Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ

date Ιαν 1st, 2013 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

Υποχρεωτικό τσιπ στο χέρι για τους Αμερικάνους

 Πατήστε στον τίτλο, για να διαβάσετε το άρθρο και να δείτε πόσο σοβαρά είναι τα πράγματα

Τελικά πέρασε από το ανώτατο δικαστήριο των ΗΠΑ και ισχύει από 1-1-2013 ο νόμος OBAMA CARE, ο νέος υγειονομικός νόμος του Ομπάμα, που απαιτεί από όποιον θέλει να έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη θα πρέπει από 1-1-2013 μέχρι 31-12-2014 να έχει ενταχθεί στο νέο σύστημα, που είναι αυτό που απαιτεί εμφύτευση μικροτσίπ.

___
___
Ιερέας από την Αμερική μας παρέπεμψε για περισσότερες πληροφορίες στήν Αμερικάνικη ιστοσελίδα· http://www.snopes.com/politics/medical/microchip.asp
Οσοι δεν ξέρετε Αγγλικά, κάντε την μετάφραση στο google και διαβάστε την

Η ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΗ!

ΑΣ ΟΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΑΡΑ ΛΟΓΙΑ

Η ΚΥΡΙΑΚΗ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΝΗΚΕΙ! 

ΕΙΝΑΙ Η ΗΜΕΡΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ!

______Πολύς λόγος έγινε τίς τελευταίες αυτές ημέρες γαι την κατάργηση της Κυριακής ως ημέρας αργίας. Η Πολιτεία, παρασυρόμενη ή και καθοδηγούμενη από τις μασσωνικές και τις αθείστικές αρχές της παγκοσμιοποιήσεως, αποπειράθηκε να καταργήσει την αργία της Κυριακής! Δεν της έφθανε, βλέπετε, το γεγονός, ότι κατά τις έξη υπόλοιπες ἐργάσιμες ημέρες της εβδομάδος «ψυχή δεν πατάει στο μαγαζί μου», όπως επί λέξει χαρακτηριστικά μας έλεγε κάποιος καταστηματάρχης εδώ στο Αίγιο, επιχειρεί να ανοίξει τα καταστήματα και την «άλλη», την «εβδόμη ημέρα» ή αλλοιώς «τήν ημέρα του Κυρίου», έτσι ώστε να ανατραπεί ἐκ βάθρων η όποια ισορροπία στην εκκλησιαστική, την οικογενειακή και την κοινωνική ζωή των Ελλήνων πολιτών.

_______Συμφωνούμε απολύτως και συνυπογράφουμε ολοψύχως…την συνέχεια στην ιστοσελίδα

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΙΕΡΑ  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
Ἀριθμ. Πρωτ. 36                              ᾿Εν Πειραιεῖ τῇ 9ῃ Ἰανουαρίου 2013

Πρός Τόν Ἐξοχώτατον Κύριον  Δημήτριον Ἀβραμόπουλον
Ὑπουργόν Ἐξωτερικῶν
Ἀκαδημίας 1  – ΑΘΗΝΑΙ

Ἐξοχώτατε Κύριε Ὑπουργέ,

Ἔχω τήν ἰδιαιτάτην τιμήν νά γνωρίζω ἀπό πολλῶν ἐτῶν τήν Ὑμετέραν πολυσήμαντον Ἐξοχότητα καί θεωρῶ ἑαυτόν φίλον Αὐτῆς διό καί εὐθαρσῶς προάγομαι διά τοῦ παρόντος ἐγγράφου μου ὡς ἐνεργός πολίτης καί κοινωνός τῶν ἱστορικῶν καί ἐθνικῶν δρωμένων τῆς πεφιλημένης ἡμῶν πατρίδος νά ὑποβάλω πρότασιν διά τήν προάσπισιν τῆς ἀκεραιότητός Αὐτῆς ἐκ τῆς δολίας διαχρονικῆς  ἐπιβουλῆς τῆς γείτονος χώρας, εἰδικώτερον σήμερον πού ἔχει ἀφυπνισθῇ ἐπικινδύνως καί καλλιεργεῖται ἐπιμόνως ὁ νεο-οθωμανισμός, ὁ ὁποῖος πριμοδοτεῖται καί ὑπό διεθνιστικῶν κύκλων ὡς ἀποδεικνύεται ἐκ τοῦ κυκλοφορηθέντος ὑπό τῶν γνωστῶν ἐκδόσεων τετρατόμου ἱστορικοῦ ἔργου τοῦ ἱδρύματος ΣΟΡΟΣ συγγραφέντος ὑπό Κροατῶν καί Τούρκων ἱστορικῶν.

Ἐξοχώτατε κ. Ὑπουργέ,

Τυγχάνει πασίδηλον τό γεγονός τῆς φθοροποιοῦ δράσεως διά τήν ἀκεραιότητα τῆς πολυσημάντου διά τήν Ἑλληνικήν ἐπικράτειαν Ἑλληνικῆς Θράκης, τοῦ Τουρκικοῦ προξενείου τῆς Κομοτηνῆς, τοῦ ὁποίου ὁ ὑπεύθυνος τῆς Τουρκικῆς πολιτείας κ. Ὀσμάν Ἰλχάρ Σενέρ καταγγέλεται ἀπό ἐγκρίτους τοπικούς παράγοντας καί δοκίμους ἐκπροσώπους τοῦ ἐντύπου καί ἡλεκτρονικοῦ τύπου ὡς ἐπιδιδόμενος εἰς τήν καταδολίευσιν τῆς ἐθνικῆς συνειδήσεως τῶν Ἑλλήνων πολιτῶν μουσουλμανικῆς θρησκευτικῆς παραδοχῆς. Ὡσαύτως παρόμοιαι ἀπαράδεκτοι συμπεριφοραί ἄρχονται καί εἰς τήν περιοχήν Δωδεκανήσου μέ τήν ἐκεῖσε δρᾶσιν τοῦ Τουρκικοῦ προξενείου Ρόδου. Εἶναι δεδομένη ἡ εὐσυνειδησία καί ἡ εὐτολμία καί ἡ πατριωτική συμπεριφορά τόσον Ὑμῶν ὅσον καί τοῦ Ἐξοχωτάτου κ. Προέδρου τῆς Κυβερνήσεως Πρωθυπουργοῦ κ. Ἀντωνίου Σαμαρᾶ καί τῶν Ἐξοχωτάτων κ. Προέδρων τῶν στηριζόντων τήν Κυβέρνησιν κομμάτων τοῦ Κοινοβουλίου καί κατά ταύτα ἐντός τῶν ἱστορικῶν πλαισίων τῶν Ὑμετέρων καθηκόντων ἀνιδρύεται ἡ ἐξόχως ἱερά εὐθύνη  ἀντιμετωπίσεως τῆς προκλητικῆς καί δολίου καί ἐγκληματικῆς εἰς βάρος τῆς ἐθνικῆς ἡμῶν ἀνεξαρτησίας καί ἀκεραιότητος συμπεριφορᾶς τῆς γείτονος χώρας καί βεβαίως ὄχι μέ βίαιον καί πολεμοκάπηλον τρόπον, ἀπάδοντα εἰς πεπολιτισμένα κράτη, ἀλλά μέ τήν χρῆσιν τῆς εὐφυοῦς διπλωματικῆς ὁδοῦ καί τήν ἐφαρμογήν τῶν κανόνων τοῦ διεθνοῦς δικαίου.

Ἔχετε τήν μοναδικήν ἱστορική δυνατότητα νά καταγάγετε κραταιάν νίκην κατά τοῦ «νεοοθωμανικοῦ περιπαίγματος» μέ μίαν κίνησιν πού ὑπαγορεύει ἡ κοινή λογική καί ἡ συλλογική εὐθύνη τοῦ Ἔθνους. Ἀναλυτικότερον, ἡ Ἑλληνική πολιτεία διατηρεῖ κατά τάς ἀρχάς τοῦ Διεθνοῦς Δικαίου περί ἀμοιβαιότητος κατ’ ἀντιστοιχίαν πρός τά ὑφιστάμενα Τουρκικά προξενεῖα τῆς Κομοτηνῆς καί τῆς Ρόδου τά Ἑλληνικά  προξενεῖα τῆς Σμύρνης καί τῆς Ἀδριανουπόλεως, τά ὁποῖα παρέλκει ὅπως ἀναφερθεῖ ὅτι τυγχάνουν ἥσσονος διπλωματικῆς σημασίας διότι τόσον εἰς τήν πολύπαθον καί πολύκλαυστον Σμύρνην ὅσον καί εἰς τήν ἱστορικήν Ἀδριανούπολιν δέν ὑφίσταται ἑλληνικόν στοιχεῖον ἐξυπηρετούμενον ὑπ’ αὐτῶν. Ἑπομένως ἡ ἄμεσος κατάργησις τῶν ἐλαχίστης σημασίας Ἑλληνικῶν προξενείων τῆς Σμύρνης καί τῆς Ἀδριανουπόλεως θά συνεπιφέρει αὐθωρεί, κατά τάς ἀρχάς ἀμοιβαιότητος τοῦ Διεθνοῦς δικαίου, τήν ἄμεσον «ἀπόσυρσιν» τῶν τουρκικῶν διπλωματικῶν ἀρχῶν τῆς Κομοτηνῆς καί τῆς Ρόδου καί τήν κατάργησιν τῶν εἰρημένων προξενείων. Εὐλόγως ἐπαναλαμβάνω ὅτι ἔχετε ἱστορικήν δυνατότητα τήν στιγμήν ταύτην νά «τελειώνει» ἅπαξ διά παντός ἡ χώρα μέ τήν κακότροπον καί προδήλως ἐγκληματικήν συμπεριφοράν τῆς γείτονος εἰς τούς εὐαισθήτους αὐτούς ἑλληνικούς χώρους, διό καί εὐελπιστῶ ὅτι δέν θά θυσιάσητε ἔναντι οἱασδήποτε σκοπιμότητος ἤ πιέσεως τήν πολυτίμητον Ὑμετέραν προσωπικότητα ὡς καί τῶν πρωτιστευόντων τῆς παρούσης Κυβερνήσεως ἀπεμπολῶν τό αὐτονόητον καί τό ἐθνικῶς ἐπιβαλόμενον συμφέρον.

Εὐχόμενος καλλίκαρπον καί παραγωγικόν τόν νέον ἐνιαυτόν διατελῶ μετά πλείστης τιμῆς,

Ο  ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ

+ ὁ Πειραιῶς ΣΕΡΑΦΕΙΜ

Κοινοποιήσεις:

Ἐξοχωτάτους κ.κ. Ἀντώνιον Σαμαρᾶν, Πρωθυπουργόν, Μέγαρον Μαξίμου/Εὐάγγελον Βενιζέλον, Πρόεδρον ΠΑΣΟΚ/ Φώτιον Κουβέλην, Πρόεδρον ΔΗΜΑΡ

«ΟΤΑΝ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ»

π. Πασχάλης Γρίβας
Ὅταν ἀντμετωπίζουμε στήν ζωή μας κάποια θλίψη, ἀρρώστια ἤ θάνατο προσφιλούς μας προσώπου ἤ ἒπιτρέψει ὁ Θεός κάποιο πειρασμό γογγύζουμε και λέμε: -Γιατί Θεέ μου σέ μένα νά συμβῆ αὐτό; Νομίζουμε ὅτι μόνο ἐμεῖς ἀπό ὅλο τόν κόσμο περνᾶμε κάποια μεγάλη δοκιμασία καί ὅτι κανείς ἄλλος δέν ἔχει βρεθεῖ ποτέ σέ τόσο δύ­σκολη θέση.
Σ’ αὐτόν μας τόν λογισμό ἔρχεται ὁ Ἀπόστολος Πέτρος μέ ἕνα λόγο του, πού βρίσκεται στήν Α’ Καθολική του Ἐπιστολή καί μᾶς δίδει ἀπάν­τηση. Ταυτόχρονα ὁ λόγος αὐτός ἔχει μέσα του καί μιά παρηγοριά καί παράκληση. Μᾶς καλεῖ νά ἀντισταθοῦμε σέ ὁποιαδήποτε δοκιμασία ἐπιτρέψει ὁ Θεός στήν ζωή μας καί νά μείνουμε στερεωμένοι καί ἀκλό­νητοι στην πίστη «εἰδότες τά αὐτά τῶν παθημάτων τῇ ἐν κόσμῳ ὑμῶν ἀδελφότητι ἐπιτελεῖσθαι» (Α’ Πέτρου 5,9). Τίς ἴδιες δοκιμασίες ὑπο­μέ­νουν καί οἱ ἀδελφοί σας Χριστιανοί σ’ ὁλόκληρο τόν κόσμο, μᾶς λέγει ὁ Ἀπόστολος Πέτρος.
Ἄρα, λοιπόν, ὅλοι οἱ Ὀρθόδοξοι χριστιανοί συναποτελοῦμε μία ἀδελ­φότητα, εἴμαστε ἀδέλφια καί τά ἴδια παθήματα πού συμβαίνουν σέ μᾶς συμβαίνουν καί στούς ἀδελφούς μας σέ ὅλο τόν κόσμο. Τήν ἴδια δοκιμασία πού περνάω σήμερα ἐγώ τήν περνάει ἤ τήν πέρασε ἤ θά τήν περάσει καί κάποιος ἀδελφός μου στήν ἄλλη ἄκρη τῆς γῆς ἤ καί πολύ κοντά μου. Οὔτε πάλι μπορῶ νά καυχηθῶ ὅτι αὐτό πού περνάω ἐγώ εἶναι μοναδικό καί ἰδιαίτερο καί ἄρα εἶμαι ἕνας σύγχρονος μάρτυρας.
Ἡ ἑνότητα αὐτή μεταξύ τῶν χριστιανῶν δέν ὑπάρχει μόνο στά πα­θήματα καί τίς δοκιμασίες ἀλλά καί σέ ἄλλες πολλές ἐκδηλώσεις τῆς ζωῆς μας. Ὅταν γιά παράδειγμα νηστεύουμε τήν Τετάρτη ἤ τήν Παρα­σκευή τό ἴδιο κάνει καί ὁ ὀρθόδοξος χριστιανός στήν Κορέα ἤ τήν Ἀλά­σκα ἤ τήν Μαδαγασκάρη. Τήν Κυριακή τό πρωΐ πού βαδίζουμε πρός τόν Ναό γιά τήν Θ. Λειτουργία τό ἴδιο κάνουν καί ὅλοι οἱ ὀρθόδοξοι χριστιανοί τῆς Οἰκουμένης.
Εἴμαστε, λοιπόν, ὅλοι μαζί ἑνωμένοι σέ μιά κοινή πορεία, προσηλωμένοι σέ ἕνα κοινό στόχο. Κάθε πρόοδος τοῦ ἑνός εἶναι χαρά καί εὐλογία γιά ὅλους. Σέ κάθε πτώση καί θλίψη συμμετέχουμε ὅλοι. Κι ἄν αὐτά ἰσχύουν γιά ὅλη τήν ἀδελφότητα τῶν ὀρθοδόξων, εἶναι αὐτονόητο ὅτι πολύ περισσότερο ἰσχύουν γιά κάθε τοπική Ἐκκλησία, γιά κάθε ἐνορία, γιά κάθε πνευματική οἰκογένεια.
Κατά τόν Γέροντα Πορφύριο «… μέσα στήν Ἐκκλησία ὅλοι ἐνσωματώνονται. Εἴμαστε ὅλοι ἕνα καί ὁ Χριστός κεφαλή. Ἕνα σῶμα, σῶμα Χριστοῦ: «Ὑμεῖς δέ ἐστε σῶμα Χριστοῦ καί μέλη ἐκ μέρους». Εἴμαστε ὅλοι ἕνα, γιατί ὁ Θεός εἶναι Πατέρας μας καί εἶναι παντοῦ. Ὅταν τό ζήσουμε αὐτό, εἴμαστε μέσα στήν Ἐκ­κλησία. Αὐτή εἶναι ἡ εὐχή τοῦ Κυρίου μας στήν Ἀρχιερατική Του Προσευχή: «ἵνα ὦσιν ἕν», γιά ὅλα τά μέλη τῆς Ἐκκλησίας. Ἔ, αὐτό μόνο διά τῆς χάριτος τό καταλαβαίνει κανείς. Ζοῦμε τήν χαρά τῆς ἑνότητος, τῆς ἀγάπης. Καί γινόμαστε ἕνα μέ ὅλους. Δέν ὑπάρχει πιό ὡραῖο πρᾶγμα!… Ὅταν ξεχωρίζουμε τόν ἑαυτό μας, δέν εἴμαστε χριστιανοί. Ἀληθινοί χριστιανοί εἴμαστε, ὅταν αἰσθανόμαστε βαθιά ὅτι εἴμαστε μέλη τοῦ μυστικού σώματος τοῦ Χριστοῦ, τῆς Ἐκκλησίας, μέ μιά συνεχῆ σχέση ἀγάπης. Ὅταν ζοῦμε ἑνωμένοι ἐν Χριστῷ. Δηλαδή, ὅταν ζοῦμε τήν ἑνότητα μέσα στήν Ἐκκλησία Του μέ τό αἴσθημα τοῦ ἑνός. Γι’ αὐτό ὁ Χριστός προσεύχεται στόν Πατέρα Του λέγοντας, «ἵνα ὦσιν ἕν» τό λέει καί τό ξαναλέει καί οἱ Ἀπόστολοι παντοῦ τό τονίζουν. Αὐτό εἶναι τό μεγαλύτερο βάθος, ἡ μεγαλύτερη ἔννοια πού ἔχει ἡ Ἐκκλησία. Ἐκεῖ βρίσκεται τό μυστήριο. Νά ἑνωθοῦν ὅλοι σάν ἕνας ἄνθρωπος ἐν Θεῷ. Ἄλλη τέτοια θρησκεία δέν ὑπάρχει. Καμμιά θρησκεία δέ λέει τέτοια. Κάτι λένε ἀλλά ὄχι αὐτό τό μυστήριο, αὐτή τή λεπτότητα τοῦ μυστηρίου πού ζητάει ὁ Χριστός καί μᾶς λέει ὅτι ἔτσι πρέπει νά γίνουμε, ὅτι θέλει νά εἴμαστε δικοί Του»1
Εἶναι πολύ ὡραῖο νά αἰσθανόμαστε καί νά τό ζοῦμε ὅχι δέν εἴμαστε μόνοι καί ξεκάρφωτοι σ’ αὐτό τόν κόσμο, ἀλλά σέ μιά ἑνότητα ὁ ἕνας μέ τόν ἄλλο, σάν τήν ἑνότητα πού ἔχουν μεταξύ τους τά μέλη τοῦ σώματος.
Αὐτή τήν ἑνότητα δέν πρέπει μόνο νά τήν ἀπαιτοῦμε καί νά τήν ἀποζη­τοῦμε ἀπό τούς ἄλλους ἀλλά καί νά τήν προσφέρουμε στούς ἀδελφούς μας. Ὅταν θά τήν προσφέρουμε, τότε ἐμεῖς πρῶτοι θά γευόμαστε τούς καρπούς της. Τότε καί τό βάρος ἀπό τά παθήματα καί τίς δοκιμασίες τῆς ζωῆς θά εἶναι ἐλαφρύτερο.
π. Πασχάλης Γρίβας
1.   Γέροντος Πορφυρίου: Βίος καί Λόγοι, ἔκδοση Ἱ. Μ. Χρυσοπηγῆς, σελίς 190-191.
                                                            «ΕΝΟΡΙΑΚΗ ΕΥΛΟΓΙΑ»

Ἰουλιος-Σεπτέμβριος 2005, Ἀρ. Τεύχους 36-38

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.