Αυγουστίνος Καντιώτης



120/45 [ΤΟ ΕΓΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ]

date Σεπ 12th, 2012 | filed Filed under: “ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ” π. Αυγουστ.

«ΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ»                                                                ΚΥΜΗ

27 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 1951

ΦΥΛΛΑΔΙΟΝ 8

«Καὶ εὐθέως ἀλέκτωρ ἐφώνησε. Καὶ ἐμνήσθη ὁ Πέτρος τοῦ ῥήματος ᾿Ιησοῦ»

(Ματθ. 26 74,75)

Ε Κ Δ Ι Δ Ε Τ Α Ι

Υπὸ ἱεροκήρυκος ᾿Ι. Μητροπόλεως Καρυστίας-Σκύρου ἀρχιμανδρίτου Αὐγουστίνου Ν. Καντιώτου καὶ διανέμεται δωρεὰν πρὸς χριστιανικὸν  διαφωτισμὸν τοῦ λαοῦ.

120/45 [ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ]

Δύο ἀριθμοί. ῾Ο πρῶτος τριψήφιος. ῾Ο δεύτερος διψήφιος. Φόβος ὑπάρχει νὰ γίνῃ μονοψήφιος, νὰ καταντήση 0. Τί ἆράγε νὰ σημαίνουν οἱ δύο αὐτοὶ ἀριθμοί; — Αὐτοὶ οἱ δύο ἀριθμοὶ ποὺ ὑπάρχουν εἰς τὰ Μητρῷα τοῦ Δήμου Κύμης εἶνε οἱ ἀδιάψευστοι μάρτυρες μιᾶς κρυπτῆς ἁμαρτίας, ἑνὸς ἀπαισίου κοινωνικοῦ ἐγκλήματος, τὸ ὁποῖον, ἐὰν συνεχισθῆ, δὲν χρειάζεται νὰ εἶνε κανεὶς προφήτης διὰ νὰ προΐδη ὅτι μὲ μαθηματικὴν ἀκρίβειαν ὁ τόπος μας βαίνει πρὸς ἐθνικὴν αὐτοκτονίαν καὶ ἐξαφάνισιν.

Ποῖον τὸ ἔγκλημα; ῾Ο Δῆμος τῆς Κύμης εἰς τὸ βιβλίον γεννήσεων τὸ ἔτος 1931 σημειώνει 120 ἐν ὅλῳ γεννήσεις. Τὸ ἐπόμενον, τὸ 1932, σημειώνει 100 γεννήσεις. ῎Εκτοτε ὁ ἀριθμὸς 100 δὲν ἐνεφανίσθη. Κατὰ τὰ τελευταῖα 18 ἔτη αἱ γεννήσεις ὁλονὲν καὶ κατήρχοντο ἕως ὅτου κατὰ τὸ παρελθὸν ἕτος 1950 τὸ βιβλίον γεννήσεων Κύμης ἐσημείωσε μόνον 45 γεννήσεις. Δηλαδὴ τὸ 1/3 τῶν παιδιῶν, ποὺ ἐγεννῶντο ἄλλοτε. Φρίκη!

᾿Εμπρὸς εἰς τὴν διαφορὰν αὐτὴν τῶν γεννήσεων εὑρισκόμενοι διερωτώμεθα· τί ἆράγε νὰ συμβαίνη; ῎Επαυσαν νὰ γίνωνται γάμοι; ᾿Εστείρευσαν αἱ πηγαὶ τῆς ζωῆς; ῎Οχι. ᾿Αλλὰ τότε ποία ἡ αἰτία τῆς ἐλαττώσεως τῶν γεννήσεων; ῾Ο πόλεμος; ῾Η κατοχή; ῾Η πεῖνα; ῾Η δεκαετὴς πρωτοφανὴς περιπέτεια τῆς μαρτυρικῆς μας Πατρίδος; ᾿Ασφαλῶς καὶ ταῦτα, ἀγαπητοί, συνετέλεσαν, ἵνα κατέλθη ἡ στάθμη τῶν τοκετῶν, ἀλλὰ ἡ ἐλάττωσις τῶν γεννήσεων ὀφείλεται κυρίως εἰς βαθύτερα αἴτια, ὀφείλεται εἰς τὴν ἀπιστίαν, τὴν ἀθεΐαν, τὴν ὑλιστικὴν ἀντίληψιν τῆς ζωῆς, εἰς τὴν εὐρεῖαν διάδοσιν τῶν ἀντιχριστιανικῶν ἰδεῶν ποὺ ἔχουν ὡς στόχον τὴν θρησκείαν καὶ τὴν οἰκογένειαν. Κάτω ἡ οἰκογένεια. Κάτω ὁ Θεός. Ζήτω ἡ ἀνεξέλεγκτος καὶ ἄθεος ζωή. Τοιαῦται βραχναὶ φωναὶ τοῦ ῞Αδου ἠκούσθησαν καὶ εἰς τὴν καλύβην τοῦ βοσκοῦ, εἶνε, ὅτι ὁ γάμος, ἡ ἕνωσις ἀνδρὸς καὶ γυναικός, ἔπαυσε νὰ θεωρῆται ἐν τῇ συνειδήσει τῶν πολλῶν ΜΥΣΤΗΡΙΟΝ, τοῦ ὁποίου σκοπὸς εἶνε ἡ ἀμοιβαία βοήθεια, ἡ φυσικὴ, ἡ ἠθικὴ συμπλήρωσις καὶ ἡ γέννησις τέκνων συμφώνως πρὸς τὸν αἰώνιον Νόμον τοῦ Δημιουργοῦ.

«Παιδιά; Πωπώ! Θεὸς φυλάξοι!» Φωνάζουν σήμερον τὰ μοδέρνα ἔκφυλα ἀνδρόγυνα καὶ μάλιστα ἑκεῖνοι, ὁποῖοι ἔχουν περισσότερα τὰ ὑλικὰ μέσα διὰ νὰ συντηρήσουν παιδιά, ἀλλὰ ποῦ ἀφίνουν ἡ ἀσωτεία, ἡ πολυτέλεια, τὰ σκυλιὰ τῆς ῥάτσας, οἱ λιμουζίνες, οἱ χοροί, τὰ θέατρα καὶ οἱ κινηματογράφοι;

῾Ο ῾Εωσφόρος ἐκήρυξεν ἄγριον πόλεμον κατὰ τῆς γεννήσεως τῶν παδιῶν. ῎Οχι, παιδιά, σφυρίζει ὁ Πειραστὴς εἰς ὅλα τὰ ἀνδρόγυνα. Καὶ οἱ ἄνθρωποι ὑπακούουν εἰς τὴν ὑποβολὴν αὐτὴν καὶ μεταχειρίζοντα ὅλα τὰ σατανικὰ μέσα διὰ ν’ ἀποφύγουν τὴν γέννησιν παιδιοῦ. Καὶ ἐὰν παρ’ ὅλας τὰς προφυλάξεις, τὸ λουλοῦδι τῆς ζωῆς φυτρώσει εἰς τὰ σπλάχνα τῆς μητρὸς, ἔ, τότε τρέχουν εἰς τὰ ἰατρεῖα καὶ τὰς γυναικολογικὰς κλινικὰς τῶν διαφόρων πόλεων τῆς πατρίδος καὶ δυστυχῶς εὑρίσκουν μαίας καὶ ἰατρούς, οἱ ὁποῖοι ἀναλαμβάνουν νὰ ξερριζώσουν τὸ θεῖον ἄνθος τῆς δημιουργίας, νὰ κάμουν ἔκτρωσιν, ποὺ μεγαλύτερον ἔγκλημα δὲν ὑπάρχει εἰς τὸν κατάλογον τῶν ἐγκλημάτων. ᾿Ιατροί, ὅσοι διαπράττετε τὴν ἁμαρτίαν αὐτήν, πῶς κοιμᾶσθε ἥσυχοι; Πῶς δὲν παρουσιάζονται τὴν νύκτα ἐνώπιόν σας αἱ σκιαὶ τῶν νηπίων —τῶν ἐμβρύων— διὰ νὰ φωνάζουν· ᾿Εγκληματίαι. Πίετε τὸ ἀθῶον αἶμά μας; καὶ σεῖς ἄνδρες καὶ γυναῖκες ποῦ διαπράττετε τὰ ἐγκλήματα αὐτὰ πῶς δὲν φοβεῖσθε τὴν τιμωρίαν τοῦ Οὐρανοῦ; Εἶστε χριστιανοί; Πιστεύετε εἰς τὸν Θεόν;

Εἰς τὸ μικρὸν τοῦτο φυλλάδιον, ποὺ εἶνε ἁπλῶς ἕνα ξυπνητήρι συνειδήσεων, δὲν ὑπάρχει χῶρος διὰ ν’ ἀναπτύξωμεν καὶ ν’ ἀναπτύξωμεν καὶ ν’ ἐξαντλήσωμεν τὸ φλέγον αὐτὸ κοινωνικὸν θέμα. ᾿Επιφυλασσόμεθα ὅπως πράξωμεν τοῦτο ἀπ’ ἄμβωνος εἰς τὴν σειρὰν τῶν ἑσπερινῶν κηρυγμάτων. Τότε θὰ μᾶς δοθῆ εὐκαιρία διὰ ν’ ἀποδείξωμεν ἀπὸ πάσης πλευρᾶς, ὁποία τεραστία καταστροφὴ γίνεται μέσα εἰς τὰς κοινωνίας μας ἀπὸ τὰ ἐγκλήματα αὐτὰ ποὺ χωρὶς ἴχνη ἐντροπῆς, χωρὶς φόβον Θεοῦ ἐκτελοῦν ἔγγαμοι ἄνδρες καὶ γυναῖκες ποὺ ἐστεφάνωσεν ἡ ἐκκλησία διὰ νὰ γίνουν δημιουργοὶ καὶ αὐτοὶ γίνονται νεκροθάπται ζωῆς. Χιλιάδες παιδιὰ κάθε χρόνον σφάζονται, ὦ Θεέ μου, δὲν ἀφήνονται νὰ ἔλθουν εἰς τὴν ζωὴν καὶ ὅμως οἱ κύριοι καὶ αἱ κυρίαι ποὺ διαπράττουν τοὺς φόνους αὑτοὺς περιπατοῦν ἐλεύθεροι.

᾿Αγαπητοὶ Κυμαῖοι! ῾Ο ἀριθμὸς 45 δὲν σᾶς φοβίζει; Δὲν φρονεῖτε, ὅτι πρέπει νὰ σταματήση ὁ κατήφορος αὐτός; Θέλετε νὰ σβύση ἡ ὡραία Κύμη καί νὰ γίνη ἕνα γηροκομεῖον—νεκροταφεῖον, μέσα εἰς τὸ ὁποῖον νὰ μὴ ἀκούεται γέλιο παιδιοῦ; Σκεφθῆτε ὅτι ὑπάρχει Θεός, κυβερνῶν τὸ Σύμπαν καὶ φοβειθεῖτε, μήπως διὰ τὸ ἔγκλημα αὐτὸ καὶ μόνον ὀργισθῆ ὁ Κύριος καὶ μίαν νύκτα ἡ πόλις κατρακυλίση πρὸς τὰ κάτω διὰ νὰ ὑπάγη νὰ συναντήσῃ τὴν παλαιὰν Κύμην εἰς τὰ βάθη τοῦ Αἰγαίου πελάγους….

῏Ω Κύριε! ῎Ελεος εἰς τὴν Κύμην. ῎Ελεος εἰς τὴν πατρίδα μας ποὺ δὲν πρέπει νὰ καταστραφῆ ἐξ αἰτίας τῶν ἐγκλημάτων μας.

ΚΑΤΗΧΗΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «ΜΕΓΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ»

Εἰδικὰ μαθήματα κατηχήσεως·

  • 1— Διὰ τὰ ἐργαζόμενα παιδιὰ-Κυριακὴν ὥραν 7.30-8 μ.μ. εἰς τὸν ῞Αγ. ᾿Αθανάσιον
  • 2— Διὰ τὰς νέας (ΧΕΝ) – Κυριακὴν 11-12 εἰς τὸν ῞Αγιον ᾿Αθανάσιον
  • 3— Διὰ τὰς μητέρας- Πέμπτην 5-6 » »
  • 4— Διὰ τοὺς ἄνδρας-Τρίτην 7.30-8 » »

Θ Ε Ι Ο Ν  Κ Η Ρ Υ Γ Μ Α

Αὔριον Κυριακὴ τοῦ ᾿Ασώτου (28 Ιανουαρίου 1951) ὁ ἱεροκῆρυξ τὸ πρωΐ κατὰ τὴν θείαν Λειτουργίαν θὰ ὁμιλήση εἰς τὸν ῾Ι. Ν. τοῦ ῾Αγίου Παντελεήμονος (᾿Ορφανοτροφείου) τὸ δὲ ἀπόγευμα ὥραν 5 εἰς τὸν Μητροπ. Ναὸν τοῦ ῾Αγίου ᾿Αθανασίου.

-ΟΛΟΙ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑΝ-

ΑΣΠΕ : Η Κυβερνηση ειναι αποφασισμενη να επιφερει

τη χαριστικη βολη στις πολυτεκνες οικογενειες

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ ΠΟΛΥΤΕΚΝΩΝ 26.9.12

Οι Κυβερνήσεις των τελευταίων ετών, συναγωνίζονται μεταξύ τους ποια θα εφαρμόσει την πλέον ανάλγητη, αντιπολυτεκνική και αντιοικογενειακή πολιτική. Απώλεσαν κάθε ίχνος κοινωνικής ευαισθησίας και με σειρά δυσμενών μέτρων οδηγούν τις πολύτεκνες οικογένειες στον αφανισμό…..συνεχιζεται εδώhttp://www.tideon.org

«ΕΚΑΝΑ ΕΩΣ 62.000 ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ!» Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΕΝΟΣ ΓΥΝΑΙΚΟΛΟΓΟΥ..

http://agonasax.blogspot.gr/2012/09/62000.html

Ο ιατρός Στόϊαν Αδάσεβιτς είναι μοναδικός γυναικολόγος στην Σερβία, ο οποίος δημοσίως ωμολόγησε ότι η έκτρωση είναι φόνος, διά τον οποίον ευθύνονται τόσον ο ιατρός, όσον και η μητέρα. Εκυκλοφόρησε δε και βιβλίο με τίτλο «Η αγιότης της ζωής», με συλλογή των άρθρων του περί της ενδομητρίου παιδοκτονίας.

Η συνέντευξη του δημοσιευθείσα εις την «Ορθοδοξίαν» (περιοδικόν της Σερβικής Εκκλησίας), συγκλονίζει τόσο με την ειλικρίνεια της, όσο και με το περιεχόμενο της. Το πλέον αρμόζον όνομα αυτής της συνεντεύξεως θα ήτο – μία δημοσία εξομολόγησις και η μετάνοια! Παραθέτομε ένα μέρος αυτής της πολυτίμου μαρτυρίας:
ΕΡΩΤΗΣΙΣ : Ποια ήταν η στιγμή, που καταλάβατε ότι εκτελών την έκτρωση, φονεύετε το ανθρώπινον ον;
ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Είμαι ιατρός, γνωρίζω τις πράξεις μου, είμαι ένοχος δι’ όλες τις φρικαλεότητες που έκανα εργαζόμενος ως γυναικολόγος και είμαι υποχρεωμένος να μαρτυρήσω, να αφυπνίσω, να προειδοποιήσω ότι η διακοπή της εγκυμοσύνης ουσιαστικώς είναι φόνος  του αγεννήτου ανυπεράσπιστου παιδιού. Εις τις οριζόμενες υποχρεώσεις της εργασίας μου ήσαν και οι νόμιμες αμβλώσεις. Τότε δεν εγνώριζα ότι πράττω φόνο, τώρα, όμως, υποστηρίζω και γνωρίζω ότι η αμαρτία μου ενώπιον του Θεού είναι μεγάλη. Εις το Πανεπιστήμιον εδιδάχθηκα ότι το παιδί είναι ζωντανόν, μόλις γεννηθή με το πρώτον του κλάμα. Προ του κλάματος υπάρχει μόνον ως ένα των οργάνων της μητέρας του: ως ένα δόντι, ως ένα νεφρό, ως η σκωληκοειδής απόφυσις.

Έκανα από 48.000 έως 62.000 εκτρώσεις! Αυτό είναι ως να έχω εξαφανίσει μία ολόκληρη πόλη. Το Βελιγράδι έχει τόσα νοσοκομεία και αρκετές ιδιωτικές κλινικές, ένθα γίνονται οι εκτρώσεις! Εις τα τέλη της δεκαετίας του ’80 ενεφανίσθη το υπερηχογράφημα με την διαγνωστική του δυνατότητα και μου έφερε πολλές εκπλήξεις. Είδα το έμβρυο, τους κτύπους της καρδιάς του, τις κινήσεις, το άνοιγμα του στόματος του˙ εις τα μεγαλύτερα έμβρυα παρετήρησα το «πιπίλισμα» του αντίχειρος˙ το έμβρυο εσκέπτετο και ησθάνετο, διότι αντέδρα στους βαθείς διαπεραστικούς ήχους επιταχύνων τις κινήσεις του. Και ύστερα από 4-5 λεπτά, όσον διαρκεί η άμβλωση, το έμβρυο αυτό, αυτό το ίδιο, ανθρώπινο ον, κείται τεμαχισμένο μεταξύ των εργαλείων στο τραπέζι.

ΕΡΩΤΗΣΙΣ: Πότε επαύσατε να κάνετε εκτρώσεις;

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Αυτό που θα σας διηγηθώ τώρα, είναι οχληρό και πάρα πολύ επίπονο, αλλά δεν είναι δυνατό να ωραιοποιούμε κάτι, το οποίον αφ’ εαυτού είναι φρικτόν. Προς θλίψη και δυστυχία μου το 1988 έκανα την άβλωση εις μία προχωρημένη εγκυμοσύνη των 4,5 μηνών. Κατά την διάρκεια αυτής της εγχειρήσεως, της οποίας τις λεπτομέρειες δεν ημπορώ να περιγράψω άνευ ταραχής, φρικιών ανεκάλυψα τον φονέα εντός μου. Μία εγχείρηση, η οποία έπρεπε να είναι μία πράξη ρουτίνας, μετετράπη εις ένα πραγματικό εφιάλτη. Με την πρώτη κίνηση του θλάστου έβγαλα το χεράκι και το έρριξα επάνω στο τραπέζι των εργαλείων. Ιδού – το νεύρον του χεριου έπεσεν στην άκρη της κομπρέσσας βρεγμένης με το ιώδιο. Το ιώδιο ερέθισε το νεύρο και το μικρούλικο χεράκι άρχισε να συσπάται. Με την επόμενη κίνηση έβγαλα το πόδι. Και συνέβη το ίδιο – τώρα έτρεμε και εσυσπάτο το πόδι. Κάτι όμοιον δεν μου είχε συμβή ποτέ πριν˙ ύστερα προσεπάθησα με τον θλάστη να συλλάβω και την καρδιά, η οποία ακόμη εκτύπα και υπό τον θλάστη έκανε σπασμούς ολοέν και αργότερον… και αργότερον και επί τέλους έπαυσε.

Τότε εσυνειδητοποίησα ότι έπραξα φόνο, ότι εθανάτωσα τον άνθρωπο. Η γυναίκα αιμορραγεί πολύ, η ζωή της εκινδύνευε. Προσηυχήθηκα: «Κύριε, βοήθησε με να σώσω αυτήν την γυναίκα και τιμώρησε εμένα!». Έκτοτε ποτέ μου δεν επανέλαβα όμοια πράξη. Έτυχε η νέα μου γνώση να συμπίπτη με την άποψη της Εκκλησίας – ότι το έμβρυο είναι ζωντανόν ήδη από την σύλληψη του, δηλαδή από την στιγμή της γονιμοποιήσεως του ωαρίου.

Η ενδομήτρια παιδοκτονία είναι πολύ μεγαλύτερη και βαρύτερη αμαρτία από τον απλούν φόνον, επειδή το έμβρυο εντός της μήτρας είναι αδύναμο να αμυνθή, ενώ δεν πταίει για τίποτε˙ μόνον εκείνο είναι άνευ του προσωπικού πταίσματος εις όλον το ανθρώπινο γένος, διότι δεν εγεννήθη καν.

ΕΡΩΤΗΣΙΣ : Διά το πως θα χρησιμοποιηθούν τα έμβρυα, τα εκτρωθέντα κατά την διακοπή της εγκυμοσύνης —τόσο την φυσική όσον και την τεχνητώς προκαλούμενη— δεν χρειάζεται η άδεια της μητέρας του εμβρύου; Ποια είναι η τύχη αυτών των τεμαχισμένων μικροσκοπικών σωμάτων;

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Σπανίως διερωτάται κανείς, τι συμβαίνει με αυτά τα έμβρυα εις τα νοσοκομεία μας. Εις την χώρα μας κανείς δεν ανακοινώνει και δεν δημοσιεύει πληροφορίες αυτού του είδους. Δεν υπάρχουν οι κατάλληλες βάσεις για την επιστημονικο-ερευνητική εργασία και για την χρήση αυτών των εμβρύων στην φαρμακευτική βιομηχανία, διότι αυτό είναι εξαιρετικώς δαπανηρό. Και προς το παρόν, όσον γνωρίζω, δεν υπάρχουν καν οι συνθήκες για την εμπορευματοποίηση. Εις ημάς αυτά τα έμβρυα αντιμετωπίζονται ως ιατρικό απόβλητο. Εναποτίθενται εις τους μαύρους σάκκους, μαζί με τα λοιπά όργανα τα απομείναντα από διαφόρους εγχειρήσεις στους ενήλικες ασθενείς και καίγονται όλα ως απόβλητα.

Ως κοινωνία είμεθα υποχρεωμένοι να προστατεύουμε το παιδί ιατρικώς, ηθικώς, δικαστικώς και νομικώς, διότι πρέπει να έχη όλα τα δικαιώματα, τα οποία έχει ένας ενήλικας. Αυτό είναι το καθήκον μας προς όλα τα μέλη της κοινωνίας μας.

ΕΡΩΤΗΣΙΣ: Υπάρχει η ακριβής στατιστική πληροφορία περί του αριθμού των διαπραττομένων εκτρώσεων εις την Σερβία;

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Είναι αδύνατον να υπάρχη ένα τέτοιο είδος της στατιστικής και όλες οι σχετικές πληροφορίες είναι ψευδείς. Η μία στατιστική μας ενημερώνει ότι έχομε 120.000 αμβλώσεις τον χρόνο, η άλλη στατιστική μας ενημερώνει ότι αυτός ο αριθμός είναι πολλαπλάσιος – 420.000 αμβλώσεις τον χρόνο. Εγώ θεωρώ ότι εις ένα γεννημένο παιδί αντιστοιχούν 25 αμβλώσεις.

ΕΡΩΤΗΣΙΣ : Τι άποψη έχετε για το ζήτημα της αντισυλλήψεως;

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ : Η αντισύλληψη σημαίνει το πράττειν εναντίον της συλλήψεως. Την ταξινομώ σε τρία είδη: Το πρώτο είδος είναι η εγκράτεια και είναι επιτετραμμένο˙ το δεύτερο είδος είναι η ικανοποίηση της ορμής άνευ εκσπερματώσεως και δεν είναι επιτετραμμένο˙ το τρίτον είδος είναι σατανικό και δίδει την δυνατότητα της εφαρμογής μιας ολοκλήρου σειράς στην ουσία αμβλωτικών μέσων….

Υπάρχουν πολλές απληροφόρητες γυναίκες, οι οποίες αφελώς υιοθετούν την κοινή ανεύθυνη στάση απέναντι στο ζήτημα αυτό. Είδατε τα μέσα ενημερώσεως, τα γυναικεία περιοδικά, τις εκπομπές – και ακούσατε κάπου η ποτέ κανένα λόγο εναντίον των εκτρώσεων, των αντισυλληπτικών μέσων και της εξωσωματικής γονιμοποιήσεως;

ΕΡΩΤΗΣΙΣ : Τι είναι η εξωσωματική γονιμοποίηση;

ΑΠΑΝΤΗΣΙΣ: Το έχω κάνει και αυτό. Υποστηρίζω ότι η εξωσωματική γονιμοποίηση είναι κακό. Γονιμοποιούνται περισσότερα ωάρια, ενίοτε 10, 20 και παραπάνω, γίνεται διαφοροποίηση και θανατώνεται πάν περισσευούμενο έμβρυο, για να διευκολυνθή η επιβίωση το πολύ τριών εμβρύων. Εάν ληφθούν περισσότερα από τα τρία, τότε είναι ανάγκη να μειώσουμε τον αριθμό των, διότι η μήτρα δεν θα αντείχε την κυοφορία.

(Μετάφραση από τα σερβικά: Μίλιτσα Βέσκωφ).

Πηγή: Ορθόδοξος Τύπος, 7/1/2005

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.