Αυγουστίνος Καντιώτης



ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ; ΝΑΙ ! ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ!!!

date Φεβ 2nd, 2015 | filed Filed under: ΠΟΝΗΜΑ ΕΡΕΥΝ. Λ.Α.

 

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΕΝΑΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ

ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ; ΝΑΙ ! ΤΟΝ ΕΧΟΥΜΕ!!! 

(ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ KAI ΔIABAΣTE ΤΟ ΣΕ pdf)

Του Λαζάρου Ἀραβανή

25 ανουαρου 2015, Κυριακή μεσημέρι, μρα που ψηφίζαμε γι το ποι πολιτική παράταξη θ κυβερνήσει την πατρίδα μας. Συνέχιζα τότες ν εμαι ναποφσιστος γι ν μν κάνω το θλιβερό λσθημα τς λάθους ψήφου, κα σαφς το μμεσο μρτημα συνενοχς (που θ μο ναλογοσε ς συνυπευθυντητα κα βάρος στ συνείδηση) κα παραδώσω την ψφο μου σ λάθος χέρια. Σκεφτόμουν τα λόγια το γου Παϊσίου (τόν γνωστό κα πολύ γαπητ γι τόν λαό μας γιορετη γέροντα). ‘’ ΨΗΦΙΣΤΕ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ’’ (λεγε). πσης σκεφτόμουν συνάμα κα τα λόγια το μακαριστο μητροπολίτη Φλώρινας Αγουστνου Καντιώτη, που κα ατς λεγε τα δια. μως, πολλοί ποψφιοι βγαίνουν στ ΜΜΕ κα λένε τι εναι χριστιανοί ρθδοξοι, μάλιστα μερικοί ρθδοξοι χριστιανοί που ρτησα πίστευαν τι ποψφιοι βουλευτές μέσα στ κυβερνν κόμμα (Νέα δημοκρατία) εναι. . . χριστιανοί ρθδοξοι, κα μάλιστα εχαν κα κυβερνητικά πόστα στ παρελθόν. λλ πς γνεται ν εναι κενοι στ λθεια χριστιανοί ρθδοξοι; ταν δν χουν πάρει δυναμική θέση (στ παρελθόν) γι πάρα πολλά ντιχριστιανικ νομοθετήματα; ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΩΝΤΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ; ταν δν ντιδροσαν κα δεν ντιδρον κμα (πλην μερικν- που τά νθυμονται ΜΟΝΟΝ στς κλογς!!!) γι δεκάδες ντιχριστιανικ θη κα θιμα, νέες μαρτωλς κοινωνικές συνθειες; κα νέα κα παλαιότερα μαρτωλ κεκτημνα κα θέσεις (π πλ ντιχριστιανικ ως βαρύτατα σατανικά) που δηλητηριάζουν την κοινωνία μας;

Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΪΣΙΟΣ ΕΛΕΓΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΝΟΧΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΠΑΝΕ ΕΞΟΡΙΑ. ΟΧΙ ΛΟΙΠΟΝ ! (σκέφτηκα) ποκλεονται λοι κενοι, κα δως στ κυβερνντα κόμματα τς τελευταες δεκαετίες . ποκλεονται κα κενοι που ταν βουλευτές σ λλα κόμματα που δν κυβέρνησαν μέν, λλ ς βουλευτές ΔΕΝ κοσαμε ν περασπζονται ρθδοξες χριστιανικές θέσεις. ποκλεονται πσης κα λοι σοι συνάψαν σχέσεις γκρδια φιλικές, κα δως ς μέλη μ ντιχριστιανικς λέσχες (σωτερικο κα ξωτερικο). Βεβαίως δημόσια μετάνοια π δημόσια πρόσωπα θ ταν π ξακρβωση περ τς λθειας π τον λαό, κα βεβαίως ατ θ φαινταν στν πράξη, πργμα που οτε κατ διάνοια το σκεφτκαν ο πολιτικοί ποψφιοι, και φυσικά και δν το εδαμε ς ψηφοφόροι (λαός) ν συμβαίνει στην πράξη.

κε λοιπόν που ερισκμουν σ διξοδο, ρενησα μσα π πολλά τηλεφωνήματα τι πρχει νας ρθδοξος χριστιανός, κα «κατέβαινε» μ μία πολιτική παράταξη (‘΄‘ανεξάρτητοι λληνες΄΄) , λεγταν Σακκάς, κα ταν πρώην εσαγγελας. Δν μουν , κα δν εμαι (διευκρινίζω) μ την πολιτική παράταξη ‘’ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ’’, λλ ψήφισα θαρρ ρθδοξο χριστιανό, ς πρόσωπο, κα χι παράταξη, κατά συνείδηση μετ π ρκετ πεξεργασα συλλογισμν, πληροφοριν, κα ρχν χριστιανικν περί προσώπων χωρίς βεβαρημνο δραν παρελθόν. συλλογισμός ταν κα εναι ν πρχει νας νθρωπος που πιστεύει στ Θεό, κα τον πηρετε, ν μετανοε ταπεινά (ἐάν χει κάπου ποπσει σ σφλματα) κα που θ μπορε ν πμβει κα ν διορθώσει κακές καταστάσεις στν πράξη κα χι στ λόγια. π την στορα μαθαίνουμε λοιπόν τι κα πολλοί γιοι τς κκλησας μας πηρετοσαν στρατεματα που κεφαλή (στρατιωτική ξουσα) δν εχε σχέση ( εχε πολύ μικρή σχέση) μ τον ληθιν Θεό, κα μως κενοι (ο στρατιωτικοί ) ΑΓΙΑΣΑΝ!!! Διότι μέσα π τήν θέση τους ργζονταν γι το δίκαιο το Θεο, την μολογα τους γι την ληθιν πίστη κα τόν Θεό, κα το καταπληκτικό εναι τι Θεός δν τους ποχαρακτρισε π το πρώην στρατιωτικό ξωμα τους!!! ταν φυγαν (ς νθρωποι θνητοί) π την ζωή, κα το ντιλαμβανμεθα σήμερα ν βοηθον τό στρατό μας, κα λλες δραστριες ποστολς που περισχει το στρατιω-τικό πνεμα δράσης, χοντας ατν κριβς την καντητα , πως την πγεια δραστηριότητα τους ταν ζοσαν ς νθρωποι στν κόσμο (βλέπε: γιος Λουκς , ταν ατρς, κα σήμερα ταν πικαλο-νται κάποιοι τον γιο Νεκτάριο, κενος πολλές φορές φέρνει κα κάποιο ατρ γιο μαζί του γι ν ντιμετωπσουν λοι μαζί τήν θεραπείαν) . γιοι λοιπόν, που δλωσαν δημοσίως την πίστη τους γι τον ληθιν Θεό, βοθησαν σους μποροσαν μσα π την θέση τους την σχυρ, κα δν δελιασαν (τέλος) νγκαταλεψουν την ξουσα που νκαν, ταν κενη (ξουσα) δν μετανοοσε, κα ατ το τελευταο ταν κα εναι κα σμερον μεγαλύτερη προϋπόθεση που χαρακτηρίζουν τους νθρπους το Θεο. Το διο συμβαίνει κα μ πολλές λλες κοινωνικές δραστηριότητες στ ζωή. Βλέπουμε, π παραδείγματι, μσα σ κάποιο πγγελμα νθρπους το Θεο. Ερσκονται κε κάποτε (κ πρόνοιας το Θεο) πως βοηθήσουν τους συνανθρώπους τους κα βοηθηθον ο διοι (κερδίζοντας την ψυχή τους στν Παράδεισο). Χρειάζεται μως διάκριση σωστή γι ν καταλάβουμε την ποστολ τους. Παράδειγμα πρτο : Στν πολιτικό σχηματισμό (πολιτική παράταξη, κόμμα, κλπ) δν μπορε ν παραμένουν δίχως φθαλμοφανες γνες, κα πολύ περισσότερο ν συνεργον (ς βουλευτές, πουργο, κλπ) μένοντας στν πολιτική παράταξη γι ν ξασκον τα καθήκοντα τους ς το κατ’ξοχν πγγελμα τους. Δν εναι πγγελμα πολιτική, λλ λειτούργημα, κα ἐάν παράταξη εναι διρθωτα μαρτωλ κα συνεργάτης μ την μαρτα πολιτικός φελει ν την γκαταλεψει φο δώσει τους γνες του, κα προειδοποισει ΟΤΙ ΘΑ ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΣΥΜΜΟΡΦΩΘΕΙ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟ ΘΕΛΗΜΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. φελουν λοιπόν ο πολιτικοί ν φύγουν π ατν την πολιτική παράταξη ἐάν δν πρχει λπδα ν λλξει τον μαρτωλ δρόμο ξουσα τους. Ν φύγουν, κα ν νωθον ς νεξρτητοι βουλευτές ρθδοξοι χριστιανοί, σχηματίζοντας το δικό τους κίνημα (βλέπε: ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ, που Χριστός κα Θεός μας διαμνυσε: « που δύο τρες που ατσθε (κάτι καλό) κε θ ερσκομαι κα ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ !!!!!!!!») .

Παράδειγμα δετερο: Στπγγελμα του χριστιανός ρθδοξος γι το βιοπορισμό του. ντιθτως, το πγγελμα του δν εναι σωστό ν το γκαταλεψει ρθδοξος χριστιανός, πικαλομενος τι το φεντικ του εναι μαρτωλς, ο συνάδελφοι του εναι λοι μαρτωλο (μένοντας κενος στν νεργα)˙ προϋπόθεση μως εναι το πγγελμα του ν εναι νόμιμο ν Θε (δηλαδή , ν μν χει σχέση μ φιλήδονες πολασεις, πως καμπαρέ, ψυχοκτόνες σχολες, πως χαρτοπαγνια, κλπ). δ σως ρωτήσει κάποιος , γ κύριε συγ-γραφέα ργζομαι στ καζίνο, κα πολιτεία το χει νομιμοποισει, τ ν κάνω; πντηση: Μπορε ν το χει νομιμοποιήσει πολιτεία, λλ Θεός ΔΕΝ το χει νομιμοποιήσει. Στ μάτια το Θεο εναι ντρο κολασας, στέκι δαιμόνων, κα στα που καταστρέφονται οκογνειες, δυστυχον κα ατοκτονον νθρωποι, κλπ. Προσευχήσου λοιπόν ργαζμενε το καζίνο στ Θεό γιά ν σ ξισει γι λλη ργασα (φο δν το γνώριζες) , κα μέχρι ν σο δοθε ατ δεύτερη παγγελματικ εκαιρα ν ποτρπεις σους μπορες (συμβουλευτικά) ν ρχονται μέσα ες ατ, μ ξετζοντας τον κίνδυνο πλυσης σου π το διευθυντήριο στ καζίνο (κάτι που θ ταν εχς ργον ἐάν συνέβαινε, χωρίς τη δική σου μεση πρωτοβουλία ποχρησης). Δν εναι σωστό λοιπόν να νόμιμο ν Θε πγγελμα ν το γκαταλεψει ρθδοξος χριστιανός μένοντας στήν νεργα, διότι ποστολ του (κατά την Πρόνοια Το Θεο) εναι ν μείνει κε (στ πόστο του) κα ν βοηθήσει σους συναδέλφους του μπορε. Δηλαδή μ τον καλ κα συνετό λόγο του, μ το καλό παράδειγμα του, μ την καλή συμβουλή του, μ τι δύναται γενικά, λλ ν εναι πρς το καλό το συναδέλφου του. Το τ εναι καλό γι το συνάνθρωπο του ς το ξετσει μαζί μ τον καλό πνευματικό του (ερα).

Σήμερα βλέπουμε φιλότιμους νδρες (μέσα π τη νέα μας κυβέρνηση) ν προσπαθον ν παλλξουν τον λαό μας π την δικη κα μαρτωλ τρόϊκα . μαρτωλ χίλιες φορές διότι δανείζουν μ βσταχτους τόκους να λαό (τόν λαό μας) που δυνατε ν ξεπληρώσει το χρέος τν προηγομενων κυβερνήσεων.

τοκογλυφία κατά τν χοντα νγκη, μν μπορντας ν ξοφλσουν το χρέος, πιφρουν λυσιδωτ καταστροφικά δειν γι τους δανειζόμενους , κα σμφωνα μ τους γους Πατέρες τς κκλησας μας, ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΥΤΑΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ.

ΠΡΟΣ ΤΟΝ κον Σακκά (πρώην εσαγγελα) & τον ρχηγ τς πολιτικς παράταξης του (κον Καμένο) που εναι κα πουργς τς θνικς μυνας μας.

Κύριε Σακκά, κριε εσαγγελα (πρώην), παράταξη που βρεθήκατε (ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ) φαίνεται τι κατά Πρόνοια το Θεο διαδραματίζει να κυβερνητικό ρόλο, μία κυβερνητική συμ-μετοχή, μία κυβερνητική ποστολ. Ζήτησε λοιπόν κατεπειγόντως π τον πολιτικό ρχηγ τς παρατάξεως σου ν γωνισθες γι την ερ ποστολ σου. Κα ερ ποστολ σου τώρα εναι πως δσεις την πιστημονικ ναφορ σου, εσγηση σου, κα μελέτη σου στν τομέα τς δικαιοσνης που πηρτησες στ παρελθόν (ς εσαγγελας). Ν καταγγλλεις την μαρτωλ τοκογλυφίαν τν τραπεζν πρτα- πρτα στ χώραν μας, κα πειτα ν διεκδικήσεις ν γίνει νμος το κράτους. μαρτα που διαπρττουν ο Ερω-παοι «φίλοι» μας διαπρττεται πρτα στ χώρα μας μσω τν τραπεζν μας. μαρτα τν ερωπαων δανειστν μας , κα λλων κρυφν κα φανερν στιν παγκοσμιοποησης εναι τοκο-γλυφία, πλεονεξία , στοργα , κα ἐάν το ρευνσετε περαιτέρω δν ποκλεεται νδεχομνως ν βρεθτε πρ κπλξεως , διότι μτηρ πσα κακν εναι ργα =: νευ ντικρσματος ργασας κοπς χρημάτων (στν προκειμνη δ περπτωση), καπου «ξεπλνονται» τα δανειζομενα χρήματα τα δολευτα (πάρα πολύ πιθανόν) μέσα π τη δουλείαν τν σύγχρονων ελτων λλνων, δηλαδή το λαο μας. Κα γιατί ν μν το κάνουν; κενοι που ξεπφτουν στμρτημα τς γκληματικς πονηρς και κβιαστικς τοκογλυφίας εκολα μπορε νκπσουν κα στμρτημα τς γκληματικς πονηρς ργας (δηλαδή νμισμα χωρίς ντκρισμα ργασας), κενοι λλωστε χουν το δικαωμα κα τον λεγχο κτπωσης στ νομισματοκοπεα τς Ερπης. Θέλουμε τράπεζες ν Θε; ς γίνουν κενες φύλακες το δρτα το λαο μας γι το λαό μας και π το λαό μας (Λαϊκς τρπεζες) που πενδεται (το χρμα τν ργαζομνων, κα το ποταμιευτικ πλενασμα το κρτους μας) κατά το ρθδοξο οκονομικ πρότυπο το καλο σπορέως (στν γαν Γραφή). Πολλαπλασιάστε πσης τόν γόνο (γι τα θαλάσσια εδη) , κα το σπόρο (γι την γ) , κα ρευνστε τα οκονομικ διδακτικά νοματα μσα π το θαμα το ησο μας κα Θεο μας μ τον πολλαπλασιασμ τν ρτων κα των χθων. Σμερα σχει τοκογλυφα, κα πενδεται π τς τρπεζες δρτας το λαο μας στ χρηματοπιστωτικά δρματα, χρηματι-στρια, κα λλες νορθδοξες οκονομικς στρατηγικές. Θέλουμε σοδα που θ πηγαίνουν στ κρατικ ταμεα μας ; ς καθιερώσουμε τα ΔΗΜΟΤΙΚΑ & ΚΡΑΤΙΚΑ ΛΑΪΚΑ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ, κα ΟΧΙ τα κέρδη ν καταλήγουν στς τσπες τν ΔΙΕΘΝΩΝ ΑΓΟΡΩΝ, τν πρακτόρων τους, κα τν λιγοστν κεφαλαιοχων που εσγουμε πρώτων εδν γαθ, κτι που εναι νεπτρεπτο. πσης, πουργς οκονομικν μας, ς ργασθε ς δορειος ππος μσα π την οκονομικ πολιτεία = οκονομικ πιστμη που σποδασε. Ἐάν πολεμήσει μ ατν (οκονομικ πιστμη) θ χάσει κα ατς κα λαός μας. Διότι ατ χει μέσα της πνευματικά δηλητήρια κα θ τον «φέρει σβούρα» στ δικά τους συμφέροντα (κενων που την πινησαν). φο εσλθε μσα της λοιπόν (οκονομικ πιστμη, κα την κατέχει πλήρως) ς νοξει τς πύλες της, γι ν εσλθουν πως οἱ ἀρχαοι πρόγονοι μας λληνες μέσα στν Τροία=Τρόϊκα κα την καθυποτάξουν στ θνατο λληνικ πνεμα.

2) ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΑΜΥΝΑΣ κον Καμένο.

νημρωσε την Ερπη γαπητ πουργ τι τα ξοπλιστικ ξοδα το στρατο μας που συσσωρευτκαν στν πλειοψηφαν ς τα «δανεικά» που πραμε γι τη χώρα μας ΕΙΝΑΙ ΕΞΟΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΟΡΩΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ ΟΠΟΥ ΔΙΑΦΥΛΑΞΑΜΕ. ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΥΛΑΞΑΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΛΩΘΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΝΑΤΙΣΜΟ ΑΛΛΟΘΡΗΣΚΩΝ. ρτηση: ΕΔΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ Η ΕΥΡΩΠΗ ΩΣ ΕΞΟΔΑ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΣΥΝΟΡΑ ΤΗΣ ;;;;; Κα μως , ντ ατο Ερπη καμε κέντρο διερχομένων τήν χρα μας , κα φυλακή συγχρόνως νθρωπνων ψυχν (βλέπε; Ερωπαϊκ νόμο: ΔΟΥΒΛΙΝΟ νούμερο 2,) στοιβάζοντας το λλοδαπ στοιχεο κα τελικά μόνιμων θαμνων γι κάθε παράνομο λαθρομετανάστη. Κα γι’ ατ το τελευταο θ πρέπει μ δικαστική πφαση (νλαβε ΕΔΩ κε Σακκά ) ν πληρώσει Ερπη ς θικ ατουργς γι τι κακ χει συμβε μ την εσαγμενη γκληματικτητα στ χώρα μας. Ἐάν τα πολογσουμε λα κενα τα δεινά θ μς χρωστνε κα π πάνω, κα χι ν χρωστμε.

δο λοιπόν γιατί κινδυνεει να μην μπορέσει οτε παροσα κυβέρνηση ν λευθερσει τον λληνικ λαό π τη δουλεία που πιβλει τρόϊκα, το ΔΝΤ κα το διεθνές κεφάλαιο τν λγων. Διότι μεταναστευτικ πολιτική της συγκλίνει μ κενη τν δυνστεων μας, διότι τοκογλυφία πικρατε στ δαφος μας, κα λλα πολλά.

Θ σς συνιστοσα λοιπόν τέλος κύριε κστοτε πρωθυπουργέ τς λλδος (κα δν πευθνομαι μόνον στν παρόντα πρωθυπουργό, λλ σ λους σους χουν διατελέσει πρωθυπουργοί στ χώρα τα τελευταία 40 χρόνια, φυσικά σοι κμα ζονε,) ν πισκεφττε καμμι φορ τους ρρστους (δαιμονισμένους) στν Κεφαλλονιά, που προστρέχουν κε μαζί μ τούς συγγενες τους για ν τούς θεραπεσει γιος Γερσιμος. Ξέρετε πς λοιπόν γιναν καλά ο ρρωστοι; ταν κα τελευταος στενός συγγενες τους μετανόησε κα ξομολογ-θηκε. Πλησιάσουν ο πκριες λοιπόν κα μες τρέχουμε κα ντυνόμαστε καρναβαλστικα σν τους δαιμονισμένους, χορεοντας τους χορούς τς «φωτις» , κα τς «βροχς» (βλέπε: νδινους ). ρτα , κα λλες περιοχές τς χώρας μας εδαμε (σήμερα 1 Φεβρουαρίου 2015) τι πληγώθηκαν θανσιμα.

Πολλο θεωρον τι λα εναι θεομηνίες, θ διαφωνήσω (βλέπε: πς ποκαλον ο γιοι πατέρες τς κκλησας μας τον πικυραρχο τν νμων, κλπ, δηλαδ το διβολο). ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ λοιπόν ΟΛΑ ΘΕΟΜΗΝΙΕΣ, μ την ννοια τι τα κάμει Θεός, λλ πολλά κακά προέρχονται κ τς κακίας τν δαιμόνων, που μισον θανάσιμα το πλάσμα που δημιοργησε Θεός, δηλαδή τόν νθρωπο. πλα λοιπόν φεγει προστασία το Θεο π πάνω μας (γι παιδαγωγικό σκοπό) . γέροντας Παΐσιος , κα σημερινός γιος, λεγε τι πρωθυπουργός τς λλδος θ πρέπει ν εναι καλύτερα γιος, ( προσπαθν γιος , πως το ννοομε τουλάχιστον). Λας κα ξουσα ν χουμε γι σμμαχο τον Θεό, γιατ ΕΚΕΙΝΟΣ μόνο μπορε ν μς βοηθήσει. χουμε γι ντιπλους λους κενους που ο πρόγονοι τους κατέστρεψαν το Βυζάντιο ( πληροφορία ατ εναι π τον γιο Παΐσιο ) κα φελουμε ν κρατηθομε μ δόντια κα μ νύχια στν ρθδοξη πίστη μας.

Περιμένουμε λοιπόν. Θεός εθε ν εναι μαζί σας γωνιστς τς νέας μας κυβέρνησης, το διο κα μ τό λαό μας. Σς γαπμε γιατ χετε πολύ φιλότιμο, εσθε ταπεινοί, κα πρέπει ν εχμαστε , κα ν προσευχμαστε ν πετύχουμε λοι μαζί (λαός κα ξουσα).

Προϋπόθεση; ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ (γι τα ποια λάθη μας πρς την ρθδοξη πίστη μας, κα την ποστολ μας ς λληνες, διότι εμεθα ο διδάσκαλοι τς νθρωπτητας , βλέπε: ΑΓΙΟΣ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ τ επε γι τη φιλοσοφία τν λλνων, κα ποος προορισμός μας δ στ γ) . ΝΑ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΠΡΟΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ, (κα φυσικά κα γρφων),

ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΟΝ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ. Η ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΤΟΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΙΚΙΑ ΜΑΣ.

ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΕΘΑ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΗΡΩΩΝ ΚΑΙ ΑΓΙΩΝ. ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ Ο ΘΕΟΣ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ. ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΛΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ. Η ΕΝΔΟΞΗ ΗΡΩΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΠΟΤΕ ΗΤΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΟΥ ΕΚ ΘΕΟΥ ΒΟΗΘΕΙΑ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ!

ΟΛΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΧΑΡΙΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΚ ΤΟΥ ΘΕΟΥ. ΘΑΥΜΑΣΑ ΤΗΝ ΕΞΥΠΝΑΔΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΣΤΗ ΝΕΑ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ . ΘΑΥΜΑΣΑ !!! ΤΟ ΕΥΦΥΕΣ ΠΝΕΥΜΑ ΤΟΥΣ, ΤΟ ΦΙΛΟΤΙΜΟ ΤΟΥΣ. ΣΤΕΝΑΧΩΡΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΟΛΥ, ΓΙΑΤΙ ΠΑΝΕ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΟΥΝ.

ΠΑΙΔΙΑ ! ΚΡΑΤΗΘΗΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ!!! ΚΡΑΤΗΘΗΤΕ ! ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ!!!

     Add A Comment

You must be logged in to post a comment.