Αυγουστίνος Καντιώτης



ΠΟΙΟΙ ΚΑΤΟΙΚΟΥΝ ΣΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΚΟΠΙΑ; 2) Το υπουργειο παιδειας στα νυχια των αθεων τοτε (1964) και τωρα. 3) ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΕ ΤΟ «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΡΧΙΣΑΝ… 4) Η Πανελληνια Ενωση Θεολογων (ΠΕΘ) διαψευδει τα παραπλανητικα στοιχεια που δημοσιευσε το Υπουργειο Παιδειας για το αν ειναι θετικοι οι Θεολογοι στο νεο μαθημα των Θρησκευτικων

date Οκτ 8th, 2018 | filed Filed under: ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ & ΛΗΣΤΕΣ

Μακεδονικο

Παρέμβαση του π. Ιερόθεου Αργύρη Ιεροκήρυκος της Ι.Μ. Πειραιώς

Μακεδονικό: Του Αρχιμ. π. Ιεροθέου Αργύρη, Ιεροκήρυκος Ι. Μ. Πειραιώς «Και άλλα πρόβατα έχω α ουκ έστιν εκ της αυλής ταύτης· κακείνα δει με αγαγείν, και της φωνής μου ακούσουσιν, και γενήσονται μία ποίμνη, εις Ποιμήν» (Ιωάνν. ι 16). Αίτιον δημιουργίας του Σκοπιανού ζητήματος.
Εδώ και δεκαετίες ιδρύθη το λεγόμενο «Κράτος των Σκοπίων». Αυτό ήτο δημιούργημα του κομμουνιστού Γιόσιπ Μπροζ Τίτου, με το ψευδεπίγραφο όνομα «Μακεδονία», ώστε να αποτελέση το όχημα εξόδου της Γιουγκοσλαβίας προς το Αιγαίο και την Θεσσαλονίκη.
Ο «Πνευματικός Νόμος»….
Διαβάστε εδῶ τη συνέχεια:
https://agonasax.blogspot.com/2018/10/blog-post_21.html#more

9a150f5deb69
Το υπουργειο παιδειας στα νυχια των αθεων τοτε (1964) και τωρα

Μονό τα ονόματα αλλάζουν

Ψήφισμα πανελλήνιου ενώσεως αδιόριστων θεολόγων και ευσεβούς ελληνικού λάου εναντίον των άθεων εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων

αθεϊα-ανωμ Δημ..

    • 1. – Θεωρεί ότι το Εκπαιδευτικό Νομοσχέδιο θεμελιώδους διά την υπόστασιν του Έθνους σημασία, δεν έπρεπε να διέλθη εκ της μικράς βουλής και να ψηφιστή επευσμένως, αλλά έπρεπε να συζητηθή υπό της ολομέλειας της Εθνικής αντιπροσωπείας.
    • 2. _ Το ψηφισθέν Νομοσχέδιο καταφέρει θανάσιμα πλήγματα κατά της ελληνικής γλώσσης και της Χριστιανικής Θρησκείας, καθώς υπό πολλών και εκ διαφόρων πλευρών κατηγγέλθη, εφαρμοζόμενον δε θα αλλοιώση τον χαρακτήρα του Ελληνος και θα εκτρέψη το Έθνος εκ της ορθής τροχιάς.
    • 3. _Ανάγκη να καταργηθή οπωσδήποτε το εκτρωματικό Νομοθέτημα, και νέος Νόμος να συνταχθή τη συνεργασία όλων των παραγόντων της ελληνικής αγωγής, σαφώς δε να καθορίζηται εν αυτώ ο σκοπός της αγωγής των ελληνοπαίδων, ο οποίος κατά το Σύνταγμα, δεν μπορεί να είναι άλλος, παρά η μόρφωσις των νέων κατά τα ελληνοχριστιανικά ιδεώδη. Το μάθημα δε των Θρησκευτικών να χαρακτηρίζηται, συνεπώς προς τον σκοπό της αγωγής ως βασικό.
    • 4. _ Να γίνη κάθαρσις του Υπουργείου Παιδείας εξ όλων των στοιχείων εκείνων τα οποία έχουν εκδηλωθή υλιστικώς και αντιχριστιανικώς και αντορθοδόξως. Πρώτος δε ν’ αποπεμθή , εκ του Υπουργείου ο Γενικός αυτού Γραμματεύς κ. Παπανούτσος, του οποίου τα συγγράματα είναι γεμάτα αντιχριστιανικών ιδεών, ως και ο καλύπτων τούτον Υφυπουργός Παιδείας Λ. Ακρίτας.
    • 5. _ Διαμαρτύρεται εντόνως διά την μέχρι τώρα αποδειχθείσα επί του φλέγοντος εκπαιδευτικού ζητήματος αδράνεια της Ιεραρχίας της Εκκλησίας, που αυτή έπρεπε να ηγήται του αγώνος υπέρ της ελληνικής Παιδείας και της Θρησκείας.
    • 6. _ Αξιοί να δοθή η δέουσα θέσις εις τους θεολόγους Καθηγητάς και να απορροφηθούν οι αδιόριστοι πτυχιούχοι Θεολόγοι στην Εκπαίδευσι.
    • 7._ Καλεί όλον τον ελληνικό λαό, όπως αναλάβη ιερόν αγώνα εναντίον αυτών που υπονομεύουν την Χριστιανική Θρησκεία και τον Ελληνισμό. Να αγρυπνή και να είναι έτοιμος να συγκροτήση μεγά συλλαλητήριο, για να προστατεύση την Ελληνική Παιδεία.

https://www.ekklisiaonline.gr/nea/to-ypourgeio-paideias-sta-nyxia-ton-atheon-tote-1964-kai-tora-2015/

090634b9b49e9b3e4c9bc943

ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΟΧΗ

ΜΕ ΤΟ «ΚΑΛΗΜΕΡΑ» ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΕΣ

Γράφει ο Ιωάννης Λαμπρόπουλος
Ελληνίδες και Έλληνες, Δώστε παρακαλώ μεγάλη προσοχή και ειδικά εσείς που είστε γονείς και έχετε παιδιά στα Ελληνικά σχολεία. Παράλληλα ενημερώστε και άλλους γονείς που μπορεί να μην έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο. Αυτά δεν θα βρείτε γραμμένα ούτε σε εφημερίδες, ούτε θα τα ακούσετε από τα κανάλια.
Τις εποχές που στα Ελληνικά σχολεία ακουγόταν ο εθνικός μας ύμνος και τα ελληνόπουλα διδάσκονταν ελληνική ιστορία και ορθόδοξη Χριστιανική παράδοση, προσπαθούν να τις κάνουν εντελώς παρελθόν.
Η νομοθεσία βέβαια δεν έχει αλλάξει και αυτό είναι το ΒΑΣΙΚΟ ΜΑΣ ΟΠΛΟ στην μάχη που δίνουμε εναντίον των ανθελληνικών και αντιχριστιανικών επιδιώξεων του Υπουργού. Και βάση της υπάρχουσας νομοθεσίας που ορίζει τον σκοπό της ελληνικής παιδείας, τα ελληνόπουλα πρέπει να διδάσκονται την πίστη προς την πατρίδα και τα γνήσια στοιχεία την ελληνορθόδοξης παράδοσης…
https://www.triklopodia.gr/%CE%B9-%CE%BB%CE%B1%CE%BC%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%83-%CE%B3%CE%BF%CE%BD%CE%B5%CE%B9%CF%83-%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%BF%CF%87%CE%B7-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF/#
090634b9b49e9b3e4c9bc943

Η Πανελληνια Ενωση Θεολογων (ΠΕΘ) διαψευδει

τα παραπλανητικα στοιχεια που δημοσιευσε το Υπουργειο Παιδειας για το αν ειναι θετικοι οι Θεολογοι στο νεο μαθημα των Θρησκευτικων.

1. Η ΠΕΘ διαψεύδει τα παραπλανητικά στοιχεία που δημοσίευσε το Υπουργείο Παιδείας σύμφωνα με τα οποία οι Θεολόγοι εκπαιδευτικοί δηλώνουν σε σημαντικό ποσοστό ικανοποιημένοι από τα νέα Προγράμματα του μαθήματος των Θρησκευτικών. Οι ισχυρισμοί απορρίπτονται ως μη έγκυροι, διότι η συλλογή των δεδομένων που υποστηρίζει ο κ. Υπουργός έγινε μέσω ενός μη επιστημονικά έγκυρου και αξιόπιστου ερωτηματολογίου διότι:

  • α) Δεν τηρήθηκε η ανωνυμία των ερωτούμενων και επομένως οι απαντήσεις δεν περιείχαν το στοιχείο της ελευθερίας της έκφρασης που σημαίνει ότι οι απαντήσεις του κάθε εκπαιδευτικού μπορούσαν να ελεγχθούν άμεσα, με όποιες πιθανές συνέπειες.
    β) Ήταν υποχρεωτικό και η συμπλήρωσή του ήταν προϋπόθεση για να λάβει μόνον εκείνος που το συμπλήρωνε τη Βεβαίωση παρακολούθησης της επιμόρφωσης και να την διατηρεί στο φάκελό του για κάθε ενδεχόμενο.
    γ) Διενεργήθηκε για την ποιότητα και πληρότητα της 2μερης επιμόρφωσης και όχι για την αποδοχή ή όχι των νέων Προγραμμάτων Σπουδών τα νέα Προγράμματα.

    Με βάση τα ανωτέρω ελέγχεται επιστημονικά η αξιοπιστία των απαντήσεων τους που διατυπώθηκαν υπό πίεση, άγχος, ανησυχία και ενδεχόμενο φόβο για τις συνέπειες.

    2. Η ΠΕΘ αντιτάσσει στοιχεία δικής της διευρυμένης έρευνας, που διενεργήθηκε τον Ιούνιο του 2017 και μετά το πέρας της σχετικής επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών και αφορά ακριβώς στο θέμα της αποδοχής των νέων Προγραμμάτων Σπουδών, στην οποία ελήφθησαν όλα τα απαιτούμενα επιστημονικά κριτήρια που συνάδουν για την επίτευξη αξιόπιστης και έγκυρης έρευνας δηλαδή: α) της ανωνυμίας των υποκειμένων, β) του διαστρωμένου δείγματος, γ) του αυξημένου αριθμού υποκειμένων έρευνας (περίπου 1000 εκπαιδευτικών), δ) των στατιστικά προσδιορισμένου τύπου και μορφής ερωτήσεων.

    Τα δεδομένα της έρευνας αυτής διαψεύδουν τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο κ. Υπουργός, διότι διαπιστώνεται ότι το 71,6% δηλώνει ότι το μάθημα των Θρησκευτικών πρέπει να έχει σαφή ορθόδοξο προσανατολισμό, με σχετική προσέγγιση των μεγάλων θρησκειών, ανάλογα με το αναπτυξιακό επίπεδο των μαθητών. Συνεπώς η μέγιστη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών του δείγματος είναι αντίθετη στα νέα Προγράμματα του μαθήματος των Θρησκευτικών, που έχουν σαφή πολυθρησκειακό προσανατολισμό.

    Το ΔΣ της ΠΕΘ

 

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.