Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΗΝΥΜΑΤΑ

date Σεπ 8th, 2015 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

http://opaidagogos.blogspot.gr/2015/09/blog-post_12.html
Ιστολόγιο-Ομάδα εκπαιδευτικών
«Ο Παιδαγωγός»

Πατῆστε στὸν ἐπάνω σύνδεσμο για να δεῖτε:
Βίντεο, φωτογραφίες, ρεπορτάζ από την συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το Αλβανικό Προξενείο Θεσσαλονίκης

«Ιδού δη τι καλόν η τί τερπνόν, αλλ΄ ή το κατοικείν αδελφούς επί το αυτό»

Έτσι νιώσαμε χθες, Παρασκευή 11/9/2015, όταν βρεθήκαμε μαζί με ευαισθητοποιημένους Έλληνες ορθοδόξους αδερφούς μας στο ίδιο μέρος, για να ενώσουμε τις φωνές μας ενάντια στην Αλβανική τρομοκρατία. Για να διαμαρτυρηθούμε για το γκρέμισμα του ναού στους Δρυμάδες Χιμάρας (δείτε εδώ). Για τον άγριο ξυλοδαρμό (την περασμένη Δευτέρα) του γέροντα ιερέα των Αγίων Σαράντα π.Χρήστου (διαβάστε εδώ). Για όσα έγιναν στην ορθόδοξη εκκλησία της Πρεμετής στις 16 Αυγούστου 2013. Για την δολοφονία του αδερφού μας Αριστοτέλη Γκούμα στη Χιμάρα επειδή μιλούσε Ελληνικά.

ΝΕΟΕΠΟΧΗΤΕΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΙ

Παράδειγμα πρός αποφυγήν και δείγμα της εκκοσμικευμένης, νεοεποχήτικης, οικουμενιστικής εκκλησίας εἶναι ὁ Σεβασμιώτατος Γρεβενῶν Δαυϊδ
http://agonasax.blogspot.gr/2015/09/blog-post_52.html

Δείτε το βίντεο μετά το 21′.38 μια αποκάλυψη!

Σχολια ἀπο http://aktines.blogspot.gr/2015/08/blog-post

    • Θεσμός η πανσέληνος του Αυγούστου ή ύβρις προς τον Θεό; Τι ανήκουστα πράγματα είναι αυτά, και μάλιστα με έναν Μητροπολίτη να συμμετέχει σε τέτοιους εορτασμούς! Λυπάμαι για την κατάντια μας και τον ξεπεσμό μας σαν έθνος και την αμετανοησία μας.
      Εάν η οικονομική καταστροφή της χώρας μας δεν μας συνέτισε ακόμα και συνεχίζουμε την αποστασία από την Πίστη του Ιησού Χριστού τότε θα πρέπει να αναμένουμε και πρόσθετα δεινά και καταστροφές μήπως και τελικά ξυπνήσουμε και επανέλθουμε στην Ορθή Πίστη.
      22 Αυγούστου 2015 – 12:47 μ.μ.
      Ανώνυμος είπε…
    • Λύπη που ταχέως μετατρέπεται σε αγανάκτηση προκαλεί η ανάγνωση του σχετικού ρεπορτάζ σε όσους αντιτίθενται στην εισβολή του δαιμονικού-κοσμικού πνεύματος εντός του εκκλησιαστικού σώματος.
      Έχουν την τραγική ψευδαίσθηση κάποιοι έκκλησιαστικοί ότι κατ αυτόν τον τρόπο δίδουν την Ορθόδοξη χριστιανική μαρτυρία εν μέσω του παραπαίοντος κόσμου;
      Έχουν πληθυνθεί τα τελευταία χρόνια, σε βαθμό επικίνδυνο, επιεικέστατα άκριτες και τουλάχιστον επειπόλαιες «ερωτοτροπίες» μητροπόλεων, ενοριών και άλλων εκκλησιαστικών φορέων με πρόσωπα, σχήματα νοοτροπίες και τάσεις που δεν εκπέμπουν ευωδία Χριστού αλλά κοσμική δυσωδία επί μεγίστη πνευματική ζημία πολλών πιστών αλλά και επί καθιζήσει, στη συνείδηση των υγιώς φρονούντων, του κύρους πολλών εκκλησιαστικών αξιωματούχων.
      Λ.Ν.

058837d2ea8c5l

ΚΟΙΝΩΝΙΑΑπο το πολιτικο προγραμμα της παραταξης ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ο Τίμιος Σταυρός βήθειά μας!

Το μοναδικό αμιγώς ελληνικό πρόγραμμα που υπάρχει στον πολιτικό ορίζοντα
https://www.youtube.com/watch?v=vDvITz8kP0c&feature=youtu.be

Ακούστε όσα δεν πρόκειται να ειπωθούν από τα διαπλεκόμενα Μ.Μ.Ε.
https://www.youtube.com/watch?v=kedAT52aMJA&feature=youtu.be

 

058837d2ea8c5l

ΑΝΤΙΡΡΗΤΙΚΗ ΠΡΩΤΟΛΟΓΙΑ, ΚΑΤΑ

ΤΩΝ ΑΝΑΠΟΔΕΙΚΤΩΝ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ

ΑΡΧΙΜΑΝΔΡΙΤΗΑΓΑΘΑΓΓΕΛΟΥ ΣΙΣΚΟΥ ΒΙΒΛΙΟΦΥΛΑΚΟΣ ΤΩΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΩΝ

Δαβάστε μια ἀπαράδεκτη μάγκικη ἐπιστολή, ἑνὸς παπᾶ τοῦ πατριαρχείου, ποὺ ἔχει πάρε-δώσε μὲ τὸν Πάπα καὶ ὅλο τὸ Οἰκουμενιστικό τερατούργημα τῆς ἐποχῆς. Ἡ ἐπιστολὴ ἐστάλη στὸν κ. Νούνη, γιατὶ τὸν ἡλεγξε ἀπὸ τὸ ἰστολόγιό του. Διαβάστε στη συνέχει καὶ τὴν ἀπάντηση τοῦ κ. Νούνη.

Αγαπητέ κ. “Νούνη”,

Δεν είχα καμία απολύτως διάθεση να σας απευθύνω την οποιαδήποτε απάντηση, επειδή όμως η ειρωνεία είναι το υπέρτατο σημείο της ειλικρίνειας σύμφωνα με την αρχαία ελληνική φιλοσοφία, πιστεύω ότι σας αξίζει. Αν είστε ειλικρινής άνθρωπος δεν θα πρέπει να ζητάτε την ευλογία από κάποιον “κληρικό” του Οικουμενικού Πατριαρχείου, του οποίου υποκριτικά θεωρείτε ότι είστε τέκνο, την στιγμή που συνειδητά το πολεμάτε, ενώ κυρίως με τις αιρετικές σας θέσεις διαφοροποιήσθε από την πανορθοδόξως συμφωνηθείσα συμμετοχή στον οικουμενικό διάλογο, συμπεριλαμβανομένης και της Εκκλησίας της Κύπρου. Γι’ αυτό ο αιρετικός εν προκειμένω είστε εσείς καθώς παραμένετε μέσα στο εκκλησιαστικό σώμα και το διαβρώνετε με τις ιδεολογίες σας οι οποίες διαφοροποιούνται από αυτό, συνεπώς ο “ιδιώτης” είστε εσείς.
Φαίνεται να είχατε αμφιβολίες εάν πρόκειται περί υπαρκτού προσώπου, ιδιότητας ή τίτλου, γιατί μάλλον εσείς κρύβεστε πίσω από ένα προσωπείο, δια του οποίου μάθατε να διαχέεται τα ιδεολογήματά σας στον ωκεανό της πληροφορίας του διαδικτύου. Εντός αυτού του ωκεανού φαίνεται να είστε πνιγμένος και τα αισθητήριά σας να είναι ανεπαρκή, καθώς δεν με γνωρίζατε καθόλου και γι’ αυτό ανατρέξατε αμέσως στην γνωστή σελίδα κοινωνικής δικτύωσης, όπου διατηρώ λογαριασμό για να διαπιστώσετε περί τίνος πρόκειται και να εκμεταλλευτείτε στοιχεία και πληροφορίες, τα οποία σαφώς δεν είχα κρυφά. Θα περίμενα να είστε καλύτερα ενημερωμένος και επίσης να με παρακολουθείτε καλύτερα -τουλάχιστον στο εξής-. Άλλωστε είστε τόσο εξοικειωμένος με τα γεννήματα του δυτικού πολιτισμού που τόσο πολεμάτε. Τελικά αυτό που θα επιθυμούσατε εσείς, δηλαδή να ασχολούμαστε μαζί σας, φαίνεται να μας στο προσφέρετε με τόση καλοσύνη και γενναιοδωρία.
Εάν όντως η συγνώμη σας είχε υπόσταση δεν θα επαναλαμβάνατε την αποστολή δευτέρου μηνύματος στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο. Για δεύτερη και τελευταία φορά σας ενημερώνω και δεν θα ξανά επανέλθω με αυτόν τον τρόπο ότι, ούτε επιθυμώ να διαβάσω αλλά ούτε και να κοινωποιήσω τα ιδεολογήματά σας, που με θρασύτητα μου υποδεικνύετε κάθε φορά να κάνω. Επίσης δεν έχω καμία υποχρέωση να σας επιβεβαιώσω κάτι γραπτώς και ουδεμία ομολογία πίστεως είμαι υποχρεωμένος να καταθέσω σε εσάς και τους ομοϊδεάτες σας, που αγνοείτε ότι η μόνη ομολογία πίστεως που δίδουμε είναι αυτή του Αγίου Βαπτίσματος, την οποία με τον τρόπο σας θεωρείται υβριστικά ανενεργή και ανεπαρκή για να επιζητάτε οποιαδήποτε άλλη και συμπληρωματική, συνεπώς είστε διπλά αιρετικός, γι‘ αυτό και διαταραγμένος και σαλεμένος. Ωστόσο, η διάγνωση της καταστάσεώς σας είναι και η αρχή της θεραπείας σας και χαίρομαι γι‘ αυτό -είστε σε καλό δρόμο-. Θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η Ορθοδοξία δεν έχει ανάγκη από αυτόκλητους σωτήρες -όπως προβάλλεστε-. Η κοινωνία με την Ορθόδοξη Εκκλησία είναι αυτή που σας σώζει και δεν την σώζετε με την ιδεολογία σας. Στο σημείο αυτό εντοπίζεται και η εκκλησιολογική σας εκτροπή!!!
Με το μήνυμα αυτό δεν έχω καμία διάθεση να δώσω υπόσταση στις ανυπόστατες θέσεις και τα ιδεολογήματά σας, τα οποία είναι παρυπόστατα και αναζητούν το φως της δημοσιότητας ως ετερόφωτα, μπροστά στο φως της Αληθείας. Όσο για την δικαιοσύνη και κρίση του Θεού την οποία επικαλείστε, ευτυχώς που δεν είναι η ανθρωπομορφική, όπως αυτήν που πρεσβεύετε και χαρακτηρίζεται από τις δικές σας αδυναμίες και ανασφάλειες και δεν διαφέρει σε τίποτα από την δικαιοσύνη του θεού που οι ισλαμιστές επικαλούνται. Βλέπετε λοιπόν πόσο ιδεολογικά ταυτίζεστε με έναν ισλαμιστή!
Επειδή όμως ζούμε σε έννομα κράτη, αρμόδια για την επίλυση των υποθέσεων αυτών μεταξύ πολιτών είναι η κρατική δικαιοσύνη κύριε “Παναγιώτη Π. Νούνη” και σύντομα θα επιληφθεί του θέματος της ανεπιθύμητης και υβριστικής αποστολής μηνυμάτων, της παρενοχλήσεως, της υποκλοπής και δημοσίευσης προσωπικού υλικού.

Με ευχές και προσευχές για φωτισμό,
+ Αρχιμ. Αγαθάγγελος Σίσκος
Βιβλιοφύλαξ των Πατριαρχείων

Οἱ ὑπογραμμίσεις καί τό ἔντονο σκοῦρο χρῶμα εἶναι ἐκ τοῦ ἱστολογίου: “ΑΠΟΛΟΓΗΤΙΚΑ”.

Ἀξιότιμε καί ἅγιε Ἀρχιμανδρίτη τοῦ Οἰκουμενικοῦ Θρόνου καί Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων
Εὐλογεῖτε!
Ἔλαβον τίμιε πάτερ, τήν ἐκτενέστατην καί μακράν ἀπάντησή Σας, καί κατά πρώτιστον ἀγαπητικόν λόγον ἔχω καθῆκον νά ἀποπειραθῶ τό κατά δύναμιν, νά Σᾶς ἀπαντήσω ἐν ἀληθείᾳ καί ἐκτενῶς, μιᾶς καί δέν δύναμαι νά Σᾶς ἀπαξιώσω ἤ καί νά Σᾶς ἀγνοήσω παντελῶς, διότι μᾶς συκοφαντεῖτε καί μᾶς κατηγορεῖτε ἀσύστολα, ἐπί τινά δῆθεν «αἵρεσιν», χωρίς νά προσκομίζετε τινάν σοβαρήν καί τήν ἐλάχιστον, ἔστω τινά ἀντικειμενικήν καί συγκεκριμένην ἀπόδειξην(!) ἐπί τῶν δῆθεν αἱρετικολογιῶν μας καθότι τήν ἴδια στιγμήν, πρός πληροφορίαν τῶν ἀναγνωστῶν μας, ἔχομεν (ἀπό)φοιτήσει παρά τούς πόδας τῶν ἰδίων καί ἀπαράλακτων, σχεδόν, Καθηγητῶν καί μαθημάτων τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ καί ἄρα, ἐδιδάχθημεν κοντολογίς, τά ταυτόσημα(!), ἐκ τῶν τιμίων καί καλῶν Καθηγητῶν μας;! Ἤ μήπως ὄχι; Ὑφίστατο κάποια τινά ἔνστασίς Σας ἐπί τῶν προκειμένων; Φυσικά δέν θυμάμαι νά Σᾶς εἶχα γνωρίσει ὡς φοιτητήν κ.λπ. ἄρα καί δέν ἔχομεν τινά «χωράφια» νά διαμοιράσομεν. Γι΄αὐτόν τόν λόγο θεο-λογικά, ἐάν εἴμεθα πράγματι ἕνας αἱρετικός ἀπόφοιτος θεολογῶν τοῦ ΑΠΘ, Σεῖς τίμιε πάτερ μου, ἆραγε, τί εἴσθε; Οἱ Καθηγητές μας, τί εἶναι; Μήπως εἴστε ὁ σοῦπερ καί ἀκραιφνής ὀρθόδοξος ἀπόφοιτος καί Διδάκτωρ τοῦ ΑΠΘ καί συνάμα Κληρικός τοῦ Πατριαρχείου μας, καί μεῖς ὅλοι οἱ ἄλλοι συναδέλφοι Σας οἱ αἱρετικοί; Καί γιατί ἔτσι, γιά νά ἔχωμεν καί καλόν ἐρώτημα; Μήπως, διότι ἐμεῖς δέν λάβαμεν τινά μεταπτυχιακά καί διδακτορικά διπλώματα καί λοιπές ἄλλες μάταιες τιμητικές Ἐκκλησιαστικές καί ἀκαδημαϊκές διακρίσεις, ἐκ τῶν συγκεκριμένων Οἰκουμενιστῶν Πατριαρχικῶν Καθηγητῶν μας, κ. Γεώργιον Μαρτζέλον καί κ. Χρυσόστομον Σταμοῦλην; Τά Οἰκουμενιστικά, τά Καζαντζακικομανικά, τά Νεονικολαΐτικα, τά Νεοβαρλααμικά καί Μεταπατερικά διπλώματα, μᾶς μάραναν, τίμιε πάτερ! Ἤ μήπως, ἐπειδή λάβατε τήν ἀπό Θεοῦ ἱεροσύνη, αὐτό σημαίνει διαμιᾶς, ὅτι λάβατε καί αὐτόματα τινά ἱσόβειον, ἄτρεπτον πιστοποιητικόν ἀλαθήτου καί ὀρθοδόξου διδασκαλίας καθῶς καί ἀπλανοῦς ποιμαντικῆς θεολογίας; Δέν εἶναι ρητορικόν τό ἐρώτημά μας καί ἄρα χρήζει τινᾶς διεξοδικῆς ἀπαντήσεως ἀπό μέρους Σας…

Ἄν προσέξατε καλά, εἰς τήν πρώτη μας ἀπάντηση [http://apologitikaa.blogspot.com.cy/2015/09/blog-post_19.html], δέν ἀμφισβητήσαμεν διόλου τό ὁνοματεπώνυμό Σας, ἀλλά τήν ἰδιότητά σας ὡς Πατριαρχικοῦ κληρικοῦ, διότι ἐξαφνιάσθημεν ἐκκλησιο-λογικά, διά τόν συγκεκριμένον σιδηροδρομικόν τίτλον καί διά τό ἐν λόγῳ Πατριαρχικόν ὁφίκκιόν σας, διότι, δέν συναντῶμεν καθημερινά στό χωριό μας, οὔτε συνηθίζομεν νά λαμβάνομεν γράμματα καί emails ὑπογεγγραμμένα ὑπό τέτοιων μεγίστων τίτλων καί ὑπογραφῶν! Ἐσείς ὅμως προκλητικά, ὡς λογικῶς ποιμήν, πράττετε τό ἐντελῶς ἀνήκουστον καί πρωτόγνωρον, νά ἀμφισβητεῖτε ἄκουσον ἄκουσον, καλῶς ἤ κακῶς, τό ὀνοματεπώνυμό μας καί ὄχι τήν ὅποιαν τυχοῦσα ἰδιότητά μας! Καί γιατί παρακαλῶ τέτοια ἰταμότης; Δύναμεθα νά προσκομίσομεν τό πιστοποιητικόν Βαπτίσεώς μας ἄν τό ἐπιθυμεῖτε… Μυστήριον ὄντως Ὁμολογιακόν τό Βάπτισμα, ἀλλά συνάμα μπαζωμένον καί ἀνενεργόν εἰς τό διᾶβα τῆς ἐν ἐξελίξει ζωῆς μας, ἐκ τῶν πυρηνικῶν ἀποβλήτων τῆς ματαιοδοξίας τῶν γονέων, συγγενῶν, φίλων, δασκάλων, Καθηγητῶν καί ἐκ τοῦ ἑαυτοῦ μας. Ἡ κληρικαλιστή Σας ἀπολυτότητα, ἡ «μεταπατερική» Σας ἐμπάθεια καί ἡ ἄστοχη ἐπιθετικότητά Σας, κατά τῆς Ὀμολογίας τῆς Πίστεως, τῶν διαχρονικῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν, μᾶς τρομάζει τά μέγιστα!…

Καί φυσικά, ὡς Διδάκτωρ τῆς Δογματικῆς, πού εἶστε, θά ἔπρεπε νά τό γνωρίζατε ἄριστα, ὅτι αὐτό τό συγκεκριμένο πού γράφετε, εἶναι ἑτερόδοξη ἀπόκλισις καί φοβερά ἀντιευαγγελική ἀστοχία ἐκ τῆς Ὀρθοδόξου Πίστεως τῆς Ἐκκλησίας, δηλ. αὐτό τό γραφθέν Σας, ὅτι:
«η μόνη ομολογία πίστεως που δίδουμε είναι αυτή του Αγίου Βαπτίσματος»…!!!

-Ἆραγε τίμιε Ἀρχιμανδρῖτα τοῦ Οἰκουμενικοῦ μας Θρόνου, πῶς ἐξηγεῖτε τό καθημερινό, τό ὁμολογιακό, τό ἐκκλησιολογικό καί τό δογματολογικόν ἀναμφίβολον γεγονός, ὅτι σέ κάθε ἱεράν ἀκολουθίαν τῆς Ἐκκλησίας, καλλούμαστε νά ἐπιβεβαιώσομεν, τήν Βαπτιμαστικήν Ὁμολογίαν μας, διά τοῦ Συμβόλου τῆς Πίστεως στό «Πιστεύω εἰς Ἕναν Θεόν…κ.λπ.»;

Μήπως ὁ ἅγιος Μάξιμος ὁ Ὁμολογητής ὅταν μᾶς συμβουλεύει ἐκ τῆς Βασιλείας τῶν Οὐρανῶν:
«πᾶς ἄνθρωπος ἁγιάζεται διά τῆς ἀκριβοῦς ὁμολογίας τῆς πίστεως» (PG90,165A.) ,
μᾶλλον λαθεμένα(sic) θά τόν ἀποκάλεσεν τιμητικά ὡς «Ὁμολογητήν» ἡ Ἐκκλησία, διότι θά παραβίασε σωρηδόν ἐκ τοῦ Βαπτίσματός του, τήν πιό πάνω ἄτοπον, ἀθεολόγητον καί κοιλιόπνευστον, μή πῶ κάτι χειρώτερον… ἐξάπαντος δική Σας προϋποθεσή(!!!). Λέτε νά ἔκανε ὑπερβολικήν χρήσιν, δηλ. κατάχρησιν καί παράχρησιν τινῶν «Ὁμολογιῶν Πίστεως» καί τοῦ ἔμεινεν κατά τήν λαϊκήν ἔκφρασην, ὡς τινά παρατσοῦκλιον, τό ἐν λόγῳ ὑπέρλαμπρον καί δεδοξασμένον τιμητικόν προσωνύμιόν του;!
Κλαυσίγελως, τά «θεολογικά» Σας γράμματα, δέν το νομίζετε;
Ὁ Μέγας Πατριάρχης τῆς Ἀλεξανδρεῖας καί Ἅγιος Ἀθανάσιος, ἄν θυμάμαι καλά, μᾶς διδάσκει ὡς ἀπλανῶς καί Θεόπνευστος ἑρμηνευτής τῶν θείων Γραφῶν, ὅτι ὁ Θεάνθρωπος Χριστός, θεράπευε τούς ἀσθενείς, ὑπό τήν ἀναντίρρητον Εὐαγγελικήν προϋπόθεσην… τῆς Ὁμολογίας τῆς Πίστεως!!!
Ἆραγε παπά μου, ὁ ἀξιότιμος Καθηγητής μας, ὁ κ. Γ. Μαρτζέλλος, Σᾶς μετάδωσε τινά αἱρετίζον μικρόβιον ἐκ τοῦ «ὁρθοδόξου» Μονοφυσιτισμοῦ;
Ὁ Μέγας Ἀρχιεπίσκοπος τῆς Θεσσαλονίκης ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Παλαμᾶς, πού πολέμησεν, σφόδρα τούς Πατριαρχικούς Βαρλααμῖτες τῆς ἐποχῆς του, δίδασκε ἁγιοπνευματικῶς, ὅτι ὁ διάλογος μέ τούς αἱρετικούς πού ὑποστηρίζουν ἐμμονικά τά αἱρετικά των δόγματα, π.χ. τό filioque, γιά νά γίνει ἕνας κατά Θεόν διάλογος, μέ βασικόν κριτήριον τήν Ἀλήθεια τοῦ Εὐαγγελίου, θά πρέπει νά ἀφαιρεθεί(!) πρώτιστα ἐκ τῆς προσθήκης του στό Σύμβολον τῆς Πίστεως καί ἔπειτα νά γίνει ὁ θεολογικός διάλογος!!!
Ἆραγε οἱ ἀξιότιμοι Καθηγητές μας: λ.χ. ἡ κ. Δήμητρα Κούκουρα, ὁ κ. Χρυσόστομος Σταμοῦλης, ὁ κ. Στυλιανός Τσομπανίδης, ὁ Ὑφαντής Παναγιώτης, ὁ Πέτρου Ἰωάννης, ὁ Παχής Παναγιώτης, ἡ Ἀγγελική Ζιάκα, ὁ Βασιλειάδης Πέτρος, ἡ Ἀμοιρίδου Εὐαγγελία κ.ἄ., θέτουν τίς προσωπικές ἰδεοληψίες καί ἀπόψεις των καί τήν σχολαστική πλανεμένη κρίση των, ὑπέρ ἄνω τῶν Θεοφόρων Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας;
Ἐκτός καί ἄν συμφωνεῖτε μαζί των, τίμιε πάτερ, διά τήν ἴδρυση Ἀγαρηνῶν καί Μωαμεθανικῶν σπουδῶν στό τμήμα μας; Προσωπικά διαμαρτυρήθηκα ἐντόνως καί γραπτῶς, κατά τῆς συγκεκριμένης ἀντιχριστιανικῆς ἀποφάσεώς των, μπορεῖτε νά μᾶς ἐκφράσετε καί τήν δικήν Σας ἄποψη διά τό ζήτημα, ἴνα μᾶς ἀποδείξετε, ὅτι δέν συμφωνεῖτε(;) μέ τά Ἰσλαμολάγνα, Ἀρειανόφρωνα καί ἀντιεθνικά αἰσθητήρια τῶν τιμίων καί σοφολογιοτάτων Καθηγητῶν μας καί ἄρα κατά συνέπειαν, πιθανόν νά ἀντιληφθῶμεν ἅπαντες, ὅτι δέν «καθρεφτίζετε τό καθρέφτισμα τοῦ καθρέφτου», δηλ. συγχέωντας τίς δικές Σας ἑτερόδοξες οὐμανιστικές καί σοφιστικές ἀντιλήψεις, μέ τίς ἐξάπαντος ὀρθόδοξες δικές μας;!
Ποῖον νά ἐμπιστευθῶμεν τέλος πάντων; Ἐσᾶς τούς πλανεμένους Κληρικούς καί Καθηγητές τοῦ Πατριαρχείου μας, ἤ νά ἐμπιστευθῶμεν τούς Ἅγιους Θεοφόρους καί ἀπλανείς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας;
Διστάζω καί φοβάμαι πολύ, νά Σᾶς παραπέμψω εἰς τήν Ἁγίαν Γραφήν, σέ συγκεκριμένα λεχθέντα καί γραφθέντα τοῦ Θεανθρώπου Χριστοῦ καί τῶν Ἀποστόλων, πού μᾶς παραγγέλνουσιν μέ φοβεράν μάλιστα ἐντολήν διά τήν ἀνάγκην τῆς συχνοῦς Ὁμολογίας τῆς Πίστεως… ὅμως δέν ἐπιθυμῶ εἰλικρινά νά προσθέσω τινά ἄλλα «κάρβουνα» εἰς τό μεγαλοπρεπέστατον Πατριαρχικόν καλιμαύχιόν Σας…!
Ποιός εἶναι ὅμως τώρα, ὁ «εἰς διπλοῦν αἱρετικός», «ὁ σαλεμένος» καί «ὁ διαταραγμένος» σύμφωνα μέ τό πιό πάνω συγκεκριμένο καί ἀπόλυτα βλακῶδες γραφθέν σας; Ἀποδέχομαι ἐξάπαντος, μέ μεγίστη χαρά, ὅλες τίς ὑπόλοιπες κατηγορίες λ.χ. τοῦ «διαταραγμένου-σαλεμένου» κ.λπ., δέν δύναμαι ὅμως κυρίως Χάριτι Θεοῦ καί ἐκ τῆς παροντικῆς καί νοσηρᾶς ψυχοπαθολογίας μου (καθῶς μέ βγάλατε καί τινά ἄριστον καί δίκαιον ποιμαντικήν διάγνωσιν, τό ὁμολογῶ!), νά ἀνεχθῶ, τήν παραμικρόν διαβολόπνευστον «Πατριαρχικήν» συκοφαντίαν ἀπό μέρους Συγκρητιστῶν καί «Ἱεροκορανιστῶν» Κληρικῶν καί τινῶν Μεταπατερικῶν «ψυθιριστῶν» θεολόγων, ὅτι εἴμεθα δῆθεν «εἰς διπλοῦν αἱρετικός». ΑΠΟΔΕΙΞΤΕ ΤΟ! Εἶστε θεολόγοι καί κληρικοί μέ σωρηδόν ἀξιώματα, τίτλους καί διπλώματα!! Ἐμεῖς τί εἴμεθα μπροστά στά Φαναριώτικα μεγαλεῖα Σας; Εἴμεθα μήπως, πατημένες ἀκαθαρσίες, λογιῶν λογιῶν περιττωμάτων, ἐκ τινῶν Σαλλονικιώτικων πεζοδρομιῶν; Αὐτοί εἴμεθα, τό ὁμολογοῦμεν καί πάλιν καί εὐελπιστοῦμεν, νά ἔχει ὁ Θεός καί για μᾶς, δι΄εὐχῶν Σας. Γι΄αὐτόν τον λόγο, ἄστε στήν ἄκρη τά τινά ἄνανδρα, τά πεζοδρομιακά, τά νομικίστικα καί κοσμικά τελεσίγραφα καί ἀποδείξτε μας σαφῶς καί θεο-λογικῶς, τίς ἀνυπόστατες κατηγορίες ἐναντίων μας. Δύνασθε νά τό πράξετε; Τινά ἀπαξίωση τῆς παροῦσας ἀντιρρητικῆς πρωτολογίας μας, κατά τῶν κακόδοξων γραφθέντων Σας, θά εἶναι καί ἡ ἄκρα ἐπιβεβαιώσις, τῶν ὅσων καί ἐμεῖς Σᾶς καταγγέλνομεν.
Διαφορετικά, ὑποσκάπτεται, ὡς πρωτάρης κληρικαλιστής καί ψάρακας οἱκουμενιστής, τό Οίκουμενικόν Πατριαρχεῖον μας, τό ὁποῖον καί δυστυχῶς ἐκπροσωπεῖτε. Μᾶλλον, δέν ἀντιλαμβάνεστε καλῶς, ὅτι τό βάρος τῆς θεο-λογικῆς ἀποδείξεως, εἶναι εἰς τό δικό Σας γήπεδον;! Δηλαδή, τοῦτη εἶναι ἡ Φαναριώτικη «θεολογική διπλωματία» Σας;
Νά χαρακτηρίζετε, εἶναι τό πλέον εὔκολον πατέρα Ἀγαθάγγελε, νά ἀποδεικνύετε ὅμως αὐτούς τούς χαρακτηρισμούς, τό δύνασθε;
Διότι, γιά κακήν σας τύχη, ἐμεῖς οἱ ἁπλοί ἄνθρωποι, δι΄εὐχῶν τῆς Θεομήτωρος καί τῆς Χάριτος τοῦ Ζωοποιοῦ καί Τιμίου Σταυροῦ πού θα ἑορτάζομεν προσεχῶς, δυνάμεθα νά τό ἀποδείξουμεν καί τό ἀποδείξαμεν τίς προάλλες μέ τά φωτογραφικά παπόδουλα καμωματά Σας, τά ὁποῖα εἰκάζω, πώς δέν τά ἔχετε ἀποκηρύξει, πράγμα τό ὁποῖον ἀποδεικνύει ὅτι ὄντως εἴστε στυγνός Συγκρητιστής, Παπόφρων καί εἰς τριπλοῦν συκοφάντης! Διότι μέ τήν πρῶτη συκοφαντία ἐναντίον μας, συκοφαντεῖτε κατ΄ουσίαν τόσον τήν Πατερικήν Θεολογική Σχολήν μας καί τούς ὁλίγους ὀρθόδοξους Καθηγητές της, ὅσον καί τό Ἅγιον Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον μας, τό ὁποῖον καί ἐκπροσωπεῖτε!
Τό Οἰκουμενικόν Πατριαρχεῖον ὅμως, ἐκπροσωπεῖται διαχρονικά, ἀπό ἀληθινούς Ὀρθοδόξους καί Ἁγίους Θεοφόρους Πατριάρχες, ὄχι ἀπό Θεομάχους καί Ἐκκλησιομάχους, αἱρετικούς Οἰκουμενιστές!
Καταλάβατε τίμιε πάτερ;
Μήπως ἔπρεπεν, νά ὑποκληθῶ γονυπετῆς ἤ καί νά σταθῶ εἰς στάσιν στρατιωτικῆς «προσοχῆς» μέ περίσσιαν καί ἀνόνητην ἀφέλειαν εἰς τό πρώτον ἡλεκτρονικόν ραβασάκιον πού μᾶς ἀποστείλατε;
Μᾶλλον τίμιε Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων, δέν σᾶς τά διδάξανε καλῶς εἰς τήν Θεολογικήν Σχολή. Ἔχετε ὅμως ἄριστον πρόσβασιν εἰς τίς βιβλιοθήκες μᾶλλον, ἄρα νά Σᾶς εὐχηθῶμεν καί βαθύτερον ἀνάγνωσην-μελέτην κ.λπ.; Ἀλλά τό θέμα, δέν εἶναι διανοητικόν, ὅπως μᾶς συμβουλεύουν οἱ Πνευματικοί μας… Αὐτό ὅμως πού πράξατε, τό θεωρεῖτε ὡς ὀρθόδοξον ποιμαντική σεμπνοπρέπειαν; Καί ἐπειδή ὑπογράφετε τά ἀποσταλθέντα emails Σας, ὡς ἔχειν, ἔχομεν ἅπαντες τήν ὑποχρέωσην νά τά ἐμπιστευόμαστε διαμιᾶς ὡς σάν ἀληθινά; Ἐν πάσει περιπτώσῃ ὅμως, πάμεν καί εἰς τήν οὐσίαν τῶν ζητημάτων πού μᾶς καταγγέλετε μέχρι στιγμῆς, ἀναπόδεικτα, εὐχόμενοι νά συνεχίσομεν κάπως ἔτσι τόν δημόσιον διάλογον, ἄσχετα ἄν δέν πληρεῖτε τίς προϋποθέσεις καί προδιαγραφές πού Σᾶς ἔθεσα ἐξ ἀρχῆς. Θά Σᾶς οἰκονομήσω ὅμως…

Θά ἔπρεπε νά τό γνωρίζατε ἅγιε Ἀρχιμανδρίτα, καί μάλιστα Σεῖς εἰδικά, ἔπρεπε νά τό γνωρίζατε ἄριστα, ὡς Διδάκτωρ τῆς Συστηματικῆς καί Δογματικῆς Θεολογίας τῆς Ἐκκλησίας καθῶς καί τῆς Θεολογικῆς Σχολῆς τοῦ ΑΠΘ, ὄτι ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησιολογία τῶν Θεοφόρων καί ἀπλανῶν Πατέρων, μᾶς διδάσκουσιν σαφῶς, ὅτι θά πρέπει νά (μετα)λαμβάνομεν τά ἱερά Μυστήρια καί τήν εὐχήν τῆς ἱεροσύνης (πού δεν εἶναι «αὐτοκίνητη» καί αὐτόφωτη δική του, ἀλλά ἑτεροκίνητη καί ἑτερόφωτη, ἐκ τῆς πηγῆς τοῦ Ἄκτιστου Φωτός καί τῆς Θείας Χάρις, δηλ. τοῦ Θεανθρώπου μας Χριστοῦ) τινός ἀναξίου, ἀνηθίκου καί αἱρετικοῦ Κληρικοῦ, ἄχρι τῆς Κανονικῆς καί Συνοδικῆς δίκης καί τελεσίδικης καταδίκης του. Ἄρα ἐξ Ὀρθοδόξου Ἐκκλησιολογίας, δέν δυνάμεθα ἀλλ΄οὔτε δικαιούμεθα, ὡς καί τό τελευταῖον λαϊκόν μέλος τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου μας, ἔστω καί ὡς Ἀπόφοιτος Θεολογῶν τῆς Θεολογίας τῆς Μητέρας Ἐκκλησίας καί τοῦ ΑΠΘ, νά δικάζομεν προσωπικῶς τούς Κληρικούς, πολλῶ δέ μᾶλλον νά τούς καταδικάζομεν καί νά τούς ἀποκηρύττομεν ἐκ τῆς Ἐκκλησίας· διότι αὐτό εἶναι διακόνημα Ἐκκλησιαστικόν τῶν Συνοδικῶν Δικαστηρίων. Ἐμεῖς, τά ἁπλά καί λαϊκά ἄσιμα καί πιστά μέλη τῶν τινῶν Τοπικῶν Ἐκκλησιῶν καί ἱ. Συνόδων πού ἔχουσιν Κανονικήν Κοινωνίαν μέ τό Οἰκουμενικόν μας Πατριαρχεῖον, ἔχωμεν τήν ἐξ καθηκόντως ὑποχρέωσιν, πού ἀπορρέει κυρίως ἐκ τοῦ ὁρθοδόξου Βαπτίσματός μας καί ἔπειτα δευτερευόντως ἐκ τῆς οἰασδήποτε ἐπιστημονικῆς καί θεολογικῆς καταρτίσεως καί ἰδιότητάς μας, νά ἀσκῶμεν τήν ἐν δυνάμει κριτικήν μας κατά τῶν ἀνορθόδοξων, ἀντικανονικῶν, κακόδοξων καί αἱρετικῶν ἐνεργειῶν κ.λπ. τινῶν ὑψηλόβαθμων μεγαλόσχημων ἤ καί μικρόσχημων ρασοφόρων κ.λπ. τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου. Ἐλπίζω να καταλαβαίνετε τώρα, ὅτι διά λόγους ὀρθοδόξου ἐκκλησιολογίας, ἐπιθυμῶ προσωπικῶς καί ἰδιωτικῶς, να ἐκζητῶ καί νά λαμβάνω, τίς εὐχές, τίς προσευχές καί τά Ἅγια Μυστήρια ἐκ τῶν Κληρικῶν μας (ἀκόμη καί ἐκ τῶν ἀναξίων καί αἱρετικῶν ἐξ αυτῶν) πού μνημονεύουσιν τόν Οἰκουμενικόν Πατριάρχην τοῦ Γένους μας, καί αὐτό τό κάνω κυρίως διά λόγους ἐκκλησιολογικῆς ἀνοχῆς καί Πατερικῆς Διδασκαλίας καί ὄχι ὑπό τινᾶς καί δῆθεν «ὑποκρισίας» ὡς Σεῖς, μᾶς λοιδωρεῖτε· τήν ὁποῖαν Ὀρθόδοξον Ἐκκλησιολογίαν, ἐδιδάχθημεν καί διδασκόμεθα ἀκόμη ὡς ἰσόβιοι μαθητευόμενοι θεολογοῦντες, ἐκ τινῶν Ὀρθοδόξων Πνευματικῶν Πατέρων καί Θεολόγων, δηλ. Φωτισμένων πατριαρχικῶν Καθηγητῶν μου.
Καί αὐτό τό ἄκρως «ὑποκριτικόν» μας ἐνέργημα, τό διαπράττομεν, ἐν πλήρει συνειδήσει καί συναίσθησει, διότι τόν μόνον πού γνωρίζομεν (παρακαλῶ διορθώστε με ἄν κάνω λάθος) βάση τῶν μετρίων καί ἐλαχίστων Εὐαγγελικῶν, πατρολογικῶν, κανονολογικῶν, ἁγιολογικῶν καί δογματολογικῶν ἐρευνῶν καί μελετημάτων μας εἶναι: ὅτι δέν ὑφίσταται κίνδυνος μολυσμοῦ, ἤ καί μεταδώσεως ἀμαρτιῶν, ἤ καί τινῶν αἱρέσεων, ἐκ τῶν τινῶν ἱερατικῶν εὐχῶν, ἤ εὐλογιῶν, ἤ καί ἐκ τῶν ἱερῶν Μυστηρίων, ὑπό τινῶν κληρικῶν ἀναξίων τῆς ἱερωσύνης καί δεῖ μέ πολυποίκιλα ἀντικανονικά κωλύματα ἤ καί αἱρετίζοντα-ἀθεολόγητα φρονήματα. Αὐτό δέν εἶναι ἡ Πατερική ὀρθόδοξη ἐκκλησιολογία; Τί ἔπρεπε δηλαδή νά διακηρύττω καί νά φρονῶ;
Ἀναμένω τίς συμβουλές καί τίς προτάσεις Σας.
Ὡστόσο, ἔχω διδαχθεί ὡς φοιτητής, ἀπό τούς ἱερούς Διδασκάλους μου, τίμιε Πάτερ, ὅτι ὑφίστατο «κακή ὑπακοή» καί «ἁγία ἀνυπακοή», ἀληθεύει ἤ μήπως πρόκειται περί τινᾶς πλάνης καί αἱρέσεως καί ἀπατηθήκαμεν; Ἐξάπαντος, λόγῳ τῆς συγχρόνου Οἰκουμενιστικῆς Παναιρετικῆς λαίλαπας τοῦ Σατανικοῦ Συγκρητισμοῦ, πού διαβιοῦμεν, ὁ Θεοφόρος Πατῆρ τῆς Ἐκκλήσιας μας, ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Στουδίτης, διδάσκει σέ μᾶς τά μαθητοῦδια τῆς Ὀρθοδόξου Πατερικῆς Θεολογίας τῆς Ἐκκλησίας, τά ἑξῆς:
«ἀλλά καί εἰ μαθητοῦ τάξιν ἐπέχων εἴη, χρεωστεῖ παρρησιάζεσθαι τήν ἀλήθειαν καί ἐλευθεροστομεῖν» (Μονάζουσιν 2,2, PG99, σελ. 1120-1121)
-Γιατί ἆραγε, τίμιε πάτερ ἐπιθυμεῖτε νά μᾶς φιμώσετε;
-Ποίες εἶναι οἱ αἱρέσεις μας, ἅγιε Ἀρχιμανδρίτη;
-Πρός τί οἱ ἀπειλές καί οἱ φοβέρες, Μέγα Βιβλιοφύλαξ τῶν Πατριαρχείων;

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.