Αυγουστίνος Καντιώτης



ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΑΙ – ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΑΝΟΣΙΟΙ β) Ε Κ Τ Ρ Ο Χ Ι Α Σ Μ Ο Ι ! γ) ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟΚΑΪΔΙΑ 2) Ο Δεσποτης Φθιωτιδος Συμεων «πρωτοτυπωντας» ΠΡΟΚΑΛΕΙ: Αναθετει αντικανονικα κηρυκτικο έργο σε «Οσιωτατες Μοναχες» και δυστυχως, αυτες το αποδεχονται…

ΕΠΑΙΣΧΥΝΤΟΙ ΠΡΟΔΟΤΑΙ – ΡΑΣΟΦΟΡΟΙ ΑΝΟΣΙΟΙ

σωτηρες παγκοσμ.ιντΤου ιερέως Ιωάννου  Νικολόπουλου
από Καλαμαριά Θεσσαλονίκης

β) Ε Κ Τ Ρ Ο Χ Ι Α Σ Μ Ο Ι !

Ταμειοῦχοι ΨυχῶνΚλειδοῦχοι Συρμῶν…..

γ) ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟΚΑΪΔΙΑ

Πατῆστε τον τίτλο

d454142812c7

2. Ο Δεσπότης Φθιώτιδος κ. Συμεών «πρωτοτυπώντας» ΠΡΟΚΑΛΕΙ: Αναθέτει αντικανονικά κηρυκτικό έργο σε «Οσιώτατες Μοναχές» και δυστυχώς, αυτές το αποδέχονται…

Έκκληση

Απευθυνόμενη στις οσιώτατες Μοναχές-Γερόντισσες ορισθείσες ως ομιλήτριες στη Λαμία

Παρατηρούμε στην συνημμένη ανακοίνωση της Ιεράς Μητροπόλεως Φθιώτιδος να έχετε προγραμματιστεί ονομαστικά για να συμμετάσχετε σε μια «ιδιαίτερη πρωτοτυπία», όπως στομφωδώς ανακοινώνεται από την Ι. Μητρόπολη, για να είσαστε κεντρικές ομιλήτριες κατά τους κατανυκτικούς εσπερινούς των Κυριακών των Νηστειών της Μεγάλης Τεσσαρακοστής στον ερό Μητροπολιτικό Ναό Εαγγελισμο τς Θεοτόκου Λαμίας.

Σεβαστές αδερφές, σεβόμενες το σχήμα σας, αναγκάζομαι να προβώ στη δημόσια αυτή έκκληση μιας και έχει δημοσιευθεί και προβληθεί η συμμετοχή σας προκειμένου να σας παρακαλέσω να μην παρασυρθείτε από μια κακώς νοούμενη αδιάκριτη υπακοή να συμμετάσχετε σ΄ αυτήν την «πρωτότυπη» νεωτεριστική, ανεπίτρεπτη καινοτομία, απαγορευτική από την Ι. Παράδοση και τους Ιερούς Κανόνας να εκφωνήσετε ομιλίες στην προρρηθείσα εκκλησιαστική σύναξη της Λαμίας δίκην ιερειών των Παπικών και προτεσταντών.

Προαγόμεθα εις την έκκληση ταύτη για τους παρακάτω λόγους:

α) Γιατί η διακονία της κατηχήσεως και των άλλων Ιερών τεχνών ψαλτικής, Αγιογραφίας κ.λ.π. μπορεί να αναπτυχθεί απερισπάστως από τις Μοναχές εις τις μονές σας.

β) Αδερφές, Δεν παρασυρόμαστε από δεσποτικά κελεύσματα που ερωτοτροπούν με τον Οικουμενισμό και την εκκοσμίκευση, εις το όνομα της υπακοής που υποθάλπει τον εγωισμό και εξεγείρει την γυναικεία αυταρέσκεια, που γελοιοποιεί τις Μοναχές ανεβάζοντας αυτές επί του περίοπτου πτερυγίου του άμβωνος.

γ) Υπομιμνήσκω ότι αφιερωθήκατε όχι για να διακονείτε Οικουμενιστικά θελήματα και για την παράθεση τραπεζών στους προσκεκλημένους των Δεσποτάδων, αλλά για τον υψηλό Σωτηριολογικό σκοπό που διαλαμβάνει ο μοναχισμός. Τοιαύτα σκάνδαλα έχουν διασύρει την εν λόγω μητρόπολη στο παρελθόν και έχουν αφήσει αλγεινή μνήμη.

δ) Αδερφές, Δεν πρέπει να επιτρέψετε να χρησιμοποιηθείτε ως φεμινιστικό καλογερικό κίνημα, παράδειγμα που θα μιμηθούν και άλλες (και ήδη συμβαίνει) σε αρκετές Μητροπόλεις υποδυόμενες την «μητέρα Τερέζα».  Αρνούμενες να υπακούσετε σε αντιευαγγελικά κελεύσματα, θα προστατέψετε το επισκοπικό κύρος του Φθιώτιδος, το οποίο με ευθύνη του έχει τρωθεί.  Αντισταθείτε…

ε) Αδερφές, Μετερχόμενες μερικές εξ ημών αυτού του αλλοτρίου έργου, προσβάλλετε ευθέως αυτόν τον γυναικείο μοναχισμό και καθιστάτε τις υπόλοιπες αγωνιζόμενες μοναχές απολογούμενες για λογαριασμό σας.

Στ) Αγαπητές Γερόντισσες, «μαζευτείτε», κατά την λαϊκή ρήση, στην Μονήν σας και στο Εργαστήριον της ασκήσεώς σας, σε όσα επιτάσσουν οι Ιεροί Κανόνες. Μην τσαλακώνετε τα φτερά σας σερνόμενες εν μέσω της τύρβης και των παγίδων του κόσμου, γινόμενες βορά των αδηφάγων ομμάτων.

«Μαζευτείτε», και κλείστε τα αυτιά σας στα κολακευτικά κελεύσματα δεσποτικών «πρωτοτυπιών» και στις επιδοκιμασίες του κόσμου.  Μήπως   έξέλειπαν οι άγιοι και λόγιοι πνευματικοί ιεροκήρυκες και καλείστε εσείς να τους αναπληρώσετε;

ζ) Αδερφές, Ως μοναχές μπορείτε ιεραποστολικά να βοηθήσετε τον κόσμο από την Μονή της Μετανοίας σας. Και όχι συμφυρόμενες αναμέσον του κόσμου. Άλλωστε στην Μονήν σας μπορείτε με την αγιότητά σας να προσελκύσετε και περιθάλψετε πνευματικά τους ερχόμενους προς εσάς.

η) Αδερφές, Εφιστώ την προσοχή σας, διότι ο κόσμος έχει προϊδεαστεί αρνητικά με διάφορα τηλεοπτικά αισχρουργήματα που προβάλλει ο μεγαλο-καναλάρχης Μαρινάκης, εφοπλιστής, αγαπημένος φίλος του Μητροπολίτου Πειραιώς, χωρίς να διαμαρτυρηθεί η σύνοδος ή οι Μητροπόλεις και οι μοναστικές κοινότητες. Και κινδυνεύετε να γίνετε αντικείμενο διασυρμού από τους καραδοκούντας για θέαμα….

θ) Αδερφές, Εάν δεν ακούσετε αυτή την ταπεινή φωνή μοναχών – μοναζουσών, κληρικών και Λαϊκών τότε εναπόκειται στη συνείδηση των Πιστών…

                                                  Μοναχή Κασσιανή

 ===================================

Με αφορμή την ενέργεια αυτή του δεσπότη κ. Συμεών, παραθέτω σχετικό δημοσίευμα – φυλλάδιο που κυκλοφόρησε εις ένδειξη διαμαρτυρίας  για την «πρωτότυπη» ενέργειά σας, αγιογραφικά τεκμηριωμένο.  

Επιτρέπεται οι γυναίκες να  διδάσκουν και να ψάλλουν  σε Λατρευτικές Συνάξεις των Πιστών;*

Ο ίδιος ο Κύριός μας έδωσε την αποστολή, το δικαίωμα και την ευθύνη του κηρύγματος και της διδασκαλίας των θείων λόγων του, μόνο στους μαθητές του, άνδρες, δηλαδή, παρόλο που είχε και μαθήτριες. (Ματθ.κη΄16-20).

  • 1)«Aισχρόν γαρ εστίν γυναιξί λαλείν εν Εκκλησία» (Α΄Κορινθ.ιδ΄35)
  • 2) Ο Μέγας Απόστολος των εθνών Παύλος γράφει. «Σε όλες τις Εκκλησιαστικές συνάξεις οι γυναίκες σας να σιωπούν, γιατί είναι αίσχος στην γυναίκα να ομιλεί σ’αυτήν». πόσον μάλλον θα λέγαμε να συλλειτουργεί ψάλλοντας; Και στην (Α΄Τιμ.β΄11-12 ). «Η γυναίκα να μαθαίνει με κάθε υποταγή. Δεν επιτρέπω να διδάσκει».

Από τα παραπάνω φαίνεται ότι στην Κόρινθο οι γυναίκες αποπειράθηκαν να πετύχουν ισότητα στο κήρυγμα. Η δε ερμηνεία «Εκκλησιαστική σύναξη» είναι η λέξη Εκκλησία.

  • 3) Οι Αποστολικές Διαταγές ένα από αρχαιότερα και βασικά βιβλία της Ορθοδοξίας μας διδάσκουν. «Δεν επιτρέπουμε στην γυναίκα να διδάσκει σε Εκκλησιαστική σύναξη πιστών, αλλά μόνο να προσεύχεται…ο ίδιος ο διδάσκαλος μας …που έστειλε εμάς τους δώδεκα …δεν έστειλε πουθενά γυναίκες να κάνουν κήρυγμα, αν και είχε πολλές …μαζί μας και η Μητέρα του και η Μαγδαληνή και η Μαρία και η Σαλώμη κι άλλες. Διότι, αν υπήρχε ανάγκη, θα διέταζε να κατηχούν μαζί μας.(Γ΄6.1).
  • 4) Ο Σοφός ασκητής της Αιγύπτου (313-398 μ.χ )και Μέγας διδάσκαλος της Θεολογικής σχολής του Αγ. Αθανασίου και στενός συνεργάτης του Δίδυμος ο Αλεξανδρινός γράφει στο (Περί Τριάδος ΜIGNE 39.989 Α) τα ίδια ακριβώς.
  • 5) Ο Ιερός Χρυσόστομος επιβεβαιώνει τα του Αποστόλου Παύλου γι’ αυτό ως Ιεράρχης δεν έδωσε ποτέ το δικαίωμα σε καμιά γυναίκα να κηρύττει ούτε και σ’αυτήν την στενή συνεργάτιδά του Αγ. Ολυμπιάδα ικανότατη και ενάρετη γυναίκα. (Περί Ιεροσύνης Λόγοι ΜIGNE 387Α& ΕΠΕ 18Α ,589).
  • 6) Ο Αγ.Νείλος Αγκύρας(430μ.χ.) ηγούμενος και μαθητής του Χρυσοστόμου πολυγραφότατος και όσιος ασκητής γράφει. «Πάψε λοιπόν (γυναίκα) να διδάσκεις…σε Εκκλ.Σύναξη».(ΜIGNE 72,249D).
  • 7) O Άγ. Αναστάσιος ο Όσιος του Σινά και Στύλος της Ορθοδοξίας(7ος αιών.) γράφει: «Η Εύα μας κατέστρεψε όλους με την διδασκαλία της στον Αδάμ». (MIGNE 89625 C).
  • 8) Ο Άγ.Ιωάννης ο Δαμασκηνός μέγας Υμνογράφος γράφει: «Περί γυναικών ότι ου δει …λαλείν ή διδάσκειν εν Εκκλησία Θεού». ( MIGNE τομ.Α΄95 σελ.1314).
  • 9) Ο Άγ. Οικουμένιος (950-1000 μ.χ) μέγας ερμηνευτής του Παύλου λέει: «Να μην μιλά η γυναίκα ούτε για πνευματικά θέματα, αλλά μόνον να μαθαίνει στην Εκκλησία».
  • 10)  Ο Άγ.Θεοφύλακτος (1031-1126μ.χ) «Εκείνες οι γυναίκες που ομιλούν, ίσως να θέλουν να προβάλλονται μέσω των πνευματικών και να εντυπωσιάζουν, γι’αυτό ο Παύλος τις απαγόρευσε να κηρύττουν». (Τρεμπέλα Υπόμν.1956 σελ 393).

Στις γυναίκες πουθενά δεν επιτρέπεται να καταλαμβάνουν θέση προκαθημένου(MIGNE 62,683) (πόσον μάλλον και Πρωτοψάλτισσας…). Μόνο κατ’ιδίαν επέτρεψαν οι πατέρες στο σπίτι τους και όχι σε συνάξεις πιστών.

  • 11)Η Εκκλησία ποτέ δεν χρησιμοποίησε γυναίκες σε θέσεις ομιλητών,Πρωτοψαλτών σε συνάξεις, παρόλη την λειψανδρία. Τα σημερινά φαινόμενα είναι «κατορθώματα» του φεμινιστικού κινήματος, του πνεύματος εκσυγχρονισμού (θαρρείς και η διδασκαλία της Εκκλησίας είναι ατελής), για να φανούν και αρέσουν στον κόσμο ως δημοκράτες και γιατί βολεύει οικονομικά με τις γυναίκες. Εκείνες κερδίζουν ματαιοδοξία και άλλοι φθηνότερα εργατικά χέρια και πιο υποταγμένα άτομα.
  • 12)      ΓΡΑΦΕΙ Ο ΑΓ. ΙΩΑΝΝΗΣ Ο ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ.

«Υπάρχουν γυναίκες που κατάφεραν να κυβερνούν τους κληρικούς όλων των βαθμών ιεροσύνης και οδηγούν την Εκκλησία σε σκάνδαλα πάσης φύσεως.

Οι κληρικοί αυτοί πρώτα έγιναν αιχμάλωτοι σε διάφορα πάθη (τα οποία ονομάζει Θηρία) και έπειτα υποδουλώθηκαν σε γυναίκες.

Όλα αυτά ….υποδούλωσαν τόσο πολύ εκείνους τους κληρικούς που τους άρπαξαν στα νύχια τους, ώστε για να μη χαλάσουν το χατίρι τους κάνουν πολλές φορές εκείνα που δεν είναι καλό και να τα πώ.

  • 13)Διότι ο Θεϊκός νόμος δεν έδωσε στις γυναίκες Ιεροσύνη .

Εκείνες βιάζονται να την αρπάξουν. Και επειδή μόνες τους δεν μπορούν να κάνουν τίποτε, κάνουν ότι κάνουν δια μέσου άλλων (κληρικών).

Και τόσο μεγάλη δύναμη απόκτησαν, ώστε να εγκρίνουν ή και να απορρίπτουν υποψηφίους Ιερείς, ανάλογα με την αρέσκειά τους.

Και η Εκκλησία μας γίνεται άνω κάτω .

Και εφαρμόζεται αυτό που λέει η παροιμία «να άγουν και να φέρουν τους διοικητές οι υπήκοοι».

«Μερικοί κληρικοί τόσο θάρρος τις έχουν δώσει ώστε να επιπλήττουν Ιερείς ακόμα και Μητροπολίτες με βαριές φράσεις.» (MIGNE 386 Δ -387 Α).

Καλά τώρα που έγιναν συνδιοικητές μέσα στην Εκκλησιαστική Επιτροπή τον ψάλτη τον βλέπουν σαν υπαλληλίσκο τους και ήδη καταλαμβάνουν και την θέση του στο αναλόγιο μερικές.

Μην ισχυριστεί κανείς ότι είμαστε κατά της ισότητας, γιατί τότε δεν υπάρχει και διάκριση φύλου και ρόλων.

Οι άγιες γυναίκες και ισαπόστολοι που εργάστηκαν για την εξάπλωση του χριστιανισμού, δούλεψαν μεταξύ των ειδωλολατρών και αφού τους προσείλκυαν κατ’ ιδίαν, τους οδηγούσαν στον επίσκοπο.

Ο ίδιος ο θεός έκανε διάκριση στα δυο φύλα τοποθετώντας τον άνδρα ως κεφαλή της γυναικός, ανεξάρτητα από το ποιος είναι πιο ενάρετος ή αμαρτωλός.

Το πορευθέντες μαθητεύσατε την ειδική αυτή αποστολή μόνο σε άνδρες την έδωσε ούτε και σ’αυτήν την αγιοτέρα πάντων μητέρα του, αλλά ούτε και η Παναγία μας διεκδίκησε ποτέ τέτοιο ρόλο. Μη συγχέουμε ρόλους εν ονόματι της ισότητας των προσώπων.

Σε μερικούς δε που θα επικαλεσθούν το, αν ο επίσκοπος κατ’οικονομίαν έχει το δικαίωμα να δίνει τέτοιες ευλογίες σε μια γυναίκα ακόμα και να ψάλει, απαντούμε κατηγορηματικά ΟΧΙ.

Δεν έχουν τέτοια δικαιώματα από την Αγ. Γραφή και την Ιερά Παράδοση να δίνουν τέτοιες ευλογίες, αλλά και πολλές άλλες.

Δυστυχώς υπάρχουν γυναίκες που περιφρονώντας ή εν αγνοία τους τις απαγορεύσεις, είτε αυτόκλητες, είτε ετερόκλητες είναι παράνομες, κάνουν σχίσματα και βλάπτουν την Εκκλησία.

Είναι αγράμματες χριστιανικά και γίνονται εχθροί της Εκκλησίας.

Θα λογοδοτήσουν και αυτές και όσοι ενισχύουν ακόμα και σιωπώντας, αυτές τις συμπεριφορές, γιατί διαστρέφουν την αλήθεια και δεν ονομάζουν την αμαρτία, όπως ακριβώς έκαναν οι Κορίνθιοι ανεχόμενοι την αμαρτία και ελέγχθηκαν από τον Απ. Παύλο ως πεφυσιωμένοι. Δεν μπορούμε να συγκαλύπτουμε την περιφρόνηση των Ιερών Κανόνων.

Να σταματήσουν να διεκδικούν ανδρικές θέσεις στην Εκκλησία γιατί, και το αναλόγιο είναι διακονία του κατώτερου κληρικού, του Ιεροψάλτη.

Οι κληρικοί μας που διορίζουν ή τις αναγνωρίζουν τέτοιες αρμοδιότητες, είναι ανάγκη να διορθώσουν αυτό το εκκλησιολογικό και ποιμαντικό λάθος και να απαλλάξουν την Εκκλησία απ’ αυτά τα σκάνδαλα. Γνωρίζουμε πόσο σκληρός ήταν ο Κύριος για τους σκανδαλοποιούς και τι είπε γι’αυτούς και τους ηθικούς αυτουργούς που συγκαλύπτουν αυτά. Ας ανατεθεί στις γυναίκες παραδοσιακός ρόλος, αφού είναι αναγνωρισμένη η προσφορά τους σε τομείς και άλλες διακονίες. Ας μιμηθούμε τον Κύριο και τους Αγίους, γιατί αυτή είναι πραγματική τιμή και όχι η διαστροφή του κακού με ψευδολογισμούς της κενής απάτης.

Η λαίλαπα να τοποθετούν παντού γυναίκες δεν θα βγει σε καλό. Η γυναίκα σε ρόλους διαφορετικούς με αυτούς που τις πρέπουν, έχει σχέση με την φιληδονία την φιλοδοξία και την φιλαργυρία.

Και μην μπερδεύουμε αθεολόγητα την έννοια της κρίσης με την κατάκριση που ο Ευαγγελιστής Ιωάννης επικροτεί λέγοντας «Την δικαίαν κρίσιν κρίνατε» (Ιωάν.7/ζ/1).

Η έννοια της κρίσης ως  δίκη και τιμωρία, ανήκει στον Κύριό μας. (Α΄Κορινθ.5,13).

Η αμαρτία πρέπει να λέγεται με τ’όνομά της, η αλήθεια δεν μπορεί να μείνει φυλακισμένη

Επιτέλους, μαζέψτε τις παντελονοφορούσες και κολάν φορούσες   στον Ιερό Ναό και το ιερό Αναλόγιο, πριν έρθει η οργή του Θεού που μπορεί να μας ανέχεται, αλλά δεν σημαίνει ότι επικροτεί τις πρακτικές μας.

Είναι ανίερο και προκλητικό, Μοναχές και Λαϊκές γυναίκες  να  φιλοδοξούν δόξα  παπαδίνων και δεσποτίνων όπως στους προτεστάντες, αμαυρώνοντας το μοναχικό  σχήμα τους.

* Εννοείται ότι εξαιρούνται οι γυναικείες Ιερές Μονές ως κατεξοχήν χώρος των μοναζουσών και των κύκλων συμμελέτης της Αγίας Γραφής γυναικών και τινών άλλων ορισμένων εξαιρέσεων .

 Το παρόν απεστάλη από την  Ι. Μ. Ι.  Αττικής

Σχόλια:

 π. Βησσαρίων :

Εφιστώ την προσοχή σας, διότι ο κόσμος έχει προϊδεαστεί αρνητικά με διάφορα τηλεοπτικά αισχρουργήματα  που προβάλλει ο μεγαλο-καναλάρχης Μαρινάκης, εφοπλιστής, αγαπημένος  φίλος  του Μητροπολίτου Πειραιώς,  χωρίς να διαμαρτυρηθεί η σύνοδος ή οι Μητροπόλεις  και οι μοναστικές κοινότητες. Και κινδυνεύετε να γίνετε αντικείμενο διασυρμού από τους καραδοκούντας για θέαμα….

              ΣΧΕΤΙΚΑ:

Παραθέτουμε αυτούσια την ανακοίνωση της Μητροπόλεως Φθιώτιδος:

Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδας : Μοναχές θα ομιλούν φέτος στους Κατανυκτικούς Εσπερινούς στην Μητρόπολη

«Στούς ὑπόλοιπους Ἑσπερινούς, θά ὑπάρχει ἡ ἰδιαίτερη πρωτοτυπία νά μᾶς ὁμιλήσουν Ὁσιώτατες Μοναχές, γυναῖκες ἀφιερωμένες στήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ». 

Πρόγραμμα Κατανυκτικών Εσπερινών Μ. Τεσσαρακοστής

Πρόγραμμα Κατανυκτικών Εσπερινών Μ. Τεσσαρακοστής | Ιερά Μητρόπολη Φθιώτιδος (imfth.gr)

Υποβλήθηκε από __admin στις Παρ, 24/02/2023 – 22:10.

Ημερομηνία:
Παρασκευή, 24 Φεβρουάριος, 2023 – 22:15

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Ἐκ τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως ἀνακοινώνεται, ὅτι στό πλαίσιο τῆς πνευματικῆς μας προετοιμασίας τήν Μεγάλη Τεσσαρακοστή γιά τό Ἅγιο Πάσχα, ἡ Ἁγία μας Ἐκκλησία, μᾶς προσκαλεῖ στούς Κατανυκτικούς Ἑσπερινούς, κάθε Κυριακή στίς ἔξι (18:00) τό ἀπόγευμα, στόν Ἱερό Μητροπολιτικό Ναό Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου Λαμίας.

Σέ ὅλους τούς Ἑσπερινούς θά χοροστατεῖ ὁ Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ.κ. Συμεών, ὁ ὁποῖος μάλιστα στίς 26 Φεβρουαρίου, στόν Πρῶτο Ἑσπερινό, πρίν ἀπό τόν ἁσπασμό τῆς συγχωρήσεως, θά μᾶς ὁμιλήσει καταλλήλως.

Στούς ὑπόλοιπους Ἑσπερινούς, θά ὑπάρχει ἡ ἰδιαίτερη πρωτοτυπία νά μᾶς ὁμιλήσουν Ὁσιώτατες Μοναχές, γυναῖκες ἀφιερωμένες στήν ἀγάπη τοῦ Θεοῦ.  

Τό πρόγραμμα ἔχει ὡς ἑξῆς:

  • Τήν Α΄ Κυριακή Νηστειῶν, 5 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Ἰωάννα, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Γενεσίου Θεοτόκου Δαμάστας τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεώς μας.
  • Τήν Β΄ Κυριακή Νηστειῶν, 12 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Πελαγία, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Θεομήτορος τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν.
  • Τήν Γ΄ Κυριακή Νηστειῶν, 19 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Εὐπραξία, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Ἁγίου Ἰωάννου Θεολόγου Μαζαρακίου Βαγίων τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Θηβῶν, Λεβαδείας καί Αὐλίδος.
  • Τήν Δ΄ Κυριακή Νηστειῶν, 26 Μαρτίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Φιλοθέη, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Παναγίας Βρυούλων τῆς Ἱερᾶς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀθηνῶν.
  • Τήν Ε΄ Κυριακή Νηστειῶν, 2 Ἀπριλίου, θά ὁμιλήσει ἡ Γερόντισσα Θεολογία, Καθηγουμένη τῆς Ἱερᾶς Μονῆς Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου Μικροκάστρου τῆς Ἱερᾶς Μητροπόλεως Σισανίου καί Σιατίστης.

Παρακαλοῦμε νά συμμετάσχετε στίς ἀνωτέρω λατρευτικές καί πνευματικές εὐκαιρίες, καθώς ἀποτελοῦν γιά ὅλους μας πηγή ἰδιαίτερης ὠφέλειας.

Tην συνέχεια εδῶ: https://agonasax.blogspot.com/2023/03/blog-post_5.html

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.