Αυγουστίνος Καντιώτης



ΚΑΛΕΣΜΑ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΑ. ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΙΟΥΔΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΟΧΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΚΟΠΟΥΣ ΠΟΥ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΟ ΠΑΧΝΙ THΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑΪΣΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΣΑΝΟ ΤΟΥΣ

 «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ»

Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες – Θεολογική, Ἐπιστημονική Ἡμερίδα

Συνδιοργανώνουν οι Ι.Μ. Γόρτυνος και Μεγαλοπόλεως , Γλυφάδας, Κυθήρων, Πειραιώς και η Σύναξις Κληρικών και Μοναχών την Θεολογική-Επιστημονική Ημερίδα «ΑΓΙΑ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΣΥΝΟΔΟΣ» – Μεγάλη προετοιμασία, χωρίς προσδοκίες, την Τετάρτη 23 Μαρτίου στις 9 π.μ. στην αίθουσα «Μελίνα Μερκούρη» στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας. Αναλυτικά:

http://koukfamily.blogspot.gr/2016/02/blog-post_738.html

090634b9b49e9b3e4c9bc943

Παμμακεδονική Ένωση των ΗΠΑ: Απαιτούμε την άμεση παραίτηση Μουζάλα

http://www.triklopodia.gr/

Ο άθλιος Μουζάλας αποκαλεί τα σκόπια… “Μακεδονία” !

http://www.triklopodia.gr

090634b9b49e9b3e4c9bc943

ΚΑΛΕΣΜΑ: ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

και της μετατροπής της Πατρίδος μας σε απέραντο Hot Spot. Συγκέντρωση και πορεία 24/3/2016.

http://ierosloxos2012.blogspot.gr/2016/03/hot-spot-2432016.html

Εθνική Αντεπίθεση ΕΝΑΝΤΙΑ στην ΙΣΛΑΜΟΠΟΙΗΣΗ της Ελλάδος
και της μετατροπής της Πατρίδος μας σε απέραντο Hot Spot.
Πέμπτη 24 Μαρτίου στην Θεσσαλονίκη,
ώρα 18:00 το απόγευμα !
Συγκέντρωση και πορεία προς το Υπουργείο Μακεδονίας Θράκης και το τούρκικο προξενείο.
(σημείο έναρξης πορείας: Γωνία Λαγκαδά – Αγ.Δημητρίου)
Κεντρικός Ομιλητής: Νίκος Χειλαδάκης (Δημοσιογράφος, συγγραφέας, τουρκολόγος)

090634b9b49e9b3e4c9bc943
H ENΩΣΗ ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ

https://christianvivliografia.wordpress.com/2016/03/04

Σύμφωνα μὲ τὴ δογματικὴ διδασκαλία τῆς Ὀρθοδοξίας μας, ποὺ βασίζεται στὴν ἀλάθητη Ἁγία Γραφὴ καὶ στοὺς θεοφώτιστους ἅγιους Πατέρες τῆς Ἑκκλησίας, ἕνα ἀπὸ τὰ σημεῖα ποὺ θὰ προηγηθοῦν τῆς ἐλεύσεως τοῦ Ἀντιχρίστου, θὰ εἶναι ἡ μεγάλη ἀποστασία. Ἀποστασία ἀπὸ τὴν ὀρθὴ πίστη καὶ ἀπὸ τὴν ἐξάρτηση ἀπὸ τὸν Θεό. Ἀποστασία σημαίνει ὑπερηφάνεια καὶ αὐθάδεια ἐναντίον τοῦ Θεοῦ. Αὐτὸ τὸ ἀναφέρει ἡ Ἁγία Γραφῆ ὡς ἑξῆς: Ὁ ἀσεβὴς ἄνθρωπος «λέγει Κυρίῳ· ἀπόστα ἀπʼ ἐμοῦ, ὁδούς σου εἰδέναι οὐ βούλομαι» (Ἰὼβ κα´ [21] 14). Φύγε ἀπὸ ἐμπρός μου, Θεέ, δὲν μὲ ἐνδιαφέρει οὔτε θέλω νὰ ξέρω τί ὁρίζεις γιὰ τὴ ζωή μας.
Ἕνα σημεῖο τέτοιας ἀποστασίας παρουσιάσθηκε τελευταῖα μὲ τὸ νόμο περὶ τῶν σοδομιτῶν ἀνδρῶν καὶ γυναικῶν ποὺ συντάραξε το Πανελλήνιο.
Ἄλλο σημεῖο ἰταμῆς ἀποστασίας ἐμφανίσθηκε μὲ τὴν Ἕνωση τῶν Ἀθέων, ὅπως λέγεται. Ἡ Ἕνωση αὐτή, ποὺ ἔχει ἀναγνωρισθεῖ κανονικὰ ἀπὸ τὴ δημοκρατικὴ πολιτεία μας, σκοπό της ἔχει νὰ πολεμήσει κάθε θρησκευτικὴ δομὴ τῆς ζωῆς τῆς χώρας μας. Τὸ Διοικητικό της Συμβούλιο ἐπισκέφθηκε τὸ Ὑπουργεῖο Παιδείας, ὅπου ὑπέβαλαν Ὑπόμνημα, μὲ τὸ ὁποῖο εἶχαν ζητήσει: Νὰ καταργηθεῖ ἡ πρωινὴ προσευχὴ στὰ σχολεῖα, ὁ Ἁγιασμὸς στὴν ἔναρξη τῆς σχολικῆς περιόδου, οἱ ἐκκλησιασμοὶ καὶ ὁ ἑορτασμὸς τῶν Τριῶν Ἱεραρχῶν. Νὰ μὴ γίνεται μάθημα Θρησκευτικῶν στὸ Δημοτικὸ καὶ στὸ Γυμνάσιο, ἀλλὰ μόνο σὲ μιὰ τάξη τοῦ Λυκείου ὡς Μάθημα Φιλοσοφίας τῶν θρησκειῶν κλπ. Ἔστειλαν ἐπίσης ἔγγραφα πρὸς τὰ πολιτικὰ κόμματα τῆς χώρας καὶ ζητοῦν, ἂν τελικὰ γίνει ἀναθεώρηση τοῦ Συντάγματος, νὰ ἀντικατασταθοῦν ἡ φράση «Εἰς τὸ ὄνομα τῆς Ἁγίας καὶ Ὁμοουσίου καὶ Ἀδιαιρέτου Τριάδος», καθὼς καὶ ἡ φράση «τὸν Κύριον ἡμῶν Ἰησοῦν Χριστόν», διότι, λένε, «δὲν ἐκφράζουν ὅλους τοὺς πολίτες». Ζήτησαν ἐπίσης χωρισμὸ Ἐκκλησίας – Κράτους.
Πρόσφατα δὲ ἀνακοίνωσαν ὅτι ὀργανώνουν γιὰ τὸν προσεχὴ Μάϊο μεγάλο Συνέδριο στὴν Ἀθήνα μὲ καλεσμένους ἀρνητὲς τοῦ Χριστιανισμοῦ ἀπὸ ὅλο τὸν κόσμο (Ἐφημ. «Ὀρθόδοξη Ἀλήθεια» 3-2-2016).

090634b9b49e9b3e4c9bc943ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ο κ. Φίλης απειλεί (εν γνώσει ή εν αγνοία του;), ότι θα καταργήσει το Σύνταγμα;

http://www.petheol.gr/nea/pethokphilesapeilei

Η Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων (ΠΕΘ), απαντώντας σε δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας, κ. Νικόλαου Φίλη, τονίζει ότι το μάθημα των Θρησκευτικών δεν προσφέρεται για πολιτικές σκοπιμότητες. Ενώ το θέμα του περιεχομένου του μαθήματος των Θρησκευτικών είναι πολύ σοβαρό, αφού πρόκειται για την ανάπτυξη της θρησκευτικής πνευματικής ταυτότητας και φυσιογνωμίας των μαθητών, ο Υπουργός φαίνεται να το αντιμετωπίζει με πολιτικά κριτήρια, με αντιφατικές δηλώσεις, με ιδεολογικό φανατισμό και χωρίς τη δέουσα παιδαγωγική τεκμηρίωση. Συγκεκριμένα:

Στις 29/09/2015 ο Υπουργός Παιδείας δήλωνε μετά από τη συνάντησή του με τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών κ. Ιερώνυμο, μπροστά στις τηλεοπτικές κάμερες: «Δεν πρόκειται να υπάρξουν μονομερείς ενέργειες στο θέμα των Θρησκευτικών» (1).

Στις 10/03/2016 ο Υπουργός Παιδείας στη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, υπογραμμίζει εμφαντικά ότι είναι αρμοδιότητα της πολιτείας να αποφασίσει για τα Θρησκευτικά (2).

Στις 12/03/2016, σε νέα συνέντευξή του ο Υπουργός Παιδείας, κάνει λόγο, για «Κατάργηση του ομολογιακού χαρακτήρα του μαθήματος των Θρησκευτικών, που πλέον θα προσανατολισθεί προς τη θρησκειολογία… Η αναμόρφωση των Θρησκευτικών είναι προϋπόθεση για να παραμείνουν υποχρεωτικό μάθημα», εννοώντας με τη λέξη «ομολογιακός χαρακτήρας» τον ορθόδοξο χαρακτήρα του μαθήματος, αφού η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν είναι ομολογία (3).

Τι άραγε μεσολάβησε μετά την απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος για το μάθημα των Θρησκευτικών(9/03/2016), έτσι ώστε ο κ. Υπουργός να αλλάξει άρδην την πρότερη θέση του για διάλογο και μη μονομερείς ενέργειες;

Να υποθέσουμε ότι η απόφαση της Ιεραρχίας δεν εξυπηρετεί τους πολιτικούς σχεδιασμούς της Κυβέρνησης στο εν λόγω θέμα και ο κ. Φίλης σπεύδει να χτίσει τις άμυνες της κυβερνητικής πολιτικής;

Βέβαια ο κ. Φίλης, στις δηλώσεις του στη Βουλή, συμπλήρωσε ότι: «Εμείς (ως Κυβέρνηση), επιδιώκουμε τον διάλογο». Και η Εκκλησία, διά της Συνόδου της, διάλογο αποφάσισε και επιδιώκει. Και εμείς, ως Πανελλήνια Ένωση Θεολόγων, επισημαίνουμε στον κ. Υπουργό, ότι τον διάλογο επιδιώκουμε. Όμως, επιδιώκω τον διάλογο, δεν σημαίνει ότι χρησιμοποιώ τον διάλογο για να επιβάλλω τις θέσεις μου στους άλλους, αποφασίζοντας και διατάσσοντας ή και απειλώντας και εκβιάζοντας, όπως κάνει ο κ. Υπουργός. Ούτε σημαίνει ότι διαστρεβλώνω την αλήθεια, δεν λαμβάνω υπόψη το Σύνταγμα, τους νόμους και τους θεσμούς της χώρας.

Οφείλουμε, ως εκ τούτου, να υπενθυμίσουμε στον Υπουργό Παιδείας ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία, με βάση τον νόμο, δεν γράφει τα βιβλία και τα Αναλυτικά Προγράμματα του μαθήματος των Θρησκευτικών, όμως, έχει χρέος να ελέγχει το περιεχόμενο της διδασκαλίας του, που αφορά στους ορθόδοξους μαθητές, αν συμφωνεί με τις αρχές και τα δόγματά της (4).

Ο προσανατολισμός, η υποχρεωτικότητα και οι ώρες διδασκαλίες του μαθήματος των Θρησκευτικών δεν καθορίζονται ούτε επιβάλλονται στις δημοκρατικές πολιτείες της Ευρώπης από τον εκάστοτε Υπουργό, αλλά από το νομικό και νομολογικό καθεστώς και τον διάλογο που έχει προηγηθεί με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς. Πρέπει να συμφωνεί ακόμη, με τη θρησκευτική φυσιογνωμία και τα χαρακτηριστικά της πνευματικής ταυτότητας του ελληνικού λαού. Η παιδεία είναι εθνική υπόθεση και αφορά σε όλους τους Έλληνες και όχι μόνον στους ιδεολογικά προσκείμενους σε κόμματα ή ιδεολογίες. Δεν είναι δυνατόν στη χώρα που γέννησε τη δημοκρατία, να απειλείται ή να εκβιάζεται με αυτόν τον απαράδεκτο τρόπο η Εκκλησία και οι Θεολόγοι με το δίλημμα: Ή θρησκειολογικός προσανατολισμός ή κατάργηση της υποχρεωτικότητας του μαθήματος των Θρησκευτικών!!!

Ο εσκεμμένος και μεθοδευμένος χαρακτηρισμός του μαθήματος των Θρησκευτικών ως «ομολογιακό» και «κατηχητικό», έχει αποδειχθεί πλήρως, εκτός των άλλων επιστημονικών τεκμηριώσεων, και από τις εμπεριστατωμένες θέσεις της πρόσφατης Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος ως ψευδής, σκόπιμη και ανεπίτρεπτη πρόφαση για να δρομολογηθούν παράνομες αλλαγές στο μάθημα, όταν όλοι γνωρίζουν ότι οι θρησκείες ήδη διδάσκονται στο ελληνικό σχολείο, γεγονός που δεν επιτρέπει να χαρακτηρίζεται ως ομολογιακό.

Το νέο Πρόγραμμα Σπουδών του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής(ΙΕΠ), στο οποίο αναφέρεται ο Υπουργός, έχει ήδη εδώ και (5) χρόνια αποδομηθεί με επιστημονικά, παιδαγωγικά και θεολογικά επιχειρήματα και έχει αποδειχθεί ότι αποτελεί ένα οργανωμένο σχέδιο επιβολής σκόπιμης θρησκευτικής σύγχυσης και θρησκευτικού συγκρητισμού σε βάρος των μαθητών.

Οι εκβιασμοί, επομένως, για κατάργηση της υποχρεωτικότητας του μαθήματος των Θρησκευτικών μάς βρίσκουν κάθετα αντίθετους, διότι πρόκειται για μια ριζική αλλοίωση της θρησκευτικής ταυτότητας και της θρησκευτικής συνειδήσεως των μαθητών, πράξης παράνομης και αντισυνταγματικής, σύμφωνα με τις πρόσφατες δικαστικές αποφάσεις (115/2012 και 1/2015). Η ΠΕΘ δεν απαιτεί τίποτε περισσότερο και τίποτε λιγότερο από όσα ορίζουν οι ανωτέρω δικαστικές αποφάσεις και δεν θα επιτρέψει την καταπάτησή τους.

(1) Το σχετικό βίντεο με τις δηλώσεις του κ. Υπουργού μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει στον παρακάτω σύνδεσμο: https://www.youtube.com/watch?v=m5eghXlUlPw καθώς και το σχετικό δημοσιογραφικό ρεπορτάζ στις παρακάτω ηλεκτρονικές διευθύνσεις : http://www.iefimerida.gr/news/228425/filis-ohi-se-monomereis-energeies-gia-ta-thriskeytika

και http://www.protothema.gr/greece/article/513456/ieronumos-se-fili-anthropoi-eimaste-provlimata-ehoume-na-ta-lunoume-horis-peismata/.

(2) «…βάσει του συντάγματος, την ευθύνη για την εκπαίδευση των πολιτών την έχει το κράτος. Το δημοκρατικά νομιμοποιημένο και εξουσιοδοτημένο κράτος»(πρβλ το σχετικό δημοσιογραφικό ρεπορτάζ στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση : http://www.esos.gr/arthra/42909/ypoyrgos-gia-ta-thriskeytika-apofasizei-i-politeia).

(3) http://www.kathimerini.gr/852889/article/proswpa/synentey3eis/n-filhs-ta-8rhskeytika-gia-na-meinoyn-8a-alla3oyn

(4) Νόμος 590/77 άρθρο 2, άρθρο 9. Βλ. Γ. Η. Κρίππα, Το ατομικόν δικαίωμα της θρησκευτικής ελευθερίας της Εκκλησίας να καθορίζει η ιδία την ύλην του ΜτΘ, Ορθόδοξος Τύπος, 20 και 27/12/2013.

Το ΔΣ της ΠΕΘ

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.