ΣΚΛΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΟΥ ΦΛΩΡΙΝΗΣ, ΠΡΕΣΠΩΝ & ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ (ΗΧΗΤΙΚΟ), ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΛΑΚΕΝΤΑ, ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΑΓΕ ΤΗΝ ΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΔΙΑΒΟΛΟΥ ΣΤΗΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑ. ΣΕ ΕΝΑ ΛΑΟ ΠΟΥ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΧΥΣΕ ΤΟ ΠΑΝΑΓΙΟ ΤΟΥ ΑΙΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΣΩΣΗ & 33 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΨΕ ΣΚΛΗΡΑ Ο ΚΑΛΟΣ ΠΟΙΜΕΝΑΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΑΝΥΨΩΣΗ


ΣΚΛΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΕΡΠΕΡΑΝ
ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ, ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΙΚΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ & ΤΑ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΑ ΟΡΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΑΓΕ & ΒΡΩΜΙΣΕ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΗ ΠΟΛΗ ΤΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΟΣ
Ἂς ἀναλογιστεῖ τίς εὐθύνες του τώρα, πριν εἶναι ἀργά
Ἤχητικό μήνυμα τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης, Πρεσπῶν & Πτολεμαϊδος. Ἔγινε στην Κοζάνης στις 6.2.1959
Ἐν πρώτοις φαίνεται νά φτάνη καθυστερημένο το μήνυμα, ἀφοῦ πέρασαν οἱ Ἀποκριές & ὁ δήμαρχος Πλακεντάς, για δεύτερη χρονιά ἐμόλυνε την πόλη με τις καρναβαλικές ἐκδηλώσεις, πού εἰσήγαγε στην Πτολεμαΐδα.
Το μήνυμα εἶναι πάντα ἐπίκαιρο & ἡ εἰδοποίηση ἔρχεται ἐγκαίρως, για να μην τριτώσει το κακό και βάλει βαθύτερες ρίζες στην Πτολεμαϊδα, σέ μια πόλη που ἦταν καθαρή ἀπό καρναβάλια & δούλεψε σκληρά 33 χρόνια ὁ ἀληθινός ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος για να την ἀνυψώση. Ὁ χρόνος για να το σκεφθη ὁ δημαρχος καί να μη τό προγραμματίση την ἐπόμενη χρονιά εἶναι ἀρκετός μπροστά του. Ἄν μείνει σκληρός & ἀναίσθητος ἀργά ἢ γρήγορα θα πάρη την πληρωμή του.
Φοβερό παράδειγμα με τοῦ Θ. Ἀγγελόπουλου & την ταινία του: «Τό Μετέωρο Βῆμα τοῦ Πελαργοῦ», πού γυρίστηκε κάτω ἀπό τα παράθυρα της Μητροπόλεως Φλωρίνης. Ἡ ταινία διαφήμιζε την πτώση των Ἑλληνικῶν συνόρων ἀπό τη Φλώρινα. Οἱ σκοτεινές δυνάμεις τόν ἔστειλαν ὡς προπομπό, να γυρίση το ἔργο ἐκεῖ, που ὑστερα ἀπό μερικά χρόνια θα γινόταν ἡ προδοτική συμφωνία τῶν Πρεσπῶν. Ὅπως φαίνεται οἱ ἐχθροι δεν κρύβονται, πληρώνουν καλά με κλεμμένα λεφτά τοῦ λαοῦ και κάνουν ἄνετα την βρομοδουλειά τους. Ὁ ἄγρυπνος φύλακας των συνόρων, τό ἀντελήφθη ἐγκαίρως & κατόρθωσε ἀπό ἕναν δημοσιογράφο τῆς Φλώρινας τον ἀείμνηστο Τηλέμαχο Κόκκο, να φταση το σενάριο στα χέρια του. Τό διάβασε, τό ἔδωσε & σε ἄλλους, για νά ἀκούση την γνώμη τους. Ὅλοι συμφώνησαν με τον ἐπίσκοπο. Ὁ Ἕλλην ἱεράρχης δεν σταμάτησε ἐκεῖ. Ἔκανε ἀγώνα, ἐνημέρωσε το ποίμνιό του. Ζήτησε να δῆ τον Ἀγγελόπουλο, να του ἐκφράση τους φόβους του και να τοῦ πῆ, νά σεβαστή την ευαίσθητη περιοχή τῆς Φλώρινας, που πολλά ὑπέστη, ἀπό την προπαγανδα των Βουλγάρων, ἐπί Γερμανικῆς Κατοχῆς & την ἐζησε ὁ ἴδιος το 1942, 1943, πού ζήτησε ἀπόσπαση στην Φλώρινα, ὡς νεαρός ἱεροκήρυκας. Την προπαγανδα ἐπί τῶν ἡμερῶν του ὡς ἐπίσκοπου, την συνέχισαν οἱ Σκοπιανοί. Ἤθελε να τοῦ ζητήση να μην την τροφοδοτήση & αὐτός με το ἔργο του.
Στις ἐκκλήσεις τοῦ Μητροπολίτου, ἐκεῖνος δεν ἀνταποκρίνονταν. Τά 600.000.000 πού πῆρε ἀπό την ΕΟΚ, για την προπαγανδα, ἦταν γλυκά. Ὁ Μητροπολίτης ἀναγκάστηκε για νά τον συνετίσει, να διαβάσει ἀφορισμό. Κάλεσε τον λαό & διαβασε, μικρό ἀφορισμό, ὅπως εἶπε, ἐλπιζοντας ὅτι σύντομα θα ἀντιληφθῆ το κακό που κάνει & θα μετανοήση, ἀλλα ἐκεῖνος ἔμεινε ἀνένδοτος και γύρισε την ταινια. Φαινόταν ὅτι ὅλα τοῦ πηγαιναν καλά. Τόν τίμηση μάλιστα στα Πρέσπεια & ἡ Ἑλληνική Κυβερνηση για την προσφορά του στην Φλώρινα!!! ἐπί Μητροπολίτου Θεοκλήτου, που ἦταν δυστυχῶς & αὐτός παρών!!!! Ὁμως, σατανᾶς πού τον ὑπηρετοῦμε, δεν εἶναι καλός φίλος, ὅταν τελειώσουμε την δουλειά του μᾶς ἀποτελειώνει και μᾶς πεταει σαν σκουπίδια, ὅταν δεν ἔχουμε την προστασία του Θεοῦ. Δέν θα ξαναγράψω το φοβερό του τέλος, γιατί με πονάει, διαβᾶστε ἀν θέλετε, το ἐδῶ: https://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=115233. Τίποτα δεν τοῦ ἔμεινε & αὐτός ἔφυγε με φοβερό τέλος
Βλέποντας την ἡμερομηνία 6.2.1959 και ἀκούγοντας τήν εἰσαγωγή τοῦ κηρύγματος: «Ἀδελφοι & πατέρες, ἄνδρες και γυναῖκες τῆς ιστορικῆς πόλεως Κοζάνης και τῶν περιχώρων αὐτῆς, ἀπόψε εἶναι το τελευταῖο κήρυγμα, πού μᾶς ἀξίωσε ὁ Θεός νά κάνουμε στόν ναό τοῦ Ἁγίου Νικολάου». θα ἀπορρήση κάποιος. Πῶς βάλαμε τόν τίτλο: «Σκληρή ἀπαντηση στόν Δημαρχο Πτολεμαϊδος, που ἴσως αὐτός να μήν εἶχε γεννηθεῖ ἀκόμα. Ἀπαντοῦμε. Αὐτό πού κάνει ὁ Δήμαρχος, εἶναι φοβερότερο ἀπό αὐτό που ἔκανε ὁ Ἀγγελόπουλος. Ἡ πνευματική ζημια που γίνεται στην Πτολεμαΐδα τις μέρες που Ἐκκλησία μᾶς καλεῖ σε μετάνοια, εἶναι πιό φοβερή ἀπό την πτώση των συνόρων.
- Ἡ Πτολεμαΐδα ἀνήκει πολιτικός στην Κοζάνη, πού ἔγινε το κήρυγμα & Ἐκκλησιαστικός στην Φλώρινα & ἀπέχει ελάχιστα χιλιόμετρα ἀπό την πόλη τῆς Κοζάνη, εἶναι δηλαδή στα περίχωρα. Τό καρναβάλι τῆς Κοζάνης, με τα βρωμόλογα και τα αἴσχη του ἔχει βαθειες ρίζες, ὅπως εἶχε και τοῦ Ἀμυνταίου. Ὁ π. Αὐγουστῖνος ὡς Μητροπολίτης ἔκανε ἀγώνα και το κατήργησε τον μεγάλο καρνάβαλο τοῦ Ἀμυνταιου. Χρειάσθηκε να ἦρθε σε σύγκρουση με την δικτατορία που τον ὑποστήριζαν οἱ ὑπουργοί του και ἔστειλαν ψυχιατρους για να τον ἀπομακρύνουν ἀπό τον θρόνο, ἀλλα δεν τα κατάφεραν. Ὁ καρνάβαλος σταμάτησε. Μετα ἀπό μερικά χρόνια κάποιοι ἀπό το Ἀμύνταιο θέλησαν να τον αναστήσουν και ὁ ἀγωνιστής ἐπίσκοπος Αὐγουστῖνος ἔκανε νέο ἀγώνα. Ζήτησε νά δῆ τα στελέχη τῶν καρναβαλιστῶν.Τα μίλησε με ἀγάπη και τα ἔπεισε να μήν προχωρήσουν στην αμαρτία αυτή. Ἕνα πρόσωπο ἀντιστέκονταν. Αὐτόν μετα ἀπό την παρελαση, τον βρηκαν νεκρό μέσα στο αυτοκίνητό του και ἔπεσε φόβος στο Ἀμύνταιο. Γι᾽αὐτό ὁ π. Αὐγουστῖνος σε κήρυγμά του ἔλεγε: «Δεν τό σταμάτησα ἐγώ τό καρναβάλι τοῦ Ἀμυταίου, ὁ Θεός τόν σταμάτησε.
- Τό 1959 που ἔγινε το κήρυγμα, μέχρι την παραίτηση τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης, τό 2000, ἡ πόλη ἦταν καθαρη ἀπό τα καρναβάλια & οὔτε σπόρος δεν ὑπῆρχε. Κάποια κινηση πηγε να γίνη, ἀμέσως μόλις ἀνέλαβε ἐπισκοπος ὁ π. Θεόκλητος, ἀλλα δέν προχώρησε. Ἐπίσημα τό καρναβάλι τό ξεκίνησε πριν ἕνα χρόνο ὁ νυν δήμαρχος Πτολεμαϊδος Παναγ. Πλακεντάς.
Τί νομίζει, ὅτι οἱ ἄνθρωποι που φευγουν ἀπό την Στρατευομένη Ἐκκλησία & πανε στην θριαμβεύουσα ἐξαφανίζονται; Και γιατί τότε παρακαλοῦμε τους ἁγίους & την Παναγία μας να πρεσβεύουν στόν Παντοδύναμο Θεό, για μᾶς. Ὁ ἀγωνιστής Μητροπολίτης Φλωρίνης Πρεσπῶν & Εορδαίας εἶπε σε κήρυγμά του: «Εγώ θα φύγω. Πού θα πάω; ‘Οπου και αν πάω, αν δώ ότι η ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ κινδυνεύει θα κάνω επανάσταση θα χτυπήσω συναγερμό. Δεν θα αφήσω την Εκκλησία του Χριστού ούτε στους αθέους ούτε στους μασόνους ούτε στους οικουμενιστάς…». Και συμπλήρωσε: «Και ἀπό το ὑπερπέραν θα φωνάζω». Τό ἔλεος τοῦ Θεοῦ και οἱ προσευχες τῶν ἁγίων και τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου μας κραττοῦν.
Εἶναι ἄραγε τυχαῖο ὅτι μετα ἀπό 64 χρόνια ἦρθε αυτό το κήρυγμα στα χερια μας. Λόγω τῆς παλαιότητος και τοῦ φλογεροῦ παλμοῦ της ὁμιλίας, κάποια σημεῖα δεν ἀκούγονται πολύ καθαρά, γι᾽αυτό και τό παραθέτουμε ἀπομαγνητοφωνημένο.
ΕΡΧΟΜΑΙ ΟΧΙ ΑΠΛΩΣ ΩΣ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑΣ, ΑΛΛΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΑΙ & ΜΕ ΠΑΤΡΑΧΗΛΙ
«Ἀπόψε, στό τελευταῖο κήρυγμα ἔρχομαι ὄχι ἁπλῶς ὡς ἱεροκήρυκας, παρουσιάζομαι μπροστά σας και με πατραχήλι. Γιατί μέ πατραχήλι; Θά σᾶς τό ποῦμε στο τέλος. Τό κήρυγμα εἶναι λιανοντούφεκο, τό πατραχήλι εἶναι κανόνι. Ἀφοῦ δέν θέλουν να ἀκούσουν το κήρυγμα, θά ἀκούσουν πατραχήλι. Ἡ εὐθύνη θα εἶναι δική σας και δική μου.
Ἔμαθα ὅτι ὁρισμένοι κύκλοι ἐταράχθησαν και ὅτι ἕνα σωματεῖο – σύλλογος, που ὁνομάζεται μέ τό ὄνομα ἕνος ηρωός μεγάλου, που τιμᾶ την πόλη, ἑτοιμάζεται να κάνη καρναβάλια και να γράψη στα παπούτσια του τα παλαιά, την ἀπόφαση τῆς ἁγίας και Ἱερᾶς Συνόδου, τό Πηδάλιο και το Εὐαγγέλιο. Τούς ειδοποιῶ ὅτι μαζί μας εἶναι ὅλοι ἱερεῖς τῆς πόλεως, μαζί μας εἶναι και αὐτός ὁ καλός ἐπίσκοπος Διονύσιος, μαζί μας εἶναι ὁλόκληρος ὁ λαός. Τούς εἰδοποιῶ, ἐὰν τολμήσουνε να ξεμυτίσουν, σᾶς ἐξορκίζω με παταραχήλι, να μην τους ἐπιτρέψετε να κατεβοῦν πρός τα κάτω. Να μείνουν μόνοι τους και πίσω ἀπό το ἀξίωμά τους, να μείνουν οἱ μασόνοι, ἐναντίον τῶν μασόνων. Σᾶς τό ζητῶ ὡς ἀμοιβή, σᾶς το ζητῶ ὡς πληρωμή, σᾶς το ζητῶ ὡς διαταγὴ τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Νά ἀποδείξετε ὅτι ἐδῶ ἡ πόλις εἶναι ἱερά και δεν μποροῦν να χορεύουν οἱ σάτυροι και ὅλα τὰ δαιμόνια τῆς κολάσεως. Παρακαλῶ τόν φίλο μου Διονύσιο να με ἀφήση ἕναν μήνα και να δοῦμε ἐὰν θα κάνουν καρναβάλια. Τό τί θά κάνω, εἶναι ἄλλη ὑπόθεση. Ἂς ἔρθη ἡ ὥρα ἐκείνη και τα λέμε. Τήν ὥρα που θα κάνουν καρναβάλι, θα χτυπῶ νεκρικά τῆς καμπάνες. Ὁ παπα-Δημήτρης ἐδῶ, θά πάρη τήν εἰκόνα τοῦ ἁγίου Νικολάου, ὁ ἄλλος ἱερεύς τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου, την εἰκόνα τοῦ Ἁγίου Κωνσταντίνου, ὁ ἄλλος τοῦ Ἁγίου Δημητρίου και ἄλλες εἰκόνες, μπροστά ὁ παπᾶς και θα ψάλλωμε: «Σήμερον ὁ Ἰούδας ἐγκαταλειπανει τον διδάσκαλω και παραλαμβάνει τον διάβολο». Και θα δουμε ἐὰν τολμήσουν να πᾶνε οἱ Κοζανῖτες μαζί τους. Ἂ, θά γίνη ἡ πομπή, γιατί ἔχουν την ὑποστήριξη τοῦ κράτους, ἔχουν την ὑποστήριξη των δημοσίων ἀρχῶν, ἀλλά θα δοῦμε ἂν πίσω ἀπό τό ξόανό τους, πίσω ἀπό τά ἄρματά τους, δέν θα εἶναι τά παιδιά της Κοζάνης, δέν θὰ εἶναι οἱ κοπέλλες τῆς Κοζάνης, δεν θά εἶναι ὁ πτωχός λαός. Πίσω ἀπό τό ἄρμα τοῦ διαβόλου, πίσω ἀπό το ξόανο τοῦ διαβόλου θα εἶναι μόνον οἱ μασόνοι, μαζί μέ τους μασόνους.
Ἐὰν εἶναι κανένας κατάσκοπος, τον παρακαλῶ ἐδῶ μπροστά να ρθῆ, να κρατήση χαρτί και καλαμάρι. Ἂν θέλει ὁ Θεός και ζήσω στόν κόσμο αὐτό, αὐτά ὅλα πού κήρυξα, θά τα γράψω σε βιβλίο και θα τα παραδώσω σε ἐσᾶς ὅλους.
Μπά, θά μοῦ πῆτε, ἐσύ μόνο φωνάζεις.
Λάθος κάνετε. Δεν φωνάζω μόνον ἐγώ, φωνάζει και ὁ Μέγας Βασίλειος, φωνάζει και ὁ ἱερός Χρυσόστομος, φωνάζει και ὁ ἅγιος Γρηγόριος, φωνάζουν και οἱ πατέρες τῆς Ἐκκλησίας.
Ἔλα ἐδῶ παιδί μου, φέρε τό Πηδάλιο. Παίρνω το Πηδάλιο.
Τό καράβι ἔχει πηδάλιο, ἔχει τιμόνι. Χωρίς τιμόνι το καράβι καταστρέφετε. Και ἡ Ἐκκλησία ἔχει τιμόνι. Τό τιμόνι τῆς Ἐκκλησίας εἶναι τό βιβλίο αὐτό. Εἶναι οἱ Κανόνες και τά ἀποφθεγματα και οἱ ἀποφάσεις τῶν Οικουμενικῶν Συνόδων. Τό Πηδάλιο αὐτό, τό κρατοῦσε στα χέρια του ἕνας πράγματι ἅγιος ἄνθρωπος, που πέρασε ἀπό τα μέρη αυτά, ὁ Μικρός Φώτιος, ὁ ἀνεψιός τοῦ Μεγάλου Φωτίου, που τον ἀξίωσε ὁ Θεός να γίνη πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως & νά πεθάνη φθισικός, ἀπό την νηστεία και την ἄσκηση. Ἐπάνω γράφει τό ονομά του και κάτω γράφει: «Μνήσθητί μου Κύριε, Φωτίου ἱερομονάχου» και το διάβαζε μερα νύχτα το Πηδάλιο.
Ὅποιος ἀμφιβάλει ἂς διαβάσει τον 22 κανόνα τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου, για να δῆ με τί αὐστηρά λόγια ἐκφράζονται οἱ πατέρες τῶν Οἰκουμενικῶν Συνόδων ἐναντίον ὅλων τῶν αισχρῶν χορῶν, τῶν διασκεδάσεων, τῶν προσωπίων, τῶν μασκῶν, ὅλων τῶν ὀργίων που γίνονται την Κυριακή τῶν Ἀποκρεῶν. Και στο τέλος λένε: Ὅποιος δεν ἀκούση, ὁ ἐπίσκοπος να τον ἀφορίζη. Θα παρακαλέσω την Ἱερά Μητρόπολη Σερβίων και Κοζάνης να τυπώση, ὅπως εἶναι, στήν «Οἰκοδομή» τον 62 Κανόνα τῆς Οἰκουμενικῆς Συνόδου, μαζί με τα σχόλια που ἔχει ἀπό κάτω ὁ ἅγιος Νικόδημος Ἁγειορίτης.
Ἀδελφοί εἶναι ἀλήθεια ὅτι ἡ Ἐκκλησία δεν ἔπαυσε να διαμαρτύρεται ἐναντίον αὐτῶν των ὀργίων και ὁφείλω παρουσία να ὁμολογήσω, ὅτι ἐδῶ στην Κοζάνη, ὁ αιδεσιμώτατος π. Κωνσταντῖνος Γαζῆς, τέως συνεργάτης μου, στήν Ἐστία Συσσιτίων, και μαθητής τῆς Σχολῆς τῆς δικῆς μας, προσπάθησε με γυμνό σπαθί, ἀπό τόν ἄμβωνα αὐτό, κατηγόρησε τα ὅργια που συμβαίνουν μέσα στην ἱεράν αὐτή πόλι τῆς Κοζάνης. Δυστυχῶς, δεν ἐνίκησε, ἀλλά το καθήκον του το ἔκανε.
Δεν ἐνίκησε γιατί; Τί σᾶς εἶπα προηγουμένως; Γιατί αὐτός εἶναι στρατιώτης και την εὐθύνη στη μάχη την ἔχει και ὁ στρατιώτης, τὴν ἔχει και ὁ ἀξιωματικός περισσότερο ἀπό τόν ἀξιωματικό την ἔχει ὁ στρατηγός. Και στρατηγός τῆς Ἐκκλησίας εἶναι ὁ ἐπίσκοπος. Ὁ τότε ἐπίσκοπος τήν ὡρα που ὁ στρατιώτης ἐμάχετο ἐναντίον τοῦ καρναβάλου με το λιανοντούφεκο του, αὐτός ἀναπαύετω ἐνδόξος κάτω στην Ἀθηνα. Και ἐπαθε ὁ δυστυχής παπα Γαζῆς ὅτι ἐπαθε ὁ στρατός μας ὁ Ἑλληνικός στο Αφιόν Καραχισάρ, πού ἧταν τα παιδιά μπροστά και ὁ στρατηγός βρισκόταν στη λίμνη. Δεν δίνονται οἱ μάχες ἔτσι. Μπροστά ὁ ἀξιωματικός. Ἂν ἐμεῖς ἐλευθερώσαμε την Μακεδονία, την ἐλευθερώσαμε γιατί τους κυνηγοῦσε ὁ βασιλιᾶς Κωνσταντῖνος μαζί με τους στρατιῶτες. Ἔτσι δίνονται οἱ μάχες. Ὅταν οἱ ἁπλοί παπάδες και οἱ καλόγεροι ἀγωνίζονται μπροστά στον κόσμο και ὁ ἐπίσκοπος λέει τί να κάνω; Τί νά κάνης;
Θυμοῦμε πρίν 2, 3 χρόνια με κάλεσε ἡ Ἱερά Σύνοδος και ὁ μακαρίτης ὁ Δωρόθεος, -εὐγενής ἧτο-, μοῦ λέει: Αὐγουστῖνε σέ παρακαλῶ πολύ, νά μη πᾶς στήν Πάτρα. Καί τοῦ ἀπαντῶ: Πῶς μοῦ το λές, ὡς ἄτομο, ὡς ἕλλην ἢ ὡς ἀρχιεπίσκοπος;
Τί νὰ μοῦ πῆ; ὡς ἄτομο, θὰ τοῦ ἀπαντοῦσα, ὡς ἕλλην θὰ τοῦ ἀπαντοῦσα, και μοῦ λέει, μάλλον ὡς ἀρχιεπίσκοπος. Τοῦ λέω: Πολύ καλά. Πάρε το Πηδάλιο…Ἄκουσε.
Τήν ἄλλη μέρα που συνεδρίασε ἡ Ἱερά Σύνοδος τοῦ εἶπα: Δέν θά πάω ἐγώ στην Πάτρα, ἀλλὰ ἐσεῖς νὰ βγάλετε μια ἐγκύκλιο ἐναντίον τοῦ καρναβάλου. Πράγματι, μαζευτήκαν ὅλοι και ἔγραψαν μιά ἐγκύκλιο φωτιά, φωτιά ἐναντίον τοῦ καρναβάλου, που διαβάστηκε σε ὅλους τους ναούς τῶν Πατρῶν.
Ὥστε ἐναντίον τοῦ καρναβάλου δὲν εἶναι μόνο ὁ πατερ Γαζῆς και ὁ πάτερ-Αὐγουστῖνος & ὁ ἕνας & ὁ ἄλλος. Ἐναντίον τοῦ καρναβάλου εἶναι ἡ ἐγκύκλιος τῶν Ἀθηνῶν, εἶναι οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας.
Ὥστε Κοζανῖτες, πρέπει νά πατήσετε τό Εὐαγγέλιο πρωτα, για να πάρετε μέρος στην σατανική πομπή.
Και δεν μοῦ λέτε, ἐσεῖς στὴν Κοζάνη ἔχετε πολλά λεφτά; Μαζέψατε πολλά λεφτά στο Δῆμο, με το φτυάρι, για να τα δώσετε στο διάολο; Ἐγώ ξέρω ὅτι στὴν Κοζάνη, γιατὶ σαν Κοζανίτης εἶμαι, ὑπάρχουν φτωχά παιδιά, που δὲν ἔχουν ἕνα ποτήρι γάλα να πιοῦνε, ὑπάρχουν φτωχές οἱκογένειες.
Δέν μοῦ λέτε, ἔχετε τόσα πολλὰ λεφτά τα μοιράζετε δώθεν κείθεν, και 30.000 στὴν πομπη τοῦ διαβόλου & να τα δίνετε στα ἄρματα; Ποῦ τὰ βρῆκατε τά χρηματα; Τὰ χρήματα αὐτά εἶναι ἱερά, εἶναι ἀπό τον τίμιο ἱδρώτα τοῦ Ἑλληνικοῦ λαοῦ. Δέν τὰ δίνει ὁ δημότης για να τὰ σκορπᾶτε δεξιά και ἀριστερα.
Δὲν μὲ ἀκους; Τί νὰ σᾶς κάνω, παπάς εἶμαι και θὰ μείνω ἱερομόναχος, και ἂν εἶμαι ἀληθινός, δὲν θὰ ἀποθάνω ἐπάνω στον ἄμβωνα,θὰ ἀποθάνω μέσα στα μπουντροῦμνια. Αὐτὰ ζητῶ ἀπό την πόλι και ἐλπιζω ὅτι ὁΚύριος ἡμῶν Ἱγσοῦς Χριστός, δι᾽ εὐχῶν τῶν ἁγίων Πατέρων θα προστατεύση πάντας ἡμᾶς Ἄμήν.
Add A Comment
You must be logged in to post a comment.