Αυγουστίνος Καντιώτης



1) ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΠΕΖΕΝΙΤΗ; 2) Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΟΛΟΥ

date Φεβ 12th, 2010 | filed Filed under: ΜΗΝΥΜ. ΠΑΡΑΛ. ΠΡΟΩΘ.

Του Παναγιώτου Τελεβάνδου

ΘΕΜΑ  Α΄.

ΜΕΘΟΔΕΥΕΤΑΙ ΕΠΑΝΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΜΠΕΖΕΝΙΤΗ;

=====================


Πέστε με καχύποπτο αλλά το “φάγωμα” για το έκκλητο των Φαναριωτών με την άνομη κλίκα του Ιερώνυμου Λιάπη που διοικά την Ελλαδική Εκκλησία μου φαίνεται πολύ τεχνητό για να γίνει πιστευτό.

Φοβούμαι φόβον μέγα ότι επιδιώκεται η επαναφορά του Μπεζενίτη στη μία από τις δύο νέες Μητροπόλεις που αντικανονικά δημιουργήθηκαν.

Δύσκολο να καθαιρεθεί ένας που έβαλε στο προσωπικό του βαλάντιο 800 εκατομμύρια ευρώ! Αυτό το περίφημο «κατιτίς» για τα γηρατειά του.
Εστω και το ένα εκατοστό να δοθεί σε αρχιερείς που θα τον δικάσουν στο δευτορεβάθμιο δικαστήριο (όχι βέβαια για να τους χρηματίσει.Αλίμονον!!!) αλλά για να τους βοηθήσει να έχουν και αυτοί «κατιτίς» για τα δικά τους γηρατειά δύσκολο οι δικαστές του να μη συγκινηθούν από τη χειρονομία του και να μην  ενεργήσουν ανάλογα.
Αλίμονον! Δεν μπορεί να είναι τόσο αφιλάνθρωποι οι Σεβασμιότατοι του δευτεροβάθμιου δικαστηρίου!
Μήπως και η «κανονική» τοποθέτηση του Οικουμενικού Πατριαρχείου ελήφθη με παρόμοιο τρόπο;
Θέλω να πω αν αυτή είναι η πρόνοια και όχι η διαστροφική ερμηνεία των κανόνων για το έκκλητο γιατί περίμενε ολόκληρους μήνες για να εκδώσει την ετυμηγορία του το Πατριαρχείο και στο μεταξύ αφού απεφασίσθη η διχοτόμηση της Μητροπόλεως και ακούσθηκαν ήδη τα ονόματα των φυντανιών που την διεκδικούν;
Ολα αυτά δεν βοηθούν στην αποκατάσταση του Μπεζενίτη;
Και αυτός ο π. Ιερόθεος Καλογερόπουλος που επαινεί μέχρι πέμπτου ουρανού ο Μεσογαίας Νικόλαος ποιος είναι; Πρώτη φορά ακούω έστω και το όνομά του. Είναι πράγματι τόσο άξιος όσο τον περιγράφει και ανεπίληπτος όσο τον περιγράφει ο Μεσογαίας;

Αλλά ακόμη και αν είναι γιατί δεν ζητά την αποκατάσταση του Κανονικού Μητροπολίτη Αττικής και Μεγαρίδος κ. Νικόδημου στη μία από τις δύο Μητροπολεις που αντικανονικά δημιουργήθηκαν και εισηγείται αντί του π. Νικοδήμου τον π. Ιερόθεο Καλογερόπουλο;

Δεν είναι η εισήγηση του Μεσογαίας πισώπλατη μαχαιριά στο Σεβασμιότατο Αττικής;

*******************************************************************

ΘΕΜΑ 2ο

Η ΘΕΟΛΟΓΙΚΗ ΑΚΑΔΗΜΙΑ ΒΟΛΟΥ

==========
Από το δελτίο τύπου του παραρτήματος Μαγνησίας της ΠΕΘ πληροφορούμεθα ότι εκπρόσωποί τους συναντήθηκαν με το Σεβασμιότατο Δημητριάδος κ. Ιγνάτιο. “Συζητήθηκαν θέματα κοινής δράσης μεταξύ της τοπικής μας Εκκλησίας και του παραρτήματός μας, καθώς και γενικότερα θέματα σχετικά με την κατάσταση στο χώρο της παιδείας και ειδικότερα όσον αφορά στις εξελίξεις στο μάθημα των Θρησκευτικών. Ο Σεβασμιώτατος, μας διαβεβαίωσε ότι θα προωθήσει τις δίκαιες θέσεις των θεολόγων για την προστασία και την αναβάθμιση του μαθήματος στη Δημόσια εκπαίδευση και μέσα από την επιτροπή παιδείας της Ιεράς Συνόδου, της οποίας προεδρεύει, η οποία θα αρχίσει τις εργασίες της προς το τέλος Φεβρουαρίου.”
“ΘΕΙΑ ΑΠΛΟΤΗΣ”!
_______________
Δηλαδή υπάρχουν άνθρωποι και μάλιστα θεολόγοι που περιμένουν κάτι θετικό από τη συνάντηση με τον Δημητριάδος;!!!

Ετσι ε; Οι καυμένοι! «Θεία απλότης!»

Το δελτίο τύπου δεν αναφέρει αν ο Σεβασμιότατος Δημητριάδος χάρισε αντίτυπο των περισπούδαστων μεταγλωττίσεων της Θείας Λειτουργίας του Πρεβέζης στους θεολόγους που τον επεσκέφθησαν! Ή μήπως αυτά τα ανεκτίμητα τα δώρα τα προσφέρει αποκλειστικά στις “παπαδίνες” που χρησιμοποιεί στη Θεία Λειτουργία;
Μήπως ο Σεβασμιότατος περιορίστηκε να δουλέψει κανονικά τους θεολόγους ότι δεν κοιμάται το βράδυ από την έγνοιά του για το μάθημα των θρησκευτικών;
Η ΜΟΝΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΟΥ
_________________
Η μόνη «προσφορά» που θα μπορούσε, αγαπητοί θεολόγοι, να προσφέρει ο κ. Ιγνάτιος στην Εκκλησία και στη θεολογία είναι να υποβάλει την παραίτησή του και να αποσυρθεί στη μονή της μετανοίας του για να κλάψει γοερά για το κακό που έχει προκαλέσει στην Εκκλησία και στη Θεολογία επειδή είναι ένας από τους ελάχιστους ιεράρχες της Ελλαδικής Εκκλησίας που είναι συνειδητοί οικουμενιστές, συνειδητοί Νεοβαρλααμίτες και ενθουσιώδεις νεωτεριστές.

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΣΤΕΡΕΣ ΠΟΛΥΦΩΤΟΥΣ
ΤΟΥ ΘΕΟΛΟΓΙΚΟΥ ΣΤΕΡΕΩΜΑΤΟΣ
____________
Το πολύ – πολύ που μπορεί να περιμένει κανείς από το Σεβασμιότατο κ. Ιγνάτιο είναι να ξανακαλέσει τον π. Βασίλειο Θερμό στο άντρο της αποδόμησης της Ορθοδόξου θεολογίας που ονομάζεται «Θεολογική Ακαδημία» Μητρόπολης Δημητριάδος για να διορθώσει κανένα Άγιο. Την τελευταία φορά «διόρθωσε» τον Αγιο Μάξιμο τον Ομολογητή. Τώρα ποιος ξέρει ποιος Άγιος θα πέσει στα χεράκια του; Επίσης είναι ενδεχόμενο να προσκληθεί ο “αποστολικός νούντσιος” του Νεοβαρλααμισμού, π. Δανιήλ Αεράκης, για να αναπτύξει την “αποφατική” θεολογία του, η οποία εν τη πανθαυμάστω αυτής σοφία συγχέει τη θεολογία του Αγίου Γρηγορίου Παλαμά με το Νεοπλατωνισμό! Ο κ. Πέτρος Βασιλειάδης θα μπορούσε επίσης να προσκληθεί για να αναλύσει τα σύγχρονα προβλήματα της χριστιανικής ιεραποστολής των προτεσταντών, τα οποία θεωρεί ως προβλήματα της ορθόδοξης ιεραποστολής! Οσο για τον κ. Γιαγκάζογλου δεν έχουμε αμφιβολία ότι θα μπορούσε να αναλύσει με ποιο τρόπο η κατήχηση των ορθόδοξων μαθητών θα μπορούσε να μεταμορφωθεί σε συγκρητιστικό μάθημα που θα διδάσκει τον οικουμενισμό σαν πράξη ζωής. Η κα Δραγώνα θα μπορούσε να αναπτύξει τη θεωρία της για την καταγωγή του Ελληνικού έθνους, ενώ η κα Ρεπούση θα μπορούσε να εξηγήσει λεπτομερώς τι συνέβηκε εκείνη την ηλιόλουστη μέρα που συνωστίσθηκαν οι Ελληνες στην προκυμαία της Σμύρνης με τα γνωστά τραγικά αποτελέσματα. Ο κ. Θανάσης Παπαθασίου θα μπορούσε να εισηγηθεί την αντικατάσταση του άρτου και του οίνου με σούσι και ρυζάκι, ενώ ο π. Θεοδόσιος Μαρτχζούχος θα μπορούσε να μιλήσει για την αξία των Ψαλμών, οι οποίοι, κατά την άποψή του, δεν μιλούν στην καρδιά του σύγχρονου ανθρώπου. Ο π. Αντώνιος Πινακούλας θα μπορούσε να εξηγήσει γιατί πρέπει να εξοβελισθεί το μοναστηριακό τυπικό από τη ζωή της Εκκλησίας και να επιστρέψουμε στην προ της Εικονομαχίας κατάσταση. Ο Μεσσηνίας Χρυσόστομος μεταξύ άλλων θα μπορούσε να αναλύσει την “ορθόδοξη” εκκλησιολογία των “δύο πνευμόνων” και των δύο “αδελφών  Εκκλησιών”, ενώ ο Περγάμου Ιωάννης τη “Βαπτισματική θεολογία”. Ο Σεβασμιότατος Ζακύνθου θα μπορούσε να αναπτύξει κάποια οικολογική ομιλία, ενώ ο Αγιος Ιωαννίνων θα μπορούσε να μιλήσει για τον Καζαντζάκη. Τέλος ο παπά-Κώστας Μπέης θα μπορούσε να οργανώσει συναυλία ρεμπέτικων με διευθυντή ορχήστρας τον ίδιο και τενόρο τον επιστήθιο φίλο του κ. Παναγιώτη Ανδριόπουλο.
“ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΘΕΟΛΟΓΙΚΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ”
______________________
Γι’ αυτό όταν με το καλό οι θεολόγοι θα ξαναεπισκεφθούν τον Σεβαμιότατο Δημητριάδος να του θέσουν επιτακτικά θέμα εκ βάθρων αλλαγής της «Θεολογικής Ακαδημίας» με πλήρη αντικατάστηση όσων τώρα προγραμματίζουν τη λειτουργία της επειδή κατάντησε κυριολεκτικά άντρο αιρέσεων και επίκεντρο προώθησης οικουμενιστικών και αντορθόδοξων νεωτερισμών.
Αντιλαμβάνομαι ότι στη Μητρόπολη Φλωρίνης έχουν κυριολεκτικά αχρηστευθεί πολλοί και αξιόλογοι κληρικοί με λιπαρή παραδοσιακή θεολογική κατάρτιση επειδή δεν έστερξαν να γελοιοποιήσουν τον π. Αυγουστίνο με φωτογραφικό στιγμιότυπο με τον Οικουμενικό Πατριάρχη.
Εκτοτε, αν και πέρασαν τόσα χρόνια, οι κληρικοί αυτοί τελούν υπό διωγμόν. Απομακρύνηκαν από τις εφημεριακές θέσεις που κατέιχαν. Εχουν απομονωθεί και στέλλονται να λειτουργούν εδώ και εκεί για να καλύπτονται τα εφημεριακά κενά της Μητροπόλεως.
Επομένως αφού δεν χρησιμεύουν βασικά οι κληρικοί αυτοί στο Σεβασμιότατο Φλωρίνης (ο οποίος, όπως επίσης πληροφορούμαι, είναι λίαν ανεκτικός έναντι των Νεοβαρλααμιτών κληρικών που χρησιμοποιούν τις πλαδαρές, δογματικά προβληματικές και αδόκιμες μεταφράσεις του Πρεβέζης στη Θεία Λειτουργία), ας τους δώσει απολυτήριο από τη Μητρόπολη Φλώρινας και ας τους υποδεχθεί ασμένως ο Μητροπολίτης Δημητριάδος.
Παράλληλα με ενοριακά καθήκοντα ας τους αναθέσει και τη λειτουργία της «θεολογικής Ακαδημίας» για να της αλλάξουν τα Οικουμενιστικά και νεωτεριστικά φώτα.
Οπως προσφυώς λέγει ο κ. Βασίλης Κερμενιώτης «είμαστε παιδιά του π. Αυγουστίνου και έχουμε κληρονομήσει την αγία «τρέλλα» του».
Αναθέστε τους, λοιπόν Σεβασμιότατε, εν λευκώ τη διοίκηση της Ακαδημίας και σε ένα μήνα το πολύ θα την κάνουν αγνώριστη.
Θα με ρωτήσετε: Αδελφέ μου! Εχασες τα λογικά σου; Τι είναι αυτά που λές; Ο Δημητριάδος θα αναθέσει την Ακαδημία στους Καντιωτικούς;
Για να απαντήσω και εγώ με τη σειρά μου. Και πόσα λογικά έχουν όσοι επισκέπτονται τον Δημητριάδος και αναμένουν από αυτόν να αναλάβει ορθόδοξες πρωτοβουλίες για το μάθημα των θρησκευτικών ή άλλα θέματα;


     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.