Αυγουστίνος Καντιώτης



MHNYMATA

date Δεκ 8th, 2012 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

_____

 

______

Η υποκρισία της διαπραγμάτευσης χρέους στην Ελλάδα

Friday, 14 December 2012 00:27

Η διαδικασία της επίσημης ‘συγχώρεσης’ του ελληνικού χρέους έχει ξεκινήσει. Αναφέρεται πάντοτε ως «επίσημη συμμετοχή του δημόσιου τομέα» (OSI), και περιλαμβάνει διάφορες πρωτοβουλίες με στόχο τη μείωση του χρέους στην Ελλάδα / ΑΕΠ στο 124% το 2020, από περίπου 200% που είναι σήμερα. 

Συνέχεια

Οταν το πλοιο βουλιαζει

Γράφτηκε από  Νίκος Χειλαδάκης

Όταν ένα πλοίο βουλιάζει, τι  κάνουν ο καπετάνιος και το πλήρωμα, οι επιβάτες, αλλά και τα ποντίκια, τα οποία όπως είναι γνωστό, «όταν το πλοίο βουλιάζει φρόντισαν από πριν και έχουν πηδήξει έξω για να σωθούν».

Ο καπετάνιος είναι αυτός που έριξε το πλοίο σε ύφαλο ακολουθώντας μια καλά προσχεδιασμένη ρότα, το χτύπησε  και το πλοίο άρχισε να μπάζει επικίνδυνα. Εκείνος όμως σφυρίζει αμέριμνα σαν να μην καταλαβαίνει τι έκανε, αφού άλλωστε ακουλούθησε πιστά την ρότα που του έδωσαν. Το πλήρωμα συνεχίζει την βάρδια του σαν να μην συμβαίνει τίποτα και το πλοίο συνεχίζει να μπάζει νερά από την μεγάλη τρύπα που άνοιξε η πρόσκρουση του στον ύφαλοΤην συνέχεια εδώ

http://www.zoiforos.gr/ar8rografia/laikoi-2/cheiladakis/item/7912-otan-to-ploio-vouliazei

ΟΛΑ ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ ΜΕΓΑΛΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΑ

ΕΧΟΥΝ ΣΤΡΑΜΜΕΝΑ ΤΑ ΒΛΕΜΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΕΔΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

ΤΙ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΚΟΠΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Πλύση εγκεφάλου στα Γυμνάσια -Λύκεια των Σκοπίων (Vardarska)

Δείτε τι απαντούν μαθητές Γυμνασίου -Λυκείου των Σκοπίων, στην ερώτηση : «ποιά είναι τα νότια σύνορα της χώρας σας;»

Επίσης δείτε την αχαρακτήριστη προσπάθεια να απαντήσει ο τότε Υπουργός Εξωτερικών του μορφώματος  Αντόνιο Μιλοσόσκι…

Ακούστε το βίντεο εδώ: http://anavaseis.blogspot.gr/2012/12/vardarska.html

___________________________________

________________________

ΟΙ ΤΟΥΡΚΟI . . .

Ξυπνάτε γιατί μας φάγανε!

ΤΟΥΡΚΙΚΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΒΙΒΛΙΑ:
Ενώ το βιβλίο Ιστορίας που διδάσκονται τα Ελληνόπουλα στη ΣΤ’ Δημοτικού εξυμνεί τις «προοδευτικές» προσπάθειες των Οθωμανών να ενισχύσουν την εκπαίδευση των Ελλήνων κατά την Τουρκοκρατία

-και ξεχνάει το κρυφό σχολειό- το αντίστοιχο εγχειρίδιο της γείτονος διδάσκει στους Τούρκους μαθητές ότι:
-Σελίδα19: «Τα νησιά του Αιγαίου βρίσκονται σήμερα υπό ελληνική κατοχή».
-Σελίδα 21: «Η Ελλάδα δεν έχει τη δύναμη να διατηρήσει στο Αιγαίο την ειρήνη». (!!!)
-Σελίδα 65: «Η ειρήνη στη Μέση Ανατολή και η ασφάλεια στην Ασία είναι δυνατόν να διατηρηθεί με την επιστροφή αυτών των νησιών στην Τουρκία».
-Σελίδα 110: «Η Τουρκία καθόρισε τα χωρικά της ύδατα στα 6 μίλια το 1930. Έτσι η Χίος, η Μυτιλήνη και η Σάμος βρίσκονται μέσα στα χωρικά ύδατα της Τουρκίας. Το δικαίωμα κυριαρχίας μιας χώρας στα δικά της χωρικά ύδατα της επιτρέπει να ασκεί τα ίδια δικαιώματα στα νησιά που βρίσκονται σε αυτά τα ύδατα».

  Αυτά και άλλα πολλά αλιεύει κάποιος από την πρώτη κιόλας ανάγνωση του βιβλίου Ιστορίας (έκδοση 1996) το οποίο διδάσκεται σήμερα συστηματικά στις μεγαλύτερες τάξεις του τουρκικού σχολείου οκταετούς υποχρεωτικής φοίτησης. Το συγκεκριμένο σύγγραμμα που τιτλοφορείται «Τα δίκαια της Τουρκίας στο Αιγαίο» (EgeDenizinde TurkHaklari) και κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στη γείτονα το 1955 με την υπογραφή του Τούρκου καθηγητή Ιστορίας Μεχμέτ Σακά.
Βάση των αυθαίρετων ιστορικών θεωριών τις οποίες σήμερα  διδάσκονται στις ιστορικές ακαδημίες και στις στρατιωτικές σχολές της Τουρκίας, όλοι οι πολιτισμοί του Αιγαίου-μεταξύ αυτών και ο ελληνικός- +ήταν τουρκικής προέλευσης!

Φτάνουν στον παραλογισμό να θεωρούν Μινωίτες, Μυκηναίους, Ίωνες, Τρώες και Πελασγούς προτουρκικές φυλές που κατοικούσαν στο Αιγαίο.

Σύμφωνα με αυτές τις απίστευτες θεωρίες, οι Έλληνες δεν ήταν παρά ένα μικρό παρακλάδι του «μεγάλου τουρκικού λαού», του «μοναδικού που είχε τη δύναμη να δημιουργεί μεγάλα κράτη και πολιτισμούς»!

Ακόμη πιο προχωρημένη είναι η εργασία του Σελαχατίν Σαλιζίκ (Turk Yunaniliskilerive filiki eteria) όπου περιλαμβάνονται αλλόκοτοι ισχυρισμοί όπως ότι ο ελληνικός πολιτισμός ήρθε από την Ασία και δεν είχε κανένα πρωτότυπο στοιχείο, ότι οι Τούρκοι ήρθαν στο Αιγαίο το…2480 π.Χ. και ότι ο Δημόκριτος, Ηρόδοτος, Ιπποκράτης, Πυθαγόρας και Όμηρος  ήταν όλοι τους τουρκικής καταγωγής.

Η εργασία του εγκρίθηκε απ’ το τουρκικό υπουργείο Παιδείας και διδάσκεται στα τουρκικά σχολεία. ..

Εφημερίδα ΤΟ ΘΕΜΑ – Νίκος Χειλαδάκης

H AΡΓΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΚΑΙ Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

᾿Εν Πειραιε τ 13 Δεκεμβρίου 2012

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Θ Ε Ν

Μέ φορμή τό π’ ριθμ. 457/12.12.2012 γγραφο το Προέδρου τς μοσπονδίας παγγελματικν καί Βιομηχανικν Σωματείων Πειραι καί Προέδρου Καταστηματαρχν Πειραι κ. ωάννου Τσάκου καί τήν προφορική παράκληση το Προέδρου κ. Βασιλείου Κροκίδη διά τν ποίων ζητεται συμπαράστασι καί τόν δικαιολογημένο θόρυβο σχετικά μέ τήν νομοθετική πρωτοβουλία το πουργο νάπτυξης κ. Κ. Χατζηδάκη γιά τό νοιγμα τς γορς κατά τήν ργία τς Κυριακς καί τίς προκλητικές δηλώσεις του: « Κυβέρνηση … δέν θά φήσει κείνους πού πλά καί μόνο φοβονται τό καινούργιο πολλές φορές χωρίς κανένα λόγο νά κρατήσουν τή χώρα στό παρελθόν. λλάδα πρέπει νά προχωρήσει μπροστά…» χω νά παρατηρήσω:

1. ορτασμός μις μέρας ναπαύσεως τς βδομάδος πως παιτε νθρώπινη φύση βασίζεται στό βιβλίο τς Παλαις Διαθήκης «Γένεση» (β΄,2-3), τσι τό Σάββατο διά το Νόμου τς ΠΔ εσλθε ς «μέρα Κυρίου» στήν Καινή Διαθήκη μέ τά δύο βασικά στοιχεα, δηλ. ποχή πό τίς ργασίες καί διαίτερη λατρεία το Θεο. Τή θέση το Σαββάτου στόν Χριστιανισμό κατέλαβε Κυριακή ( ποκαλ. α΄,10) σάν πρώτη μέρα τς βδομάδος κατά τήν ποία νεστήθη Κύριος κ το Τάφου, δημιούργησε τό ναστάσιμο φς καί πέστειλε τό Πανάγιο Πνεμα νά πιφοιτήση στούς ποστόλους. Κυριακή σάν κατ’ ξοχήν «μέρα το Κυρίου» πενθυμίζει τόν ρχόμενο Χριστό σάν νατέλλοντα λιο, ποος θά λθ νά ποκαταστήση τήν χειμαζομένη δικαιοσύνη καί νά καταργήση τήν φόρητη ποκρισία. νάσταση το Κυρίου λέγει . Αγουστνος πόσχεται σέ λους μας τήν αώνια μέρα καί τς δικς μας ναστάσεως (Serm 15 de verb apost). Κυριακή εναι ρχαιοτάτη ορτή το Χριστιανισμο, ποία ποκαλεται στό Εαγγέλιο, ς «μία τν Σαββάτων» (Ματθ. κη΄1, Μαρκ. ιστ΄2, Α΄Κορ. ιστ΄2, Πραξ. κ΄7), στήν δέ ποκάλυψη το ωάννου νομάζεται Κυριακή μέρα (ποκαλ. α΄10).

Ο μαρτυρίες γιά τόν ορτασμό τς Κυριακς συνεχίζονται καί μετά τήν Καινή Διαθήκη. Στήν πιστολή Βαρνάβα νομάζεται «8η μέρα», δέ γιος γνάτιος ντιοχείας καταδικάζει τούς σαββατίζοντες καί μή συμμορφουμένους στήν καθολική πράξη τς κκλησίας γράφοντας: «Κατά Κυριακήν Κυρίου ζντες ν καί ζωή μν νέτειλε δι΄ Ατο» (Μαγν. κεφ. 9). Κατά τά μέσα το 2ου α. γιος ουστνος φιλόσοφος καί μάρτυς γράφει στήν πολογία του πρός τόν Ρωμαο Ατοκράτορα (Κεφ. 67) «Τήν δέ το λίου μέραν κοινήν τήν συνέλευσιν ποιούμεθα» χρησιμοποιν γιά τήν Κυριακή τόν ρο «λίου μέρα», ποος παρέμεινε σέ ρισμένες Ερωπαϊκές γλσσες πως στήν γγλική Sunday, στήν Γερμανική Sonntag κλπ. Μετά τήν ερήνη το Μ. Κων/νου μέ τό διάταγμα τν Μεδιολάνων (313) καθορίζεται μέ τόν πρτο νόμο του στός 7/3/321 ς μέρα ναπαύσεως, γαλλιάσεως, θείας λατρείας καί γαθοεργίας ργία τς Κυριακς, «σεβαστή μέρα το λίου» πως τήν ποκαλοσε, δέ ν Λαοδικεί Σύνοδος μέ τόν 29ο Κανόνα της ρισε «ο δε χριστιανούς ουδαΐζειν, τήν δέ Κυριακήν προτιμντες σχολάζειν ς χριστιανοί». Τό νόμο το Μ. Κων/νου «Omnes judices urbanaeque pledes et atrium officia cunctarum venerabili die solis quiescant» πεκύρωσε καί διάδοχός του Μ. Θεοδόσιος, μέ τόν κωδ. VIII 8, 3 καί XV 5, 2.

2. λη ατή τόσο ερά πόθεση, κατά τόν κσυγχρονιστή πουργό κ. Χατζηδάκη «κρατ τήν χώρα στό παρελθόν» καί ρχεται κ. Χατζηδάκης γιά νά τήν εσαγάγη στό μέλλον, πενθυμίζων δυστυχς δι’ ατόν μέ τίς νέργειες καί τά λόγια του ναποδράστως τό μαρτυρικό τέλος δι’ παγχονισμο το διδάχου το Γένους γίου Κοσμ το Ατωλο (1714-1779) ποος περασπιζόμενος πέραν τν λλων τήν ργία τς Κυριακς μισήθη θανασίμως πό τν τότε βραίων τν ωαννίνων. γραψε πρός τόν δελφό του Χρύσανθο τό ποκαλυπτικό: «χιλιάδες βραοι θέλουν τόν θάνατό μου καί νας χι» καί ταν τραγική λήθεια γιατί χρηματίσαντες μέ κανά ργύρια τόν Τουρκαλβανό Κούρτ Πασ το Βερατίου πέτυχαν τό μαρτυρικό τέλος το μεγάλου θνεγέρτου καί σαποστόλου ποος τελειώθη «κρεμασθείς κ δένδρου» τήν 24/8/1779. Ατοί ο συνειρμοί προκαλονται κ τν θέσεων το κ. πουργο καί βέβαια ο σχυρισμοί του καταρρίπτονται κ το γεγονότος τι γορά δέν πάσχει πό ρες λειτουργίας λλά πό λλειψη ρευστότητος!!! Ατό τουλάχιστον θά πρεπε νά τό γνωρίζει πολυτάλαντος κ. Χατζηδάκης.

3. πό διαφορετικές βέβαια φετηρίες κκινον τά κόμματα πού άντιτίθενται στήν ρύθμιση το κ. Χατζηδάκη. στόσο περασπίζονται να ερό δικαίωμα τν μικρεμπόρων καί τν ργαζομένων γιατί εναι βέβαιο τι σύντομα θά «ερεθ» τρόπος νά εσέλθουν στήν «μηχανή» καί ο πολυεθνικές καί τά πολυκαταστήματα τν χιλιάδων τετραγωνικν παρά τόν σημερινό περιορισμό πού τίθεται σφαλς γιά νά μβλυθον σέ πρώτη φάση ο ντιθέσεις.

4. Συγχαίρομε κ βαθέων τόν Μακ. ρχιεπίσκοπο θηνν καί πάσης λλάδος κ.κ. ερώνυμο τόν Β΄ καί τόν εχαριστομε γιά τήν πολλαπλή περάσπιση τς διοπροσωπείας το Γένους μας καί γιά τήν σοφή κατάρριψη τν σχετικν φλυναφημάτων το δθεν κσυγχρονισμο πως καί σήμερα πέδειξε.

5. Τλος πενθυμίζομε στόν φερέλπιδα πουργό κ. Χατζηδάκη τήν πολιτική τύχη τς μόφρονός του κας. Μ. Γιαννάκου τήν ποίαν σφαλς συμπαθομε διά τό θέμα τς γείας της, λλά δυνατομε νά λησμονήσουμε τι ταν κείνη ποία διά το φυπουργο της κ. Γ. Καλο «ξεδίωξε» κ τς μαθητικς κοινότητος το Κληρικούς πνευματικούς συμβούλους ταν πί 20ετία δέν εχαν διαννοηθε νά πράξουν κάτι τέτοιο ο Κυβερνήσεις το ΠΑΣΟΚ καί ταν στίς γγλόφωνες χρες φίσταται μετ’ πιτυχίας καί τιμς θεσμός το chaplain καί στίς γαλλόφωνες θεσμός το omonie σήμερα πού ο μαθητές λυποθυμον πό ποσιττισμό καί δέν πάρχει πνευματικός βοηθός στά σχολεα γιά νά συνδράμει καί λικς.

 

Ο ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ Πειραις ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Κοινοποίησις: ντιμότατον κ. ωάννην Τσκον, Κολοκοτρώνη 80, 18536 Πειραιεύς

ντιμότατον κ. Β. Κροκίδην, ΕΝΤΑΥΘΑ

___

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.