Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ

date Ιαν 1st, 2013 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

ΠΟΙΟΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ;

ΤΟΥΣ ΜΑΣΟΝΟΥΣ ΕΥΛΟΓΕΙ

Ο ΒΑΡΘΟΛΟΜΑΙΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ

_

 

____

Ο Αρχιεπίσκοπος από μόνος του, ως Πάπας, αποφάσισε
να παραχωρήσει εκκλησιαστική περιουσία;
Ή μήπως υπάρχει μυστική απόφαση της Ιεραρχίας που αγνοούμε;
Η εκκλησιαστική περιουσία αποτελεί ιδιοκτησία του/τους;

«ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ» (ΜΚΟ) ή Α.Ε.

ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ

ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΛΟΙΠΟΙ ΙΕΡΑΡΧΕΣ

«Πόνος και θλίψη από Ανασκόπηση Εκκλησ. γεγονότων» (Γ. Παπαθανασόπουλος)

Παρόλον που ο δημοσιογράφος κ. Παπαθανασόπουλος Γ., έχει λόγο να αντιπολιτεύεται τον Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο (αφού υπήρξε στενός συνεργάτης του πρώην Αρχιεπισκόπου Χριστοδούλου), δεν μπορούμε να αντιπαρέλθουμε τις εν τίτλω αλήθειες που εκφράζει σε πρόσφατο δημοσίευμά του στο ιστολόγιο “ΑΚΤΙΝΕΣ”.

Γράφει για την «Ανασκόπηση των Εκκλησιαστικών Γεγονότων, όπως την παρουσίασε ο Ραδιοφωνικός Σταθμός της Εκκλησίας της Ελλάδος (89,5FM) την παραμονή της Πρωτοχρονιάς. Όποιος είχε την υπομονή να ακούσει νόμιζε ότι ακούει τον απολογισμό ενός φιλανθρωπικού σωματείου, που ανταγωνίζεται όλα τα άλλα και που επιδιώκει να αποδείξει ότι επιτελεί πλούσιο κοινωνικό  έργο και ότι ενεργεί κατάλληλα ώστε να αυξήσει τις οικονομικές του δυνατότητες. Στην τρίωρης διάρκειας εκπομπή ο ακροατής δεν είχε σε κανένα σημείο την εντύπωση ότι πρόκειται για ανασκόπηση του έργου της Εκκλησίας, δηλαδή του παρατεινόμενου στους αιώνες Θεανθρώπου Λυτρωτή, δια του Οποίου οδηγεί τους ανθρώπους στη σωτηρία, ασκούσα την τριπλή απολυτρωτική ενέργεια Του».

Αντί της υπηρέτησης του σωτηριώδους αὐτού έργου, η θεσμική Εκκλησία της Ελλάδος δεν διαφέρει σε τίποτα από ένα Ανώνυμο φιλανθρωπικό οργανισμό, ο οποίος εβαπτίσθη «μη κερδοσκοπικού χαρακτήρος», και του οποίου δεν ελέγχονται οι οικονομικές συναλλαγές!

Στο άρθρο του καλού δημοσιογράφου παρελαύνουν οι δραστηριότητες της «Εκκλησίας» του Ιερώνυμου και των ομοίων του οικονομισάριων, οι οποίοι παράγουν «φιλανθρωπικό» έργο με τις ανεξέλεγκτες «δεκάρες» του λαού, τις μετοχές και τις διάφορες επιδοτήσεις. Έτσι στην Ανασκόπηση, που παραθέτει ο δημοσιογράφος διάβαζε κανείς

• για περιουσία της Εκκλησίας (που χωρίς συμφωνία της Ιεραρχίας ο Αρχιεπίσκοπος αποφάσισε να παραχωρήσει, –άγνωστον με ποιές προθέσεις και σκοπιμότητες),
• για τις 3.600.000 μερίδες φαγητού που μοίρασε η ΜΚΟ, τα κοινωνικά παντοπωλεία, το ιατρείο και το κοινωνικό φαρμακείο (καμιά αναφορά στην πηγή των εσόδων),
• για το επίδομα για το τρίτο τέκνο στη Θράκη, κι αυτό κουτσουρεμένο, αφού «χρήματα από τη δισκοφορία των Χριστουγέννων του 2011 απέστειλαν μόνο οι 43 από τις 82 Ιερές Μητροπόλεις»!
• για το αόριστο έργο των «Συνοδικών Επιτροπών» και τα πολυδάπανα ταξίδια των μελών της, κ.λπ.
Στη συνέχεια ο δημοσιογράφος ομιλεί για «τα παραληφθέντα εκκλησιαστικά γεγονότα» κατά μήνα το έτος 2012.
Ιδιαίτερη εντύπωση κάνει η παρακάτω αναφορά του δημοσιογράφου:
«Στην Εγκύκλιο 2925 της Ιεράς Συνόδου, με θέμα τις Ιερατικές κλήσεις» περιέχονται χοντρά χριστολογικά, εκκλησιολογικά και θεολογικά λάθη, όπως λ.χ. ότι «Ο Χριστός είναι ανοιχτός σε νεωτερισμούς» και ότι είναι «ρηξικέλευθος επαναστάτης», τα οποία επισήμανε ο υπογράφων (σημ. σ. Παπαθανασόπουλος). Σε επιστολή του προς τον υπογράφοντα ο Συνοδικός Μητροπολίτης Μεσογαίας και Λαυρεωτικής κ. Νικόλαος αναφέρει σχετικά:
» Αγαπητέ κ. Παπαθανασόπουλε, έλαβα το σχόλιο σας στην Εγκύκλιο της Ιεράς Συνόδου, της οποίας είμαι κι εγώ μέλος και ειλικρινά σας ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση. Δεν εγνώριζα τίποτα.
Εγώ να υπάρχει η υπογραφή μου κάτω από ένα τέτοιο κείμενο το αρνούμαι κάθετα. Ας βάλει την υπογραφή του ο συντάκτης.
 Διαφωνώ με το κείμενο, με το ήθος που αυτό εκφράζει και φυσικά με την προφανώς πάγια συνοδική τακτική της εν αγνοία μου χρήσεως του ονόματος μου.
Ελπίζω να μην το έχω υπογράψει χωρίς να το έχω καταλάβει. Το μόνο παρήγορο είναι ότι δεν διαβάστηκε στη μητρόπολη μας.
Αύριο θα ψάξω να βρω ολόκληρη την Εγκύκλιο.
Δεν ξέρω πώς πρέπει να αντιδράσω, αλλά σκέπτομαι διάφορα. Ελπίζω να φωτίσει ο Θεός για το καλύτερο.
Σας ευχαριστώ πολύ
Ο Μ&Λ Νικόλαος
Η επιστολή έχει ημερομηνία 19 Μαρτίου 2012. Έκτοτε δεν υπήρξε καμία ενημέρωση του υπογράφοντα για την αντίδραση του Σεβ. Μητροπολίτη Μεσογαίας και για το αποτέλεσμα που αυτή είχε».

Τέλος, από την ανάλυση του δημοσιογράφου καταφαίνεται, ότι τα μεγάλα θέματα που είναι ανοικτά και απασχολούν σήμερα το σώμα της Εκκλησίας, όπως

• το μάθημα των Θρησκευτικών (που μεταλλάσσεται σε ά-Χριστη θρησκειολογία)
• η νέα ταυτότητα ή κάρτα του Πολίτη,
• το πρόβλημα του Οικουμενισμού,
• οι αντικανονικές παρεμβάσεις του Πατριάρχη, που ζητεί την τιμωρία Επισκόπου και ιερέων που εξασκούν κριτική στο Φανάρι, και αντίθετα αγκαλιάζει τον όμοιόν του (ως προς την αλλοίωση στοιχείων της Πίστεως) Μητροπολίτη Μεσσηνίας Χρυσόστομο,
• το πρόβλημα στην Μητρόπολη Ναυπάκτου (η γνωστή «κόντρα» του οικείου Μητροπολίτη με το μοναστήρι της Μεταμορφώσεως Ναυπάκτου),
όλα αυτά ουδόλως εθίγησαν.

Θλιβόμαστε και μεις, μαζί με το δημοσιογράφο και όλους τους πιστούς, καθώς βλέπουμε η «Εκκλησία» των Δεσποτάδων (εκτος λίγων εξαιρέσεων) να ασχολείται πρωτίστως με έργα βιτρίνας και όχι με την ουσία της Πίστεως και το λυτρωτικό έργο που αποτελεί την κύρια αποστολή τους.

Μαζί με τη θλίψη μας να εκφράσουμε και έντονες επιφυλάξεις και τους φόβους μας για το «τί κρύβεται» πίσω από την προσωπική απόφαση του Αρχιεπισκόπου, για παραχώρηση εκκλησιαστικής γης, σε ακτήμονες και απόρους.

Μήπως (όπως πιό πάνω αναφέραμε) κρύβει σκοπιμότητες και αποτελεί ένα εύσχημο τρόπο για την μελλοντική παραχώρηση της περιουσίας στο Κράτος; Μήπως η Τρόϊκα αποφάσισε κι αυτό το ανοσιούργημα και βρήκε σύμμαχο στο «μακαριώτατο» πρόσωπό του;

Λεόντιος Διονυσίου

ΣΥΝΤΟΜΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ Ή ΚΑΥΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ – ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

  • ΘΑ ΑΠΑΛΛΑΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΣΩΝΟΥΣ;
  • ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟΣ Ο κ. ΤΑΤΣΟΠΟΥΛΟΣ
  • ΝΕΟΣ ΜΠΟΛΣΕΒΙΚΙΣΜΟΣ;  
  • «ΨΕΚΑΣΜΟΙ»
  • 20% «ΑΝΤΙΣΤΑΣΙΑΚΟΙ» – 80% ΚΑΙΡΟΣΚΟΠΟΙ
  • «ΦΟΡΟΜΠΗΞΙΜΟ»
  • ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ 2021 ;
  • ΤΑΜΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ  ΜΗΝΥΜΑ  ΠΡΩΤΕΠΙΣΤΑΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ΓΕΡ. ΜΑΞΙΜΟΥ
  •  ΦΩΤΕΙΝΗ ΓΡΑΜΜΗ

Διαβάστε τα παραπάνω θέματα στην ιστοσελίδα

http://www.fotgrammi.gr/index.php?option=com_content&view=article&id=698:4113—–&catid=29:2009-07-31-01-42-16

Περιοδικὸν «Φωτεινὴ Γραμμή»
Μουσῶν 14 – 15452 Ψυχικόν
Τηλ.: 210-3254321, Τηλεομοιότυπον:210-3236978
www.fotgrammi.gr

Δηλαδή τους πληρώνουμε για να μας βρίζουν με τον χειρότερο τρόπο. Μπράβο μας λοιπόν μπράβο στους μεγαλο-καναλάρχες που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο και μπράβο στην ηλιθιότητα των τηλεθεατών που δίνουν πόντους τηλεθέασης και χρήμα στον Σουλεϊμάν και σε όλα τα άλλα τουρκικά τηλεοπτικά σκουπίδια.

ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΝΕΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ- ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΣΕ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ

Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης

Την έντονη διαμαρτυρία της ελληνικής κοινότητας της Κωνσταντινούπολης, προκαλεί η τηλεοπτική σειρά, «Ustuta Kemal»,  (για την οποία είχαμε γράψει και παλαιοτέρα). Η σειρά αυτή αναφέρεται στην περίοδο 1919-1922, όταν τα συμμαχικά στρατεύματα του Α΄ παγκοσμίου πολέμου είχαν καταλάβει την Κωνσταντινούπολη και οι Ρωμιοί της Πόλης, σύμφωνα με τους δημιουργούς της σειράς, έπαιζαν τον ρόλο του προδότη ενώ οι Ρωμιές της Πόλης, (με πρώτη και καλλίτερη την περίφημη Αγγέλα και το «ονομαστό» πορνείο της), ήταν οι… καλλίτερες πόρνες της εποχής

Η σειρά αυτή που προσβάλλει με αηδιαστικά τρόπο την ελληνική παρουσία της Κωνσταντινούπολης, έχει προκαλέσει την έντονη διαμαρτυρία της ελληνικής κοινότητας. Με επιστολή τους στις 14 Δεκεμβρίου,  ο πρόεδρος των Θρησκευτικών Ιδρυμάτων της Πόλης, της ελληνικής κοινότητας, κ Λάκης Βίγκας και η γενική γραμματέας, Κατερίνα Πρόκου, στον πρόεδρο του Τουρκικού Ραδιοτηλεοπτικού Συμβουλίου, κ Davut Dursun, εκφράζουν την έντονη διαμαρτυρία τους για την εν λόγω τηλεοπτική σειρά η οποία προκαλεί ελεεινά αισθήματα στο τουρκικό κοινό για την ελληνική κοινότητα της Πόλης η ιστορία της οποίας αριθμεί πάνω από 2000 έτη. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει η επιστολή αυτή, η τηλεοπτική σειρά, «Ustuta Kemal», (δηλαδή ο Κοφτερός Κεμάλ),  προκαλεί αισθήματα εχθρότητας  και αηδίας για την ελληνική ομογένεια και για τις Ρωμιές της Πόλης, που παρουσιάζονται σαν αδίστακτες πόρνες,  πρόθυμες να πλαγιάσουν με τον οποιοδήποτε για να κερδίσουν λίγα χρήματα. Οι εκπρόσωποι της ελληνικής κοινότητας της Πόλης, αναφέρουν ότι και παλαιοτέρα, τη περίοδο την δεκαετίας 1950-1960, μια κινηματογραφική ταινία με τον τίτλο, «Yeşilçam» είχε προκαλέσει έντονα ανθελληνικά αισθήματα. Σήμερα, με την τηλεοπτική αυτή σειρά που προβάλλεται σε ώρες μεγάλης τηλεθέασης, προκαλούνται αισθήματα αηδίας και αποστροφής γενικότερα  για τους Έλληνες  με σοβαρές συνέπειες στις σχέσεις των δυο λαών. Η εικόνα που σχηματίζει ο μέσος Τούρκος με τον «Ustura Kemal», είναι ότι οι Έλληνες είναι άθλιοι προδότες και οι Ελληνίδες οι πιο αδίστακτες  πόρνες που πέρασαν από τη Κωνσταντινούπολη.  Οι εικόνες αυτές, όπως τονίζουν στην επιστολή τους οι κ Λάκης Βίγκας και Κατερίνα Πρόκου, δεν βοηθούν στην προσπάθεια ενίσχυσης της φιλίας των δυο λαών, ενώ έχουν προκαλέσει ακόμα και εχθρικές πράξεις από διάφορες πηγές κατά των Ελλήνων της Πόλης.

Ενώ λοιπόν εδώ στην Ελλάδα οι Τουρκολάγνοι καναλάρχες και οι Τουρκολάγνοι τηλεθεατές προβάλλουν και παρακολουθούν καταγοητευμένοι τις τουρκικές σαπουνόπερες, για τις οποίες οι Τούρκοι έχουν εισπράξει πολλά εκατομμύρια, στην Τουρκία σπάνε ρεκόρ τηλεθέασης οι τηλεοπτικές σειρές που μας παρουσιάζουν σαν ελεεινούς, φιλοχρήματους προδότες και τις Ελληνίδες σαν… πόρνες πρώτης ποιότητας.

Δηλαδή τους πληρώνουμε για να μας βρίζουν με τον χειρότερο τρόπο. Μπράβο μας λοιπόν μπράβο στους μεγαλο-καναλάρχεςε που δεν έχουν ούτε ιερό ούτε όσιο και μπράβο στην ηλιθιότητα των τηλεθεατών που δίνουν πόντους τηλεθέασης και χρήμα στον Σουλεϊμάν και σε όλα τα άλλα τουρκικά τηλεοπτικά σκουπίδια.

ΝΙΚΟΣ ΧΕΙΛΑΔΑΚΗΣ

Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος

_

 

Στὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ

ἄρχει καὶ διοικεῖ

ἡ Ἱεραρχία τοῦ Ἀντιχρίστου

τοῦ Λαυρεντίου Ντετζιόρτζιο
Προέδρου τῆς Φιλορθοδόξου Ἑνώσεως «Κοσμᾶς Φλαμιᾶτος»

 

Δημοσιεύουμε ἀναθεωρημένο τὸ τελευταῖο μέρος τῆς Ὁμιλίας του στὸν Βόλο (Δεκέμβριος 2012).

Αὐτὴ ἡ ἐπιλογὴ― τῆς συγκροτήσεως καὶ ὀργανώσεως τῶν Χριστιανικῶν Κοινοτήτων― ἔπρεπε νὰ εἶναι ἔργο τῆς Ἱεραρχίας· ἐάν, βεβαίως, ἐπρόκειτο γιὰ πραγματικὴ Ἱεραρχία μὲ τὴν εὐλογία τοῦ Χριστοῦ καὶ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι ἀναδεδειγμένη καὶ λειτουργοῦσα· εἰς τόπον καὶ εἰς τύπον Χριστοῦ εὑρισκομένη καὶ ὀρθοτομοῦσα τὸν λόγον τῆς Ἀληθείας Του.

Ἀλλὰ δυστυχῶς δὲν πρόκειται γιὰ πραγματική, ἐν Χριστῷ καὶ ἐν Ἁγίῳ Πνεύματι Ἱεραρχία· πρόκειται γιὰ τὴ Δεσποτοκρατία, ποὺ σφετερίζεται τὴν ἱερωσύνη καὶ τὴν ἀρχιερωσύνη.

Πρόκειται δηλαδὴ γιὰ τὸ αὐθαίρετο, αὐταρχικὸ καὶ ἐξουσιοκρατικὸ καθεστώς, πού, ἐνῶ βρίσκεται ἐκτὸς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως, ἔχει ἐπιβληθεῖ ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἀσχημονεῖ ἐπὶ τῆς Ἐκκλησίας: γεννᾶ, ὑποθάλπει καὶ καλλιεργεῖ κακοδοξίες καὶ αἱρέσεις, ἀναγνωρίζοντας λ.χ. τὸν Παπισμὸ ὡς ἀδελφὴ «Ἐκκλησία» καὶ συμμετέχοντας στὸ προτεσταντικὸ Παγκόσμιο Συμβούλιο τῶν «Ἐκκλησιῶν», ἀποδεχόμενο καὶ μετερχόμενο τὴν ὑπερτάτη ὕβρι, ὅτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία μας δὲν εἶναι ἡ Μία Ἁγία Καθολικὴ καὶ Ἀποστολικὴ Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ. Δημιουργεῖ δὲ ἀτερμόνως ἠθικὰ καὶ οἰκονομικὰ σκάνδαλα, διότι ἡ αἵρεση ὁδηγεῖ καὶ στὴν ἠθικὴ κατάπτωση, ἀλλὰ καὶ ἡ ἠθικὴ κατάπτωση ὁδηγεῖ στὴν αἵρεση· πρόκειται γιὰ συγκοινωνοῦντα δοχεῖα!…

Ἔφθασε μάλιστα στὸ σημεῖο νὰ ζητήσει ἀπὸ τὴν Ἀρχὴ Προστασίας Προσωπικῶν Δεδομένων τὴν προστασία τῶν μελῶν καὶ θιασωτῶν τῆς Δεσποτοκρατίας ἀπὸ τὸν ἔλεγχο τῆς ὁμοφυλοφιλίας τους!!!

Δὲν κάνετε λάθος, καλὰ τὸ ἀκούσατε· αὐτὸ συνέβη ἐπὶ ἀρχιεπισκόπου Χριστοδούλου καὶ μάλιστα ἀπὸ τὸν ἴδιο μὲ τὴ συνεργία τῶν ὑπολοίπων ἐπισκόπων, ποὺ συγκροτοῦσαν ἐκείνη τὴν περίοδο τὴν κατ’ εὐφημισμὸν Δ. Ἱερὰ Σύνοδο!…

Αὐτὸ τὸ δεσποτοκρατικὸ καθεστὼς ὄχι περὶ τὴν Πίστη, ἀλλὰ περὶ ἀλλοτρίων τυρβάζει μὲ ἑωσφορικὴ ἀλαζονεία καὶ οἴηση… Καὶ κυρίως ταυτίζεται, συνεργάζεται καὶ ἀλληλοϋποστηρίζεται μὲ τὴν κοσμικὴ ἐξουσία· ὄχι μόνον μὲ τὶς ἑκάστοτε κυβερνήσεις ―δημοκρατικὲς ἢ δικτατορικές, λαοπρόβλητες ἢ λαομίσητες, ἐθνικὲς ἢ κατοχικὲς― ἀλλὰ καὶ μὲ τὰ ἀφεντικὰ αὐτῶν τῶν κυβερνήσεων, τοὺς σιωνιστὲς καὶ μασώνους, νεοεποχίτες καὶ νεοταξίτες παγκοσμιοκράτες, ποὺ παρεμβαίνουν καθοριστικὰ στὴν ἀνάδειξη τῶν μελῶν καὶ στελεχῶν τοῦ δεσποτοκρατικοῦ καθεστῶτος.

Καὶ ὡς ἀντιπαροχὴ πρὸς τοὺς εὐεργέτες τους, αὐτὰ τὰ μέλη καὶ στελέχη τοῦ δεσποτοκρατικοῦ καθεστῶτος, υἱοθετοῦν καὶ προβάλλουν ―δίκην προπαγανδιστῶν― τὴν ἑωσφορικὴ καὶ ἀποκρυφιστικὴ ἰδεολογία τῆς ἀντι-Χρίστου Νέας Ἐποχῆς!…

Δὲν γνωρίζω καὶ δὲν μπορῶ νὰ τεκμηριώσω ὅτι τὰ μέλη καὶ οἱ παρατρεχάμενοι τῆς Δεσποτοκρατίας εἶναι μέλη μασωνικῶν στοῶν· ἄλλωστε δὲν μὲ ἐνδιαφέρει νὰ τὸ ἀποδείξω, διότι δὲν χρειάζεται!!! Εἶναι αὐταπόδεικτο γεγονός, ἐκ τῶν λόγων καὶ τῶν ἔργων τους, ὅτι εἶναι αὐθεντικοὶ φορεῖς καὶ φορτικοὶ «πλασιὲ» τῆς νεοεποχίτικης καὶ καὶ νεοταξικῆς ἰδεολογίας τῆς σιωνιστομασωνικῆς παγκοσμιοκρατίας, τὴν ὁποία ὑπηρετοῦν μὲ συνέπεια ἀλλὰ καὶ μὲ ἐνθουσιασμό, προωθώντας τὸν διαχριστιανικὸ Οἰκουμενισμὸ καὶ τὸν διαθρησκειακὸ Συγκρητισμό!!!

Βεβαίως καὶ ὑπάρχουν ἐξαιρέσεις, ἀλλὰ ἀφομοιώνονται ―θέλοντας καὶ μὴ― στὴν ἰδεολογία, στὶς δομὲς καὶ καὶ στὶς πρακτικὲς τοῦ φιλαδέλφου τῆς δεσποτοκρατίας. Στὴν προσεχὴ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας, λ.χ., ἔχει ἤδη ἀποφασισθεῖ νὰ ἀποκατασταθεῖ ὁ πρώην Ἀττικῆς κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης, καταδικασθεὶς τελεσιδίκως ἀπὸ τὴν ἑλληνικὴ Δικαιοσύνη καὶ μάλιστα ἐκτείσας ποινὴ καθείρξεως στὶς φυλακές!…

Ἡ Δεσποτοκρατία ἔχει ἀποδεχθεῖ ἀσμένως τοὺς τρεῖς πειρασμοὺς ποὺ ὁ διάβολος ἀπηύθυνε στὸν Χριστό: ἐξουσία, δόξα, πλοῦτο (καὶ τὶς συνακόλουθές τους: ἀλαζονεία καὶ οἴηση, διαφθορά καὶ διαπλοκή, κραιπάλη καὶ ἀκολασία).

Ἰδιαιτέρως ἡ ἐξουσία εἶναι αὐτὸ ποὺ ὁδήγησε τὸν Ἑωσφόρο στὴν ἀνταρσία κατὰ τοῦ Θεοῦ καὶ στὴν ἔκπτωσή του ἀπὸ τὸν Οὐρανό· ἀλλὰ καὶ τὸν ἄνθρωπο ὁδήγησε στὴν ἀνυπακοὴ πρὸς τὸν Θεὸ καὶ στὴν πτώση του ἀπὸ τὸν Παράδεισο. Δηλαδὴ ἡ ἐξουσία εἶναι αὐτὸ τοῦτο τὸ προπατορικὸ ἁμάρτημα, ποὺ ἀναπαράγει κάθε γενιὰ καὶ κάθε ἄνθρωπος, κρατώντας τὸ γένος στὴν πτώση καὶ στὴν ἀμετανοησία διὰ τῆς οἰήσεως, τῆς αὐτοδικαιώσεως καὶ τῆς αὐτοθεώσεως!…

Γι’ αὐτὸ συμβαίνει τὸ ἀσυλλήπτου αἰσχρότητος γεγονός: ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ νὰ ἄρχει καὶ νὰ διοικεῖ ἡ ἱεραρχία τοῦ Ἀντιχρίστου!!! Κι αὐτὸ δὲν εἶναι αὐθαίρετο συμπέρασμα, ἀλλὰ ἡ μαρτυρία τῶν γεγονότων· τῶν λόγων καὶ τῶν ἔργων τῆς Δεσποτοκρατίας!

κκλησία δὲν εἶναι μόνον ὁ ἐπίσκοπος, ὅπως διατείνεται ὁ Περγάμου Ἰωάννης (Ζηζιούλας) καὶ ἄλλοι οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντι-οἰκουμενιστές ἐξουσιοκράτες!…

Ἡ Ἐκκλησία δὲν εἶναι ἐπισκοποκεντρική, ἀλλὰ Χριστοκεντρική. Ὁ Κύριος εἶπε: ὅπου βρίσκεσθε δυὸ καὶ τρεῖς εἶμαι κι ἐγὼ μαζί σας· δὲν εἶπε: ὅπου βρίσκεται ὁ ἐπίσκοπος εἶμαι κι ἐγὼ ἐκεῖ…

Ζηζιούλας ἔφτασε νὰ ὑποστηρίζει ὅτι ἀκόμη καὶ ἡ προσευχὴ τῶν πιστῶν εἰσακούεται ἀπὸ τὸν Κύριο μόνον μέσω τοῦ ἐπισκόπου, ἐνῶ οἰκουμενιστὲς καὶ ἀντι-οἰκουμενιστὲς στὴν πράξη ἀποδέχονται καὶ ἐφαρμόζουν τὴν παπικὴ αἵρεση ὅτι δικαιοδοσία στὴ γῆ δὲν ἔχει ὁ Κύριος καὶ Θεός μας Ἰησοῦς Χριστός, ἀλλὰ ὁ ἐπίσκοπος: γιὰ τοὺς ρωμαιοκαθολικοὺς μόνον ὁ Πάπας-ἐπίσκοπος, γιὰ τοὺς «ὀρθοδόξους» ὁ κάθε ἐπίσκοπος-Πάπας!!! Ὁ δὲ Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαῖος, ζηλώσας τὴν ἐξουσία καὶ τὴ δόξα τοῦ Πάπα τῆς Δύσης, ἐπιδιώκει νὰ ἀναδειχθεῖ ἀπὸ Σατράπης τοῦ Βοσπόρου σὲ Πάπα τῆς Ἀνατολῆς!!!

Ὡστόσο μόνον ὁ Χριστὸς εἶναι ὁ Ἕνας καὶ ὁ Μέγας Ἀρχιερεὺς τῆς Ἐκκλησίας Του· οἱ ἐπίσκοποι εἶναι εἰς τόπον Χριστοῦ μόνον ὅταν διακονοῦν τὴν Ἐκκλησία Του ὀρθοτομοῦντες τὸν λόγο τῆς Ἀληθείας Του, δηλαδὴ ὅταν εὑρίσκονται εἰς τύπον Χριστοῦ· τὸ ἐπισκοπικὸ ἀξίωμα δὲν ὑφίσταται χωρὶς αὐτὴ τὴν προϋπόθεση, εἶναι ἀνυπόστατο· καὶ ἡ Δεσποτοκρατία τῶν αἱρετικῶν κι αἱρετιζόντων ἐπισκόπων μήτε πληροῖ καὶ μηδὲ τηρεῖ αὐτὸν τὸν ὅρο.

Ἐκκλησία εἶναι τὸ σύνολο τοῦ πιστοῦ λαοῦ καὶ τοῦ κλήρου. Ὁ ἐπίσκοπος καὶ οἱ ἱερεῖς, ὡς λειτουργοὶ τοῦ Ὑψίστου, διακονοῦν τὸν πιστὸ λαὸ τοῦ Θεοῦ ποὺ τοὺς ἐμπιστεύθηκε ὁ Κύριος· τὸν ποιμαίνουν, τὸν διδάσκουν καὶ τὸν προστατεύουν ἀπὸ τοὺς αἱρετικούς, διασφαλίζοντας τὴν πορεία του πρὸς τὸν Χριστὸ καὶ τὴ σωτηρία. Ὑπηρέτες πρέπει νὰ εἶναι, ὄχι δυνάστες καὶ τύραννοι. Λειτουργοὶ τοῦ Ὑψίστου πρέπει νὰ εἶναι, ὄχι ἐκκοσμικευμένοι καὶ ἐξουσιαστές. Ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς διακονεῖ στὴν Ἐκκλησία Του· ἀλλὰ οἱ ἐπίσκοποι ἄρχουν στὴν Ἐκκλησία Του· δηλαδὴ εἶναι πάνω ἀπὸ τὸν Χριστό!!! Αὐτὸ εἶναι τὸ μαράζι τοῦ Ἑωσφόρου ποὺ δὲν μπόρεσε νὰ πραγματοποιήσει, μὲ τὸ ὁποῖο ἐκμαυλίζει τὸν ἄνθρωπο καί, βεβαίως, φυσιώνει τὸν ἐπίσκοπο-δεσπότη!…

Ἐπειδή, λοιπόν, οἱ ἐπίσκοποι καὶ ὁ κλῆρος δὲν εἶναι αὐτοὶ ποὺ τοὺς ὅρισε ὁ Χριστὸς νὰ εἶναι, ἔχουμε μείνει ὀρφανοὶ ἀπὸ ποιμένες. Ἀλλά, ὡς μέλη τῆς Ἐκκλησίας Του, ἔχουμε ὁλόκληρη τὴν εὐθύνη καὶ τὸ καθῆκον ―μάλιστα καθένας ἐξ ἡμῶν εἰς τὸ ἀκέραιον καὶ γιὰ ὅλη τὴν Ἐκκλησία― νὰ διασφαλίσουμε τὴν αὐθεντικότητα τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας καὶ νὰ διαφεντεύσουμε τὴν ἀκεραιότητα τῆς στρατευομένης Ἐκκλησίας Του.

Γι’ αὐτὸ πρέπει ἄμεσα νὰ προχωρήσουμε χωρὶς αὐτοὺς καὶ ἐν πολλοῖς ἐναντίον αὐτῶν· στὸν βαθμὸ ποὺ ὡς ἀντι-οἰκουμενιστὲς μᾶς πολεμοῦν, μᾶς συκοφαντοῦν καὶ μᾶς ὑπονομεύουν ὡς εὑρισκομένους τάχα ἐκτὸς Ἐκκλησίας, λόγω τῆς Ἀποτειχίσεώς μας ἀπὸ αἱρετικοὺς κι αἱρετίζοντες ἐπισκόπους, δηλαδὴ ἀπὸ ἀνυποστάτους ἐπισκόπους.

Ἀντιθέτως, ἐκεῖνοι εἶναι ποὺ βρίσκονται ἐκτὸς τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεώς μας καὶ ὑπεράνω τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ, ὄχι ὅμως ἐντὸς Αὐτῆς. Ἀποτειχιζόμενοι ἀπὸ αὐτούς, ἐμεῖς εἴμαστε ποὺ ἐπιστρέφουμε ἐντὸς τῆς Ἐκκλησίας Του, διότι ὅσο τοὺς ἀκολουθοῦμε βρισκόμαστε μακριά Της.

Εἶναι κρίμα, ποὺ αὐτὸ δὲν τὸ ἀντιλαμβάνονται καὶ ἄλλοι ἀδελφοί μας, οἱ ὁποῖοι βρίσκονται ἐγκλωβισμένοι σὲ ἐπαμφοτερίζοντες ἀντι-οἰκουμενιστικοὺς κύκλους καὶ ἐπηρεάζονται ἀπὸ τὰ ἐπίσης ἐπαμφοτερίζοντα ἄτολμα καὶ αὐτοδιαψευδόμενα «βαριὰ» ὀνόματα τοῦ ἀντι-οἰκουμενιστικοῦ χώρου, ὅπου ―ὡστόσο― ἀναπαράγεται ἀτόφιο καὶ ἀποκρουστικὸ τὸ ἐπάρατο καθεστὼς τῆς Δεσποτοκρατίας!!!

Ὅταν, λ.χ., ἐλέγξαμε εὐλόγως καὶ νομίμως καὶ καθηκόντως τὸν Πειραιῶς κ. Σεραφεὶμ γιὰ τοὺς ἐπανειλλημμένους καὶ ἀσυστόλους ἐπαμφοτερισμούς του, ἐκεῖνος ἀντέδρασε ὡς ἐξουσιοκράτης καὶ ὄχι ὡς Ποιμενάρχης. Μᾶς κατηγόρησε ὅτι ἐκ δεξιῶν μᾶς ἔχει ἁρπάξει ὁ βύθιος δράκων ὡς «οὖ κατ’ ἐπίγνωσιν» ζηλωτές. Μᾶς ἐξαπέλυσε δὲ μίαν «κατὰ παραγγελίαν» ἀνιστόρητη, ἀντι-Πατερικὴ καὶ μετα-Πατερικὴ μελέτη κατὰ τῆς Ἀποτειχίσεως καὶ ὑπὲρ τῆς ἐξουσιοκρατικῆς αὐθεντίας τοῦ ἐπισκόπου, καταβυθιζόμενος στὴν παπιστικὴ ἐκκλησιολογία τοῦ Ζηζιούλα.

Αὐτὸς λοιπὸν ὁ ἐπίσκοπος ―ὁ ἐπὶ παντὸς τοῦ ἐπιστητοῦ σχολιάζων, κατόπιν τῆς κριτικῆς ποὺ τοῦ ἀπευθύναμε, καὶ «περὶ πεοληψίας» ἐμβριθῶς ἀναδιφὼν καὶ διατρίβων― εἶναι ὄχι μόνον ὁ φίλος καὶ συναγελαζόμενος τῶν «ξεφωνημένων» οἰκουμενιστῶν, ἀλλὰ καὶ ὁ ἐκλεκτὸς ὁ περὶ πολλοῦ λαμβανόμενος τῶν θεσμικῶν καὶ καθεστωτικῶν ἀντι-οἰκουμενιστῶν. Οἱ ὁποῖοι ―ἂν καὶ κατὰ δήλωσή τους συμφωνοῦν μὲ τὸ 90% τῆς κριτικῆς καὶ τοῦ ἐλέγχου ποὺ ἀσκοῦμε στὸν Πειραιῶς κ. Σεραφείμ, ὡστόσο― μᾶς προτρέπουν νὰ μὴν τὸν ἐλέγχουμε δημοσίως καὶ νὰ μὴν τὸν ἐκθέτουμε, ἀλλὰ νὰ τὸν καλύπτουμε καὶ νὰ τὸν σκεπάζουμε, διότι «μόνον αὐτὸν ἔχουμε ποὺ μιλάει καὶ ὑποστηρίζει τὸν ἀντι-οἰκουμενιστικὸ ἀγῶνα»· βεβαίως τὸν δικό τους, τὸν θεσμικὸ καὶ καθεστωτικὸ «ἀντι-οἰκουμενιστικὸ» ἀγῶνα!!!

Σὲ κάθε περίπτωση, ὅμως, οἱ ἅγιοι καὶ θεοφόροι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας μας, μᾶς ὑποδεικνύουν μὲ τὴ Διδασκαλία τους καὶ μᾶς προτρέπουν μὲ τὴν Πρακτική τους, νὰ προχωρήσουμε ἄμεσα στὴν Ἀποτείχισή μας ἀπὸ τοὺς αἱρετικοὺς καὶ αἱρετίζοντες ἐπισκόπους!…

Ἐμεῖς, λοιπόν, ποιούς θὰ ἀκούσουμε καὶ θ’ ἀκολουθήσουμε; Τοὺς ἐπαμφοτερίζοντες, ἄτολμους καὶ αὐτοδιαψευδόμενους ἐπισκόπους τῆς Δεσποτοκρατίας ἢ τοὺς ἁγίους καὶ θεοφόρους Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, τοὺς στεφανομένους μὲ τὴ δόξα καὶ τὴ χάρη καὶ τὴν ἀγάπη τοῦ Κυρίου καὶ Θεοῦ μας Ἰησοῦ Χριστοῦ;

Αὐτὴ εἶναι ἡ ἀλήθεια καὶ αὐτὸ εἶναι ποὺ πρέπει νὰ πράξουμε «ἑπόμενοι τῆς ἁγίοις πατρᾶσι» ὡς συνειδητά, συνετὰ καὶ συνεπῆ μέλη τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας μας· τῆς Μίας Ἁγίας Καθολικῆς καὶ Ἀποστολικῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.

Ἀμήν.

Λαυρεντιος Ντετζιορτζιο


_

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.