἡ νέα θρησκεία, ὑποκατάστατο τῆς µοναδικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
  • Γυρίσαµε τήν πλάτη στόν Χριστό καί στραφήκαµε πρός ἐκείνους, οἱ ὁποῖοι φανερώθηκαν στήν ζωή µας ἀντί τοῦ Χριστοῦ!!
  • Θυµηθεῖτε τόν ἄσωτο υἱό, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ πῆρε τήν περιουσία ἀπό τόν πατέρα, ἔφυγε ἀπό αὐτόν καί τήν κατέφαγε µετά πορνῶν καί ἁµαρτωλῶν.
  • Πήραµε τήν περιουσία καί τήν οὐσία τά Ἅγια Μυστήρια – τά δώσαµε στίς πόρνες (αἱρέσεις καί ἁµαρτωλούς ἀρχηγούς τῶν θρησκειῶν) µέ ἀποτέλεσµα ἡ ἀνηθικότητα νά γίνει ἡ δεύτερη κρίση σ᾿ ὅλον τόν κόσµο ἀλλά καί στά µέλη τῆς ὀρθόδοξης Ἐκκλησίας µας!!!
  • Οἱ πιστοί ἔγιναν ἄπιστοι καί οἱ ἄπιστοι ἀνήθικοι. Ἔτσι λοιπόν ἡ Μάνα γέννησε τήν Κόρη, ἡ ἀπιστία γέννησε τήν ἀνηθικότητα.
  • Τότε ὁ ἄσωτος υἱός πτώχευσε καί βόσκοντας µαζί µέ τούς χοίρους, ἔτρωγε ἀπό τήν τροφή τους.
  • Οἱ χοῖροι εἶναι τά ζῶα ἐκεῖνα πού ἀντιπροσωπεύουν τήν ἀνηθικότητα καί τήν ἡδονή.
  • Τρίτη λοιπόν κρίση, ἡ οἰκονοµική.
  • Πτωχεύσαµε πλέον.
  • Ἀλλά µέχρι τώρα µιµηθήκαµε τόν Ἄσωτο.
  • Θά συνεχίσουµε νά τόν µιµούµεθα;
  • Ἤ θά συνεχίσουµε στήν καταστροφή;
  • Ἐκεῖνος ἐπέστρεψε στόν πατέρα καί τοῦ ἔδωσε µεγάλη χαρά µέ τήν µετάνοιά του.
  • Ἐµεῖς τί θά κάνουµε;
  • Ζήσαµε τήν ἀπιστία καί γεννήθηκε ἡ ἀνηθικότητα.
  • Ζήσαµε τήν ἀνηθικότητα καί φθάσαµε στήν πενία. Τώρα νά προσευχόµεθα νά ἐπιστρέψουµε στόν Πατέρα µέ τήν µετάνοια, γιά νά λάβουµε «τήν στολήν τήν πρώτη».
  • Καί τό δακτυλίδι νά κοσµήσει τό χέρι µας.
  • Καί ὁ µόσχος πολύς…
  • Φοβοῦµαι ὅµως ἀδελφοί µου, ὅτι ἡ συνέχεια της ἁµαρτωλῆς πορείας θά µᾶς φέρει στήν τέταρτη κρίση.
  • Καί τότε, ἡ θάλασσα θά γίνει κόκκινη.
  • Τά βουνά καί τά φαράγγια θά γίνουν κόκκινα ἀπό τό αἷµα!!!
  • Ἄς µιµηθοῦµε τόν ἄσωτο υἱό γιά νά σωθοῦµε.
  • Ὁ Θεός περιµένει τήν ἐπιστροφή µας.
  • Ἀρκετά ζήσαµε µέσα στόν βοῦρκο καί τήν ἁµαρτία.
  • Ἄς µετατρέψουµε τήν ἀγανάκτηση ἐναντίον τῶν ἀρχόντων σέ ἀγανάκτηση ἐναντίον τοῦ ἑαυτοῦ µας καί ἄς στρέψουµε τά µάτια µας πρός τόν Θεόν.
  • Ἐκεῖνος µᾶς περιµένει µέ ἀγωνία.
  • Ἐκεῖνος προσµένει τήν ἐπιστροφή µας µέ τήν ἀγκαλιά του ἀνοικτή. «Δεῦτε πρός µε πάντες οἱ κοπιῶντες καί πεφορτισµένοι, κἀγώ ἀναπαύσω ὑµᾶς».
  • Οἱ ἐπίσκοποι ἄς µαζέψουν τόν λαό στίς πλατεῖες καί ἄς ἀρχίσουν ὁλονύκτιες ἀγρυπνίες µέ µετάνοια καί ταπείνωση.
  • Καί τότε ὁ Θεός θά µᾶς δώσει ἄρχοντες ἀληθινούς.
  • Καί οἱ καµπάνες θά χτυπήσουν πάλι τήν χαρά τῆς Ἀναστάσεως, τήν χαρά τῆς Ἐλευθερίας, τήν χαρά τῆς σωτηρίας µας. Ἀµήν.

(Τό παραπάνω κείμενο ποτελε πάντηση το Πανοσιολογιωτάτου ρχιμανδρίτου π.Χρυσοστόμου, Καθηγουμένου το ερο Κοινοβίου σίου Νικοδήμου το γιορείτου (Πεντάλοφος Παιονίας Κιλκίς) σέ τεθέν ρώτημα σχετικά μέ τήν σημερινή οκονομική κρίση στή χώρα μας.

Καθηγούμενος Χρυσόστομος πραγματοποιε μιλίες πρός τούς πιστούς πό τόν γενικό τίτλο «ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ» κάθε τελευταο Σάββατο κάστου μηνός στίς 6μ.μ. στό μεγάλο ρχονταρίκι το ερο Κοινοβίου.

Τό ρώτημα τέθηκε πρός τόν π.Χρυσόστομο πό παρισταμένου κροατ στό τέλος τς τελευταίας μιλίας (Σάββατο 24 Σεπτεμβρίου 2011).

959

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.